Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

DvdB 26-07-2024

Prima service en prijs is ook elke keer aantrekkelijk. Levering snel en netjes ingepakt. Gewoon snel en goedkoper dan menig concurrent. Om het onverwachte nog mooier te maken zou de leverkosten gratis mogen dan een dikke 9 a 10.

Anoniem 26-07-2024

Hadden de oplaadkabel vergeten tijdens ons weekje weg.. .besteld via deze site en werd de volgende dag bij ons hotel keurig afgeleverd. Top nu hebben we deze in onze auto liggen standaard.

Wim 26-07-2024

Snelle levering maar de accu is stuk De min pool is zwaar gecorrodeerd en er lekt accu vloeistof
Klacht ingediend maar niets meer gehoord

Ineke 26-07-2024

Snelle levering en scherpe prijs.
Duidelijke artikelomschrijving en veilige verpakking. Zondagmiddag besteld en volgende ochtend aan de deur afgeleverd. Betrouwbaar en voor herhaling vatbaar.

Willemijn 26-07-2024

Besteld een parasolvoet. Wat een snelle levering. 2 dagen later was het al bezorgd. En ik dacht dat er iets ontbrak. Maar naar mijn mail en uitleg was alles toppie. Hartelijk dank lieve mensen. Heb het al aan mijn familie verteld
Heel veel succes

Robert 26-07-2024

Prima shopping,
...... precies wat ik zocht en mooi product, snelle levering.

Henk 26-07-2024

Zowel.de bestelling . De levertijd en de kwaliteit gewoon zoals onze verwachting . Weer helemaal TOP.
Steeds dezelfde tevredenheid.
Misschien wel saai. Tis gewoon Zó.

Fred van Bentum 26-07-2024

Snel ,makkelijk en goedkoop ,de volgende dag al de bestelling in huis ,keurig en goed ingepakt

Lizzy 26-07-2024

Goede overzichtelijke website met leuke aanbiedingen en snelle levering . Een aanrader !!!

Harry 22-07-2024

Supersnelle service!!!
Heb op zondagmiddag diverse artikelen besteld.
80m Installatiekabel , stekker en stopcontact, en diverse items meer....
Maandagochtend werd het al bezorgd!!!
Kwaliteit van de items is supergoed en voordeliger dan bij de bouwmarkten....

Vic 12-07-2024

Ik was verrast. De materialen zijn super maar de snelheid van verzenden was fenomenaal.

brammetje 11-07-2024

heb een auto omvormer besteld. :)
vandaag besteld morgen in huis gekregen!! toppers dank je wel

Arie van der Zanden 11-07-2024

Een geweldig product Netjes en heel snel geleverd In een woord alles grote klasse Dankjewel

RD 11-07-2024

Groot assortiment met kwaliteit. Snelle reactie en je wordt op de hoogte gehouden van de verzending. Levering is heel snel. Bij mij minder dan 24 uur. Het zit netjes en zorgvuldig verpakt. Product voldoet aan alle verwachtingen.

Klaas 11-07-2024

De slogan ...Je verwacht het niet, we hebben het wel.....doet zijn eer 100% aan ,heb nu al een paar keer wat besteld,totaal niks op aan te merken,op tijd ,kwaliteit ,snelle afhandeling,beter kan niet,dus?? niet lang zoeken Kabelshop bezoeken

Johanna 11-07-2024

Kabelslot voor fietshelm besteld. Snelle levering. Slot werkt niet, kan code niet instellen. Gebeld en over en weer gemaild, moest filmpje opsturen. Gedaan. Nog tips gekregen, maar werkt niet. Retnummer gevraagd voor terugzending. Niets meer gehoord.

Pieter 11-07-2024

Snel geleverd.. verloopstekker gekocht om monitor met vga aansluiting aan te sluiten op een usb A 3.0 aansluiting. Werkt perfect met de drivers die meegeleverd werd

Yvonne 11-07-2024

De snoertjes zijn binnen een dag geleverd en ze zijn goedkoper dan andere (web)winkels.

Ernst 08-07-2024

De kabel werd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden over het verzendproces. De kwaliteit en prijs is prima. Al mijn kabels ga ik voortaan hier kopen.

Juud 07-07-2024

Hele overzichtelijke webshop, ondanks dat ik er geen verstand van heb, toch snel het juiste product gevonden. Heel snel geleverd!

Peter 06-07-2024

Product zoals ik verwacht had en heel snel geleverd! Volgende keer bestel ik weer

Nick Moer 05-07-2024

Snelle en goede levering komen na wat is afgesproken en het geleverde product is zoals in de webshop beschreven

Freerk Post 05-07-2024

Heb de website geopend en werdt direct naar het goede product geleid ,levertijd klopte exact en er zat zelfs een zakje bandenvet bij , kortom goede service en prettig werken mer deze firma

Martijn 05-07-2024

Deze website heeft het keurig en zoals aangekondigd mijn bestelling geleverd. Ik beveel dan ook deze site van harte aan.

delcielo 04-07-2024

Duidelijke website met goede uitleg over de producten, mooi uitgebreid assortiment , het benodigde was op voorraad en de volgende dag correct bezorgd. Geen minpunten kunnen ontdekken.