Travelbags.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Travelbags.nl.

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.9

Petra Brouwer 19-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Geweldige shop-online. Mijn kleindochter wordt 20 mei 4 jaar en wilde graag een Minnie Mouse koffer voor haar verjaardag. Op Internet bij travelbags terecht gekomen. Online een geweldige koffer gezien en meteen besteld. Volgende dag meteen in huis. Wat een geweldige service en alle is precies zoals het omschreven is op hun site. Niets stuk alles is zoals het moet zijn. De prijsklasse is ook geweldig. Betaalbaar voor iedereen.
Dank jullie wek Travelbags voor de mooie Minnie Mouse koffer en de supersnelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Travelbags.nl 30-04-2018 Via de website gekocht

Service mager

Ik heb een Herschel tas gekocht bij Travelbags. Deze tas was zwaar beschadigd en heb ik teruggestuurd. Ik had duidelijk op het retourlading aangegeven dat ik geen andere wilde. Gezien het prijsniveau van de Herschel was ik van mening dat de beschadiging niet aanwezig had mogen zijn. Wat ik jammer vind is dat Travelbags dan toch nog gaat mailen of ik niet een andere tas wil hebben. Nu ben ik dus nog steeds aan het wachten op mijn geld terwijl ik 10 april de tas al heb geretourneerd. Ik vind het jammer dat ze mijn geld zo lang vasthouden. Ik ga ervanuit dat ik mijn geld nu binnen een paar dagen op mijn rekening heb staan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Marcel 19-09-2018

Toch jammer dat je alleen het negatieve leest! Ah we gaan snel even een review schrijven , flikkeren deze over de schutting en klaar. Oh ja en vervolgens laten we niet weten hoe alles netjes is opgelost ofzo.. En dan ook nog zoveel ballen hebben om het anoniem te doen! Diepe buiging voor mevrouw. Ik ben trouwens een tevreden klant die dit slecht kan lezen

WriterC 11-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Onlangs heb ik een Valentino clutch gekocht bij travelbags, maar de ketting ervan was na drie maanden al kapot. Ik heb toen meteen travelbags gecontacteerd en was aangenaam verrast door de goede service! Ze hebben elke dag gemaild over de gang van zaken en zij berichtte mij dat de ketting die aan de tas kon worden bevestigd niet meer leverbaar was. Zij hebben mij hierom vrijwel meteen een nieuwe tas toegestuurd! Erg fijn.

Groeten van een tevreden klant

AndreS 14-03-2018 Via de website gekocht

weinig begrip voor klant

al 3x stukkende koffer gehad (Titan) , de laatste was nog maar 1,5 jaar oud maar geen enkele garantie te claimen bij zowel fabrikant en ook Travelbags , doen weinig moeite voor de klant en hebben ook geen begrip voor de situatie, jammer , had echt wel wat beter gekund.
Ga nu maar elders zoeken voor vervangende koffers.

John 16-12-2017 Via de website gekocht

Slechter service en geen garantie

Wij kochten twee koffers van het merk CarryOn bij travelbags.nl. De koffers vertoonden vanaf het begin problemen met de sloten . Na een week constateerden wij dat een handvat van een van de koffer had losgelaten en enkel nog door de stof van de buitenkant werd gehouden welke dan ook meteen begon te scheuren. Tijdens de reis hebben de koffers enkele beschadigingen opgelopen. Dit in tegenstelling tot hun omschrijving "geschikt voor een wereldreis" waarbij men enige duurzaamheid van de koffers mag verwachten.

Travelbags.nl neemt geen enkele verantwoordelijkheid en verwijst naar de vliegmaatschappij i.v.m. transportschade. Zeker m.b.t. de slecht werkende sloten en het handvat dat heeft losgelaten is dit niet juist, zelfs onmogelijk. Service en garantie zijn woorden die in hun vocabulaire niet voorkomen. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Marcel 19-09-2018

