Fotokinolinders.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotokinolinders.nl.

Fotokinolinders.nl stelt zich voor

Foto Kino Linders, bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier, is een van de oudste familiebedrijven in Nederland. Mede door hun zeer komplete aanbod in foto-apparatuur, bekleden ze een vooraanstaande positie in hun branche. Alle merken zoals Canon, Nikon, Sony, Olympus, Fujifilm, Panasonic, Sigma, Tamron en Voigtländer, zijn zeer uitgebreid vertegenwoordigd tegen internetprijzen. Kernwaarden zijn vakkennis en servicegerichtheid. Men beschikt over een uitgebreid fotolaboratorium, waar vrijwel elke vraag op printgebied ingevuld kan worden. De Pasfotoservice kent een extreem hoog goedkeuringspercentage door de autoriteiten. Men kan er terecht voor pasfoto’s voor alle landen en documenten.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Oskar Lenders 19-04-2021

Uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel. Echte aanrader als je besluit een fotocamera te kopen.

PS prijs was ook nog goedkoper dan andere aanbieders

Charles 13-04-2021

Ik ben al decennia vaste klant bij Foto Kino Linders.
Altijd deskundig advies en zeer vriendelijk personeel. Zij weten heel goed waar ze over praten.
Ik denk dat Linders een van de betere, zo niet de beste foto-speciaalzaak van Nederland is!
De service is ook jaren na aankoop top, m.i. zijn in vergelijking met deze zaak bijna alle grote concerns en zeker de webshops maar gewone dozenschuivers.
Een fysieke winkel is voor een serieuze (amateur)fotograaf een must.
Onlangs problemen met het upgraden van de firmware van flitsapparatuur, de fabrikant gaf geen thuis. Foto Kino Linders heeft dit serieus en vasthoudend aangepakt en voor mij tot grote tevredenheid opgelost. Chapeau!
Ik verwijs niet zonder reden kennissen naar hun zaak voor een aankoop of advies.
Van mij een elf.

M. Dolmans 12-04-2021

Ik kom niet heel vaak bij Linders, maar heb wel regelmatig de vreemdste vragen en of verzoeken. Die worden altijd zeer correct en tot volle tevredenheid opgepakt en opgelost. Geen verzoek is te vreemd of het team van Linders zoekt een passende oplossing.

Charelle 10-04-2021

Ik heb hier een tijd geleden een foto cursus gevold, voor de beginnende fotograaf. Deze is mij zeer goed bevallen en ben naderhand terug gegaan om een statief te kopen. Ik had zelf niet veel verstand van waar ik op moest letten en wat voor mijn wensen het beste statief zou zijn. Ik heb hierin een erg goed advies gekregen. Er werd goed rekening gehouden met mijn budget en wensen. Zeer tevreden!

Ronald 10-04-2021

Een zeer gemotiveerd team wat je in de winkel te woord staat. Ga je met een bepaalde doelstelling naar binnen dan kom je goed beslagen de winkel uit. Ze luisteren heel goed welke lens of functies de fotocamera moet hebben. Problemen worden altijd tot tevredenheid opgelost. Prijsstelling is altijd bespreekbaar. Zeker aanbevelingswaardig.

CvT 10-04-2021

Vriendelijk ontvangen en kundig geholpen bij aanschaf bridge camera Sony RX10M4. Men nam echt de tijd. De mogelijkheid ook spullen in te ruilen is erg fijn. Ik kreeg een eerlijke prijs en duidelijke uitleg over wat wel en niet in te ruilen was. Mijn technische vragen werden goed en duidelijk beantwoord met de uitnodiging om nog eens terug te komen mochten er nog meer vragen zijn. Heel tevreden met het nieuwe toestel.

Erick van Rijswick www.epic-photos.nl 09-04-2021

Ik kwam lang geleden als amateur bij deze winkel terecht, en werd er altijd goed geholpen door vakkundige mensen.
Inmiddels ben ik, als professional nog steeds vaste klant.
Ze doen echt moeite voor hun klanten en helpen klanten aan de best mogelijke camera of lens die binnen het budget valt.