Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is berekend op basis van 131 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jo 11-04-2021

Niet alleen kabels ,zeer breed assortiment ..keurige levering en in deze tijd geen vertraging compliment veel shops gebruiken nu excuus voor te laat de corona maar er kan dus wel optijd geleverd worden voorbeeld voor velen !

Jeffrey 10-04-2021

Goed assortiment, goede prijs, snelle verzending. Helaas verkeerde kabel besteld en kosten voor retourneren zijn dermate hoog dat terugsturen geen zin heeft.

Om als webwinkel ‘met de grote jongens’ mee te kunnen doen, zou ik gratis retourneren invoeren. Of dit nog duidelijker weergeven op de homepage.

Alle service was verder enorm goed, alleen dit weerhoudt mij om opnieuw iets te bestellen of aan te bevelen.
Kabelshop.nl 12-04-2021

Beste Jeffrey,

Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over onze dienstverlening.

We zullen u per email benaderen om de situatie nogmaals toe te lichten en u hopelijk te voorzien van een passende oplossing.

Wellicht dat u daarop deze beoordeling zal heroverwegen.
We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen als klant.

Kabelshop.nl

Toon 09-04-2021

Prima service en snelle levering zonder problemen! Vandaag besteld en morgen binnen. Top!

Daan 09-04-2021

Aankoop was inderdaad snel geleverd. Bij aankoms, was de desbetreffende doos kapot en de coax kabel past aan 1 kant nergens in. De kabel paste niet eens in elkaar.

De beschrijving gaf aan ''geschikt te zijn voor het ziggo 'netwerk'. Naar mijn mening een hele foutieve beschrijving; het past namelijk nergens in artikelen van Ziggo zonder een opzetstuk. Een nutteloze kabel dus. Contact opgenomen met de klantenservice. Zij geven aan dat het wel goed in het ziggo 'netwerk' past, maar geven niet aan of het compatible is met de spullen. In mijn mening is dit een misleidende/flauwe beschrijving voor mensen die opzoek zijn naar een langere coax kabel. Je gaat er van uit dat het in ieder geval past.

Het duurt lang voordat iemand van de klantenservice reageert. Ik had het retourformulier opgestuurd met een uitleg over de situatie en de beschrijving van het product op de website. Krijg ik een mail terug met

''Kabelshop.nl wil uw probleem uiteraard graag verhelpen en u vragen of u nog opzoek bent naar een alternatief product? Gelieve het desgewenste artikelnummer en aantal te vermelden.''

Hoe verhelpen ze het probleem? Door nog een product aan te smeren en geen verantwoordelijkheid te nemen voor de ontbrekende beschrijving; vermeld er bij dat het in 90% van de gevallen nergens op past. Ik heb reeds, met het retourformulier, gevraagd voor een RET nummer zodat ik het terug kan sturen. In de mail vermelden zij:

''Na het vernemen van uw reactie zullen wij u voorzien van de retourinstructies. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.''

Dit terwijl ik duidelijk in de vorige mail heb aangegeven dat ik het retour wil doen. Nu moet ik dus nog langer wachten voordat ik het terug kan sturen. Tevens zijn de bezorgkosten duur en moet je ook nog betalen voor de retourkosten. Dit doen andere aanbieders toch een stuk beter.

Kortom; snelle website, heb je echter een probleem duurt het erg lang en nemen zij geen verantwoordelijkheid. Dit is de eerste en laatste keer dat ik hier iets heb besteld.

André 09-04-2021

Ik had voor kabelshop.nl gekozen omdat ik op zoek was naar 100 meter cat6 kabel (stugge kern, 100% koper). Nergens kon ik deze kwaliteit tegen een prijs vinden als bij kabelshop.nl. Het werd ook nog eens gelijk de volgende dag geleverd dus helemaal super! De webshop was overzichtelijk en ik kwam er achter dat er buiten netwerk benodigheden nog veel meer te krijgen is dus de kans is zeer groot dat ik in de toekomst nog vaker voor kabelshop.nl zal gaan.

Nathan 08-04-2021

Primaire reden om voor deze webshop te kiezen, waren de vooraf via bank en achteraf betalingsmogelijkheden. En secundair de prijzen van de onlangs geleverde goederen die in mijn optiek een goede kwaliteit/prijs verhouding hebben.

