Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nettie 06-02-2021

Ik kreeg mijn bestelling super snel geleverd heel goed verzorgd.ik ga zeker nog meer bij hun bestellen.

LOTTE 06-02-2021

Overzichtelijke website en een goede prijs kwaliteits verhouding. En wat ook prettig is vandaag besteld morgen in huis!

C. Brouwers 06-02-2021

Goede webshop, snelle levering, complete levering, relevant cadeautje erbij, brievenbus pakketje, niet overdreven veel verpakkingsmateriaal. Hoeft niet beter, vooral zo blijven.

Gerben 06-02-2021

Financieel zeer aantrekkelijk, snel geleverd. Verrast door kleine cadeautjes. Blij met aanschaf voldoet geheel.

joop 06-02-2021

Gewoon goede site makkelijk te vinden wat je wil hebben en je krijgt wat je besteld en snel

Marlieke 06-02-2021

Snelle levering, kleine tand-kadootjes erbij. Goed verpakt en bovenal goede prijs

Diana 05-02-2021

Makkelijke site, goede duidelijke beschrijvingen en verrassend leuke verzenddoos. Ook nog extra kadootjes bij de bestelling. En natuurlijk goede aanbiedingen! Top!

AamE 02-02-2021

Snelle levering van mijn tandenborstel en dragers.
Overzichtelijke site die ook aangeeft voor welk bedrag je nog moet bestellen voor gratis verzending.

Me@ 02-02-2021

Overzichtelijk site, prima prijzen, snelle levering, netjes verpakt. Kortom, zeker aan te bevelen!

Mariëtta 02-02-2021

Duidelijke site, was de goedkoopste voor het product wat ik wilde hebben. Snelle levering

GV 01-02-2021

Duidelijke site, snelle levering goede prijs, kortom een aanrader.
Zal het zeker aanbevelen.

S 01-02-2021

Top service!
Wat een snelle levering. En het assortiment is reuze uitgebreid. Ik ben alvast overtuigd!

F. 01-02-2021

Goede prijs kwaliteit. Word snel geleverd en voldoet zeker aan de verwachtingen.

Fanatieke poetser 01-02-2021

Goed assortiment en concurrente prijzen. Hun service is zeegroen, vragen worden snel beantwoord en artikelen worden vlot verstuurd. Ik ben zeer tevreden en bestel zeker opnieuw.

Astrid Kamp 01-02-2021

site werkt top; duidelijke omschrijving, veel keus, ruim assortiment; snelle levering; goede prijzen

AlWil 01-02-2021

Prima service. Email lag eruit, maar de dame die telefoon opnam, zocht meteen op of de bestelling was doorgekomen (ja dus). De tandenborstels op de beloofde dag afgeleverd.

mart 01-02-2021

overzichtelijke site ,en een goede en snelle levering, tevreden over bestelde producten

John 30-01-2021

Site is voor mij overzichtelijk. Prima prijs. Snelle levering dus zeker aan te raden

Edwin 30-01-2021

Zeer goede en spontane klantenservice!
Helaas was de bestelling niet compleet de eerste keer,maar door 1 telefoontje met de klantenservice alles binnen twee dagen prima geregeld!

Carolina 30-01-2021

Shopping at Tandenborstel is an excellent experience and secure payment! Tandenborstel has a wide variety of products, even the ones that are nowhere else to find.
Quality. Excellent quality, handling and shipping!
Price. Lower than the competition (inc well-known shops)
*The packaging pink box with 'Tips & Tricks' was beautifully designed! I never saw such a cosy carton package!
Always a loyal customer. Highly recommended!

Marie-jose Goedmakers 29-01-2021

Mijn zoon heeft de tandenborstel voor mij besteld en hij is zonder problemen bij mij op mijn thuisadres bezorgd. Hij heeft de tandenborstel op maandag 25 jan. 2021 besteld en de tandenborstel is op dinsdagochtend 26 jan. 2021 bij mij bezorgd.

Anja 29-01-2021

Snelle kevering, na eerst te maar mijn halve bestelling ontvangen te hebben, 1 dag later een geheel nieuwe gekregen en mocht de oude houden ivm het misverstand.
Top...bedankt.

Mandy 29-01-2021

Duidelijke webwinkel en goede aanbieding! Precies wat ik zocht en tevens redelijke verzendkosten.

rieke 29-01-2021

ik heb de derde week in januari 2020 een electrische tandenborstel besteld en ben zeer te vreden
ook hoe de tandenborstel verpakt is levering kwaliteit service helemaal geweldig!!

Gr xxxx

D. Vriesman 28-01-2021

Voor mijn Waterpik 100 een nieuwe handgreep/slang besteld. De website en prijs (er wordt gerefereerd aan de officiële leveranciersprijs) suggereren dat het om een origineel product gaat. Na ontvangst bleek het echter goedkope namaak te zijn (overal voor weinig te koop). Het was niet hygienisch verpakt en met zwarte smeer op de rand. De klantenservice beweerde dat ze originele producten versturen. Dat is echter aantoonbaar onjuist. Na wat heen en weer bellen en mailen, wel geld terug ontvangen incl. retour zenden. Maar uiteindelijk ben ik toch wel bedrogen. Omdat Waterpik naar dit bedrijf verwijst als verkooppunt, zouden ze juist origineel moeten verkopen en geen goedkope imitatie, Daarvoor kan ik wel bij Alibaba terecht. Ik schrijf deze review omdat ze de imitatie nu, 3 weken later, nog steeds als origineel adverteren. In mijn ogen is dit misleiding. Ik zal hier, om deze reden, niet meer kopen.