Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is berekend op basis van 19 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sjoerd W. 20-10-2020

Duidelijke omschrijving, goede prijs, snelle levering.
artikel komt overeen met omschreven

B.Koenen 16-10-2020

Goede prijs/kwaliteit, perfecte productinformatie. Duidelijke website, snelle levering precies zoals toegezegd.

Youssef 16-10-2020

De kabelshop.Nl is een betrouwbaar site een de levering
Is ook snel een duidelijk op de site de kwaliteit van het product is echt uitstekend echt een keurmerk op alle producten goede service gewoon perfect geen opmerking voor dit bedrijf de producten van hun zijn ook niet duur zoals andere website

fr de haan 16-10-2020

product wel goed maar verzending niet goed
1 van de 4 verpakkingen was stuk
later iets beter verpakken graag

Herman 13-10-2020

Overzichtelijke site met een groot assortiment aan degelijke producten .
Snelle, degelijke en verzorgde levering.
Een supergoed webshop!!!

Mimi 09-10-2020

Duidelijke uitleg op de site ver de producten. Nette service en levering. Ik kon direct aan de slag met mijn kabels,stekkers en koppeling en alles werkt goed.

John 09-10-2020

artikelen makkelijk te vinden op de website , snel besteld en snel geleverd. Goede kwaliteit - prijs verhouding.

Yvonne Dirckx 09-10-2020

Het artikel wat we zochten was hier het gunstigste in prijs, een overzichtelijke website, snelle levering en goed verpakt.

Peter Hoogenboezem 09-10-2020

een geweldige shop met een enorm assortiment een aanwinst voor de thuis kopers

Erwin 08-10-2020

Prima geregeld. 's Avonds bestelt en de volgende dag in huis.
Gewoon zoals een bestelling hoort te gaan.

Prima winkel

Jan 08-10-2020

Kabelshop heeft een prima website, de gekochte artikelen waren duidelijk omschreven. Levering binnen 24 uur , helemaal naar mijn wensen.

joke 08-10-2020

mooie kwaliteit en veel keuze, ze zijn voordelig en hebben een snelle levering

Merel 08-10-2020

Zeer snelle afhandeling. Ene dag besteld en de volgende ochtend in huis. En nog heel voordelig ook.

natasja 30-09-2020

vond de levering super snel en de site was erg overzichtelijk en vond gelijk het product wat ik nodig had en de prijs was super ,daar ik erg blij om was . als je al van een budget weekelijks leeft en daar alles van moet doen,. daarom was ik blij dat het niet te duur was. en pakketje was top ingepakt zodat het niet kon beschadigen. dus mensen kabelshop is echt een aanrader.

Dinand 30-09-2020

Het bestelde artikel voldoet aan de verwachtingen. Was oo voorraad en werd de volgende dag geleverd.

Tom 30-09-2020

De inbouwdimmer die makkelijke te installeren is en ook nog eens erg goed werkt met alle lichtbronnen heb ik alleen hier kunnen kopen voor een goeie prijs. De website is erg overzichtelijk en de informatie is duidelijk. Een prima webshop en een goeie concurrent voor bijvoorbeeld bouwmarkten met standaard assortiment. Met vriendelijke groet, Tom.

Jakobe 26-09-2020

Gewedige service. Besteld vanuit Belgie. Volgende dag in huis. Ik zou wensen wat ze hun assortiment nog uitbreiden. Zeer tevreden

Heidi 15-07-2020

Wat een top service! Producten besteld. Deze waren in korte tijd correct binnen. 1 product ging binnen een maand stuk. Hierover een mail gestuurd of er garantie op het product zit. Geen reactie in eerste instantie op deze mail maar direct het product nieuw toegestuurd. Dat noem ik adequaat handelen. Kabelshop.nl bedankt.

J-B 29-11-2019

Bestelling was er snel geleverd en erg duidelijk aangegeven op de website .

Henny 30-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Snelle en correcte levering. Gemakkelijk bestelproces. Website ziet er goed uit. Product onbeschadigd geleverd.

Gerrit 23-01-2018 Via de website gekocht

Snel en correct geleverd

Gister iets besteld en vandaag ontvangen! Ook zeer aantrekkelijke prijzen. Het was mijn eerste bestelling bij kabelshop.nl en zeker niet de laatste.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -