Tegeldepot.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tegeldepot.nl.

Tegeldepot.nl stelt zich voor

NUMMER 1 IN TEGELS & SANITAIR Tegel- & Sanitair Depot is altijd bezig met de nieuwste trends op de Sanitairmarkt en biedt deze aan tegen de Laagste prijs. EIGEN SHOWROOM Tegel- & Sanitair Depot beschikt over een eigen fysieke showroom. Hier tonen wij de nieuwste Trends tegen de laagste prijzen... met altijd diverse showroom Actie's, die niet online te zien zijn. SHOWROOM BEZOEK In de showroom van Tegel- & Sanitair Depot kunt u gerust vrijblijvend rondkijken zonder druk van verkopers. ✓ Klant = Koning ✓ Geen betaling vooraf ✓ Offertes zijn altijd vrijblijvend ✓ Grote Voorraden ✓ Altijd nieuwe showroom acties

Schrijf een review voor deze winkel

P. van Iersel 19-01-2022

Wij kochten een Creavit randloos wc met bidetfunctie met ook soft close creavit wc-bril bij Tegeldepot Zeewolde.
Mooi design en prima in gebrruik, maar amper na een paar maanden roesten al de metalen onderdelen. Als ik reclameer komt men niet met een oplossing maar beschuldigd men ons van slecht onderhoud! Wij zouden chloor hebben gebruikt en dat mag niet bij RVS0! Al had ik al eerder gezegd enkel groene zeep te gebruiken omwille van het milieu. Uit coulance kan ik nieuwe onderdelen krijgen wel onder de de restrictie dat ik er voortaan beter voor zorg. Dit belachelijk en beschamend tegelijk! Beter legt Tegeldepot het probleem waar het thuishoort! Creavit had geen RVS moeten gebruikt maar koper met laagje Chroom. Daar zit de fout! Ik ken geen enkel WC waar je géén Chloor zou mogen gebruiken. M.a.w aan dit wc en aan Tegeldepot Zeewolde moet je niet je vingers branden!