Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Theo 31-10-2021

Prima producten voor een prima prijs. Bestelling zoals afgesproken op de afgesproken dag geleverd.Perfect dus!

Mirjam Blom 31-10-2021

Snelle levering , tandenborstel kwam als beste uit de test en was erg goedkoop bij hun.

Henny 31-10-2021

Snelle en correcte levering van het product. Duidelijke website. Bestelproces is eenvoudig.

Tandenborstel.com 30-10-2021

Geen andere woorden kan ik bedenken in al zijn facetten......TOP, waar is dit voor nodig, geen idee. Top site, top mensen reageren TOP

José 30-10-2021

Ik kende deze site niet dus afwachten maar ik kan het aanraden zondag besteld en dinsdag ontvangen en super blij ermee.

Arie 30-10-2021

Probleemloze, vlotte levering. Product was uitstekend verpakt tegen (transport)beschadigingen.

Eveline 29-10-2021

Ik kende Tandenborstel.com niet, maar omdat ik er vond wat ik hebben wilde , heb ik hier mijn tandenborstel gekocht.
Bij de betaling trad een storing op waardoor ik twee keer dezelfde tandenborstel betaald heb. Na een mailtje hierover volgde onmiddellijke respons en werd het teveel betaalde bedrag terug gestort. Heel netjes en adequaat!

Jan Schets 29-10-2021

Gewoon een klantvriendelijke site. Overzichtelijk en direct. Zo moet het!! De levering was onberispelijk en zoals toegezegd.

Opa 27-10-2021

Prima prijzen, alle produkten, snelle levering en eenvoudig te bestellen.
Wat wil een consument nog meer?!

Oldy 26-10-2021

Zeer snel geleverd en aantrekkelijke prijzen.
Het product was keurig verzorgt en goed verpakt.
Voor de tweede keer besteld n.a.v de eerdere ervaring .
Ik kan het bedrijf zeer zeker aanbevelen

Katherin 26-10-2021

Goed aanbod, wat ik zocht hebben ze voor voordelige prijzen. De levering was snel en correct.

Richard 25-10-2021

Snelle levering, en bij contact met klantenservice, zeer correct en snel antwoord gekregen. Kleine klacht snel en meer dan fair geregeld, zeker voor herhaling vatbaar.

Annemieke 24-10-2021

Overzichtelijke site, snelle levering en goed verpakt en last but not least de lage prijzen.

Marianne 23-10-2021

Gebitsragers en opzetborstels besteld voor heel gunstige prijs en volgende dag al keurig per brievenbuspost in huis, top!

NB 23-10-2021

Goede webshop met goed concurrerende prijzen tov van andere aanbieders. Pakketje wordt netjes binnen de verzendtijd geleverd.

J. Commandeur 22-10-2021

Duidelijke website en sterk concurrerende prijzen in vergelijk met fysieke drogisterijen. Ook snelle en correcte levering. Absoluut aan te raden.

Jan 22-10-2021

De webshop benaming verwijst uiteraard naar hun grootste assortiment. Maar ze hebben veel meer andere producten. Ik zocht een nieuw Braun scheerapparaat en kwam uiteibdelijk op deze site tetecht. Reden is de prima prijs/kwaliteutsverhouding. Het bestelde werd zeer snel geleverd. Een aanbeveking dus.

Ton 22-10-2021

Gezocht op internet en gevonden wat ik zocht voor heel leuke prijs.
Verder liep alles perfect, betalen en leveren en doen wat ze beloven top.

Huib 21-10-2021

Duidelijke site. Ruim assortiment. Scherpe prijs en levering binnen 24 uur. Beter kan niet.

Lambert 20-10-2021

Ondanks dat ze aangeven dat zonder opgave van reden de koper het recht op retourneren binnen 14 dagen maken ze dat niet waar.
Ik koop nooit meer iets bij dit bedrijf!!

Ingrid 20-10-2021

Geweldig en supersnel geleverd.goed verpakt.
Product ziet er goed uit.
Prijs is ook netjes.

Paulina 19-10-2021

Tandenborstel.com beveel ik aan. Snelle levering, doen wat ze beloven. Goed te traceren.

Jac 19-10-2021

Prima prijs, snelle levering via post nl , goede producten, snel telefonisch contact bij vragen, problemen worden keurig en correct opgelost.

🦊 je 19-10-2021

Zeer snel geleverd en prijsklassen erg goed en het product zit erg goed verpakt
Ik beveel het bedrijf zeer zeker aan

Frederica 19-10-2021

Duidelijke omschrijving product.
Kwaliteit elektrische tandenborstel prima.
Adequate en vlotte bezorging.