HorecaTraders - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HorecaTraders.

HorecaTraders stelt zich voor

HorecaTraders onderscheidt zich met een uitgesproken mening over professioneel horeca en catering apparatuur. Wij zijn specialist in de verkoop van horeca apparatuur en beschouwen horeca apparatuur als de belangrijkste pijler voor de horeca ondernemer en de thuiskok – en daarmee een van de essentiële pijlers voor Koninklijke Horeca Nederland. HorecaTraders biedt een breed assortiment horeca benodigdheden aan. Tegelijkertijd pleit HorecaTraders ervoor dat horeca apparatuur slimmer, schoner en efficiënter moet worden. Slimmer, door de laatste technologieën in horeca apparatuur te bieden. Schoner, door in te zetten op energiezuinige horeca en grootkeuken apparatuur. Efficiënter, door horeca apparatuur in diverse alternatieven te bieden.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Nicolas K. 28-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de klantenservice…

Zeer tevreden over de klantenservice bij Horecatreders.com
We hadden een probleem met de levering van een artikel en vooral door de tussenkomst van HorecaTraders.com is dit op een zeer goede manier opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jessy 08-07-2018 Via de website gekocht

Slechte dienst naverkoop

Barkoelast besteld en zeer snel geleverd, maar de deuren waren gesloten en de sleutels lagen in de koelkast. Telefonisch contact verliep niet vlot daarna mail gestuurd. Een nieuwe sleutel opsturen duurde langer dan de volledige koelkast. De nieuw oogestuurde sleutel was verkeerd, opnieuw klacht per mail. 2 weken later dan toch 1 correcte sleutel gekregen. Nog eens 14 dagen later vraagt met ons de 1 extra oogestuurde sleutel degelijk verpakt terug te sturen per post. 🤔. Rondrijden naar een postpunt voor 1 sleuteltje dus. Pluspuntje, de koelkast werkt na het kunnen openen van de deuren momenteel wel prima. Zolang je dienst na verkoop niet nodig hebt is alles ok.

Bianca 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Bestelling kwam supersnel maar niet helemaal compleet aan. Na melding werden de missende producten direct nagestuurd. Keurig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Frank Vennix 14-03-2017 Via de website gekocht

Oor aan genaaid.

Omdat ik 5 uur nodig had om te beslissen n.a.v. een aanbod dat per e-mail gedaan werd, kreeg ik doodleuk en zonder waarschuwing te horen dat het product dat ik wilde inmiddels verkocht was aan een ander. Onacceptabele manier van omgaan met serieuze potentiële klanten.
Zeg dan dat je niet per mail of telefonisch kan bestellen, maar haal niet dit soort fratsen uit.

Pieter 09-11-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Formidabele Service! Een Voorbeeld!

Ik heb een geweldige ervaring met horecatraders.com. Drie maanden geleden een relatief dure contactgrill aangeschaft van Waring bij horecatraders.com, volgende dag meteen in huis. Een halfjaar later gaat deze contactgrill kapot. Ik had de verpakking niet meer. Het gekke is dat ik me helemaal niets kon herinneren met de garantie van producten en horecatraders.com, want er zat een addertje onder de gras. Dus ik snel gereden naar Alkmaar, ongelooflijk binnen 10 minuten was het geregeld.

Ik kreeg een nieuwe mee, en de oude kon ik afgegeven. Dat eigenlijk helemaal gratis. Het was super simpel en kostte bijna geen tijd.

Ik ben weer helemaal happy! Een formidabele service.

Pluspunten

• Formidabele Service
  • Klantgericht
  • Prijs/Kwaliteit verhouding perfect