HorecaTraders - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HorecaTraders.

HorecaTraders stelt zich voor

HorecaTraders onderscheidt zich met een uitgesproken mening over professioneel horeca en catering apparatuur. Wij zijn specialist in de verkoop van horeca apparatuur en beschouwen horeca apparatuur als de belangrijkste pijler voor de horeca ondernemer en de thuiskok – en daarmee een van de essentiële pijlers voor Koninklijke Horeca Nederland. HorecaTraders biedt een breed assortiment horeca benodigdheden aan. Tegelijkertijd pleit HorecaTraders ervoor dat horeca apparatuur slimmer, schoner en efficiënter moet worden. Slimmer, door de laatste technologieën in horeca apparatuur te bieden. Schoner, door in te zetten op energiezuinige horeca en grootkeuken apparatuur. Efficiënter, door horeca apparatuur in diverse alternatieven te bieden.

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,6

Rune 21-02-2021

Glazen besteld begin december (voor Kerst), levering aangekomen mid januari, maar van de verkeerde glazen! Deze teruggestuurd, via tracking gezien dat ze twee weken geleden zijn aangekomen bij hen, maar ze hadden niets laten weten! Dan maar zelf gestuurd wanneer ze de juiste zouden opsturen.. antwoord: “z.s.m.” (Sic). Zeer slechte klantenservice! Verspil hier geen geld aan!

Niets ontvangen na twee weken. 15-02-2021

Ik heb een tweetal weken geleden een opscheplepel besteld. Ik kreeg onmiddellijk bevestiging van verzending. Na een tweetal weken heb ik nog altijd niets ontvangen?! Er stond levering binnen een drietal dagen aangegeven.

Pieter van Balken 29-10-2020

Wij hebben warmhoudtassen voor onze bezorgers gekocht De klantenservice was meedenkend en zorgde dat wij de juiste tassen konden bestellen. Na de bestelling hebben wij onze spullen binnen 3 werkdagen ontvangen. Mensen bedankt voor jullie service en advies!

Hofman 26-09-2020

Naar mijn bestelling online gedaan te hebben ontving ik niks. Wel de bevestiging maar geen spullen. Na contact te hebben gehad bleek er wat mis te zijn gegaan. Dit kan gebeuren
Uiteindelijk werd het in orde gemaakt. Nadat bleek dat de bestelde spullen te klein waren heb ik deze terug gestuurd. Maar niks geen reactie dat de spullen waren ontvangn en dat het geld zou worden terug gestort. Ik ben hier weer achteraan gegaan en de wijze van mail verkeer van dit bedrijf is niet klantvriendelijk.
Ik zal dit bedrijf niet gauw aanbevelen bij een ander.

Kosters 08-09-2020

Wij zijn zeer blij met onze aankoop .Tafellakens met een afmeting van 178/178 top .Mooie kwaliteit met daarbij een mooie prijs wat wil je nog meer .Vriendelijke groet !

Sergio Sainz-Monde 03-09-2020

Bestel hier aub niets. Na een week niks te horen terwijl er op de website stond volgende dag in huis kreeg ik te horen dat ik op een bel lijst stond om terug te bellen, artikel was niet op voorraad en pas over een maand leverbaar. Gevraagd of een maat groter wel op voorraad was en dat was, moest alleen wel bij betalen en zou daar een email over krijgen. Kreeg toen na 3 dagen een email dat wanneer mijn bij betaling verwerkt was, de order doorgezet zou worden. Niks over hoeveel ik moest bij betalen of een rekeningnummer waar het heen moest. 3x voor moeten mailen en het geld overgemaakt maar helaas moest ik na weer enkele dagen stilte WEER bellen om te horen te krijgen dat mijn artikel volgende maand verzonden wordt, op de zelfde datum als het artikel wat ik eerst een maat kleiner had besteld. Wat-een-vreselijk-bedrijf dit zeg!

edwin 19-08-2020

deze mensen moeten ze gelijk offline halen, ik koop daar een ijsblokjes machine, die gelijk na het uitpakken storing geeft, ik probeer dat telefonisch te melden, dat kan niet via de telefoon alleen via mail, dan doen ze er meer dan 24 uur en twee telefoontjes van mijn kant om erachter te komen dat dat ding terug moet, een ophaal ticket word gemaakt, we zijn nu 6 dagen verder en dat ding staat hier nog steeds, geen zicht op een nieuwe of werkend apparaat, ook geen geld terug.. verschuilen zich achter corona en drukte gls ... nou toon eens ballen en stuur gewoon een nieuwe een klant zo lang laten wachten slaat helemaal nergens op.

Anoniem 06-08-2020

Helaas slechte ervaring met dit bedrijf. Product besteld waarbij een levertijd van 1 á 2 werkdagen was/is aangegeven. Uit eigen initiatief meerdere malen contact opgenomen waarna we uiteindelijk (na 1,5maand) het product alsnog moesten annuleren. Aldus geen goede ervaring.

marie m 17-04-2020

Koelkast van combisteel voldoet aan mijn verwachtingen. Snel geleverd door horeca traders

Christophe 17-04-2020

Bestelling geplaatst en last-minut nog gewijzigd. Was geen probleem.
Heel vlot mail contact en service.
Antwerpen

Mijn bbq is heel vlot toegekomen (ondanks Corona drukte).
Prachtig, handig, gebruiksvriendelijk, kwaliteitsvol, ... Een dikke 10/10.
Antwerpen

Yorick 12-04-2020

Ik heb een grote koelkast besteld via de klantenservice, tijdens het plaatsen kon de verpakking meteen mee retour, geen afval en alles netjes op zijn plaats gezet..
Voorbeeld voor sommigen hoe het dus ook kan, service met een hoofdletter S voor mij.

Ik blijf bij jullie bestellen! Lof voor HorecaTraders.com

Noortje 06-03-2020

Verkeerde lepels waren besteld waarbij ik vroeg om een antwoordnummer of retourlabel zodat de kosten niet erg hoog zouden oplopen bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Contact met Klantenservice kon hierover alleen via de mail. In hun eerste mail gingen ze niet eens op mijn vraag in. Toen ik wederom mailde kreeg ik ook een summier antwoord terug dat men geen antwoordnummer heeft. Erg teleurstellend, met als gevolg dat ze deze klant kwijt zijn..

Wim Zwart 09-07-2019

Na wat tegenslag door slechte organisatie bezorgdienst (DPD) heeft HorecaTraders zich adequaat en zeer bereidwillig ingezet om tot een oplossing te komen. Het bestelde pakket raakte kwijt bij DPD (te traceren via track-code) en werd vervolgens beschadigd geleverd. Door volledige medewerking en tegemoetkoming van HorecaTraders een toereikende compensatie ontvangen. HorecaTraders toont zich betrokken met de klant, flexibel en betrouwbaar.

Nicolas K. 28-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de klantenservice…

Zeer tevreden over de klantenservice bij Horecatreders.com
We hadden een probleem met de levering van een artikel en vooral door de tussenkomst van HorecaTraders.com is dit op een zeer goede manier opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jessy 08-07-2018 Via de website gekocht

Slechte dienst naverkoop

Barkoelast besteld en zeer snel geleverd, maar de deuren waren gesloten en de sleutels lagen in de koelkast. Telefonisch contact verliep niet vlot daarna mail gestuurd. Een nieuwe sleutel opsturen duurde langer dan de volledige koelkast. De nieuw oogestuurde sleutel was verkeerd, opnieuw klacht per mail. 2 weken later dan toch 1 correcte sleutel gekregen. Nog eens 14 dagen later vraagt met ons de 1 extra oogestuurde sleutel degelijk verpakt terug te sturen per post. 🤔. Rondrijden naar een postpunt voor 1 sleuteltje dus. Pluspuntje, de koelkast werkt na het kunnen openen van de deuren momenteel wel prima. Zolang je dienst na verkoop niet nodig hebt is alles ok.

Bianca 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Bestelling kwam supersnel maar niet helemaal compleet aan. Na melding werden de missende producten direct nagestuurd. Keurig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Frank Vennix 14-03-2017 Via de website gekocht

Oor aan genaaid.

Omdat ik 5 uur nodig had om te beslissen n.a.v. een aanbod dat per e-mail gedaan werd, kreeg ik doodleuk en zonder waarschuwing te horen dat het product dat ik wilde inmiddels verkocht was aan een ander. Onacceptabele manier van omgaan met serieuze potentiële klanten.
Zeg dan dat je niet per mail of telefonisch kan bestellen, maar haal niet dit soort fratsen uit.

Pieter 09-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Formidabele Service! Een Voorbeeld!

Ik heb een geweldige ervaring met horecatraders.com. Drie maanden geleden een relatief dure contactgrill aangeschaft van Waring bij horecatraders.com, volgende dag meteen in huis. Een halfjaar later gaat deze contactgrill kapot. Ik had de verpakking niet meer. Het gekke is dat ik me helemaal niets kon herinneren met de garantie van producten en horecatraders.com, want er zat een addertje onder de gras. Dus ik snel gereden naar Alkmaar, ongelooflijk binnen 10 minuten was het geregeld.

Ik kreeg een nieuwe mee, en de oude kon ik afgegeven. Dat eigenlijk helemaal gratis. Het was super simpel en kostte bijna geen tijd.

Ik ben weer helemaal happy! Een formidabele service.

Pluspunten

• Formidabele Service
  • Klantgericht
  • Prijs/Kwaliteit verhouding perfect