Vervelend John, ik ken enkel goeie ervaringen, ik heb zelf Samsonite koffers ook wereldreizen geschikt het betreft de serie Samsonite Neopulse Spinner 75, 69, 55 metallic blue echter zijn dit glimmende gladde koffers en je wilt niet weten hoe ze er naar 1 keer uitzien maar ehh wat kan Travelbags hier aan doen? De koffers zijn verder van super kwaliteit en op bijna elk luchthaven zit een Samsonite store dat heeft mij doen besluiten om voor Samsonite te gaan. Zo kan men je direct helpen bij het vliegveld... want waar gaat een koffer kapot, bij aankomst op een vliegveld toch? Hopelijk is het nu wel allemaal goed

Sinterklaas 26-11-2017 Via de website gekocht

Schoudertas

Deze shop is zeer klantvriendelijk . Ik ontving na vraag extra schouderband om tas mee te kunnen nemen met scootmobiel

Pj 14-10-2017 Via de website gekocht

Levering volgende dag niet gelukt

Besteld voor 23.59 is volgende dag in huis is niet gelukt! Balen is een van de redenen voor de bestelling bij travelbags! Pfff

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

R-and-Y 18-09-2017 Via de website gekocht

Hoezo levering binnen 24 uur ?

Bestelling donderdagochtend 14/09 met bezorging 15/09........
Email ontvangen..........zal 16/09 tussen 12.00 en 15.00 uur worden.
Op 16/09 een email ontvangen dat het DINSDAG 19/09 na 15.00 uur zal worden.................af te halen.
Zondag 17/09 nodig dus zaterdag in de stad de betreffende rugzak gekocht.

Teleurgesteld 26-08-2017 Via de website gekocht

aan het lijntje gehouden

ik heb een tas besteld, die ik als kado wilde geven. omdat de tas voorradig was en ik op tijd bestelde zou de tas de volgende dag geleverd worden. Het pakket werd tot drie keren een dag opgeschoven. De dag dat de tas uiteindelijk geleverd ging worden (wat te laat was voor het kado) was er een vertraging vanuit post.nl. Ik besluit om contact op te nemen omdat ik er wel een beetje klaar mee was en tot mijn verbazing laat Post.nl zien dat het pakket überhaupt te laat is ingeleverd. vanuit mijn irritatie heb ik nogmaals contact gehad met Travelbags en Post.nl en er wordt steeds naar elkaar gewezen. niemand neemt ownership om mij te verduidelijken wat er precies gaande is.

Chiel 02-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service - geeft geen garantie

Na 1 keer gebruik direct een deuk en grote scheur in de koffer. Na contact met travelbags.nl verwijzen ze telkens naar de luchtvaartmaatschappij en nemen zelf geen verantwoordelijkheid. Volledig onterecht naar mijn mening.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Nina 22-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Koffer bestelt en wel op tijd gelevert.Slot ging niet open.chat medewerker heeft mijn gezegt om ergens naar een koffer handelaar voor hulp te gaan. Niet echt klantvriendelijk zo koffer vandag weer terug gestuurt en nieuw koffer bij een andere handelaar zonder problemen gekocht. De slot op dezelde koffer werkt hier zonder probleme.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Cindy 05-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Woensdag laat in de middag mijn koffer ontvangen, helaas met flinke schade. Ik heb hierover een e-mail gestuurd, waar ik binnen een kwartier een reactie op had. Vandaag al bericht gehad dat er een nieuwe koffer onderweg is. Super fijne en snelle service, echt aan te raden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Charlotte 16-05-2017 Via de website gekocht

Enorm slechte service

Een nieuwe koffer besteld voor vakantie. Na terug gekomen te zijn was de koffer ernstig beschadigd. Buitenkant helemaal gedeukt en happen eruit, binnenkant gaas kapot. Ik snap dat de luchthaven hier een deel in heeft maar voor een hele dure koffer verwacht ik wel kwaliteit, ik heb hiervoor koffers gehad van hetzelfde merk met een ander soort buitenkant die er na 5 jaar nog steeds top uitzien. Contact gehad maar zowel travelbags en de fabrikant schuiven het af op de luchthaven wat gewoon niet kan. Dus service van niets. En ik zit nu met een sterk beschadigde koffer, die wel 10 jaar oud lijkt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Natasha 16-04-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte klantenservice

Ik zou niemand aanraden om hier iets te kopen, op het moment dat er een probleem is met het artikel wordt er niet gereageerd door dit bedrijf. Meerdere malen een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie terug.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Lisanne 03-04-2017 Via de website gekocht

Super goede klantenservice!

De tas die ik bestelde kwam snel binnen. Toen deze helaas vrij snel kapot ging en ik daarover mailde, werd er vrijwel direct op mijn mail geantwoord en kwamen de medewerkers met een passend voorstel ter compensatie. Ik ben zeer tevreden. Zo zie je dat niet vaak!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

L.K. 09-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en nette levering!

Nog niet eerder een bestelling gedaan via Travelbags maar alle verwachtingen worden waar gemaakt. Prima service, duidelijke communicatie en de koffer komt overeen met de beschrijving en de reviews. Top service en ik ben super blij met de koffer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stephan 07-02-2017 Via de website gekocht

Service die de verwachtingen voorbij gaat

Inmiddels een sportieve rugtas gekocht bij Travelbags. Prima prijzen, super service en ultrasnelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

helene.nabben 22-10-2016 Via de website gekocht

Slechte afhandeling en communicatie

Telkens zelf bellen voor informatie.
Bestelling betaald maar na ruim 2 weken nog niets ontvangen.
Er wordt onderling slecht gecommuniceerd waardoor er nog meer mis gaat.

Minpunten

• Komen beloftes niet na
  • Werken langs elkaar af.

mertens 19-06-2016 Via de website gekocht

De website werkt erg makkelijk door de verschillende filters

Goede service. 'S Avonds laat besteld en de volgende dag in huis

Assortiment
Mooi assortiment van goede merken, maar daarnaast ook leuke aanbiedingen te vinden

Aanbeveling
Van de bestelling tot de levering hebben ze alles goed uitgevoerd.

M&M 14-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke, duidelijke website: je vindt zo wat je zoekt.

Duidelijke informatie over produkten en bestellen, zelfs met videobeeld. Gratis verzending en retournering, gratis regenhoes.

Aanbeveling
Duidelijke website, handige zoekfilters, prima prijs.

Extra toelichting
Misschien een tip: als je op zoek bent naar een schooltas, ben je misschien ook geïnteresseerd in... een etui bijvoorbeeld. Handig als de website je hierop attendeert.

ceeweetje 13-06-2016 Via de website gekocht

de zondagnamiddag vanuit mijn luie zetel winkelen is gewoon de max

ik bestel de zondagnamiddag , betaal de zondagavond en de MAANDAG in de korte namiddag staat die valies van Samsonite al in mijn woning !!!!!!

Assortiment
ruim assortiment en zeer gemakkelijk met die filters waardoor de trechter kleiner wordt maar heel gericht naar hetgeen ik zoek werd gefilterd , super goed systeem !

Aanbeveling
super goed op alle vlakken !

Extra toelichting
ik kende jullie winkel totaal niet , heel toevallig ben ik bij jullie terecht gekomen en ik ben heel blij dat ik jullie gevonden heb , op alle vlakken scoren jullie super !!!

W. Wesselink 09-06-2016 Via de website gekocht

Top service, snelle levering, eenvoudig retourneren, geen gedoe, denken met de klant mee. Kortom top!

Assortiment
Groot en breed assortiment, genoeg keuze dus!

Aanbeveling
Goede service ervaren en zeker 10-waardig.

Dieneke 09-06-2016 Via de website gekocht

Telefonisch was beloofd wanneer tas geretourneerd zou worden naar opgegeven adres verzendkosten voor rekenening Travelbags zouden komen. Belofte niet nagekomen.

Aanbeveling
Op mail waarin ik mijn teleurstelling uit wordt niet gereageerd

Niet betrouwbaar

stefanvanaken 08-06-2016 Via de website gekocht

Ruim assortiment, goede prijzen

Assortiment
Veel merken, modellen en kleuren

Aanbeveling
Geen slechte ervaringen, beloften worden nagekomen

Extra toelichting
Aanwezigheid van Afterpay betaalmogelijkheid is een mooie aanvulling op de toch al brede betaalmogelijkheden.

moniquevv 19-10-2015 Via de website gekocht

Product kon ik snel vinden op de site voor een in mijn ogen redelijke prijs

Product was goed verpakt en werd de volgende dag al afgeleverd

Assortiment
Veel merken, veel producten en verschillende prijsklasses

Aanbeveling
Prima webwinkel die beloofd wat ze zeggen. Ik heb maandagavond laat besteld en ontving het dinsdag in hiuis

goebbels 18-10-2014 Via de website gekocht

Goed bereikbaar, duidelijk en snel contact

Snelle reacties en levering. Geen wachtijden aan telefoon.