Petra 08-04-2021

Duidelijke webshop, degelijke producten geleverd gekregen. Netjes de volgende dag al geleverd.
Prima service dus.

Franklin 08-04-2021

Zij doen wij zij beloven en dat is helaas vaak anders.
Al eerder wat bij hen besteld en dat was ook snel en correct.

Marco 08-04-2021

goede product voor een reëel bedrag. snelle levering, makkelijke bestelling

v.d. Lindeloof 08-04-2021

Ik ben zeer tevreden, supersnelle levering, producten geleverd zoals gewenst.

Jan 08-04-2021

Snel geleverd en beste prijs en bladzuiger werkt als een tierelier. Ben wel benieuwd waarom je 75 tekens mee moet geven amar daar heb ik nu aan voldaan:)

M. Janssen 08-04-2021

Ik vind deze shop winkel goed en de bezorgen van het pakket. Was ook op tijd

Jeroen 08-04-2021

Klantenservice is traag en moeizaam. Verkoopkabel die niet compatible blijkt ontvangen. Retour aangevraagd: gaan ze het proces nodeloos moeilijk maken met de vraag om een video in te sturen, het probleem beter te omschrijven, enz. Initiële verzending ging wel snel, dus daarom geen 1.

Ad Smulders 05-04-2021

Makkelijke/duidelijke website, snelle en keurige levering.
Ook een goed assortiment.

Jim Meij 02-04-2021

Een prima webshop, duidelijk en zeer snelle en correcte afhandeling en zeer klantvriendelijk te woord gestaan.

V.Feijts 01-04-2021

Had mijn vraag voor welke kabel ik nodig had bij 3 verschillende webshops weggelegd. En kreeg bij de andere twee shops het verkeerde advies. Dus een 9 voor het snelle en vooral juiste advies!

Nee niet aan te bevelen slechte service 01-04-2021

Ik heb een kapot artikel ontvangen en kan het niet meer terug sturen, ben 47 euro kwijt.

Sebastiaan 01-04-2021

Ik was op zoek naar een middel waarmee ik honden kan weren tegen mijn poort te plassen.

Bij 1 van de eerste hits op Google kwam ik bij kabelshop.nl terecht.
Het is een diervriendelijk middel, de hond houd niet van de geur en zoekt hierdoor een andere plek.

Ik ben zeer tevreden over het product en het werd ook met 1 dag, zoals beloofd, op de website geleverd.

Ik was erg verbaasd over de naam van de website, maar zal deze ook niet snel meer vergeten.

Goede service!

Fran Willems 01-04-2021

Prima geholpen
S avonds om 21.30 besteld de volgende dag het pakket ontvangen.

Wil K. 01-04-2021

Goede dag allemaal,

Ik kan heel kort zijn:
Normale prijs, heel snelle levering.

Zoals al uit het aantal toegekende punten blijkt:
Vet in orde.

Groet Wil.

Wilna 01-04-2021

Betrouwbaar, levering halverwege de volgende dag, scherp geprijst. Had met spoed een netwerkkabel nodig UTP6, meerdere lengtes verkrijgbaar. Verzendkosten acceptabel met € 3,95.

G. Petrovic 01-04-2021

Zoals een webshop hoort te zijn goedkoop, snel, duidelijk met foto, beschrijving en mailen van voortgang. Ik heb een prullenbak gekocht die netjes en in een onbeschadigde doos is aangekomen.

Chris 01-04-2021

Een duidelijke website,goed overzichtelijk , redelijke prijzen en snel verzonden prima

Marinus 01-04-2021

Snelle verzending tegen een goede prijs.
Enigste verbeterpuntje zou een extra afbeelding van de kabel zijn waarbij de aders goed zichtbaar zijn, die miste ik voor mijn artikel.

Michel Sneyers 29-03-2021

Ten eerste werd mijn bestelling niet binnen de beloofde levertermijn bezorg. Vervolgens bleek door een verkeerde verpakkingswijze het product volledig stuk te zijn. Er werd me een nieuw product (in dezelfde verpakking - ondanks mijn waarschuwing - met hetzelfde resultaat) gestuurd. Uiteindelijk (maar dan had ik het eigenlijk niet meer nodig) werd het product een derde keer opgestuurd - nu in een aangeapste verpakking. Ik krijg echter ook drie facturen aan - wel met de uitdrukkelijke melding dat dit een administratieve noodzaak is maar dat ik de facturen uiteraard niet moet betalen. Echter, ik krijg nu aanmaning na aanmaning en Kabelshop blijft maar aandringen - er zal nu blijkbaar ook nog een incassobureau worden ingeschakeld - dat ik de twee facturen die nog openstaan moet betalen!! Uit de aanmaning blijkt dat ik voor mijn originele bestelling ook nog te veel heb betaald. Ik heb voorlopig de producten die stuk zijn nog klaar staan op opgehaald te worden maar Kabelshop vindt dat het mijn verantwoordelijkheid is om (kosten te maken en tijd te verspillen) om de beschadigde producten aan hen terug te bezorgen. Ze zijn dus zelf te lui om hun eigen fout recht te zetten en de gebroken producten op te laten ophalen. Ik heb maar een bestelling geplaatst. Waarom krijg ik dan drie facturen???

Opacor 09-03-2021

S’middags besteld de volgende dag in huis gekregen supersnel dus 👍En het gigantische assortiment als je hier niet vin d wat je zoekt dan vind je het nergens.

Kattenverjager - Ultrasoon - BSI 09-03-2021

Kreeg de gekochte kattenverjager niet goed aan de gang. Na een telefoontje werd mij door de medewerkster uitgebreid verteld wat ik moest doen, waarna het apparaat perfect werkte

Kees 09-03-2021

Dit is eindelijk een website waar je het gezochte op een snelle manier kan vinden.
Eenmaal de bestelling gedaan dan wordt zeer goed op de hoogte gebracht via de mail dat het pakket is verzonden en wanneer het aankomt.
De verpakking ziet er prima verzorgd uit.
Niets anders dan complimenten.
Raad het mijn vrienden zeker aan.

Koelkast LED lamp supersnel geleverd 09-03-2021

LED lamp voor koelkast aangeschaft.
- duidelijke web-site
- redelijke prijs
- snelle levering

Emile 09-03-2021

Ik kan kabelshop alleen maar aanbevelen, ze hebben een uitgebreid assortiment van goede kwaliteit tegen scherp concurrerende prijzen.
Ook de levering loopt behoorlijk snel.

rs 08-03-2021

precies de bestelde artikelen snel ontvangen
kan er mee doen waarvoor aangeschaft

fotograaf egon 08-03-2021

Kabelshop, topshop!

30 meter FTP (internet) kabel besteld. Prima product voor de laagste prijs.
Tevens wordt bij het product op de website uitstekend uitgelegd wat je in welk geval nodig hebt.
Supersnelle levering: ‘s avonds laat besteld, volgende dag al in huis.
Goede service!

Fam. Smith 25-02-2021

Snelle levering van de producten.
Benodigde producten waren gelukkig allemaal op voorraad.

Leo 25-02-2021

Prijs goed, kwaliteit goed, levering snel volgens afspraak en op tijd geleverd.
Een shop waar je van op aan kunt.

rob 25-02-2021

fijne webshop; overzichtelijk en helder. snelle en accurate levering! ruime collectie en goede keuzemogelijkheden

BZ 25-02-2021

Het bestellen op de website ging eenvoudig, de bestelling werd snel geleverd

Marcel de Wit 25-02-2021

Opzoek naar een accu voor de jongste zoon zijn auto bij kabelshop terecht gekomen.
Goedkoop en prima service
De volgende dag in huis en de accu was precies zoals opgegeven

kdj 25-02-2021

Besteld, gelijk reactie, op tijd verzonden, goede actie !! gewoon bestellen en het komt mi goed

Ton Hoeksma 25-02-2021

Snel geleverd in goede kwaliteit zoals verwacht. Na wat zoeken op internet kwam ik de kabelshop tegen die het gezochte kabeltje snel kon leveren (zowel kort als heel lang).

Rein 19-02-2021

Kabelshop levert snel, maar bij problemen worden deze zeer slecht opgelost. Hieronder de tijdslijn van onze problemen:

23 december
Bestelling geplaatst (volgende dag al verzonden).

