Zooplus.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Zooplus.nl.

Zooplus.nl stelt zich voor

www.zooplus.nl is dé voordelige online dierenshop. Bij ons vindt u topmerken voer, accessoires en verzorgingsproducten voor honden, katten, knaagdieren, vissen, vogels en paarden. Lage prijzen, goede service en snelle verzending: dat is zooplus!

Deze score is berekend op basis van 69 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,6

Patrick 15-03-2019

Lage prijzen zijn aantrekkelijk, maar de verzending laat veel te wensen over. Ze zouden moeten overwegen in zee te gaan met een ander bedrijf dan DHL, want die blijkt keer op keer onbetrouwbaar. Gisteren de gele dag tevergeefs gewacht op het afhalen door DHL van een retour. Vandaag de hele dag door proberen Zooplus te bereiken om te vragen hoe het nu verder moet, maar je komt met geen mogelijkheid door de wachtrij.

Alleen aanbevolen als je een goede aanbieding ziet, het je niet uitmaakt wanneer het wordt bezorgd (en bij retour wanneer het weer wordt afgehaald), en je geen contact met ze wil zoeken.

Monique 13-03-2019

Super goed gedaan van Zooplus. De motor van de waterfontein begaf het na 1,5 jaar. Na 1 mailtje stuurde ze meteen een hele nieuwe waterfontein op.

Klasse gedaan Zooplus!

Sofie 09-03-2019

Klantenservice is nu beter bereikbaar. Bij gebrek krijg je zonder veel problemen gewoon je geld retour. Echter moet je een hele zending retour doe dan faalt de logestiek. Ook de zending van je producten komen helaas regelmatig stuk aan. Daar kan zooplus niks aan doen. Beter inpakken lijkt me. Prijs kwaliteit is oké. Ik vind het een 6 omdat er qua bezorging nog veel verbetert kan worden. Daar start vaak de ergenis dat je wacht en er komt niets of ineens staat er een bezorger voor de deur met een pakket. Moet je net geluk hebben dat je thuis bent.

Claudia 07-03-2019

Enorm goede service. Bestel daar altijd mijn hondenvlees blikken van Herrmanns Bio en Zooplus Bio. Was 1 blik beschadigd. Ik krijg gelijk de melding dat het bedrag van het blik op mijn rekening wordt gestort. Ook levering is binnen 2 dagen.

Ramona 06-03-2019

Wat een slecht bedrijf zeg! Had een grote bestelling gedaan met gratis kattenspeeltje. Helaas kwam het kattenspeeltje niet mee met de bestelling. Toen ik Zooplus daarover belde, nam ik aan dat ze dit op een nette manier zouden oplossen. Nee, in plaats daarvan kreeg ik te horen dat ik het zonder kattenspeeltje zou hebben besteld. Ik weet dondersgoed wat ik besteld heb en dit was mét speeltje. Helaas voor Balu en helaas voor Zooplus, want mij zien ze hier nooit meer terug. Bah!

Savannah 16-02-2019

Zooplus is niet meer wat het was jammer genoeg. In het verleden een vogelkooi gekocht en meerdere spullen en hiervan was de levering altijd super snel.

Na een hele tijd zoeken heb ik een aquarium gevonden en deze verkopen ze ook bij zooplus. Vanwege mijn goede ervaringen in het verleden daarom voor zooplus gekozen.

Op 31 januari besteld.. Levertijd zou na opsturen 5 a 7 werkdagen zijn.. Je gaat er dus vanuit dat hij meteen wordt opgestuurd... Na heel wat contact ben ik er achter gekomen dat hij pas op13 februari is vertrokken bij de leverancier.. 2 weken later! Met een beetje geluk mag ik hem na het weekend verwachten... We gaan het zien.

Rian 14-02-2019

Omdat het hier goedkoper is als op andere webshops koop ik hier. Ik vind de levering slecht. Het verwachte leveringstijd klopt nooit. Duurt altijd langer of dit aan DPD of aan zoopplus ligt weet ik niet. Ik vind dit een groot nadeel omdat je nooit weet wanneer het komt. Ik ben zelf minder valide dus daarom laat ik ook een aantal grint zakken thuisbezorgen omdat ik het zelf niet kan dragen. En als je dan niet thuis bent word het meteen bij ophaalpunt bezorgt waardoor ik nog afhankelijk ben van andere om het op te halen.

