Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 267 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marianne 03-03-2023

Prima webshop. Goede prijs en de volgende dag al afgeleverd. Ik beveel deze webshopvan harte aan.

Louis de Nijs 02-03-2023

Groot assortiment spullen netjes verpakt en een paar dagen later ontvangen.

Wim 28-02-2023

Zeer gebruiksvriendelijke site, duidelijk en een uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding bij de aankoop van nieuwe scheerkoppen.

Leny 27-02-2023

Zeer handige webshop, heeft alles wat ik wil voor electrische tandenborstel, ik heb al eerder gekocht bij deze webshop.
Nu alles supersnel beantwoord en bestelde dingen snel ontvangen in een te gek doosje: origineel en instructief!
professioneel heet zoiets!

Hanneke 27-02-2023

Prima webshop duidelijk en ook de goedkoopste site om dit artikel te kopen. Snelle afhandeling.

Jacob Tamis 26-02-2023

De bestelling was duidelijk, de bezorging op tijd en prima, de tandenborstels goed verpakt en die het uitstekend

Fijne tandverzorging 26-02-2023

Snelle levering juiste artikel wat niet in fysieke winkels te koop is.
Erg blij met tandenborstel.nl

Jan 25-02-2023

Duidelijke en goede site; eerlijke prijs en snelle en perfecte levering. Zelfs een gratis aardigheidje ontvangen.

RP 25-02-2023

De shop voor mijn favoriete ragers! Los van deze ragers is er volop keuze in tandpasta en -borstels. Ook de gratis verzending bij aankoop van minimaal €35,- vind ik een pluspunt.

Jos 24-02-2023

Alles volgens afspraak geregeld en tegen een prima prijs. Uitstekende webshop 👍

zeer goede webwinkel 24-02-2023

Originele scheerkop braun scheerapparaat gekocht. Snelle levering en de goedkoopste vergeleken met andere aanbieders. Voor herhaling vatbaar.

lotte 22-02-2023

Snelle levering met juiste informatie. Toen 1 artikel ontbrak is dit direct in orde gemaakt met excuses erbij. En erg snel geleverd.
In het weekend niet bereikbaar, maar maandagochtend direct reactie via de mail.
Transparant bedrijf!!

Ejf 21-02-2023

Prima webshop veel keuze voor een
concurerende prijs.
En vaak de volgende dag alles al in huis.

Pieter J. 21-02-2023

Ik had vroeger al eens diverse soorten opzetborstels bij Tandenborstel.com gekocht en dat ging prima. Nu dus weer een aantal en die werden de volgende dag goed stevig verpakt door de brievenbus afgeleverd. Ik had ook graag een aantal van .... vervangende opzetborstels willen bestellen, maar helaas zag ik die nu niet in hun site.

Annie 20-02-2023

Speciale ragers bij hun gevonden tegen zeer aantrekkelijke prijs. Geweldige snelle service en goed verpakt en bezorgd.Zeer aan te bevelen firma!

Annie 20-02-2023

Gemakkelijke site, snelle afhandeling en binnen een dag goed verpakt thuis.niets dan lof!

Spyro 18-02-2023

Goede prijs/kwaliteit. Ruim assortiment.
Altijd juist afgeleverd en een keertje dat ietsje mis was direct gecorrigeerd.
Geen minpunt.

Hans H 17-02-2023

Duidelijke site, snelle reactie en vlotte levering. Eigenlijk wat je van een verkoopsite mag verwachten.

Michel 17-02-2023

Ben zeer tevreden over deze site, snelle levering, goed verpakt en duidelijke klantenservice (indien nodig!).
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Nely 13-02-2023

Snelle levering. Gevraagde elektrische Oral B tandenborstel was niet beschikbaar. Ik kreeg een iets duurdere vergelijkbare tandenborstel voor dezelfde prijs toegezonden. Ook goed. Tevreden.

Adrie 13-02-2023

Snelle levering , goede prijs kwaliteit verhouding. Super blij met mijn nieuwe borstel en verdere artikelen.

C.S 11-02-2023

Scherpe prijsstelling, vlotte levering, wat moet je er meer van maken.bedankt

P. Willeboordse 11-02-2023

Tandenborstel.com werkt snel en heeft een ruime keuze in mondverzorgingsartikelen. In mijn woonplaats was geen Interprox gel te krijgen, vandaar dat ik bij deze winkel terecht ben gekomen. Ik heb bij deze winkel al eerder verschillende mondverzorgingsartikelen besteld en ontvangen

blije en tevreden klant 10-02-2023

omdat ik nergens (meer) een Lactona tandenborstel kon kopen keek ik op het internet en vond gelukkig tandenborstel.com

Peter 07-02-2023

Mijn tweede bestelling bij Tandenborstel.com vanwege de scherpe prijsstelling en vlotte levering. Bovendien is het assortiment erg groot, dus keuze genoeg