28 december
Ondanks de decemberdrukte is de bestelling al binnen. Alleen is de bestelde lampenkap niet nieuw en heeft deze meerdere beschadigingen (enkele dopjes en de kap zelf). Hiervan heb ik direct melding gemaakt.

30 december
Kabelshop biedt aan om mij 10% van het aankoopbedrag als tegoed op mijn account te geven. Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord en geef aan dat ik graag een vervangende lampenkap zie.
Kabelshop geeft aan nieuwe kapjes te verzenden. Uiteraard laat ik weten dat de kap zelf beschadigd is en dat deze oplossing niet volstaat.

4 januari
Kabelshop geeft aan dat een nieuwe kap wordt verzonden.

5 januari
De lampenkap is niet juist verzonden en is weer retour gestuurd naar Kabelshop.

13 januari
Melding dat de lampenkap nog steeds niet (opnieuw) is verzonden. Hierbij geef ik aan de koop te willen ontbinden. Deze dag heb ik bij Lichtlab (via bol.com) dezelfde kap besteld.
Kabelshop geeft ondanks mijn bericht dat ik de koop wil ontbinden aan de kap alsnog te hebben verzonden.

14 januari
De lampenkap van Lichtlab komt binnen zonder beschadigingen.

15 januari
De lampenkap van Kabelshop komt ook binnen.

16 januari
Nogmaals de melding gedaan bij Kabelshop dat ik de koop wil ontbinden (inclusief onderbouwing met bovenstaande tijdslijn).

22 januari
Ik ontvang een generiek mailtje met de melding dat ik de producten terug kan sturen (dit heb ik 25 januari gedaan).

31 januari
Ik heb nog steeds geen bevestiging van de retour ontvangen en vraag om een update.

4 februari
De retour is eindelijk verwerkt en Kabelshop geeft aan binnen 5 -10 werkdagen het aankoopbedrag terug te storten.

19 februari
11 werkdagen later is het aankoopbedrag eindelijk teruggestort.

Ik ben dus bijna 2 maanden bezig geweest met het retourneren van een defect product. Kabelshop levert snel en zou daarop een goede review mogen verwachten. De afhandeling van problemen is zo problematisch dat ik deze webwinkel voortaan zal mijden.

Frans 19-02-2021

Ik had een extra opmerking omtrent de toepassingsmogelijkheden van de beoogde kabel. Hier werd dezelfde dag telefonisch op gereageerd en de verkregen informatie was perfect

MDS 19-02-2021

Goede Service, snelle levering , duidelijke omschrijving , goede prijs. Zeker aan te bevelen !

LVong 14-02-2021

website ziet er goed uit, product kwam snel aan en ook goed verpakt.
Niet dat het product niet goed is, maar om persoonlijke redenen was ik het van plan om het te retourneren, hierbij had ik wat vragen en had ik een mail gestuurd. hier heb ik geen reactie op gekregen en had ik weer een bericht gestuurd of ze hier op kunnen reageren en weer geen reactie. Helaas is de klantenservice erg slecht en zal ik hierdoor in de toekomst niet meer iets willen kopen.

Berkhoff 14-02-2021

Snelle levering tegen voordelige prijs. Inmiddels al weer nieuwe bestelling gedaan.
Nergens voordeliger.

gvm 13-02-2021

Ruime keuze, duidelijke beschrijving voor de toepassing van de kabel.
Prijzen redelijk en zeer snelle verzending.

J.Wessels 12-02-2021

Zeer grote keus, goede prijzen en snelle levering zonder poespas. Zou deze shop zeker aanbevelen bij anderen.

Gerda 12-02-2021

Zeer tevreden.!!de volgende dag al in huis.keurig verpakt en het geleverde was wat we er van verwacht hadden.ook prima informatie over het pakket wanneer het verstuurd was e.d.aan te bevelen.zal zeker nog vaker hier bestellen.

Daniel 12-02-2021

Goeie shop en optijd geleverd nette website en genoeg producten om uit te kiezen

Ariane 09-02-2021

Op zoek naar een echte iPhone kabel. Gevonden voor een zeer goede prijs bij de kabelshop. En een zeer snelle levering.

marco 06-02-2021

snelle levering goed verpakt zeer tevreden kom wel weer terug hadden precies wat ik nodig had werkt goed