HorecaTraders - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HorecaTraders.

HorecaTraders stelt zich voor

HorecaTraders onderscheidt zich met een uitgesproken mening over professioneel horeca en catering apparatuur. Wij zijn specialist in de verkoop van horeca apparatuur en beschouwen horeca apparatuur als de belangrijkste pijler voor de horeca ondernemer en de thuiskok – en daarmee een van de essentiële pijlers voor Koninklijke Horeca Nederland. HorecaTraders biedt een breed assortiment horeca benodigdheden aan. Tegelijkertijd pleit HorecaTraders ervoor dat horeca apparatuur slimmer, schoner en efficiënter moet worden. Slimmer, door de laatste technologieën in horeca apparatuur te bieden. Schoner, door in te zetten op energiezuinige horeca en grootkeuken apparatuur. Efficiënter, door horeca apparatuur in diverse alternatieven te bieden.

Joris willems 10-10-2023

Contact per mail super goed verlopen. Vervolgens een keuze kunnen maken. Al met al super tevreden

Bedrog 23-03-2023

Bestek na 1x gebruikt vol met roestvlekken. Zeer slechte kwaliteit ( niet geschikt voor horeca maar ook niet voor particulieren ) hun antwoord was kuisen met citroensap. 😡 met het meten van het inoxydable laag gingen ze onmiddellijk zien waar het probleem zat. Maar zo een bedrijfje met een 10 taal mensen, waarvan de helft junior manager zijn zeg al veel.

Azimi 29-01-2023

Pure geldwasserij, op de website geven een toestel en als je al betaald , hoor je hem niet meer. Na tientallen mail en berichten stellen zij een andere toestel.
Ik vind het schandalig.
Ik raad niemand aan om nog bij hem iets te kopen.
Ik zelf en al mijn vrienden never again????????

ML 26-12-2022

23-12-2022 Ik had een onderdeel nodig voor een koelcel. Horeca Traders aangeschreven via de mail. Vrijwel direct reactie. Kreeg meteen artikelnr. en prijsvoorstel. Na akkoord direct verzonden. Binnen één dag ontvangen. Daarnaast nog telefonisch contact gehad. Ook dit was erg professioneel. Kortom, zéér tevreden.

Mia 23-12-2022

Levering liet een tijdje op zich wachten, enkele malen gemaild naar de klantenservice en ik moet zeggen dat ik steeds meteen antwoord ontving en op correcte wijze alles werd afgehandeld!

Patricia 21-12-2022

Ik ben heel erg te spreken over HorecaTraders en hun service.
Mijn verzoek aan hen was een lastige maar ik werd heel snel, vriendelijk en goed geholpen.
Aanrader!

Antoinette 01-12-2022

Ik lees niet zulke goede reviews over Horeca Traders. Mijn ervaring is wel goed. Bestelling geplaatst en ontvangen. Bij navraag over artikel reageerde klantenservice adequaat. Ik zou hier gerust weer een bestelling plaatsen. Leek me juist ook een review te plaatsen, omdat ik teveel negatieve reviews lees. Of die terecht zijn geplaatst kan ik niet beoordelen. Ik deel die negatieve ervaring niet.

Ada 16-11-2022

Ik had een serveerwagen besteld. Toen ik de onderdelen uit de verpakking haalde moest ik contacteren dat er beschadigingen waren. Een mailtje met foto's van de schade gestuurd. De volgende dag had ik al een reactie dat ik een nieuwe toegestuurd zou krijgen.
Deze ontving ik al meteen de volgende dag!
Super goede afhandeling.
De serveerwagen is verder een prima product

Paal 8 Hotel aan Zee 16-11-2022

Snelle levering en vlotte reactie door klantenservice.
Levering keurig verpakt, zeer tevreden!

Vuurmeesters 21-09-2022

Ze verlenen goede service, we ontvingen snel een reactie en zijn blij met het product

Kübra 24-08-2022

Koeling die ik had besteld was niet op voorraad en zou 3 weken later komen. Had het zo snel mogelijk nodig, alternatief die ik eerst per mail toegewezen heb gekregen was nog beter dan ik had besteld. Deze is in 3 dagen aangekomen (ook omdat ik op die dag aanwezig was) reacties via mail waren binnen de 10 minuten.
Ben echt supergoed geholpen en ben er suuuuper blij mee! Klantvriendelijk en meedenkend voor een alternatief, toppie.

remco 19-08-2022

Bij de vraag of ze konden kijken wanneer levering zou plaatsvinden erg goed geholpen.
Prima service en bestel zeker vast nog bij dit bedrijf!

Leen Thielemans 17-08-2022

Na de eerste bestellingen waarbij van alles misliep, was mijn eerste reactie, een 4 op 10. Maar na de laatste mails en correct geleverde materialen, stijgt mijn quotering naar een 7 op 10.
Maar volgens mij ligt probleem niet bij hen maar bij de transportfirma die ze gebruiken. De eerste bestelling die we ontvingen was er een heleboel stuk. Alles werd wel direct vervangen. Maar een volgende levering kwam ze gewoon niet toe. Na verschillende mails en chatsessies, is het uiteindelijk allemaal opgelost geraakt.

Joey 17-08-2022

Fijn bedrijf om mee samen te werken.
Mocht er iets niet voorradig zijn, dan wordt er ook actief gezocht om een alternatief aan te bieden.
Daarnaast is elke werknemer bereid om zich te verdiepen in je orders, ook al is diegene niet de persoon die de order heeft behandeld.
Alles op tijd geleverd zoals wordt aangegeven op de website.

Nimet Sancaktar 16-08-2022

Ik ben sinds 2013 altijd een super tevreden klant bij HorecaTraders.

Vorige maand een Smoothie mixer besteld.
De bezorging was snel en netjes. Het bestellen was ook zeer gemakkelijk. De klanten service was vriendelijk en super behulpzaam.

De bezorging zoals afgesproken op tijd geleverd. Een woord van dank voor het advies van de klantenservice.

Bregje 12-08-2022

Erg mooi product, goede kwaliteit, voor een aantrekkelijke prijs en snel en goed geleverd

Ferre Verdurmen 20-07-2022

Het was ff spannend omdat ik geen bevestiging van mijn aankoop kreeg….maar na drie dagen keurig geleverd, factuur op tijd ontvangen en !!! Zeer vlotte communicatie met de klantendienst. Aanrader.

A.L. Van den Berge 18-07-2022

Levering vroeger dan verwacht, conform het bestelde; facturatie en administratieve verwerking: state of the art.

Henny 24-03-2022

Staafmixer heeft snoer met productiefout (isolatie van stroomdraad scheurt na 5 maanden gebruik; kans op kortsluiting) Garantie niet mogelijk want valt niet onder hun 'garantieregeling'. Alleen contact via mail; geen enkele zinnige reactie als gevraagde informatie (foto's van snoer) gegeven is. kastje naar muur, iedere keer een andere deskundige die foto's wil zien). Op de site mooie verhalen over garantie, bedrijf levert C-kwaliteit zonder garantie hard te maken.

michel 16-02-2022

Na wat eerdere problemen en een langere levertijd dan verwacht, uiteindelijk keurig opgelost. Een bedrijf dat zijn best doet om in deze tijd met schaarste van het leveren van producten toch tot een oplossing te komen.

Arjen Hoekstra 10-02-2022

In tegenstelling tot voorgaande ervaring had ik een goede ervaring. Mijn melkschuimklopper functioneerde niet meer en per ommegaande een nieuwe gekregen zonder ‘moeilijk’ te doen.

Hans 06-02-2022

Deze 'winkel' handelt in afkeurpartijen; lage inkoop, contact alleen via mail en dan geen garantie op productiefouten. Leuk verdienmodel.

Henry 20-01-2022

Slechte ervaring.

Let goed op. Bij retour van het product wordt 35% van je aankoop bedrag ingehouden!!!!

Ze stunten met prijzen en leveringen. Eenmaal aanbetaald en aangegeven lever tijd van 1-3 dagen was de product niet leverbaar. Een week later wordt je dan hiervan op de hoogte gesteld. Maar de betaling was al gedaan, dus een vervangend product gekregen, deze was op andere site 200 euro goedkoper, dit aangegeven wilde ze niks doen met de prijs. Oplichters eerste klas!!!

Maus 22-12-2021

Ik heb een erg zure nasmaak van mijn ervaring met dit bedrijf. De levertijd was niet gehaald 1-3 werkdagen.(op de website wordt dit niet aangepast als iets niet op voorraad is) Na een week had ik nog niets ontvangen. Vanuit Horeca traders kreeg ik te horen dat ik thuis moest blijven omdat het product bezorgd zou gaan worden, er werd niets geleverd. Toen dit nog een keer gebeurde heb ik contact gelegd met de bezorgdienst en deze wisten van niets. De klantenservice is erg slecht. Uiteindelijk heb ik na bijna 3 weken de bestelling geannuleerd. Het geld terugbetalen ging ook niet vanzelf, eigenlijk hetzelfde als het leverproces. Veel mailen en bellen, wel valse beloftes doen maar niets waarmaken. Ik wil iedereen waarschuwen en adviseer dan ook om geen zaken met hen te doen als je het elders kunt bestellen. Ik koop hier nooit meer wat, voel me nog steeds bedondert!

Jcmc Hartman 03-12-2021

Dank voor de snelle levering.

Het DC 819 is een solide rek, en ook nog mooi afgewerkt.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Dus : Goede keus

Grt.xxxxx