Seniorstore.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Seniorstore.nl.

Seniorstore.nl stelt zich voor

SeniorStore.nl biedt oplossingen om zo comfortabel en veilig mogelijk thuis te kunnen blijven wonen, contact te blijven houden met familie en vrienden, veilig te blijven bewegen en erop uit te kunnen gaan, zodat u kunt blijven genieten van alle leuke en mooie dingen in het leven. Wij zijn dan ook dé specialist in betaalbare kwaliteitsproducten en hulpmiddelen voor senioren. We streven er naar u de beste en persoonlijke service te verlenen, en staan open voor nieuwe ideeën en wensen.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Edwin Sabel 03-12-2020

Via Bol.com een webcam besteld bij Seniorstore.nl, die rechtstreeks verstuurd is door seniorstore.nl. De volgende werkdag was deze al in huis, echter bleek het geluid niet te werken. Contact opgenomen via het telefoonnummer die op de afleverbon stond en promt de volgende dag had ik een nieuwe wel werkende webcam in huis. Wat een goede service en snelle actie.

Ans 04-06-2020

Vorige week voor mijn moeder een Gigaset E560A besteld, en stond dat dit 2 dagen zou duren, maar al volgende dag in huis, heel fijn deze snelle service. Daarnaast een prettig en overzichtelijk toestel voor Senioren.