Ben 09-02-2019

Levering moet beter om mee te kunnen met andere webshops, levertijd 1a 2 dagen, kun je niks mee, is niet op te plannen ik ga in het vervolg niet meer hier bestellen. Zit vandaag voor niets te wachten.

anoniem 06-02-2019

Deze keer zwaar teleurgesteld in Zooplus. Geleverde artikelen wijken af van de website wat heel vervelend is als je kat speciaal voer nodig heeft! Ook de xxl-kattenhengel viel tegen; een inderdaad lange hengel gewoon in 2 stukken geknipt werkt natuurlijk niet. Bij telefonisch contact hierover werd ik niet begrepen. Eennhele slechte beurt deze keer Zooplus!! Levering was wel zoals altijd zeer goed en snel!

Vincent 04-02-2019

Konijnenkooi besteld, keurig op tijd geleverd alleen was de hoek afgebroken. Binnen 3 dagen een nieuwe gehad en de kapotte werd weer opgehaald. Uitstekende service!

rouwhorst 22-01-2019

Zeer slechte service!

Na een retour zending krijg ik ineens een factuur van Zooplus. Wat blijkt ze hebben de goederen niet ontvangen of zijn dit kwijt.

Gelukkig hebben wij de verzendbewijs goed bewaard.

De emails worden slecht gelezen en beantwoord met standaard antwoorden.

Kortom Zooplus is een goedkope webshop maar als er iets mis gaat met de bestelling is het mis.

Anita 07-01-2019

Altijd goeie revice van ze gehad ,nu zit ik al 4 dagen te wachten op kattengring geleverd door dpd ,mij zijn jullie kwijt als klant

Erik 04-01-2019

Bij deze shop voor 2e keer hondenvoer besteld dat nauwelijks in de gewone winkel is te vinden (happydog), eerste keer ging super en ook nu weer super geregeld, ondanks kerstdagen was het zelfs 1 dag eerder als beloofd binnen (3e kerstdag) tevens duidelijke factuur, en afhandeling van de betaling ( betaling achteraf zonder extra kosten ) gewoon niks op aan te merken. Blijf hier voorlopig mijn voer bestellen.

Marijke 28-12-2018

Goedkoop en veel keus voor je katten. Wat ook leuk is dat er een spaarprogramma is waar je voor gratis producten spaart of je punten doneert aan een goed doel. Levering gaat snel alleen met de feestdagen was de levertijd langer maar dat was netjes vermeld.

Jack 26-12-2018

Geweldige site , goed en overzichtelijk , de producten die je hebben moet voor je Katten, mijn kat met urineweg problemen , een grote zak gekocht die de andere kat absoluut niet wil eten , en 3 weken later heb ik deze aangemeld voor retour , geen enkel probleem , retour opdracht binnen het half uur binnen en aangemeld voor retour bij Dhl . zo ga je met klanten om, Top Zooplus

Kevin Vorst 19-12-2018

Assortiment is ok, niet heel uitgebreid. De prijzen zijn goed. Ze zijn vaak de goedkoopste.
Voor een webshop is de levering echter ver beneden de maat. Er is geen touw aan vast te knopen wanneer ze gaan leveren. En mocht je dan bijvoorbeeld je afleveradres willen wijzigen omdat je bericht krijgt dat de zending vertraging heeft opgelopen, dan willen ze daar niet bij helpen.

MHB 19-12-2018

Al jaren klant bij zooplus en tot 2 jaar geleden ofzo helemaal prima. Sindsdien is het een drama. Binnen 24 uur verstuurd? Daar geloof ik niks meer van. Dit is al de zoveelste bestelling op rij waar ze bijna een week voor nodig hebben om hem überhaupt te verwerken. En dan nog verzenden.... Ik hoop maar dat het nog voor de kerst binnen is. Maar hun assortiment is goed en de prijzen interessant. Dat is ook echt de enige reden om daar te bestellen. Haast moet je dus iig niet hebben bij deze webshop.

Jakop 15-12-2018 Via de website gekocht

Keer opkeer loop ik vast in het aanmeldproces wachtwoorden gedoe, suggesties dat ik al een account heb etcetera . De betaling doen via de winkelwagen lukt niet. Bestel al jaren via zooplus , maar keer op keer een rampzalig traject. Uiteindelijk lukt t dan weer wel en begin ik 2 maanden later weer met dezelfde ellendige procedure. Onduidelijk waarom ik er niet mee ophoud. Overigens is de bezorging via PostNL altijd primas Jammer hoor die website van zooplus.

Rian 04-12-2018 Via de website gekocht

Slechte service en klantontvriendelijk

Ondanks dat deze webshop qua prijs het goedkoopst is en leuke artikelen aanbied, zijn wij er hier toch erg ontevreden. De producten worden niet op tijd geleverd. Bij bellen met de klantenservice nemen ze niet eens de moeite om het uit te zoeken. In tegenstelling, de telefoon werd mij gewoon opgehangen midden in mijn zin?! Dit was de laatste keer dat ik iets besteld heb bij deze webshop.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Radek 29-11-2018 Via de website gekocht

Not recommended

I would not recommended this webshop!
Every single time delay with the delivery, every time different reasons for that.
The customer support completely useless.
My last order disappeared after week waiting!

Peter H. 25-11-2018 Via de website gekocht

Prima!

Prima producten, complete info over het product, goede prijs. Levering tot op heden steeds ok. Versheid goed. Klantenservice reageert zeer adequaat op vragen, doet zonodig zelfs navraag bij fabrikant als info ontbreekt

Erik 17-11-2018 Via de website gekocht

Waar-de-loods

Heb een tuigje voor de hond besteld, verkeerde maat. Ruilen? Dikke week wachten op antwoord. Stuur maar terug, op eigen kosten dan kijken wij eerst of ie onbeschadigd is en dan krijg je je geld terug. Maar ik wil een grotere, dus ruilen. Nee kan niet, bestel maar een nieuwe maat. Kortom, waardeloze service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

RG 08-11-2018 Via de website gekocht

Lange levertijden/ standaard vertragingsmelding bestelling

Ik sluit mij aan bij onderstaande recenties. Binnen 2 dagen in huis? Not! Klantenservice reageert middels standaard berichten. Was voor mij in ieder geval de eerste en laatste bestelling.

D.G 31-10-2018 Via de website gekocht

Leugenaars die je kon stand voorliegen

Waardeloos bedrijf komt levertijden niet na en als je contact zoek word je steeds voorgelogen dat was een paar jaar geleden wel anders ik bestel hier nooit meer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

EJay 26-10-2018 Via de website gekocht

Slechte mobiele webshop en nog veel slechtere service

Als je via je mobiel op een google advertentie van hun klikt en dat artikel besteld, klopt hun webshop niet altijd. Ze hebben aan artikelen meerdere sub-nummers gehangen. Dit zie je dan pas op de bevestiging wanneer er reeds betaald is. Wanneer je daar per omgaande op reageert zijn ze stug, en heb je pech. Corrigeren doen ze niet, maar ze verschuilen ze zich achter de online systemen waar ze niets aan kunnen doen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

CK 08-10-2018 Via de website gekocht

Slechte Service!

Ik was erg blij met Zooplus, omdat ik daar een stuk goedkoper het voer kan krijgen wat mijn kat nodig heeft. Er gaat echter te vaak iets mis met de bestellingen.. ik krijg elke keer een mail dat mijn betaling mislukt is, terwijl het wel van mijn rekening is afgeschreven. De pakketten worden niet naar afspraak geleverd. Heel irritant en helemaal omdat het om voer gaat en mijn kat dat dus wel gewoon nodig heeft. Als ik dan bel met de klantenservice, wordt ik maar half geholpen. Er wordt gereageerd alsof het doodnormaal is dat pakketten niet op tijd geleverd worden.. En meestal klinkt degene die ik aan de telefoon heb niet alsof hij/zij zin heeft om mij te helpen. Gelukkig is zooplus niet de enige aanbieder van dit voer voor deze prijs..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Heidi 05-10-2018 Via de website gekocht

Zware vertraging !

Als trouwe klant ben ik steeds heel tevreden geweest, tot afgelopen maand... Voor de tweede maal op rij is een bestelling (hondeneten) zwaar vertraagd. Heb gebeld met de klantenservice en daar zei men dat er geen compensaties voorzien zijn (bv. bonuspunten of kortingsbon voor volgende bestelling). Jammer ! Ik heb nochtans de bestelling onmiddellijk betaald... Moet ik uitkijken naar een nieuwe leverancier ? Zijn er structurele problemen bij Zooplus ?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Anita 29-09-2018 Via de website gekocht

Goede webshop

Ik bestel nu al bijna 5 jaar bij Zooplus voor mijn kat: voer, antvlo, speeltjes, drinkfontijntje, krabton, kattenmeubel etc. Ik vind de prijs van de producten echt goed en de levering prima.
Eén keer een kapotte zak voer, maar verder geen enkel probleem met de bestellingen.
Ik doe ook mee met het spaarprogramma en heb al meerdere leuke spulletjes en proefverpakkingen voer gespaard.

Mohamed HAssan 25-09-2018 Via de website gekocht

Heel slechte ervaring

ik heb bij zooplus op 11 Augustus een bestelling gedaan en naar 2 minuten geannuleerd, tot nu heb ik mijn geld niet ontvangen , een bedrag van € 21.98, ze zeggen de hele tijd dat ze het bedrag la terug hebben gestort maar het is helemaal niet waar!!!! ze willen geen bewijs geven dat ze hebben betaald, gewoon oplichters, zo slecht ervaring , zal ik deze website nooit aanbevelen.

Anita 20-09-2018 Via de website gekocht

Sure Flap micrchip kattenluik

Helaas werkt het verder prima sureflap microchip kattenluik, alleen maar met de bijgekochte chippenning en NIET op de chip in mijn kat. Erg jammer omdat hij zijn bandje af en toe verliest, en de penning is ook vrij groot.

Petra 19-09-2018 Via de website gekocht

Handige service

Ik heb wel eens vissen en waterplanten besteld. Dit werd keurig geleverd en van goede kwaliteit.
Ik bestel vaak kattenvoer, kattengrind en andere spullen voor onze huisdieren.
Helaas hebben ze niet alles wat ik wens. Vlooiendruppels bv.
Ook is het raar dat ik geen levering kreeg omdat ik een rekening per ongeluk vergeten was te betalen. Nu zit mijn kat met diabetes zonder speciaal zacht voer. Ik vindt dat niet kunnen.
Verder heel tevreden met de leveringen.

Mariëlla 18-09-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb een kat van 19 met diabetes. Hij is heel kieskeurig geworden met zijn eten. Hij is ook erg oud en heeft allerlei kwalen. Ik vind het belangrijk dat hij zo gezond mogelijk en gelukkig is. Nu had ik een tijdje geleden blikken nat voer besteld van Prescription Diet. Houdbaarheidsdatum 12-2019. Echter, na maanden dit voer te hebben gegeten lust mijn kat het niet meer. Hij wil nu alleen nog een andere van hetzelfde merk. Echter, ik heb nog wel die 32 blikken. Met smakelijkheidsgarantie van Hill's! Dat houdt in dat Hill's ze terug neemt via de leverancier. Zoöplus kan ze retour sturen maar een particulier kan dat zelf niet. Zoöplus lijdt er geen financiële schade door als zij de blikken terug zouden sturen. Ik ben al een jaar of twee klant van Zoöplus. Maar het bedrijf is niet echt begripvol tav de veranderde eetgewoonten van mijn heel oude kat. Hij weigert het echt te eten. Mag het toch niet meer ruilen bij Zoöplus vanwege het retourbeleid van max 14 dagen. Ondanks dat het nog meer dan een jaar duurt voordat de houdbaarheidsdatum is verstreken. Ondanks de smakelijkheidsgarantie van Hill's.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Annelies 13-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant

Zooplus is top..natuurlijk is het niet geweldig en zijn er punten voor verbetering maar als je gewoon zorgt dat je op tijd bestelt dan is er niets aan de hand. Er kan nu eenmaal vertraging zijn, je moet ook niet een dag voordat je voer is pas gaan bestellen (lijkt me zelf niet zo handig). Je moet niet te hoge berwachtingen hebben gezien de prijzen die ze hanteren maar tot nu toe ben ik echt tevreden ook al komen producten soms later dan gedacht. Ik had 2 zakken voer besteld die ik na ontvangst wilde terugsturen, klantenservice was heel vriendelijk en ik mocht de zakken voer houden + ik kreeg mijn geld teruggestort. Helemaal top dus!

