Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Martin 29-12-2021

Zeer snelle levering, prima prijs. Groot assortiment, met andere woorden echte aanrader om te kopen wat je nodig hebt.

Mo 29-12-2021

Producten zoals aangegeven op de site en super snelle levering. Kortom, geen enkel minpunt.

George 24-12-2021

Bestelling via de site is makkelijk (duidelijke omschrijvingen en foto’s) en ook de levering werd snel uitgevoerd.

Els Dufornee 24-12-2021

Het artikel een rendier met verlichting wijkt af van de foto op de site.
Daarbij past het gewei niet op het hoofd ,afstand gaatjes met pinnen van het gewei kloppen niet.
Nogal wat "wensen" om rerour te sturen nl: aantekenen en verzekeren.
Dit kost meer dan 17 euro is nogal wat op een product van 44,75 euro.
Met andere woorden "dit was mijn eerste bestelling en gelijk de laatste.
Hopelijk krijg ik mijn geld terug gestort!!!
Kabelshop.nl 24-12-2021

Beste Els Dufornee,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met het retour van uw bestelling.

Onze retourvoorwaarden staan beschreven op de website en onderdeel van de beoordeling voor de garantie is dat wij voor onderbouwing bij de retournering kunnen vragen.

Op basis van uw gegevens kunnen wij zien dat uw situatie al is behandeld door ons en zullen hier verder op reageren.

Mochten wij u in de tussentijd nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via info@kabelshop.nl

Vriendelijke groet,
Leon
Kabelshop.nl

Ra 24-12-2021

ondanks de drukke kerst tijd toch mooi op tijd geleverd in een goed verpakte doos.

Iris 24-12-2021

Heel snelle levering. . Vriendelijke en vrolijke benadering naar klienten toe. Prijs/kwaliteit is prima.

Henk H. 24-12-2021

Goeie webwinkel. Gewoon ‘ze doen wat ze zeggen’ Had 4 gekleurde lichtslangen besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Had niet verwacht met de drukte tegen kerst dat het zou lukken. WEL geleverd de volgende dag !
Heb ze direct (op tijd) kunnen gebruiken. Chapeau voor Kabelshop!!! Mooi product, compleet en op tijd geleverd. Een aan te bevelen webshop. 👍👍

Chris 23-12-2021

Redelijke overzichtelijke website met vele mogelijkheden voor datgene wat je zoekt. Vandaar dat de keuze en de aanwezigheid ruim voldoende is. Betalen en verzenden is makkelijk en erg snel. Met de huidige techniek en digitale consumptie is het niet meer een coax kabel 2 voetjes en tv kijken. Komt veel meer bij kijken met moderne en deugdelijke apparatuur. Allemaal gevonden op de site en kijk met plezier op 3 tv's digitale kanalen. Moet wel toegeven dat ik deze website via bol.com heb gevonden.

Yvonne 23-12-2021

Duidelijke site, ruime keuze, goede communicatie, snelle verzending en prima product.

MJB 23-12-2021

Foto van probleem opgestuurd en na een paar dagen wordt een keurig voorstel opgestuurd met verschillende opties. Na reactie dezelfde dag vervangend artikel verzendklaar. Correcte en vriendelijke shop.

Edwin 23-12-2021

Ruim assortiment, veel voorradig en supersnelle levering. Bij Kabelshop vind je wat je nodig hebt.

Pistorius 23-12-2021

Snelle en nette levering. De convector wordt goed warm en is erg stil! Super voor deze prijs

Agm Vergouwen 23-12-2021

Prijs kwaliteit uitstekend. Snel de spullen thuis en alles perfect in orde.

Fatima 23-12-2021

Woensdagavond 15 december een elektrische kachel besteld, vrijdagavond 17 december in huis. Netjes en goed in twee dozen verpakt Top en snelle levering.

a.stout 23-12-2021

om 2350 bestelling gedaan de anderen morgen 10.30 de bestelling ontvangen super.

Alex 23-12-2021

Het bestelde artikel voldeed volledig aan de beschrijving en werd keurig op beloofde datum geleverd. Verpakking was prima en verzendkosten heel redelijk. Al met al ben ik zeer tevreden over deze bestelling

Jan 23-12-2021

Voor het eerst een bestelling hier geplaatst omdat de prijs goed was maar ook het netjes gerangschikte aanbod. Keurig soort en type bij elkaar waardoor het erg overzichtlijk was. Ook de uitleggingen over de producten scoren bij mij hoog, je weet tenslotte niet alles overal van en je leert ook nog eens wat.
Tenslotte de afhandeling van de bestelling: beter dan perfect en keurig volgens belofte.

Peter 22-12-2021

Na een snelle levering bleek het item helaas defect. Kabelshop heeft dit vervolgens netjes afgehandeld door gratis een nieuw item te sturen, dat wel werkt. TOP!!!!

Jan-Hendrik 19-12-2021

Duidelijke webshop , snelle levering. Twijfel niet kies voor Kabelshop de voordeligste in kabels!

J.J.Spelde 19-12-2021

Kabel ftp cat 7 omdat ik een kabel moest hebben die aan de huidige norm moet voldoet
om goede ontvangst te hebben voor mijn 4k tv. van het ziggo kastje naar de pas aangeschafte 4k tv.
Op internet Kabelshop.nl gevonden en die had wat ik nodig had voor een voordelige prijs. Ik kon zelfs de kleur
kiezen. De volgende dag al in huis. Een 10 met een griffel.

Ronald 17-12-2021

Had 2 HDMI kabels nodig, besteld bij Kabelshop en volgende dag in huis. Prima dus.

Henk 17-12-2021

Correcte en vlotte levering en ik ben zeer tevreden over het geleverde materiaal. Fantastisch en nog voor een zeer redelijke prijs.

Pascal de kler 16-12-2021

Ik koop op 29 november 2021 een jacuzzi jay Z maladives .€1098
Ik heb de jacuzzi opgeblazen een dag erna. (geen water erin gedaan anders vervalt het retour sturen ivb hygiëne. )
Ik kom de volgende dag bij de jacuzzi en wat blijkt dat de gehele jacuzzi leegloopt .
Ik heb de jacuzzi weer opgeblazen en dacht zal aan de kou liggen dat hij een beetje leeg is gelopen .
Maar de dag erna is de jacuzzi weer een stuk leeg gelopen .
Ik heb gemaild want het opgegeven telefoon nummer geef geen gehoor en neemt niemand op 😥🤔
Ik wil mijn nieuw gekochte jacuzzi retour doen en mijn geld terug .
Na vele mails op en neer heb ik het retour papier ingevuld en opgestuurd naar kabelshop.
Ik heb aangeven dat ik af zie van een nieuwe jacuzzi of dat de nieuwe jacuzzi word gemaakt.
Ik heb aangegeven dat ik van de koop wil afzien van het ondeugdelijke product.
Ze doen net of ze het niet snappen en willen de jacuzzi maken en weer retour naar mij sturen .
Krijg je gezegd via mail stuur de jacuzzi maar via post.nl kosteloos naar ons op . Breng de jacuzzi maar naar een post.nl pakketpunt bij u in de buurt . Weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen maar de jacuzzi weegt 87 kilo 🤪en post.nl gaat maar tot 30 kilo , de jacuzzi weegt 87 kilo .
Heb nu 3 dagen achter elkaar gemaild dat het niet gaat met post.nl maar ik krijg geen reactie meer terug .
Heb vandaag met ALPC gebeld waar de jacuzzi van daan komt en werd tegen mij gezegt aan de telefoon dat de jacuzzi gemaakt zou worden en geen geld retour zou krijgen . Ik nog eens duidelijk gezegt dat ik de koop ontbindt en er van af zie .
Ben ik toch benieuwd hoe dit afloopt !!.

Heb vanmiddag contact gehad met de rechtsbijstand en die zouden nu contact gaan leggen met kabelshop , ALPC of Bestway om de koop nog eens te ontbinden.

Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij kabelshop besteld heb .
Zeer slechte service en comunicatie .
Ik zeg: ben gewaarschuwd en bestel ergens anders .
Pascal de kler

Jerry 16-12-2021

Het product ( draadloze deurbel ) voldoet aan de verwachting en was zeer zeer snel geleverd.

TheKnight 16-12-2021

Beste prijs, scheelt een hoop, juiste kabels en splitters voor Ziggo.
Nota bene per ongeluk bij terecht gekomen via Google.
Volgende keer weer!