Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

Bestelling Saake shop 26-01-2022

Saake shop is een prima firma met een enorm aanbod van producten, vandaar een 10. De levering door D.S.L. geschiedt op het afgesproken tijdstip of zelfs iets eerder. De afgifte is volstrekt knudde. Hier de gang van zaken. De bel gaat, ja spoedt je naar de deur en ziet de bestelbus al wegrijden en de bestelling ligt voor ieder zichtbaar voor de deur. Een eventueel verzoek per briefje om de bestelling aan de naaste buren te overhandigen bij afwezigheid komt niet aan de orde, hoewel dit in de mail wordt beloofd.

jacqueline 25-08-2020

voor bestelling inlichtingen gevraagd over verz. mogelijkheden en of ik het goed had ingevuld. achteraf blijkt fout te zijn en na annulering werden de verz.kosten gewoon in rekening gebracht. slechte service. dus hier geen bestelling meer
Officiele reactie van Saake-shop 27-08-2020

Beste Jacqueline,

We gaven u aan het adres van de PostNL parcelshop even los in te vullen. U vulde het adres van de parcelshop in als eigen afleveradres, dat wordt door de parcelshop niet geaccepteerd. Dat hadden we u vooraf expliciet uitgelegd.

De zending werd vervolgens geweigerd en kwam bij ons retour afzender. U wilde dat we het nogmaals verstuurden maar wilde daar niet de verzendkosten voor betalen.

We hebben daarom de retourkosten in mindering gebracht en u overigens wél de verzendkosten van ons naar u teruggestort.

Jasmin
Saake-shop.nl

Jacqueline 27-08-2020

aangezien ik geen ervaring had met verzending naar een postnl punt heb ik nog extra gevraagd of ik het goed had ingevuld en er werd gezegd dat het zo goed moest komen. nu het fout gaat moet ik verz,kosten betalen voor een art wat gratis verz. was. jullie hadden dan moeten zeggen dat ik een huisadres had moeten invullen maar dat deden jullie niet

Edwin 26-06-2019

Solar powerbank besteld die niet bleek op te laden in de zon. Klacht ingediend, ander exemplaar gekregen die ook niet oplaad in de zon. Producten die niet doen wat in de omschrijving wordt beloofd hoef ik niet. Saake-shop wil best de aankoopprijs terug storten als ik de niet werkende powerbanks terugstuur op eigen kosten omdat ik gebruik maak van mijn "recht van retour". Saake-shop laat me weten dat (ik citeer): Wanneer een klant de bestelling annuleert, zijn de verzendkosten voor de partij die verzend"". Rare manier van doen, ik heb me niet bedacht en de bestelling geannuleerd, maar Saake-shop heeft een slecht product geleverd.
Officiele reactie van Saake-shop 27-06-2019

Beste Edwin,

Wij vinden het uiteraard vervelend dat beide powerbanks het niet doen, dat is uiteraard niet de bedoeling geweest. Wij vinden het waarborgen van de kwaliteit van onze producten zeker belangrijk. Na de eerste melding dat de powerbank het niet doet zijn wij dan ook zo coulant geweest om gelijk een nieuwe na te zenden. Het is jammer dat u van beide powerbanks de verpakkingen niet meer heeft bewaard, wat voor ons het retour nemen van de producten belemmerd. Desalniettemin heeft u het recht om de powerbanks retour te sturen, echter blijven wij er bij dat voor het retourneren van producten de verzendkosten voor de partij die verzend is. U heeft nog alle recht om de powerbanks terug te sturen voor het terug ontvangen van het aankoopbedrag.

Jasmin
Saake-shop.nl

R. Blom 15-06-2019

Al jaren geleden heb ik een keer via internet Saake shop gevonden. Sindsdien bestel ik allerlei accessoires rond fotografie en batterijen bij hen. Altijd goed en heel vaak nieuwe praktische producten.
Dit bedrijf, met zijn eenvoudige bestelprocedure, geen accounts, is mijn meest betrouwbare bedrijf met de meest innovatieve producten rond fotografie en batterijen. En ook zeer concurrerend.
Ook bij vragen verloopt de afhandeling altijd zeer goed. Kortom, geen enkele aanmerking, alleen een absolute aanbeveling!

Rob 08-02-2019

Geweldige ervaring bij mijn eerste aankoop, zij doen wat zij beloven. Bij deze Web Shop kan je zorgeloos je bestelling plaatsen, daarom wil ik binnenkort nog een aantal camera accessoires bestellen. Bovendien staat er na mijn 1e bestelling nog een cadeautje op mij te wachten; bij mijn volgende bestelling!

