Vikingdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Vikingdirect.nl.

Vikingdirect.nl stelt zich voor

Alles voor kantoor: bureauartikelen apparatuur en meubilair in 1 shop!

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.2

lhy 11-12-2017 Via de website gekocht

Niet kunnen leveren

Een router besteld op 20-11-2017, zal na worden geleverd. 11-12-2017 een mail gekregen of ik een review willen schrijven over het product. Toen dacht ik er weer aan dat het product nog geleverd moet worden. Even ingelogd op de site, staat product niet meer leverbaar. Contact opgenomen met klantenservice en bevestigd dat het product niet geleverd kan worden en geannuleerd. Als ik zelf niet achter aan was gegaan, hebben ze waarschijnlijk nooit iets over de bestelling gezegd. Wat een super slecht bedrijf

Drostenstraat 03-02-2017 Via de website gekocht

Slechte retourprocedure

13 januari een bestelling gedaan. Volgende dag deze geannuleerd.
Bestelling was al onderweg. Dag erna is het pakket van 1600eur (lees mac book pro) gewoon onder de carport gezet. Ik wilde pakket niet accepteren. Pakket dus gewoon buiten laten staan. Opgebeld dat ze hem onder de carport weg kunnen pakken. Ze vonden het volgens mij niet zo belangrijk. Hij heeft er twee dagen gestaan. Hoop niet dat u deze MAC Book koopt.

Vandaag zit ik nog steeds op mijn geld te wachten.

Ik bestel nooit weer bij dit bedrijf.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice