Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 354 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Thomas 14-03-2024

snelle levering, goed verpakt, product voldoet aan de verwachting. Goed product voor een nette prijs.

Fred Fens 14-03-2024

Ik heb een bestelling geplaatst bij kabelshoo.nl en kreeg direct een bevestiging en een paar minuten later dat het pakketje verzonden was. Echter een week later nog geen pakketje ontvangen, inmiddels contact met de klantenservice gehad en deze zou een onderzoek laten instellen door TPG Post.
Maar wat heb ik hier aan?? Moet ik wachten op mijn bestelling tot het helemaal is uitgezocht?
Een paar dagen later biedt de klantenservice aan om mij tegemoet te komen door de bestelling alsnog te verzenden! Tegemoet komen????
Door aan te bieden om het bestelde op te sturen?? Iets wat in de koopovereenkomst al is vastgelegd?? Wat een idiote situatie
Sigaar uit eigen doos??
O ja, nu vragen ze of ik mijn review wilde aanpassen of verwijderen…. Dacht het niet!! Had je maar wat klantvriendelijker moeten zijn!

cees 14-03-2024

Ik heb voor deze shop gekozen via google en heeft een goede service, ga vooral zo door!

Anja 13-03-2024

Super snel geleverd. Echt top. Ik had het artikel zondag besteld en maandag werd het al geleverd.

Swen 13-03-2024

Grote keuze, duidelijke omschrijvingen, gemakkelijke bestelprocedure en supersnelle levering. Chapeau

Michel Peters 13-03-2024

Kwam jullie tegen online en besloot mede vanwege de prijs om 60 meter lan kabel voor buitengebruik te kopen.

Ontzettend snelle levering en een prima kwaliteit. Zeer tevreden over jullie

Steven 13-03-2024

Supersnelle levering! Ik had op zondag 4 zakken vermiculiet besteld voor in de tuin, de bestelling werd op maandag al bezorgd. Volgens mij hebben ze mijn bestelling dan op zondag al ingepakt en overgedragen aan PostNL.

Patrick 08-03-2024

Het kan altijd beter, maar dat wordt voor jullie erg moeilijk gezien de huidige kwaliteit en klantgerichtheid.

André 07-03-2024

KWALITEITS producten voor een SCHAPPELIJKE PRIJS!!! Snelle en goede service.

Kees Looije 06-03-2024

Goede website. Product was het goedkoopst van allemaal en de andere dag in huis.
Ik vond het top

EGeerts 06-03-2024

Was op zoek naar een specifiek product, en kwam deze hier tegen voor de allerlaagste prijs.
Snel geleverd ook 👋

Kabelshop 06-03-2024

Overzichtelijke webshop. Snelle levering. Goed verpakt. Aanrader om hier te bestellen

Wim 06-03-2024

Kabelshop kwam als eerste en meest goedkope naar voren bij het zoeken naar algenreiniger.
Makkelijke aanschaf en snel geleverd.

A 02-03-2024

Na eerdere mis communicatie nu toch na tevredenheid het probleem opgelost en het goede product gratis ontvangen.

Martijn 01-03-2024

Eerste bestelling gedaan op een zondag voor 2 ethernet kabels en gereedschapset. Een dag later lag het al klaar voor me bij het door mij gekozen afhaalpunt. Bij bestellen heb je de keuze uit DHL en PostNL en kan je dus ook een afhaalpunt selecteren . Dit is super makkelijk! Het zijn goede kabels voor een mooie prijs . Aanrader!!

mick 01-03-2024

snelle levering en goede kwaliteit voor een redelijke prijs ga zo door

Rudy 01-03-2024

Snelle bezorging van het bestelde product
En voldoet aan mijn verwachting
En netjes verpakt
Als je een kabeltje nodig hebt is het vaak hier snel gevonden

Evert 01-03-2024

Bestelling exact uitgevoerd en op tijd. Niet op aan te merken. Eenvoudig bestelproces.

Edward 01-03-2024

Heb een aantal zakken met potgrond besteld. Zondagavond besteld , volgende dag al bezorgd .zeer snelle en correcte levering

Gerard 01-03-2024

Goedemiddag,
Ik ben zeer tevreden met deze aankoop.
Maar de buurkatten zullen niet zo blij zijn als ik. Het was makkelijk te bewerken.
Met vriendelijke groet
....

A. Plomp 01-03-2024

Snelle levering! Zondag besteld en maandag in huis.
Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Gert Jan 25-02-2024

Snel en vlotte levering. Bij mij per abuis een verkeerde levering, kan gebeuren. Maar meteen goed en adequaat opgelost waardoor ik kreeg wat ik besteld had.

Jacobine 23-02-2024

De medewerkers hebben kennis van zaken: ik had kabeltjes nodig om schermen aan mijn laptop te verbinden. De schermen waren oudere modellen en de lapop een nieuw model. Via de chat en de telefoon kon ik de situatie duidelijk maken, ook met behulp van foto's en de medewerkers kwamen met de juiste kabeltjes. Dus nu heb ik mijn thuiswerkplek perfect voor elkaar!

Leen Bouwhuis 22-02-2024

Zeer goede webshop en zeer snelle levering toppie bedank !! de dag erna afgeleverd !

A 22-02-2024

Buiten camera gekocht op site staat incl sd kaart.
Blijkt na mail verkeer dat het niet erbij wordt geleverd.
Aanbod was kunnen deze leveren dan worden geen verzendkosten gerekend.
Mijn inziens hadden ze ze helemaal gratis moeten geven.
Camera is al in gebruik anders was hij retour gegaan.
Kabelshop.nl 28-02-2024

Beste A
Beste MickvM,
Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice tijdens en na jouw beoordeling in contact is geweest en dat de situatie nu voor je wordt opgelost. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl