Officecentre.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Officecentre.nl.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,8

J.Eevenaar 18-01-2020

Tablet besteld ,na een week nog niet ontvangen, 2 maal gemaild geen teken van leven ontvangen, gebeld met klantenservice, had beter niet kunnen bellen.

Conclusie: Hele slechte service, bedenk je voordat je besteld.

Barbara Mulderink 15-01-2020

Klinkt heel betrouwbaar, het office centrum, en mijn keyboard zou volgende dag worden geleverd. Maar het was niet geleverd en ik stuur ze een mail.
Dit is de reactie:
Dank voor uw bericht aan de klantenservice van New Office Centre B.V.!
Wij proberen hierop binnen twee werkdagen te antwoorden.

Twee werkdagen voor een reactie op een leverings mail. Hahaha! Ik ben benieuwd.
Gelukig heb ik geen haast.
Maar het is goed om te weten dat je er niet echt op kan rekenen.

19Hans59 18-11-2019

Ik koop nooit meer bij Office Center: op de site staat dat ze de volgende dag leveren; NEE DUS! Na telefonisch contact werd me een bevestigingsmail beloofd met track & trace; die kreeg ik 1,5 week nadat ik de iPad in huis had. Men beloofde ook niet bij de buren af te leveren; daar kon ik hem dus halen. Kortom; een WAARDELOZE SERVICE bij het OFFICE CENTER!

Wachtende klant 31-10-2019

Ze komen hun afspraken niet na. Ze geven aan "vandaag besteld, morgen in huis". Daar klopt niks van. Ik heb op donderdagochtend (02:30) een telefoon bij hun besteld. Die zou vrijdag aankomen. Dus niet, zaterdag ook niet en zondag natuurlijk niet.
Op maandag eind van de dag heb ik gebeld waar mijn bestelling blijft. Ik kreeg te horen dat ze een bericht van DHL hebben gekregen dat het pakket 1a2 dagen (!!!) is vertraagd. Toen ik vroeg waarom ik niks van weet, kreeg ik te horen dat ze hoeven hun communicatie met DHL niet met klanten te delen...

Niet tevreden klant 07-10-2019

Ik had een bestelling geplaatst. Hij zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden. De laatste dag van de 5 werkdagen levering helemaal geen informatie gekregen over de bezorging. Helemaal niks. Klantenservice even gebeld en nagevraagd: ”volgende week maandag zou die binnen zijn.” Ik vraag of hij dat zeker weet. Ja hij wist het zeker. Nou top! Vertraging kan altijd gebeuren. 3 dagen later op maandag weer gebeld omdat ik wéér geen informatie heb gekregen: “oh ja de levering van bestelling is door de leverancier landelijk als onbekend gegeven, dus we weten niet wanneer je pakket aankomt...”. Gelijk de hele zooi geannuleerd. Kort samengevat: als jij zin hebt om te wachten op een bestelling die ca. na 8 dagen nog niet bij je in huis is en je daarover helemaal géén informatie krijgt, ga je gang en bestel maar. (btw: waarom heb ik voor deze webshop überhaupt gekozen? Vanwege de korte levering van het product, in vergelijking met de andere webshops.)

R.Leijs 18-04-2019

Op 28 februari 2019 heb ik een OPT /lightning cable besteld, deze zou de volgende dag geleverd worden. Na verschillende keren klantenservice gebeld zou men de leverancier contacten om een onderzoek in stellen bij DHL en er zou een nieuwe cable worden verstuurd. Uiteindelijk is het aankoop bedrag terug gestort en uit coulance zou er alsnog een cable worden verstuurd. dit is na nog 3 keer telefonisch contact te hebben gehad beloofd, NU 8 weken later steeds niets ontvangen, ontzettend leuke dames aan de telefoon gehad, helaas ontbreekt bij ze om echt actie te ondernemen. Bij deze, nooit meer iets bestellen bij office center.

Susan 17-01-2019

Ik bestelde een laptop bij Office Centre omdat het een goede deal was. Ik had gemaild omdat ik nog een vraag had, maar daar werd na een dag nog niet op gereageerd. Toen gebeld en ben vriendelijk geholpen. De mevrouw gaf aan dat mail wat achterloopt.

Ik geef een dikke 8 omdat het product mij zeer bevalt en goed geleverd werd. Ik werd vriendelijk behandeld.