Hulleman 25-07-2018

Nieuwe accu

Mijn accu bleek kapot te zijn. Omdat ik niet wist welke accu ik nodig had, heb ik contact opgenomen met Saakeshop. Per chat ben ik geholpen en enkele foto´s later werd de juiste accu aangewezen. De nieuwe accu is op tijd geleverd, binnen één dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

a.frens 26-04-2018

Prima firma, snelle service

Snel antwoord op mijn vraag over product wat niet voorradig was en na twee dagen toch al thuis bezorgd werd.Ook de service om, bij spoed, zelf product op te halen (na afspraak)vond ik empathie en klantvriendelijk

Wil 19-04-2018

Snelle en goede levering

De belofte vandaag besteld morgen in huis helemaal waargemaakt! Prima verpakt en goed aangekomen. Een aanrader dus

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mica Ben 18-04-2018

Gemakkelijk besteld, snel geleverd en heldere communicatie.

De site is helder. Prijzen zijn zeer aantrekkelijk vergeleken met de concurrenten. Eenmaal de bestelling geplaatst is het betaaltraject super duidelijk. De verpakking en zending is duidelijk aangegeven. Helder!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

sandyck gino 16-04-2018

top service

betrouwbare site, eerlijke verzending en een goed product
2 extra batterijen besteld voor nikon D60, past perfect en eerlijke prijs TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wimd 13-04-2018

Uiterst tevreden

Snel accuraat en betrouwbaar geleverd word wat is besteld is zonder poespas prod is goed verpakt 🖒

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mc stegehuis 11-04-2018

??snel geleverd en kwaliteit

Als je besteld voor 11.59 uur
Is kwaliteit.
En zeker niet duur!!!
En hoef niet eens een winkel te zoeken voor de goede accu.
Ben er wel blij mee
Goede service snel geleverd
De de nota mag ook achter af te voldoen
Komt goed uit want mijn loon is pas ook tegen die tijd binnen.bij de winkel is het direct
Boter bij de vis.

Ep 23-03-2018

Geweldige service

Zoals altijd was de service weer perfect. Altijd een plezier om hier te shoppen. Zeker een aanrader !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 27-02-2018

Perfecte en volgens afspraak.

Duidelijke website, niet de duur en kwalitatief heel goed. Je kan vinden op een gemakkelijke manier met duidelijke informatie. Snelle levering. Perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

IJpma 24-02-2018

Snel en goed geholpen goed advies over benodigde lader

Netjes van advies voorzien over oude en het nieuwe model lader en accu.snel verstuurd met een nette korting bij meerdere producten .

Rudy Bruikman 20-02-2018

Prima bestelling en snelle levering

Goede levering, netjes verpakt en goede verzending. Product precies volgens verwachting en zeer redelijke prijs. Bestelling was gedaan via bol.com

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Peter Schmeetz 02-02-2018

Prima service

Duidelijk het artikel op de website gepresenteerd. Na bestelling de volgende dag al in huis. Goed ingepakt en keurig geadresseerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raymond Schipper 01-02-2018

snelle / professionele levering

Bestelling vond plaats door middel van Bol.Com. De samenwerking tussen deze winkel en website van Bol.com is snel en vlekkeloos. Een zeer snelle professionele levering.

R.G 30-01-2018

Geweldige service

Keurig en heel snel geleverd. Geweldige service.
Super tevreden met mijn aankoop en kom zeker weer terug
om hier online te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rien 24-01-2018

Prima! Snelle levering, duidelijke communicatie

Snelle levering, duidelijke communicatie, klantvriendelijk. Breed aanbod op webwinkel duidelijke website en levercondities

Dick 20-01-2018

Goede en snelle service

Diverse artikelen in de loop der tijd besteld bij Saake Shop netjes en snel geleverd laatste bestelling via Bol.com besteld met mijn cadeaubonnen was geen probleem en de volgende dag in huis wereldzaak.

R Bakker 18-01-2018

Afhandeling / Bezorging.

Snelle levering en goed verpakt .
Artikel beantwoord aan de opgegeven product gegevens.
Plus bij geleverd extra info kaart met eventueel handige toebehoren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ashley 04-01-2018

Goede en snelle service!

Mijn bestelling werd zelfs een dag eerder geleverd en zat ook goed en stevig verpakt! Daarnaast een vriendelijke flyer erbij geleverd, dat wanneer er problemen zijn je altijd kan retourneren en/of contact op kan nemen!

Johan 14-12-2017

snelle levering

gisteren via bol com besteld vandaag in huis het kan niet sneller.
ook nog voor een mooie prijs klasse

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Scope Training 13-12-2017

Top service

Goede online service, goede rubrieken overzichtelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding !
Dus zeker een aanrader en ik zal dat dan ook zeker doen.