10tje 14-09-2018

Is natuurlijk de vraag wat op tijd is. Ik heb 8 september een hondenkussen besteld voor een kado op 14 september. Lijkt mij ruim op tijd. Maar hij is dus nog niet binnen.
Vorige maand ruim 1 week moeten wachten op hondenbrok. Voordat mijn hond ging omvallen toch maar naar de welkoop gereden om daar brokken te halen. Helaas hadden ze daar niet het merk dat ik moest hebben dus nu staan er twee zakken.
Ik snap dat als je dreigt de zakken retour te sturen dat je ze mag houden. Dat kost voor hen met ook ze retour te halen. Het niets met liefdadigheid te maken.
Ik snap niet dat in deze tijd waar iedere leverancier binnen 24 uur kan bezorgen Zooplus het zelfs niet kan in 3 dagen....
Nu op zoek naar een alternatief.

Pech 06-09-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht en onbetroubaar

Levertijd 1 a 2 werkdagen nou NEE dus. Vanaf 30 augustus staat pakket aangeboden een PostNL. Nou NEE dus staat nog steeds bij zooplus op het bedrijf terwijl me zaterdag beloofd was dat het zaterdag of zondag naar PostNL zou gaan. Toen heb ik al gezegd zet er dan niet neer dat het overgedragen is aan post NL als het nog bij jullie staat. Vandaag staat het pakketje nog steeds bij zooplus en er staat nog steeds stond er dat het 30 augustus aangeleverd zou zijn aan PostNL. Net maar weer even gebeld dan krijg je te horen foutje van mijn collega dat had ze niet mogen zeggen dat het in weekend naar PostNL zou gaan. Terwijl ik tegen die foute collega toch echt wel duidelijk had gemaakt dat het voor een levend oud hondje is.
Zooplus krijgt van mij een 1 omdat ze niet aan de dieren denken. Ik hoop dat bepaalde leveranciers zullen overstappen naar collega bedrijven van zooplus. Dan kunnen ze veel meer verkopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

MK 06-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snel geleverd. Vandaag besteld, morgen in huis. Toppie
Ook goed stevig verpakt. Geen negatieve ervaring, voor de 1e keer.

M H 04-09-2018 Via de website gekocht

waardeloos bedrijf

eerst betaling niet ontvangen en dan niet geleverd in de voorziene levertermijn , dit ruikt naar oplichting

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Roland 03-09-2018 Via de website gekocht

Koop hier NIET

Via website aquarium planten besteld , bleken bij aankomst in zeer slechte staat . Verpakking deugde niets van . Meteen gebeld moest toen foto’s maken zodat zij konden beoordelen wat nog bruikbaar was. Heb de bestelling geretourneerd en hun een mail gestuurd , hiervan ontving ik een bevestiging . Drie weken later ontving ik een betalings herinnering . Ze hadden niets ontvangen . Nadat ik het track & trace had opgestuurd met hierin de ontvangst bevestiging ontving ik een bericht dat de nota was geannuleerd .
Als ik het bewijs niet had kunnen overleggen na 3 weken had ik nooit de credit nota ontvangen . Geen manier van zaken doen , nooit iets bestellen hier

Buddy 01-09-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht bedrijf en zeer slechte medewerkers

Bestellen is niet mogelijk met een apple imac of ipad. Werd telefonisch zeer slecht geholpen. Op gestelde vragen werd niet eens geantwoord. Je kan met een apple niet eens je naam invullen. Als dit bedrijf failliet gaat, dan hebben ze het echt aan hun zelf te wijten. Ik hoop het eigenlijk dat dit ook gebeurd. Dan worden voor heel veel mensen een dergelijke slechte handelwijze voorkomen.

Tanja poortman 01-09-2018 Via de website gekocht

Wat een onbeschofte klantenservice

Voor het eerst een zak hondenbrokken besteld bij zooplus.
Net na het bestellen zag ik dat deze zak 1+1 gratis was. Aanbieding over het hoofd gezien..
De zak wordt blijkbaar als ‘normaal’ aangeboden, maar ergens anders op de site als 1+1.
Snel gemaild of hier nog iets aan gedaan kon worden, of evt bij mijn volgende bestelling alsnog die misgelopen gratis zak toegevoegd kon worden.
Een hele nette mail, maar ik kreeg een botte reactie terug en kwam erop neer dat het mijn eigen schuld was.
Na nogmaals twee emails te hebben gestuurd werd ik straal genegeerd en kreeg ik het ‘standaard’ klantenservice antwoordmail terug..
Echt heel slecht en onbeschoft. Ookal ben je het niet altijd met de klant eens, hij blijft wel koning denk ik.
Jammer genoeg zijn de brokken alleen bij zooplus te koop, dus moet ik met tegenzin hier blijven kopen. Ik gun het ze in ieder geval niet meer.
Nog niet gehad over de lange levertijd

M. Ensink 30-08-2018 Via de website gekocht

Slechte service!

Mijn bestelling is naar een verkeerd adres gestuurd en daar ook aangenomen. Ik heb voordat dit gebeurde 2x het 'service contact"formulier ingevuld op hun website, om dit te voorkomen. Ik kreeg geen reactie. Ik heb toen contact opgenomen met postNL (vóór de aflevering) om de aflevering te verhinderen. Post NL heeft de afleveringsplicht dus die konden me niet helpen, ik kreeg het advies om met Zooplus contact op te nemen. Had ik al gedaan dus. Ik heb heel wat moeite gedaan om achter het tel.nr. van Zooplus te komen want dat staat niet normaal op hun website, dat moet je googelen. Ik kreeg een heel onvriendelijke man aan de telefoon die zei dat ze geleverd hadden en dat ze er verder niets meer mee te maken hadden het was mijn eigen schuld.. Ik moest het pakket maar gaan ophalen in Amersfoort, ik woon in Den Haag. Mijn bestelling is keurig betaald maar ik kan er naar fluiten. Mijn les is: als het telefoonr. vh bedrijf niet duidelijk op de website staat, kun je er vanuit gaan dat het heel slecht gesteld is met service en klantvriendelijkheid.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Shandro brummel 29-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht

Riem besteld met naam van mijn hond..de letters lieten al los toen ik het openmaakte..direct vua yoursuprise een mail gestuurd en retour afzender gedaan..

Nu weken bezig om het goed te krijgen..
Yoursuprise is het kwijt ofzo en zooplus wil hun geld..

Yoursuorise heeft het geanuleerd staan maar nog telkens brieven enz

Nu maar klaar mee..heb de fotos nog dua laat maar komen die rechtzaak ik betaal niks

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Paula 25-08-2018 Via de website gekocht

Al 3x teleurgesteld

3x iets besteld met de vraag of het op tijd binnen is maar nee met als gevolg hondenvoer op. Als je ze dan belt krijg je alleen een sorry in plaats van een kleine attentie of vergoeding laatste keer dus!!!

ikomu 23-08-2018 Via de website gekocht

goed product, snelle levering.

meerdere items verdeeld over 3 bestellingen.
voorspelde levertijd: 1-2 werkdagen.
daadwerkelijke levertijd: vandaag besteld, morgen in huis.
topsite!

Janis 26-07-2018 Via de website gekocht

Super winkel

Eergisteren heel wat spulletjes besteld en wordt vandaag geleverd, des ondanks er wat uit mijn bestelling is gehaald ben ik netjes geïnformeerd. Nog gebeld naar de klanten service en ben goed geholpen, ook zou ik mijn geld terug krijgen, ipv zo'n waardeloze coupon.

Sander 15-07-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Ook ik heb problemen met de leveringen van artikelen! Je moet steeds achter je bestelling aan gaan! Binnen 1 dag geleverd word bij ons ook steeds na 1,5 NIET geleverd! Dus als verloren beschouwen en opnieuw bestellen! Nou laat maar, ik vind dit niet echt klantvriendelijk en daarom betaal ik bij een bestelling pas achteraf!

Ellen 14-07-2018 Via de website gekocht

Keer op keer vertraging

Maandag 9 juli bestelling geplaatst. Zou 11 juli bezorgd worden. 12 juli gebeld en als vrijdag nog niks bezorgd was, zouden ze pakket als verloren beschouwen en het geld terug storten. Ik heb drie keer gebeld met verhaal dat wij zondag vertrekken ivm vakantie. Onze hond heeft speciaal voer. Vanuit zooplus wordt er niet meegedacht. Donderdag zeggen ze het één vrijdag weer wat anders. Ineens vanmiddag zouden de brokken worden bezorgd. Helaas! Bijzonder vond ik dat ik gisteren zooplus niet te pakken kreeg, pas toen ik anoniem belde.
Slechte service die niet actief meedenkt en problemen probeert op te lossen. En de zending gaat nu retour zooplus waarna ik een nummer krijg waarmee ik dan weer zelf een poging kan gaan doen om mijn geld terug te krijgen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Breur 13-07-2018 Via de website gekocht

Helaas, telkens vertraging

Bestelling geplaatst en betaald op zondag, ontvang dinsdagochtend email met track en trace,
dit nummer blijft niet bekend bij DHL. Na nog niets te hebben ontvangen bel ik met service desk vrijdag om 12.00 uur. Helaas mevrouw verkeerde zending (?? van maandag) en sinds vandaag vrijdag eerst bekend en verzending kan vanaf nu nog 3 werkdagen duren. Triest dat er dan geen
email kan worden verzonden naar de gedupeerden. Dit was al de zoveelste keer dat mijn bestelling erg verlaat wordt afgeleverd geen ZOOplus voor mij meer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Lia 22-06-2018 Via de website gekocht

Klantenservice zeer onvriendelijk

Na een bestelling krijg je vaak een mail met gratis iets bij nog een bestelling.
Aangezien ik net voor bijna 100 euro had besteld vroeg ik of ik het gratis picknickkleed
alsnog kon krijgen.
Nee dat ging niet. Spullen terugsturen en opnieuw bestellen vond men betere optie.
Voor bijna 100 euro terugsturen ipv 1 kleedje opsturen, moet ik dit normaal vinden?
Ik ben al ruim 5 jaar klant bij zooplus maar ik vind dit erg raar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Nelleke 21-06-2018 Via de website gekocht

Valt tegen sinds voorwaarden zijn gewijzigd!

Ik was al jaren ruim 10 jaar trouwe tervreden klant en wacht altijd de leuke acties af voor mijn bestelling of bulkbestelling voor extra 2% korting. Ik heb zo’n 1,5 jaar geleden een spaarplan gekocht bij Zooplus voor nog meer voordeel. Het WAS zo leuk dat je met acties mee kon doen en 3% korting extra kreeg..... sinds kort hebben ze bij Zooplus de voorwaarden gewijzigd waardoor alle leuk acties aan mijn neus voorbij gaan... ineens mag het niet meer in combinatie met mijn spaarplan...

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Celina 20-06-2018 Via de website gekocht

Top klantenservice en snelle levering

Onlangs speciaal kattenvoer besteld bij Zooplus voor mijn kat die alleen maar Urinary Care mag hebben. Zeer snelle levering, kon zelf de gewenste dag doorgeven wanneer het geleverd kon worden.
Helaas at mijn kat het gekozen voer niet en dit mocht ik zonder problemen retourneren, ondanks dat er een zakje open was. Het pakket werd zelfs door DHL zelf opgehaald.
Het duurde wat lang voordat ik bericht had of ze het pakketje hadden ontvangen, maar als je hier een mail over stuurt reageren ze binnen 1 dag!

Zonder problemen kon ik ander voer bestellen voor mijn kat en krijg ik het resterende bedrag teruggestort. Top service!