Officecentre.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Officecentre.nl.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,3

R.Leijs 18-04-2019

Op 28 februari 2019 heb ik een OPT /lightning cable besteld, deze zou de volgende dag geleverd worden. Na verschillende keren klantenservice gebeld zou men de leverancier contacten om een onderzoek in stellen bij DHL en er zou een nieuwe cable worden verstuurd. Uiteindelijk is het aankoop bedrag terug gestort en uit coulance zou er alsnog een cable worden verstuurd. dit is na nog 3 keer telefonisch contact te hebben gehad beloofd, NU 8 weken later steeds niets ontvangen, ontzettend leuke dames aan de telefoon gehad, helaas ontbreekt bij ze om echt actie te ondernemen. Bij deze, nooit meer iets bestellen bij office center.

Susan 17-01-2019

Ik bestelde een laptop bij Office Centre omdat het een goede deal was. Ik had gemaild omdat ik nog een vraag had, maar daar werd na een dag nog niet op gereageerd. Toen gebeld en ben vriendelijk geholpen. De mevrouw gaf aan dat mail wat achterloopt.

Ik geef een dikke 8 omdat het product mij zeer bevalt en goed geleverd werd. Ik werd vriendelijk behandeld.