Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

Louis Vos 21-07-2010

zeer snelle levering
ze doen wat wordt beloofd
prima info

MoniqueGr 21-07-2010

Bestellingen worden vlot en correct afgewikkeld. Ook vragen/informatie/advies per e-mail worden snel beantwoord.
Ik bestel al jaren mijn accu's bij Saake-shop en heb geen redenen om uit te kijken naar een ander bedrijf!

HansvdK 20-07-2010

De website is nog voor verbetering vatbaar, de informatievoorziening na de bestelling is uitstekend en ook persoonlijk, ook bij een probleem wordt er direct en adequaat gereageerd.

Corrien38 17-07-2010

De 1ste dat ik op deze website een bestelling heb gedaan en dat is zeker de moeite waard geweest!!!
Een snelle levering, een goede communicatie en niet duur! Dank je wel!!

batista 007 12-07-2010

Ben heel tevreden,snelle levering,eerlijk,goed produkt

dolsnu 02-07-2010

bestelling 1 dag later perfect afgeleverd.
met vooraf een prima advies, over te bestellen producten

R.Kuypers 01-07-2010

Snel en correct

ellenfons 28-06-2010

Ik ben zeer tevreden over de service van Saake shop. Naast de scherpe prijzen leveren ze supersnel. Ondanks het feit dat ik mijn bestelling een uur later deed dan aangegeven wordt op de site (nl. voór 15.00 uur besteld, volgende dag bezorgd), zat het pakket tóch de volgende dag al keurig verpakt in de brievenbus!

p.j. de jong 25-06-2010

Een geweldige web-winkel.
Eindelijk eens een bedrijf wat
wáár maakt wat er beloofd wordt
en hèb je een vraag over iets dat niet op de site staat dan heb je binnen 24 uur een passend antwoord of oplossing.
Nou, als dàt niet geweldig is !!

Maar ja, als die slechte sites er nu eens NIET zouden zijn....
dan ......is SAAKE-SHOP nog steeds niet wèg te denken.

JeanPaulOpperman 25-06-2010

Zeer snelle bezorging, goed verpakt.

telescon 22-06-2010

Meerdere malen besteld altijd goed en duidelijk.

Bossje 18-06-2010

Ik bestel al jaren bij Saake en ben nog steeds een zeer tevreden klant. De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed en ook de service is helemaal top!

Van de week bijvoorbeeld een vekeerde accu besteld... zojuist een mail gestuurd en binnen een half uur een reactie terug en werd het probleem netjes opgelost!

Echt een aanrader dus!

Duijvenbode 10-06-2010

Nadat ik een probleem had gehad met mijn iDeal-betaling (het bedrag was wel van mijn rekening afgeschreven, maar ik kreeg aanvankelijk geen automatische bevestiging van mijn bestelling) kreeg ik snel een antwoord op mijn e-mailbericht dat ik naar aanleiding van de problemen had verzonden. De bestelling is keurig de volgende werkdag bezorgd.

pag 09-06-2010

super snelle levering, erg voordelig. Originele camera accu kost 4x zo duur.

J.Teunissen 07-06-2010

Ondanks wij zeer tevreden zijn delen wij u mede dat wij met de betalings toeslag moeite hebben, u krijgt het toch netjes direct op de rekening gestort via Ideal ?

janvw 22-05-2010

Vrijdags besteld, zaterdag's alles keurig in huis.

PetervK1 21-05-2010

Twee bestellingen hier geplaatst en beide keren bleken de batterijdoosjes met vier tegelijk in een gewatteerde enveloppe verstuurd.
Er zat geen bescherming tussen de doosjes en zo kwamen beide keren de doosjes beschadigd aan.
De eerste keer werden zonder problemen nieuwe doosjes opgestuurd, de tweede keer moest de klant, op eigen kosten, de kapotte doosjes opsturen met een afschrift van de rekening en werd de schuld van de beschadiging bij TNT post gelegd.

Getuigd niet echt van goede service.

Ik ben daar geen klant meer.

Sutorius 20-05-2010

Reageren supersnel op mail en levering is ook perfect.Zo zouden alle internetshops moeten zijn.Helemaal toppie.

Bosch438 16-05-2010

Prima kwaliteit en snelle versturing

odathome 08-05-2010

Perfect geregeld. Mooi op tijd bezorgd en de juiste producten voor een enorm lage prijs.

Sonja71 03-05-2010

Ik heb al vaker iets bij Saake shop gekocht en doordat zij betrouwbaar, behulpzaam, snel reageren op vragen en super snel leveren heb ik ook dit keer weer voor Saake shop gekozen

ik was dit keer iets vergeten mee te bestellen, 1 mailtje met mijn verzoek was voldoende binnen 5 minuten was het geregeld!

Helemaal top!

jvanroon 01-05-2010

Op al mijn vragen heb ik altijd een heel goed antwoord gekregen. Mocht onverhoopt een bestelling niet in één keer uitgeleverd kunnen worden dan krijg je tijdig bericht en het aanbod om het aanwezige materiaal al op te sturen. Over beschermingsmethoden van Panasonic heb ik een prettige correspondentie gevoerd met dit bedrijf. Ik ervaar, dat service belangrijker is dan snel geld verdienen.

CBjaja 23-04-2010

Ik had een probleempje met een accu.
Ondanks dat ik deze al geruime tijd in huis had is het probleem tot volle tevredenheid opgelost.
het is voor mij hét adres voor geheugenkaartjes.

waldo99 13-04-2010

reeds enkele bestellingen geplaatst, en steeds stipt uitgevoerd

m.j.kuijs 12-04-2010

de website is heel overzichttelijk en goed te overzien en duidelijk.
bereikbaarheid prima, en als vragen hebt over je artikel en alle gegevens bij de hand heb omtrent je artikel wordt je goed geholpen.
in ieder geval kon ik zeker eens terug voor een bestelling waar het niet duur is.