Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

japie45 18-05-2011

3x batterijen en een acculader besteld en altijd de volgende dag in huis, en ook goed verpakt. een hele fijne zaak heel correct. ze doen wat ze beloven....

naam5261 18-05-2011

Duidelijke website; vlotte orderbevestiging en info via mail wanneer de bestelling verzonden is. Vervolgens mail met faktuur. Allemaal goed voor elkaar. Prima!

klant2011a 18-05-2011

Gisterenmiddag een bestelling geplaatst en vandaag voor 2 uur al in mijn bezit. prima service

Bosschaart 17-05-2011

Duidelijke website en prima overzicht.
Perfecte levering.

APR 16-05-2011

De levering is foutloos en vrijwel "onmiddellijk". Contact is prettig en klantvriendelijk. Een voorbeeld!

w van der poel 16-05-2011

Vlotte afhandeling,goede communicatie
Aanrader!

nikop 14-05-2011

Scherpe prijzen en zeer snelle levering

zdh 14-05-2011

Besteld, en voordat je het weet is het netjes geleverd.
Er bij was zelfs een niet bestelde usb kaarlezer.

J van der Zeijde 14-05-2011

Een goed product.
Zeer snelle levering.
Doormiddel van e-mail wordt je op de hoogte gehouden.
Kortom geweldig.

PHL1972 14-05-2011

Gistermiddag een vraag gesteld per mail. Binnen een paar minuten een bevredigend antwoord! Om 16.00u nog de bestelling gedaan en geheel volgens belofte vandaag geleverd. Goed verpakt en keurig verzonden! Ruim boven verwachtingen gelet op eerdere bestellingen bij andere aanbieders. Ik kan daarom SaakeShop bij iedereen aanraden!

Yahia Hulsberg 13-05-2011

Zolang ik bestellingen plaats bij Saakeshop ben ik erg tevreden over kwaliteit van producten, levering etc..
Zelfs die ene keer dat een product me niet beviel werd alles keurig afgehandeld. Aanrader!

Hevo 07-05-2011

duidelijke site; overzichtelijk en snelle levering

brutus2000 07-05-2011

ik ben vooral verrast door de snelle afhandeling (bestellen, betalen en leveren), echt klasse. ik denk dat ik nog wel vaker een bestelling plaats

Ph.H.Pieterse 10-04-2011

Had al eerder wat gekocht bij de Saakeshop. Dit maal een oplader voor mijn IPad. Rappe levering en alles keurig verpakt. Zat ook nog zo'n velletje bij om je scherm te beschermen en ontspiegelen. Op de eerste zaten een soort van vette pukkeltjes. Lukte dus niet om netjes te appliceren. Stuurde hen even een mailtje om dat te laten weten. Was al niet meer in de verwachting dat een Nederlandsbedrijf aan aftersales doet. Saakeshop dus wel. Kreeg zomaar en gratis een nieuwe! Heel goed Saakeshoppers! Tot de volgende deal.

LoBa 22-03-2011

Prima kwaliteit, en zeer snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Don-P 18-03-2011

Had vanmiddag tot nu aan toe even geen tijd om u netjes te bedanken voor de prima service.

Overigens zou ik uw klantvriendelijke site ‘SAAKE-Shop’uitkiezen als u mee zou doen aan webwinkel van het jaar.

Nergens staan bij u ' verborgen' kosten zoals bij een collega webwinkel, die ik sinds vandaag uit mijn favorieten op mijn computers en laptop heb gewist.

Daarnaast bent u zeer klantvriendelijk en ook héél goed bereikbaar via de telefoon - tegen een zeer schappelijk beltarief - als er van mijn kant vragen/opmerkingen zijn.

U nam zelfs de moeite om mij het gebruik van een remote control voor een Canon spiegelreflexcamera uitgebreid via de telefoon uit te leggen.

Daarbij nam u alle tijd en dat vind ik geweldig in deze haastige maatschappij. Zelfs op mijn vraag of u mij even wilde bellen omdat ik met een telefoon zonder speaker belde, gaf u direct gehoor. GEWELDIGE SERVICE!

Emil Rusche 16-03-2011

Accu voor de HF100 van Canon.
Snel geleverd en werkt perfect ook de accu duur wordt prima weergegeven. zeer te vrede.

Roger 1965 15-03-2011

Supersnel geleverd en goed verpakte producten en bij iedere nieuwe aankoop krijg je ook nog een leuke korting voor de volgende aankoop te gebruiken

avian 05-03-2011

Het is altijd fijn als een bestelling snel en goed geleverd wordt.
Het is nog fijner als de aftersales behandeling goed en soepel verloopt.
En dat is bij saake shop zeker prima op orde!
Nadat bleek dat de geleverde sandisk kaartjes niet goed bleken te werken met mijn camera werden deze zonder problemen omgeruild voor andere en was het probleem opgelost.
Prima service

Drakenj37 04-03-2011

Prima shop, snelle en correcte levering. Site uitermate duidelijk en alles snel te vinden

Hans koopt bij Saake shop 03-03-2011

Gisteren besteld vandaag al alles ontvangen. Het was goed verpakt. Ook toen ook vooraf vragen had werd meteen via mail geantwoord.
Ik heb al meerdere keren besteld bij Saake-shop.
Ik heb er gewoon een goed gevoel bij om bij hun te bestellen.
Een echte aanrader dus!!!

gerard niks 03-03-2011

overzichtelijke website
goede feedback via mail over stand van zaken bestelling/aflevering/faktuur e.d
zeer snelle levering

Annie69 01-03-2011

De ene dag besteld. De volgdende dag al in huis. Zonder problemen. Alles in goede staat ontvangen.

Wimnegentienvijfenvijftig 23-02-2011

Sakeshope had de beste aanbieding en de levering was echt snel, de volgende dag binnen.

rwaver 19-02-2011

snelle afhandeling, ze doen wat ze zeggen. Ook een misverstand mijnerzijds goed opgepakt.