Hobo.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Hobo.nl.

Hobo.nl stelt zich voor

HOBO hifi: het beste in beeld & geluid gecombineerd met perfecte service! ✓ gratis advies ✓ gratis thuisbezorgd vanaf € 25,- ✓ 30 dagen omruilgarantie ✓ 1 jaar extra garantie voor nieuwsbriefabonnees ✓ hoge klanttevredenheid Hifi is emotie. Muziek kan een mens raken, een film kan intens beroeren. De intensiteit van die ervaring wordt een stuk groter wanneer u de juiste apparatuur bezit, die aansluit bij uw wensen en budget. Wij bieden het beste in beeld & geluid. Daar staan we gewoon voor. Geen loze hippe slogans of onkundig personeel, maar ervaren liefhebbers die voor u klaarstaan met advies, ervaring en service. Laat luisteren echt genieten worden en bezoek onze webshop en winkels!

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martin 21-03-2021

Plezierige en deskundige staf die de tijd voor je neemt. Maar die je ook met rust laat als je naar speakers aan het luisteren bent. Prima assortiment voor redelijke prijzen (waarover te spreken valt).
Prettige, ruime winkel.

RJS 09-07-2020

Fijne winkel waar ze er alle begrip voor hebben dat je je ook elders oriënteert. Snelle levering.

wilco loomans 19-11-2017 In de winkel gekocht
hobo arnhem

geweldig goed geholpen pluim voor hobo arnhem

ik heb jaren lang dolby in huis gehad maar daar had ik genoeg van wou weer gewoon
vinyl draaien met gewoon een goede stereo versterker in div zaken geweest maar konden
mij niet goed helpen ben afgelopen zaterdag bij hobo in Arnhem terecht gekomen
en werd daar prima geholpen op een prima manier kon mijn vragen daar goed stellen
en heb daar mijn versterker gekocht geen minuut spijt van mijn aankoop een pluim
voor de mensen van hobo

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -