Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

oekaboeka 29-09-2010

Overzichtelijke website, snelle levering, goede communicatie via e-mail m.b.t. de bestelling. Wel vreemd dat kosten gerekend worden voor betaling met IDeal.

Marc Geens 19-09-2010

Toch even ongerust of deze batterij evenwaardig is aan de originele canon LP-E6. Na een supersnelle levering batterij opladen en dan even testen en ja hoor camera herkent ze perfect en geeft ook resterende aantal opnamen mee.
De toekomst zal de levensduur moeten bevestigen, maar ik kan in elk geval met een gerust hart deze batterij als back-up meenemen in het veld...

Pepe2807 17-09-2010

Snelle levering de volgende werkdag.

addekloe 16-09-2010

Alles op tijd ontvangen, van de 2 betselde UV filters maar 1 geleverd. Via e-mail gemeld, binnen 15 min. atwoord en de volgende dag het 2de filter ontvangen.

springj 01-09-2010

directe informatie op doelmatige website, goede betaalvoorziening en stipte levering. Wat wil je nog meer?

snakehunter 27-08-2010

Gewoon een internetwinkel zonder poespas, duidelijk en supersnelle levering. Veilig betalen. wat wil je nog meer.

rmethorst 25-08-2010

Ik heb meerdere malen een accu besteld bij deze winkel. Altijd snelle levering en alles was altijd op voorraad.

Website is erg gebruiksvriendelijk. Binnen een paar klikken kan je de bestelling plaatsen.

Bereikbaarheid - online goed aanwezig!

Bestelling en levering: bestelling ging goed en had de accu de volgende dag in huis.

After sales: geen klachten.

Kortom overal een dikke 10!

P.A.Bos 24-08-2010

Afgelopen zondag besteld, en dinsdagmiddag ontvangen.Ze doen precies wat ze zeggen, en zo hoort het ook. Verder (nog)geen ervaring, maar eerste indruk is goed.

S-Leiderdorp 24-08-2010

Heb al meerdere malen accu's bij Saake besteld. Mankeert nooit iets aan, levering altijd in orde.

Prima toko!

Hans Moolhuizen 19-08-2010

Voor de 2e maal iets bij deze zaak besteld. Ondanks het feit dat ze mijn geld volgens mij nog niet ontvangen (konden?) hebben is mijn bestelling toch binnen 1 verzonden. Ik had er, en dat wisten zij niet, best wel haast mee omdat mijn beide camera accu's zo goed als leeg waren en ik ze in verband met Sail 2010 dus dringend nodig had.

gspees 10-08-2010

Steeds weer opnieuw ervaar ik de betrokkenheid en service van Saake Shop.
Top Winkel!

Coen van der Heijden 06-08-2010

Na een willekeurige google op deze website belandt en een setje Sanyo Eneloops besteld met bijbehorende lader. Zoals beloofd werd het pakketje een dag later netjes bezorgd, maar de inhoud bleek niet helemaal gelijk aan mijn order. Daarop snel en prettig mailcontact gehad met Saake Shop en ze hebben dit op meer dan correcte wijze hersteld.

BolkieB 05-08-2010

Gewoon keruig afhandeling bestelling, op tijd geleverd.

J.P.H.Boom 05-08-2010

Een besteld batterijtje raakte zoek vanwege een opengesprongen envelopje. Gebeld en gemaild en per kerende post een nieuwe toegestuurd gekregen. Uitstekende service.

Hendrik1354 02-08-2010

Pas 2x daar iets gekocht en beide keren netjes en snel afgehandeld.
mij zien ze wel weer terug als het nodig is.

pag 01-08-2010

super snelle levering, mooie aanbiedingen en erg voordelig

nisuthai 01-08-2010

De enedag besteld de andere dag keurig en goed verpakt afgeleverd, precies zoals het hoort.

ikrisky 31-07-2010

Goede en complete winkel.
Vrijdag besteld, zaterdag al in huis.
Helemaal TOP!!!

bartthegringo 31-07-2010

Bij Saake bestelde ik een uv filter voor mijn 24-70 lens, op hun website staat dat ze dezelfde dag nog versturen mits besteld voor 1500uur. Ik bestelde om 1520 en kreeg een half uur later bericht dat het filter die dag nog met de post meeging!!!! Goede service guys!

kayakbram 28-07-2010

Geweldig!!!!
De bestelling was haast nog sneller binnen dan de orderbevestiging.
Veel makkelijker dan naar de vakhandel, drie maal de prijs betalen en minimaal een halve dag onderweg.
Dit geeft de consument weer het vertrouwen terug.
Een aanrader.

Ben van Zijl 1 27-07-2010

Zeer snelle levering,eerst nog extra informatie gewonnen,zeer goed advies,daarna bestelling geplaatst en binnen 24 uur geleverd,zeer tevreden.
Daar kunnen nog veel andere bedrijven een puntje aan zuigen.

t pepping 27-07-2010

snelle correcte service en levering

molleke80 25-07-2010

correcte afhandeling ,overzichtelijke site,
snelle levering ,
waar voor m'n geld
en ik heb de aftersales niet nodig gehad

rho001db 22-07-2010

Prima shop. Zondagmiddag bestel en dinsdag binnne. Keurig verpak en met de juiste artikelen. Dat hen ik wel eens ander meegemaakt.

Annie073 21-07-2010

Via mail informatie nog ingewonnen over het te bestellen artikel, supersnel antwoord perfect.
De bestelling gedaan was binnen 48 uur bij mij thuis.
Dit was de eerste keer dat ik hier iets had besteld, en ben dik tevreden.