HUAWEI Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HUAWEI Store.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard 03-09-2021

Duidelijke website, goede prijzen, snelle levering en kwaliteits producten.

Gerard 16-05-2021

Duidelijke website, vaak mooie aanbiedingen, heb vertrouwen en goede ervaringen met het merk.
Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.

Henri 16-10-2020

Snelle levering van een mooie laptop. Laptop ging echter na een paar dagen al stuk. Toen de laptop na een paar dagen stuk ging werd deze niet gewoon geruild, maar moest deze voor reparatie aangeboden worden. Aangezien deze toch niet gerepareerd kon worden werd deze alsnog omgeruild. Hierbij werd echter een verkeerd type geleverd, deze moest ik dus opnieuw terug sturen. Na heel veel mailtjes waarin aangegeven wordt dat Huawei het heel vervelend vindt dat ze deze niet kunnen vervangen, vind ik het persoonlijk heel lang duren (al meer dan een maand). De reactie van Huawei is "Ik begrijp volkomen dat het uiterst vervelend is om zolang te moeten wachten. Ik heb echter nog geen reactie ontvangen van de promotie afdeling". Ik heb geen idee waarom een bedrijf op reactie van hun promotie afdeling zou moeten wachten alvorens ze een verkeerd geleverd product vervangen.