Assortiment
Compleet. Meer dan in de winkel!

Aanbeveling
Gewoon goed en betrouwbaar.

Geen negatieve ervaring.

BobWal 03-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede zoekfunctie.

Mijn Samsonite tas moest retour door een mankement van Samsonite. Een nieuwe tas opgestuurd gekregen voordat ik de oude retour had gezonden zodat ik zonder problemen op reis kon. Super service.

Assortiment
Alle merken die je kunt verwachten.

Aanbeveling
De service van de medewerkers aan de telefoon is buitegewoon goed. Dit is een voorbeeld voor veel andere webshops.

JolandavdHorst 17-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke categorieën. Sorteren op verschillende mogelijkheden. Wel veel, dus toch wat te zoeken.

Veel mogelijkheden.

Gewoon goed.

Extra toelichting
Overzichtelijke site, duidelijke omschrijving van de producten.

Trijntje60 11-04-2014 Via de website gekocht

Goede website, waarop artikelen makkelijk te vinden zijn.

Snelle en correcte afhandeling

Zeer uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Ik zou hem zeker aanbevelen

Extra toelichting
Snelle, efficiente verwerking en ze er uitgebreid assortiment

Alex Zw. 09-04-2014 Via de website gekocht

Het was makkelijk bestellen via internet, eindelijk een website waar alles naar behoren werkt

Snel verzonden en geleverd, geen problemen als iets niet goed is, retour sturen doen ze dan ook niet moeilijk over

Assortiment
Ze hadden keuze in wat ik moest hebben, meerdere mogelijkheden om uit te kiezen.

Aanbeveling
Deze winkel krijgt van mij alleen maar goed nieuws en beveel ik zeker aan.

Extra toelichting
Ik heb absoluut geen slecht nieuws over deze winkel, duidelijker kan haast niet!

jghecker 06-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke en duidelijke website

Van een bestelde en snel ontvangen attache koffer bleek het binnenwerk defect te zijn. Op vrijdagmiddag telefonisch contact met Travelbags gehad. Keurig volgens afspraak teruggebeld dat er een nieuwe koffer onderweg was. Zaterdagmorgen de nieuwe koffer al ontvangen. De defecte koffer kon eenvoudig met de adres stickers gratis geretourneerd worden.

Assortiment
Ruime keuze uit allerlei artikelen

Aanbeveling
Door het feit dat je ook nog telefonisch contact kan hebben met Travelbags en hun snelle en goede service.

Extra toelichting
Telefonisch bereikbaar, een goede en snelle service, willen met de klant meedenken. Eenvoudige en gemakkelijk eventueel

fwlp 18-03-2014 Via de website gekocht

makkelijk en snel bestelproces

gisteren besteld, vandaag in huis
Gratis bezorgen en retour!

vollop keus

Alles top!

FonsDols 13-03-2014 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website waar je gemakkelijk je weg vind.

Zelfs op zaterdag werd ik nog gebeld om me te vertellen waar ik het pakket nog op kon halen!! Ik had zelf een fout gemaakt dus de adressering klopte niet helemaal maar alles werd binnen een dag opgelost.

Assortiment
Volledig en ruim voorzien. Overzichtelijk gepresenteerd.

Aanbeveling
Aan iedereen die op zoek is naar een tas oid.

Extra toelichting
Goede en zeer snelle bezorging/service en een prima follow-up. Had een tas besteld maar die bleek achteraf te groot. Kon deze omruilen voor een andere en kreeg een link via email om de meerkosten te kunnen afrekenen. Prima geregeld.

HIMADA 02-03-2014 Via de website gekocht

een klik op het internet en alle artikelen zijn onmiddellijk zichtbaar

zorgvuldig verpakt, zeer snelle levering

zeer uitgebreid

Aanbeveling
volgens mijn eerste ervaring zal ik zeker de winkel aanprijzen bij familie en vrienden

Extra toelichting
Na aanklikken van de winkel was he artikel onmiddellijk zichtbaar, alle gegevens waren te vinden, de betalingswijze zeer eenvoudig, de levering zeer snel, een winkel om van te houden.

Celao 26-02-2014 Via de website gekocht

de winkel was snel gevonden. Dwz stond nagenoeg bovenaan in mijn google zoekopdracht. Overzichtelijke internetsite, goed te sorteren op product en merk. Goed dat een keuze is tussen de verschillende betaalmogelijkheden.

Ik had twee producten besteld. Een daarvan was niet verstuurd omdat deze beschadigd was. Helaas was deze niet meer voorradig en zouden dit asap sturen. Aangezien het een verjaardagskado was en eerder nodig had dan de afgesproken verzenddatum. heb ik de rest van de order geannulleerd. Ging probleemloos en mijn aankoopbedrag was de volgende dag direct teruggestod.

Aanbeveling
Goede en snelle service. Niets is teveel en een extra verdienste is dat de verzending gratis is. Dat is een extra kers op de taart van deze online winkel.

Extra toelichting
Zie hierboven uitgeschreven motivatie.

PatriciaEben 22-02-2014 Via de website gekocht

Goede omschrijving van de producten

Zondag een koffer besteld, dinsdag geleverd, woensdag teruggestuurd omdat ik een verkeerde inschatting had gemaakt v.w.b de grootte en inhoud. Woensdag teruggestuurd en vrijdagsmiddag werd de juiste koffer geleverd. Fantastisch gewoon!

Extra toelichting
Tot nu toe geen enkel minpuntje te melden. Zijn nu de trotse bezitters van 2 koffers besteld bij Travelbags. Zou het zo weer doen als ik een nieuwe tas/koffer zou nodig hebben.

qreg 19-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke bestelling, standaard procedure

Snelle verzending en afhandeling

Ruime keuze

Aanbeveling
Tevreden over levering en nazorg

Extra toelichting
's Avonds doordeweeks een laptoptas besteld; volgende dag, sans verzendkosten, in huis. Mijn laptop bleek niet juist te passen, waarop ik de tas terug gezonden heb. De volgende ochtend een bevestiging gekregen van mijn retour. Staat vanwege de snelle afhandeling genoteerd voor toekomstige aankopen.

R.d.Jong 19-02-2014 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk met duidelijke productomschrijving en goede communicatie.

Chatservice i.v.m. eerdere aanschaf ander product waarbij onmiddellijk antwoord op wat te doen bij verlies van sleuteltje Samsonite trolley.

Assortiment
Hebben gewoon alles, topmerken en ook voor elke beurs.

Aanbeveling
Soms verwijs ik nou eenmaal ook nog wel eens naar een andere site.

Extra toelichting
Snel, heldere communicatie, goede productbeschrijving, prima service bij zoekraken sleuteltje, zelfs 's avonds om 19.30 nog antwoord krijgen = bereikbaarheid en reactie is TOP!

Reviewer2014 14-02-2014 Via de website gekocht

duidelijk advertenties en details artikelen

Beloofde levering ruimschoots gehaald.Zending te traceren.Vlotte informatie via e-mail

Assortiment
Ruime keuze. Merken/maten/kleuren etc.

Zie voorgaande punten

Verschoormo 11-02-2014 Via de website gekocht

Met een paar muisklikken de tas die je al ergens anders had gezien kunnen bestellen
En voor deze winkel gekozen omdat er geen verzendkosten worden berekend.

's avonds om 19.30 uur besteld, de volgende ochtend om 8.30 uur al in huis, dat is meer dan super

Extra toelichting
Snelheid van levering uitstekend, vooral omdat ze met PostNl werken en die altijd bij ons tussen 8.00 en 9.00 uur in de wijk rijdt. En geen verzendkosten, dat maakt het helemaal makkelijk.

mvandenhombergh 31-01-2014 Via de website gekocht

Bestelling invoeren en klaar. Daarnaast werken zij met kortingscodes. Scheelt toch 10% t.o.v. anderen.

Ik heb 2x gemaild, omdat er iets mis was met de betaling. Ik heb direct mail terug ontvangen. Alles heel correct.

Assortiment
De keuze waaruit wij wilden zoeken is enorm.

Aanbeveling
Gemakkelijk, snelle service, korting en grote keuze.

DdV1962 15-12-2013 Via de website gekocht

duidelijke site en eenvoudig opzoeken van gewenste product

snelle levertijd volgens afspraak.

gewoon top

Aanbeveling
Gewoon een makkelijke site met goede producten tegen goede prijs.

Extra toelichting
zoals eerder aangegeven product is eenvoudig te vinden, een goede prijs / kwaliteitsverhouding en top producten.

Meez9 10-12-2013 Via de website gekocht

Stap voor stap bestellen, alles spreekt voor zich.

Je wordt goed geïnformeerd over de vordering van je bestelling. Deze kwam ook in goede staat en zeer snel aan.

Waarom niet!

Extra toelichting
Prima service, duidelijke bestelsite, geen verzendkosten, laagste prijs. Helemaal top!

J.Vogels 10-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk

Mogelijkheid om aan te geven wanneer de levering het beste uitkwam!

Extra toelichting
Snelle correcte levering met een extra verrassing.

cdcke 07-11-2013 Via de website gekocht

Pas gisteren besteld en vandaag in de voormiddag reeds geleverd.

Netjes ingepakt en precies zoals op de site afgebeeld.

zeer uitgebreid

Aanbeveling
Je haalt het zelf niet sneller in huis.

Zie boven

rraadsheer 28-09-2013 Via de website gekocht

Snelle mail reactie en goed telefonisch bereikbaar

Na een probleem met een defecte koffer buiten de garantie termijn heeft men een behoorlijke korting op de nieuwe koffer gegeven. Alles zeer netjes opgelost.

Assortiment
Enorm aanbod met duidelijke foto's

Aanbeveling
Zeer service gericht en een hele nette retour regeling. Retoursticker zit standaard al in de doos.

Extra toelichting
Algehele service en afhandeling is bijzonder goed. Snel telefonisch contact en nette behandeling. Ook bij (oude) klachten wordt alles netjes opgelost.

loisvdm 11-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Makkelijke sorteerknopjes. Betallen gewoon met IDeal, dus heel simpel allemaal.

Heel erg snel ontvangen. Geen verzendkosten! Ik had slechts een koffertje van 30 euro gekocht, maar hoefde niks bij te betalen. En dat terwijl het pakketje enorm was.

Assortiment
Zo hadden behoorlijk veel en ook nog eens voor zeer schappelijke prijzen.

Goed, goedkoop, snel.

niekbatstra 27-07-2013 Via de website gekocht

Alles werkt perfect.. bestelen, betalen, etc

Perfecte service.. tevens met omruilen.. kan neit beter gewoon.. al helemaal voor een webshop!

Assortiment
oprima assorti, maar ze hebben niet alles van Rimowa, hetgeen we naar op zoek waren was er wel, maar zoals gezegd is er niet alles

Aanbeveling
zou zeker weer terug komen.. zeer goede winkel

Extra toelichting
alles is perfect geregeld.. snelle levering. omruilen gaat snel en goed, betaling ook... het enige minpuntje is dat het assorti van Rimowa niet volledig is, maar wel zeer uitgebreid.

Idw51 21-07-2013 Via de website gekocht

Via website heel makkelijk te overzien welke mogelijkheden er zijn. Kiezen van de juiste reistas was in een paar minuten gedaan.

De beloften van levertijd zijn meer dan waargemaakt. Op vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend vroeg bezorgd, en dat in de drukste tijd van het jaar. Perfect!

Assortiment
Heel veel goede merken. Sommige merken zoals The North Face ontbreken.

Aanbeveling
Als je van snel en kwaliteit houdt, zit je hier goed.

Extra toelichting
De levering was ongelooflijk snel. Netjes en snel verwerkt en geleverd!

carine22 02-07-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Alles gewoon prima in orde, inclusief ruilen van de te grote koffer.