Zooplus.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Zooplus.nl.

Zooplus.nl stelt zich voor

www.zooplus.nl is dé voordelige online dierenshop. Bij ons vindt u topmerken voer, accessoires en verzorgingsproducten voor honden, katten, knaagdieren, vissen, vogels en paarden. Lage prijzen, goede service en snelle verzending: dat is zooplus!

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Charlotte 22-01-2020

Zooplus is een fantastische webshop. Ze hebben niet alleen alles in huis voor onze katjes, ze leveren ook nog eens kwaliteit én binnen enkele werkdagen tijd. Ik ben al iedere keer heel blij geweest met mijn aankopen en raadt deze webshop dan ook aan iedereen in mijn omgeving aan!

Viviane Moonen 21-01-2020

Zeer slechte ervaring met Zooplus. Heb een SureFeed Microchip Voerautomaat besteld, die binnen 2 weken al kapot was. Kreeg meteen een nieuwe en heb de kapotte voerautomaat meteen via DHL laten ophalen. Bewijsje hiervan 3 weken bewaard, daarna (helaas) weggedaan. Na 4 weken kreeg ik een betalingsherinnering....gebeld met Zooplus: ze hadden de kapotte voerbak niet ontvangen. Ik heb meteen met DHL gebeld d.m.v. het pickup-nummer konden ze nagaan dat de voerbak netjes was afgeleverd bij Zooplus. Weer gebeld en gemaild met Zooplus, maar ze willen perse dat bewijsje zien van DHL. Ze hoeven maar contact op te nemen met DHL om dit na te vragen, maar dat wil Zooplus dus niet!! Nu heb ik ondertussen al een aanmaning gekregen! Op mijn herhaaldelijke mails wordt NIET gereageerd. Wat een klantenservice!! Dus....ik zal hier NOOIT meer iets bestellen.

Linda 21-01-2020

Groot assortiment en goede artikelen. Leuk dat er een spaarsyteem is.
Geen 10, daarvoor vind ik de levering te lastig. Juist als ik grote, zware artikelen bestel is het voor mij handig om te weten wanneer er geleverd wordt. Het is voor mij onmogelijk om op de fiets deze zware spullen op te halen als afleveren niet lukt.
Ik krijg een mailtje met de track en trace link. Hierop staat soms de dag van levering gemeld, soms binnen 2 dagen. Een tijdstip wordt helemaal niet gegeven tot 1 uur voor levering. Hierdoor kan ik moeilijk mijn thuiswerk inplannen.
Kortom, de artikelen zijn goed, de levering zou een stuk beter kunnen.

Henry 20-01-2020

altijd snelle levering verder een ruime keuze van producten .
En indien re iets niet is een alternatief

Yolanda 20-01-2020

De shop geeft een duidelijke omschrijving van de spullen die op voorraad zijn en anders de mogelijkheid om een email te ontvangen wanneer het product weer aanwezig is. Levering is snel en duidelijk te volgen. Top gewoon!

patricia 19-01-2020

Zooplus heeft een groot aanbod, is scherp met de prijzen en er worden duidelijke beschrijvingen van de produkten bijgevoegd. Je weet wat je koopt en hebt het snel in huis.
Ik ben fan!

Ann 19-01-2020

Duidelijke site, scherpe prijzen en betrouwbare levering. Puntenspaarsysteem vind ik ook leuk.

Hilde De Ridder 17-01-2020

Zee snelle levering en informatie omtrent de bestelling. Ik ben al vele jaren klant. Omwille van het feit dat één van mijn katten suikerziekte heeft kan ik helaas binnen het uitgebreide assortiment deze voeding (Sanimed) niet aankopen. Maar dat vormt voor mij op zich geen enkel probleem. Ik heb uw winkel inmiddels al aan heel wat personen sterk aanbevolen🤗

Daniëlle 16-01-2020

Zooplus annuleerd bestelling maar stort geld niet terug.
Ik heb op 6 januari dieetvoer voor mijn kat besteld. Na een paar dagen gemaild met de vraag waar het bleef. Ik kreeg te horen dat het op 10/11 januari bezorgd worden. Op 11 januari kreeg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd was omdat het niet leverbaar zou zijn. Voer was bijna op dus nu moest ik nog proberen ergens iets te regelen zodat het hier op tijd zou zijn. Mijn geld, ruim 100 euro, heb ik ondanks diverse keren mailen en bellen nog steeds niet terug. Mails beantwoorden ze niet en telefonisch zeggen ze elke keer dat ze een bevestiging sturen dat het terug gestort wordt. Dit is tot heden nog steeds niet gebeurd. Ik vind het belachelijk dat ik zelf achter mijn geld aan moet zitten terwijl zij een bestelling annuleren. Ik ben heel benieuwd of ik mijn geld überhaupt nog terugkrijg.

joop kruit 16-01-2020

de shop is overzichtelijk en de prijzen zijn niet duur en snel met de levering daarom heb ik ook gekozen voor zooplus en zou dit zeker aan anderen ook bevelen

Sandra 15-01-2020

Goede website en prijzen maar de bezorging is gewoon te erg voor woorden. DPD gaat hun een hoop klanten kosten. Hun eigen klantenservice is erg onbeschoft. Als je na 6 dagen bellen het een beetje zat bent en je geld terug vraagt , gooien ze gewoon de telefoon op. Kortom mijn pakket is kwijt en voorlopig heb ik geen spullen in huis. Zoo plus is niet bereid om hier iets aan te doen....

Nancy De Baerdemaeker 15-01-2020

we zijn zeer tevreden over de service van zooplus.nl.de produkten voldoen en onze katjes zijntevreden met het speelgoed en de krabpalen die we al besteld hebben.graag zouden we ook nog eens info willen over krabpalen voor zwaardere katten. maar alvast een dikke pluim voor jullie service. Nancy en Hans

Martine 15-01-2020

Ik zou het iedereen aanraden voor zoo plus te kiezen,een vlugge bestelling, vriendelijke mensen die de bestelling brengen,ook de prijs kwaliteit is super

Bahbah 14-01-2020

Wacht al 3 en een halve week op mijn pakket, klantenservice belooft elke dag het pakket te verzenden maar telkens weer gaat er van alles mis, wanneer je het op een gegeven moment beu bent om aan het lijntje gehouden te worden dan gooien ze de telefoon erop. Anders dan een stelletje slecht nederlands sprekende werknemers van de klantenservice krijg je niet te spreken, hopeloos slecht...

Marianne 13-01-2020

Prima dierenwinkel. Goede kwaliteit en goede prijs. Soms is de bestelling wat onduidelijk of die wel betaald is. Maar de betaling gaat altijd goed. En ik krijg vaak een berichtje dat de bestelling langer duurt ivm drukte, maar de levering is altijd vlot. Dus een aanrader.

M. Van Santen 13-01-2020

De site is erg gebruiks vriendelijk, alleen het verzenden van het bestelde product blijkt wat moeilijk te zijn.

Op 04.01.2020 heb ik 1 zak brokken besteld en ze zijn tot op heden nog steeds niet geleverd (13.01.2020) al krijg ik wel veel mailtjes om het product enzovoort te beoordelen.. valt er dus niet veel te beoordelen alleen over het feit dat mijn bestelling nog steeds niet geleverd is.

Ik ben ondertussen naar de winkel gereden en heb zelf maar brokken gehaald... Die levering is perfect verlopen, als je iets wil hebben kan je het dus beter zelf gaan halen dan weet je in ieder geval zeker dat het thuis aankomt.

Marja van Marsbergen 12-01-2020

Veel keuze, vooral speciaal voer voor onze kat en een stuk goedkoper dan in de winkel. Leuke acties, bijvoorbeeld de bonusactie om punten te doneren om een pakket te laten samenstellen voor een goed doel. Met Kerst heb ik leuke cadeautjes gekocht voor alle katten in de familie. Snelle bezorging.

GUY 12-01-2020

ruim assortiment voor een goede prijs.goeie website;snelle afhandeling .Verzending met track en trace ;alles proper verpakt ;niets op aant merken;een aanrader.

Jolanda 11-01-2020

De service is top. Alleen vindt ik de verzending via DPD minder. Deze zijn standaard 2 dagen later dan de aangegeven leveringsdatum.

Car 10-01-2020

Zooplus nl is thans ferm achteruitgegaan ! Hun wachttijd is minimaal 14dagen ! Soms vergeten pakket overdragen maar krijgt dan vb Dpd of post nl wel de schuld ze niet leveren ! Als je dan laat merken je de waarheid kent dan reageren ze niet meer ! Zooplus is niet meer wat die eerst was !
Ik bestelde en betaalde 1januari ! Pakket ligt bij zooplus maar er is nog geen vooruitzicht wanneer ik die zal gaan ontvangen !!!

Demy van Helsdingen 10-01-2020

Snelle levering precies zoals afgesproken en goede prijs ! Mijn kat Demy is er blij mee😜

De Bruycker Antoine 09-01-2020

zeer gebruiksvriendelijk, snelle correcte levering, bij eventuele vertraging direct melding, goede service!

Cobie 08-01-2020

netjes verpakt. Goed op de hoogte gehouden van de status van het pakket. Duurde allang wat langer dan verwacht. Kwam niet 3 of 4 januari, maar na het weekend op 6 januari. Ruime keuze en leuke prijzen.

jh 08-01-2020

waardeloos verkopen kattenbakvulling die voor 90 tot 95% uit poeder/stof bestaat een negatieve review hierover op hun site werd niet geplaatst (terwijl het wettelijk verplicht is ook negatieve reviews te plaatsen) en klachten word niet op gereageerd koop hier niet de producten zijn rommel en klachten reageren ze niet op

Henk 07-01-2020

Op mijn beoordeling van 28 december had ik hun een 1 gegeven omdat ze laat waren met leveren nadat ik nogmaals gebeld (3 maal, laatste keer op 3 jan ) kwamen ze tot de ontdekking dat mijn zending verloren was gegaan , ze hebben nogmaals mijn bestelling geplaatst en deze is keurig geleverd, daarom pas ik mijn cijfer aan.

=====================
28-12-2019
19 december besteld zou de 21e december geleverd worden, nu de 29 december nog steeds niet bij koerier ontvangen.

Christine 07-01-2020

Prijs/kwaliteit is zoals gewoonlijk in orde. Jammer van de niet zo zorgvuldige verpakkingswijze. Mijn vrij uitgebreide bestelling was verpakt in 1 grote doos, te zwaar om te tillen (een probleem om deze van het afhaalpunt tot bij mij thuis te krijgen). Enkele kleinere pakjes zaten los in die doos en waren daardoor beschadigd en open. Hierdoor is de inhoud minder lang houdbaar.

Jaap M. Weedage 07-01-2020

Daar waar het elders is mis gegaan ben ik tot nu toe zeer tevreden over mijn bestellingen Een goede stevige verpakking, snelle levering, verzorgd en goede producten....
Bedankt..!

Benita 06-01-2020

De leveringen gebeuren vrij snel, ook de service is prima en de prijs is uitstekend...

Bene 05-01-2020

De levering was zeer vlot. Het enige dat kan verbeterd worden is het gebruik van plastiek kussentjes in de doos. Dat is zeker niet nodig en niet milieuvriendelijk.

Marjan 05-01-2020

Alles was goed. De prijs, levering en keus. Groot kussen voor weinig geld. De emmertjes met beloningskoekjes zijn zo lekker, het kostte mij mn pup 3 minuten om te leren de bal op te halen en voor me op de grond te leggen🤗👍
Helemaal tevreden

Ron 05-01-2020

De site is duidelijk en de producten zijn makkelijk te vinden.
De bestelling was keurig op tijd.

Wilma 04-01-2020

Prima levering. Webshop is duidelijk en vriendelijk. Ik heb voor zooplus gekozen, omdat er een leuke korting aangeboden werd

PearlMaastricht 04-01-2020

Altijd correct en snel met levering. Goede aanbiedingen mbt het hondenvoer dat ik nodig heb voor mijn 4 voeter. Gewoon top !!

cbraes 03-01-2020

de shop is goed alleen kan ik nu niet meer via zoo duitsland bestellen . die heeft vaker een betere pakket keuze .
voordeel daar is ook dat deze goedkoper is dan Nederland . en dat als Fokker scheelt vaak ettele tientallen euro's

jmruys 02-01-2020

Gebruiksvriendelijkheid site is goed, assortiment is prima, prijzen en levering ook!

Annemieke 01-01-2020

Keurig verpakt en een supersnelle levering, ben altijd tevreden over de prijs kwaliteiten van de geleverde producten.

Jacques Vlaanderen 01-01-2020

Jullie leveren snel, netjes en zonder fouten. Leuke aanbiedingen en kortingen

Wout 31-12-2019

Goede bereikbare klantenservice levering valt binnen acceptabele tijd van twee dagen.

Driesmans 30-12-2019

Hallo,
Sorry maar ik kan jullie alleen maar een heel slechte beoordeling geven.
Zal dit ook op de hondenschool meegeven.
Na 10 dagen is miln betaalde bestelling nog steeds wie weet waar.
Gelukkig ziijn er nog andere webwinkels die wel tijdig leveren,anders had ik een uitgehongerd hondje.
Hoop mijn bestelling zo snel mogelijk te ontvangen ,doe aub wat u beloofd.
Een heel ontevreden klant
Zal nooit u winkel aanbevelen,in tegendeel

Vosje 29-12-2019

23 december besteld, zou 27 of 28 geleverd worden ivm de feestdagen wat begrijpelijk is. Nu 29 december en de brokken staan nog niet eens in levering bij post.nl. Uit noodzaak bij de dierenwinkel maar extra zak gehaald

Anne 28-12-2019

Ik gebruikte zooplus al jaren in Spanje en sinds mijn verhuizing sinds kort terug naar Nederland dus weer! Goede en vooral zeer snelle service. Doorslaggevend is dat ik hier voeding voor mijn hond kan kopen die ik nergens anders kan vinden. Mijn hond heeft gevoelige darmen en ik kan niet zomaar van merk veranderen.

Monique Foolen 27-12-2019

Goede service,leuke acties en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke website

Patrick 27-12-2019

Bij vergelijk de beste prijzen. Snelle service en goede informatie ivm producten en levering !

marian 26-12-2019

duidelijke webshop kwaliteit product goed tegen een mooie prijs snelle levering

Imke 26-12-2019

Veel keus, goede prijzen. Je kunt alles in 1x bestellen, kortingspas, spaarpunten, klantenreviews bij de artikelen zijn ook erg handig

Arie 25-12-2019

De producten worden goed verpakt en keurig op tijd geleverd.
Als het onverhoopt iets langer duurt wordt je goed geïnformeerd

tevreden Ragdoll en personeel 23-12-2019

goed product, prima prijs, snelle zorgvuldige levering, makkelijk besteld! Groot aanbod, breed assortiment. altijd vlotte levering en goed verpakt zodat het heel overkomt.

Hans 22-12-2019

Goede producten en veel keus voor alle dieren en een snelle levering . we hadden de spullen binnen 3 dagen in huis.

Deborah 21-12-2019

Precies de voeding die ik nodig heb voor mijn twee poezen die graag teveel eten 🙂
Supersnelle levering en vlotte site 🙂

Iris 19-12-2019

Is veel te krijgen , ook goede producten . Ik bestel hier mijn vlees en brokken voor de hond . Ze mogen iets sneller bezorgen maar ik hou er rekening mee dat het een paar dagen kan duren voordat de bestelling er is . Ze houden je netjes op de hoogte als de bestelling iets langer duurt .