Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerrit 18-01-2021

Supersnelle levering. Wij waren niet thuis, maar toen werd het artikel ergens verstopt dat aangegeven stond op een kaartje zodat de buren niet ingeschakeld hoefden te worden.
Uitstekend verpakt met nog wat extraatjes. Fijne prijs ook.
Aanbevelenswaardig!

hans 17-01-2021

Product snel in huis. Jammer dat veel artikelen niet op voorraad zijn of niet meer te bestellen.
De prijs is ok en dat is ook belangrijk.

Ab-poets 17-01-2021

Ik kreeg van de paradontologie allerlei producten op die ik moest gaan gebruiken. Als voorbeeld kreeg ik een rager en een tube gel mee naar huis. Met de gegevens kwam ik snel op de site van Tandenborstel terecht en alles wat ik nodig had was te vinden. De bestelling ging super eenvoudig en het bestelde was supersnel in huis. Een echte aanrader.

Arretje 17-01-2021

Met een heleboel producten wacht ik op een aanbieding en koop het dan in de winkel. Maar ja dat zit er nu even niet in. Heb dus gegoogeld en kwam o.a. op deze site uit. Reviews bekeken en besloten de aanschaf via tandenborstel te doen. Als je als gast kunt bestellen en geen account hoeft aan te maken heeft dat mijn voorkeur en dat kan bij deze site. Product is netjes geleverd met minitube tandpasta en een rager. Kortom een aanrader.

Doris 16-01-2021

Heel toevallig op deze site gekomen.
Prodikt snel gevonden en besteld.
Volgende dag al geleverd. Prima service.
Zal hier zeker vaker bestellen.

Anne-Mie 16-01-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat ik op zoek was naar een elektrische tandenborstel in afslag. Prijs kwaliteit is ok. Ook werd het tijdig geleverd.

Petra S. 16-01-2021

Al eens eerder bij 'Tandebrstel.com besteld. Vanwege de goede ervaring weer voor gekozen.
Netjes verpakt, vlotte zending en scherpe prijs. Heel tevreden.

Liesbeth 16-01-2021

Met recht dr goedkoopste, gisteren besteld vandaag al binnen.
Keurige verpakking, nog wat gratis producten erbij.
Ik ben zeeeer tevreden, super bedankt voor alles.

Wil 16-01-2021

Prima service.
Er was iets fout gegaan bij de levering, complement voor het snelle en probleemloze herstel hiervan.

Wim 16-01-2021

Keurige site Goede informatie over de borstels.
Prijs/ kwaliteit is ok. En sommige borstels goedkoper dan Alie Express.
Dus al met al een top borstel voor een goede prijs.

Debby 16-01-2021

Al meerdere bestellingen geplaatst groot assortiment en snelle levering
Top!

Linda 12-01-2021

Overzichtelijke site, keurig op tijd en goed verpakt, met keurig kaartje dankje wel en bij onze tandenborstels een kleine tube tandpasta. Waardeer ik.

reits 11-01-2021

handige en overzichtelijke website,
Heel compleet assortiment
Snelle een keurige levering

NikkiL 11-01-2021

Besteld, snel verzonden en kon het pakket goed volgen. Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Annemarie 11-01-2021

Slechte service en communicatie. Bestel voortaan weer bij Bol.com. Geen aanrader om bij deze winkel te bestellen.

adele Luyten 11-01-2021

Retourbeleid klopt niet volgens de wettelijke regels. Men beroept zich op geld teruggave als het pakket niet is geopend. En dit mag dus niet , want hoe kun je het product kan bekjken?
Ik was blij dat ik achteraf betalen had gekozen.

kees 11-01-2021

goede prijs,goede service,snelle levering,natuurlijk levering afhankelijk van derden(postNL)

Bianca 10-01-2021

Goede en snelle levering. Site is overzichtelijk met uitgebreide informatie.Bestelling was goed verpakt. In een woord Top

Kkrullebol 10-01-2021

Had er nog niet van gehoord, maar is prima bevallen, snelle levering , doen wat ze beloven, voor een lage prijs.

Ben 10-01-2021

Heldere website. Goede prijs-prestatie verhouding. Snelle levering en goed verpakt.

Luap 10-01-2021

Na problemen met het maken van een account een vlotte service van de levering van de opzet borstels van Philips

Frans Hanssen 10-01-2021

Prachtig product, uitstekende en volledige informatie vooraf die bewaarheid wordt in de praktijk van het tandenpoetsen. Correcte, snelle aflevering. Wat kan ik nog meer verlangen?

Braun scheer apparaat 5091CC 10-01-2021

Geachte medewerkers van tandenborstel

Het product, de zending, de tijd, de verpakking, en zeker de prijs, was allemaal helemaal in orde

Nice 09-01-2021

Precies gekregen wat er werd beloofd. Er werd nog een klein tubetje tandpasta en een houdertje voor het klokje bijgeleverd. Tevreden!

Tevreden klant 09-01-2021

Goede prijs voor een oral B tandenborstel.
Snel geleverd en netjes verpakt.
1 opzetborstel en klein tubetje pasta gratis meegeleverd.