Vandeweijershop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Vandeweijershop.nl.

Vandeweijershop.nl stelt zich voor

Witgoed specialist VAN DE WEIJER - WASSEN | DROGEN | KOELEN | INBOUW | Al meer dan 40 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! - Als U Kiest voor Service!

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Joke Fritz-Corstanje 07-10-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf met het produkt wat ik zocht.

Onze citruspers was kapot gegaan en wij zochten het zelfde model wat we hadden nu in het rood.
Na veel zoeken op internet kwam ik bij vandeweijer terecht, die de gewenste citruspers had. Direct besteld en binnen een paar dagen in huis. Prima service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

maarten 03-08-2017 In de winkel gekocht
Van de Weijer Geldrop

top service voor redelijke prijzen

koffieapparaat gekocht, goed voorgelicht, duidelijk en vriendelijk . geen onzin verhalen.
nette winkel, ruime keuze

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W.A.P. De Vries 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik ben via kieskeurig.nl op deze site terecht gekomen omdat hij op dat moment voor product wat ik zocht de goedkoopste was. En hij blijkt ook nog heel veel keus te hebben. Super dus 👍🏻

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

G D 29-06-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

Website is overzichtelijk en je kunt er snel en gemakkelijk de weg vinden. Daarnaast nog telefonisch contact gehad waarbij correct, vriendelijk en klantgericht is gehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 25-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding. Late levering.

Ik had een snoer besteld voor inductiekookplaat.
Prima duidelijke website scherpe prijs.
Bezorging ging helaas via post nl.
Deze mensen komen de eerste keer tussen 09.00 en 10.30 een tijd waarop veel mensen werken.
En in tegenstelling tot DHL geven ze het niet af bij buren.waardoor ik het of de volgende dag weer tussen 09.00 en 10.30 of s avonds bezorgd kon krijgen.

Corinne 31-01-2017 In de winkel gekocht
Geldrop

Webshop en winkel met persoonlijke service

Voor de aanschaf van onze vaatwasser hebben we gekozen voor Van de Weijer, omdat zij naast een webshop ook een mooie en uitgebreide showroom/winkel heeft. We vonden het namelijk prettig om persoonlijk advies te krijgen.
Van de Weijer heeft ook een eigen reparatiedienst. Daar hadden we in het verleden al positieve ervaring mee.
Ook bij kleine storingen kijkt de telefoniste aan de telefoon mee en biedt oplossingen aan. Heel klantvriendelijk en servicegericht!

De vaatwasser is keurig netjes geleverd en aangesloten. En de oude machine mee retour.
Achteraf bleek de projectie van de resterende tijd op de vloer niet zichtbaar te zijn. De vriendelijke monteurs van Van de Weijer zijn toen teruggekomen en hebben een klein stukje uit de plint van het keukenblok verwijderd (onzichtbaar!). Daarmee was het probleem opgelost!

Al met al hebben wij positieve ervaringen met deze zaak. Persoonlijke service en advies onderscheidt hen van de 'anonieme' webshop. En prijstechnisch zijn ze zeker niet heel veel duurder.

Pluspunten

• persoonlijk advies
  • eigen service/reparatie monteurs
  • klantvriendelijk, servicegericht
  • mooie showroom
  • breed assortiment

Maarten 08-12-2016 Via de website gekocht

Koffiemachine Q5 Siemens bij vandewijershop.nl

Zeer blij met de aankoop!
Over de zending: alleen maar positief, netjes de volgende dag bezorgd en goed verpakt. Daarnaast een super prijs, vergeleken met de concurrentie! In het vervolg en indien nodig kijk ik zeker eerst bij deze winkel of zij het hebben, een bedrijf die op deze manier levert, gun ik het ook de volgende keer!

Pluspunten

• goede prijs ten opzichte van concurrentie
  • volgende dag in huis
  • keurig verpakt
  • communicatie

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Beekman 27-11-2016 Via de website gekocht

hpb

Keurige webshop, duidelijk en overzichtelijk. Doet wat het zegt vandaag bestellen morgen afleveren. Prijs technisch kan deze zaak mee met de grote webshops en is op diverse producten zelfs de voordeligste.

Pluspunten

• Duidelijk site
  • Klantvriendelijk
  • Snelle levering