Zooplus.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Zooplus.nl.

Zooplus.nl stelt zich voor

www.zooplus.nl is dé voordelige online dierenshop. Bij ons vindt u topmerken voer, accessoires en verzorgingsproducten voor honden, katten, knaagdieren, vissen, vogels en paarden. Lage prijzen, goede service en snelle verzending: dat is zooplus!

Deze score is berekend op basis van 386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Avr 28-10-2020

Ik vind het een super fijn bedrijf, je kunt achteraf betalen wat voor mij heel fijn omdat ik op een kruising zit van 3 straatjes met slecht aangleesbare of geen straatnaambordjes, regelmatig staat mij bestelling ergens anders op nummer 1,. Of ik krijg helemaal niets omdat het doodleuk ergens anders is afgegeven. En ik moet zelf overal achteraan. Met achteraf betalen gebeurd dat dus niet.
De artikelen worden snel geleverd en ik goede verpakking.
Nooit problemen, altijd super in orde.avr

Witje 28-10-2020

Zooplus heeft een enorm ruim assortiment voor alle de dieren met uitgebreide beschrijving van de artikelen. Prijstechnisch altijd wat voordeliger en het wordt aan huis bezorgt zodat je niet hoeft te tillen met zware zakken. Telefonisch goed bereikbaar en hulpvaardig en deskundig advies bij vragen.

Peggy 28-10-2020

Zeer tevreden van de oroducten, maar ik heb een retour en jullie gecontacteerd, ik moet wachten op de verwerking vooraleer ik mag terugsturen volgens de mail die ik kreeg, maar dit laat wel heel lang op zich wachten...

Ellen 28-10-2020

Ik vind het prettig dat ik direct een overzichtelijk rijtje producten te zien krijg als ik een zoekopdracht geef. Ik geef bijvoorbeeld het merk in en ‘hondenvoer’ en dan krijg ik een lijstje met alle varianten. Zo kan ik goed zien welke opties er zijn en zo tot een keuze komen.

M.M 28-10-2020

Voordelig. Snelle levering, leuk spaarpunten systeem. Gratis kalender actie. Net geen 10 vanwege de Aumuller kattenspeelgoed valeriaankussens: deze stinken echt Verschrikkelijk, alleen de kliko was er blij mee.

Maureen 27-10-2020

Perfecte en snelle levering, zoals altijd Onze honden - en wij - zijn jullie dankbaar

Roxy 26-10-2020

Is veel goedkoper dan de lokale handelaar en de leveringen zijn zeer snel. Bij de laatste levering ging de koeriersdienst in de fout. Na melding aan de klantendienst mocht ik kiezen tussen restitutie of nieuwe levering. Ik koos voor het laatste en vandaag ontving ik die al. Mijn hond blij en ik ook. Goeie service dus!

Pascalk 26-10-2020

Ik zou hier nooit wat bestellen. Producten besteld 19/10 en een betaling vooraf gedaan.
Tot op heden 26/10 niks ontvangen 4 keer gebeld en 2 mails estuurd met PDF gestuurd met betalingsbewijs. Kunnen ze dit bestand (pdf) niet openen jaja. Iban doorgegeven etc. nu afwachten Wat een slechte service nog nooit meegemaakt.

Erick 23-10-2020

Gewoon, alles helemaal TOP geregeld, zeker een aanbeveling waard !! Meer kan ik er niet van maken.

Hoste Bjørn 23-10-2020

Ruime keuze aan artikelen, makkelijk besteld en snel en correct geleverd. En de prijs is zeker een reden om te bestellen!

Bea 23-10-2020

Voor mij heeft Zooplus.nl de beste prijzen online, snel en keurig geleverd, ik ben er super tevreden over.

Inge Leenders 23-10-2020

Goede prijs-kwaliteitverhouding, makkelijke bestelprocedure op de website en snelle levering.

Marissa 23-10-2020

Veel aanbod, makkelijk te bestellen, bestelling kwam allemaal op tijd en was precies wat ik er van verwachtte. Reviews en foto’s van andere klanten helpen heel erg.

Heidi 22-10-2020

Altijd op de aangegeven datum geleverd ,ben al geruime tijd klant en nooit problemen

Kathleen 21-10-2020

Ik bestel zowat alles voor mijn 2 honden via de website. Voornamelijk voor onze nieuwe pup omdat het aanbod gewoonweg groter is alsook veel duidelijker aangegeven wat wel en niet kan.
Het feit dat er telkens punten gespaard worden is ook alleen maar voordelig, iedereen wint.
De vragen die we al reeds gehad hebben zijn altijd correct beantwoord.
Fijn natuurlijk dat er een prijsindicatie is alsook natuurlijk dat je ziet wat je uitspaart.
Fijne, gebruiksvriendelijke website. Heb zelfs de app standaard in gebruik!

G. Horvers 18-10-2020

Goede overzichtelijke website, makkelijk kiezen. Bestelling netjes op tijd afgeleverd.

Lisa Jarosch 18-10-2020

Good special offers, fast shipping, nice charity projects and a good members club.
Also find items there that you won't find in every shop.
All the way thumbs up!

Davy 15-10-2020

Perfecte service, eerlijke prijzen en leuke optie om zoo punten te sparen en iets terug te geven voor goede doelen ;)
Mvg

Dylana 15-10-2020

Ik vind de shop heel fijn, onze kat smult van zijn eten elke keer weer. Het speelgoed wat we voor hem gekocht hebben is heel fijn en goedkoop

bolle 14-10-2020

goedkoop en vlugge levering geen problemen met betalingen alles keurig af gehandeld en veel beschikbaar op de site

Ineke Galdeij 14-10-2020

Mooie aanbiedingen en duidelijke product omschrijving.
Super snelle levering.
Namens onze katten wederom hartelijk dank!

Chris de Jong 13-10-2020

Snel en makkelijk bestellen. Voordelig en snel thuis gebracht. Alleen maar positieve ervaring. Bedankt.

A Post 13-10-2020

Goed koop, fijn thuis bezorgt , netjes verpakt , snel aangeleverd ,groot assortiment

Hilleke 11-10-2020

Altijd zeer goede prijzen, snelle levering en goede klantendienst (in geval van een probleem)
Ik bestel er maandelijks droogvoer en kauwrollen aan lagere prijs dan in winkel.

C.Schriek 10-10-2020

Wij hebben pas besteld snel geleverd had het oude adres nog op gegeven dus gebeld en was ook snel geregeld netjes afgeleverd op het nieuwe adres top dat dit ook in deze tijd kan compliment

Wendy 10-10-2020

Snelle service en steeds correct. Ik blijf bij jullie bestellen. Mijn poesjes tevreden. Ik tevreden.
Top 👌

ruth hellemans 09-10-2020

ik heb al regelmatig besteld bij zooplus en ben heel tevreden, er is een snelle levering en prima service!

Karin 09-10-2020

Nadat mijn bestelling niet kon door gaan, vanwege een technische storing met online bankieren, verviel daarmee ook mijn kortingscode.
Zooplus stuurde mij op verzoek meteen een nieuwe.
Heel fijn!
De bestelling werd zeer snel geleverd en was keurig verpakt.
De klanten service vind ik TOP!

jean-louis 09-10-2020

deze shop is goedkoop en waar ik heel tevreden over ben is. je besteld en de dag erna is die al hier nog nooit zo snel iets gekregen dit is de enige shop die zo snel is

Suzanne Pistorius 08-10-2020

Enorme diversiteit in producten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Hele fijne aanbiedingen. Ja ik ben tevreden met Zooplus, ik bestel al mijn dieren benodigdheden hier.

Familie van der Wedden, Zwolle. 08-10-2020

We kopen al een aantal jaren de brokjes voor onze indoor-katten bij ZOO-plus en de bestellingen komen altijd op de afgesproken tijd en als we meerdere pakken OF een doos vol hebben, dan helpt de bezorger/ster meestal ook even een handje, fijn!!! Nu hadden we zoveel punten opgespaard en mijn man heeft er een gratis poezenmandje bij gekregen en onze Sam, ook oranje, net als het mandje, maakte er meteen gebruik van, hahaha. We blijven klant, hoor.

Eerst zien en dan geloven. 07-10-2020

De eerste keer dat ik hier bestelde.
Veel keuze. Je weet niet wat kiezen! Maar de informatie is niet altijd even betrouwbaar.
Zo werd er van een bepaald kattenzand gezegd dat het niet aan de pootjes kleeft.
Niets is minder waar ,ik vind overal korrels.

Michel 07-10-2020

Zeer slechte en onvriendelijke klantenservice die nauwelijks verstaanbaar was en slecht Nederlands spreekt.
Daarnaast vragen ze bij retour zendingen om je bankgegevens per mail

Tania andries 07-10-2020

De servicr us heel gied en vlug afgehandeld , ik doe maandelijks mijn bestelling voor mijn hond zijn speciaal eten voor zijn cystine stenen , en heb mijn bestelling ten laatste 2 dagen daarna zelfs als ik in het weekend besteld , heb al is voor gehad dat mijn dat mijn doos stuk getrokken was en iets er uit verdwenen was , direct geld terug gekregen ,ik ben heel heel content van Zooplus , daar zouden veel online bedrijven een voorbeeld mogen aan nemen , en super dat ze ook dierenasiels steunen

E. Borst 06-10-2020

Overzichtelijk assortiment. Ik was op zoek naar royal canin veterinary diet voor onze kat en hond. Tot nu toe bij de dierenarts alleen verkrijgbaar, maar gelukkig ook bij Zooplus tegen een veel lagere prijs. Ook wordt nu het voer bij de deur gebracht en hoef ik niet meer te sjouwen met de grote 14 kg zakken.

Kathleenvc 04-10-2020

Ik ben zeer tevreden van jullie aanbod, heel veel keuze ook met verschillende merken. Prijs/kwaliteit is dit een zeer goede site! Ook jullie puntensysteem is geweldig. Ik heb al een paar keer aankopen gedaan en ik ben altijd heel tevreden over de snelheid en de inhoud. Doe zo voort!!

nee 03-10-2020

ik heb honde eten besteld op 24/09/20 en betaald en nog niets ontvangen mijn klantnummer is 25520710 en mijn bestel nummer is 179213919 hoe komt dat ben het beu om er achter te wachten heb bijna geen eten meer voor mijn viervoeter graag een antwoord graag heb al 2 mails naar zooplus gestuurd en geen antwoord gekregen dus ben niet te spreken over jullie werkwijze

Yvonne Hamelink 03-10-2020

Ik ben al vele jaren klant bij zooplus en alle bezorgingen met dhl is altijd goed verlopen.
Via zooplus een retourafspraak met dhl gemaakt maar de retourzending om het pakket bij mij op te halen lukt niet. Dhl heeft allerlei smoesjes omdat het pakket te zwaar is 25 vertikken ze het. Ik vind dat Zooplus deze informatie dan niet moet aanbieden om het te laten ophalen als het niet kan/wil door Dhl. Ik ben nu vier dagen hiervoor thuis gebleven. Ik heb niemand die het kan dragen helass en wil mijn geld terug. De krabpaal 1x gebruikt door kat en zo onstabiel en viel om Betreft het peperkoekhuisje slechte kwaliteit.
Slechte service van zooplus.

Jos Janssen en Labrador Rusty 02-10-2020

Duidelijke en uitgebreide webshop waar iedere dierenliefhebber kan vinden wat hij zoekt en dat tegen een absoluut concurrerende prijs.
Bovendien kan men tegen een kleine vergoeding gebruik maken van een kortingssysteem op de artikelprijs.
Door regelmatige bestellingen, zoals bv. honden- of kattenvoer, verdien je de betaalde vergoeding ruimschoots terug.
Bovendien ontvang je bij iedere bestelling bonuspunten die je kan inwisselen tegen gratis producten.
Tel daarbij de vlotte levering en je begrijpt waarom ik al jaren mijn hondenvoer bij Zooplus bestel.

Pat. 30-09-2020

Is goedkoper dan in de winkels en vlugge en correcte levering van de bestelde goederen.

Hilde 29-09-2020

Snel, en makkelijk te bestellen.
Ruim assortiment, Ik bestel er regelmatig.

vicky janssens 28-09-2020

heel veel keuze en ik deed mijn aankopen vooral in een dierenspeciaalzaak waar ik gewoon kon binnenlopen maar hun aanbod werd verkleint en mijn katten zijn kieskeurig en de prijs valt dan ook nog eens beter mee dus kan toch niet beter.
Super dus

Ellen 27-09-2020

Alles was perfect: precies wat ik besteld had, plus de extraatjes. En keurig op tijd geleverd.

Mieke 26-09-2020

ze hebben een heel uitgebreid assortiment, goede service en snelle levering

Henk 26-09-2020

Goede en snelle afhandeling van de bestelling. Eerlijke prijzen en voldoende voorraad. Service bij aflevering ook heel goed .

Sabine 24-09-2020

Super quick delivery. Maybe you can do improvements regarding the plastic in the packages.

Johan Sorgeloose 20-09-2020

Zeer vlotte afhandeling en levering van de aangekochte goederen, kan iedereen deze winkel aanbevelen.

S. Oskam 20-09-2020

Na een grove fout van zooplus moet ik zelf de fout corrigeren. Zelf vragen of t opgelost is. Wel excuses maar dat was t. Vertrouwen is weg. Bestel voortaan wel ergens anders.

Henk 20-09-2020

Altijd een scherpe prijs en een correcte levering. Ruime keus en duidelijke website.

Mir 19-09-2020

Fijne webshop. Overzichtelijk. Alleen jammer dat er sommige dingen die ik voor mijn honden gebruik niet te krijgen zijn en ik daarvoor naar een ander moet