Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

Hans v.d Langkruis 19-02-2011

Vrijdagmiddag 15.00 besteld en Zaterdag via TNT om 12.00 uur in huis

Ber Mekes 17-02-2011

Gisteren om 16.15 uur besteld. vandaag om 13.30 uur bezorgd.Prima hoor.

DickdW 13-02-2011

Zondag besteld, maandag een bevestiging gekregen van de verzending en dinsdag in huis. Perfect.

Matty Tans 12-02-2011

Ik ben zeer tevreden over het vlot en correcte verloop van de aankoop van een Accu NP-FV70 en Reislader voor Sony NP-FV accu serie voor mijn Sony HDR-CX350VE Camcorder bij Saake shop .

Hulzinga 11-02-2011

Verschillende keren iets besteld, en elke keer
uitstekende constante service.
Vandaag besteld morgen in huis.
Goed en goedkoop, ga zo door.

Mijn slogan is dan ook:
Koop je iets bij Saake shop,
altijd goed en nooit een flop.

Coen02 10-02-2011

Van tevoren: direct antwoord op mijn vraag. Na bestelling: vlotte levering.

Wouter-sr 07-02-2011

Voor het eerst wat besteld, maar was aangenaam verrast door de zeer duidelijke en complete site. Snelle reactie. Vrijdags besteld, Zaterdag met de post in huis. Klasse!

dhr. Top 05-02-2011

UV filter voor mijn nieuwe camera besteld, werd prima op tijd bezorgd, en veel goedkoper dan in de winkel.

Frajoz 04-02-2011

Perfect geregeld, snelle bezorging, ook nadat een product uitverkocht was meteen een bericht dat het wat langer duurde maar toch de volgene dag het bestelde in huis.
Zo moest iedere webshop zijn.

havaden 02-02-2011

Snel en voordelig,zo moet het eigelijk bij iedereen.

Herne 01-02-2011

Bijzonder snel, goed verpakt verzonden. Duidelijke verkoopvoorwaarden. Makkelijke navigeerbare website. Groot en voordelig assortiment. Top!

Mieke.B. 01-02-2011

Goede en snelle communicatie.
Snelle levering.

Erica G 01-02-2011

supersnel geleverd, binnen 1 dag
juiste specificaties makkelijk te vinden zodat ik de juiste oplader snel vond op de site

Antoine Rocourt 29-01-2011

Overzichtelijke website. Snelle en correcte levering. Even zoeken naar leveringsvoorwaarden en kosten / afhaalmogelijkheden, maar ook die waren uiteindelijk duidelijk vermeld.

PeppesPizzapie 29-01-2011

Perfecte en hele snelle service. Vandaag besteld morgen in huis. Zeer goede klantenservice, alleen jammer dat die per email sneller werkt dan per telefoon.
Had zelf bij de bestelling een stomme fout gemaakt. Werd zonder problemen en razendsnel opgelost! Hulde!

boukje390 29-01-2011

Extreem goede service. Op mijn mail met een vraag naar welk product ik het beste kon kopen kreeg ik prompt een volledig en helder antwoord. Het product dat ik wilde was niet op voorraad maar de shop reserveerde een exemplaar en stuurde een mail toen ik weer kon bestellen. (Dat maakte het weer goed dat ik niet via de website kon reserveren.) Kreeg ook een kortingcode. Levering alle keren meteen de volgende dag.

JP Dijkstra 29-01-2011

Zeer snelle levering bij iDeal-betaling. je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Erg prettig om zaken mee te doen.

Leemburg 28-01-2011

Goedkoopste prijs. Je wordt via e-mail op de hoogte gebracht van de status van je aankoop. Zeer snelle levering. Saake-shop maakt waar wat ie beloofd. Prima!

PWF 26-01-2011

overzichtelijke duidelijke site
vlotte levering
interssantproduct (oplader voor panasonic s005e/bcc12 accu)

unclehens 24-01-2011

Prima webshop > goed verzorgd > duidelijke beschrijving > helder > bestelling loopt ook soepel > levertijd echter niet zoals vermeld, er stond de volgende dag bezorgd, dit was echter 3 dagen later, maar goed liever zaken doen met een betrouwbaar adres en dat ietsje later > goed verpakt > kortom SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Wim Kallewaard 24-01-2011

Ik gebruik deze webshop al lang en beveel het ook iedereen aan. Goede prijzen, goede kwaliteit en snelle levering. Een dikke tien

JT68 23-01-2011

Makkelijke en overzichtelijke website. Prijzen zijn correct. Kreeg zelfs nog gratis een setje opgeladen oplaadbare AA batterijen erbij. Donderdag besteld, vrijdag geleverd. Geweldig!!!

Henk Groen 1949 21-01-2011

overzichtelijke webshop met originele en vervangende batterijen. Al meer dan een jaar voldoen de vervangende exemplaren net zo goed als de originelen. Daarnaast heeft de shop een zeer snelle reactie op vragen. Meestal binnen enkele uren heb je antwoord en de levering is conform de afspraken. Voor mij een van de bste shops en ik doe zaken met zowel Nederlandse als Franse webshops.Supershop, uitermate betrouwbaar.

Rinus42 20-01-2011

Op de overzichtelijke site gevonden de "Wrap-up compact" een slimme uitvinding: een flap om je compactcamera te beschermen. Uiteraard betaald met iDeal. Om 11.03 u de orderbevestiging, om 13.44 u bericht van verzending en binnen 24 uur in de brievenbus. Vlotter kan niet!Aftersales? Geen idee, nog nooit nodig gehad.

I. van Iersel 20-01-2011

Uitstekende service