Fotokinolinders.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotokinolinders.nl.

Fotokinolinders.nl stelt zich voor

Foto Kino Linders, bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier, is een van de oudste familiebedrijven in Nederland. Mede door hun zeer komplete aanbod in foto-apparatuur, bekleden ze een vooraanstaande positie in hun branche. Alle merken zoals Canon, Nikon, Sony, Olympus, Fujifilm, Panasonic, Sigma, Tamron en Voigtländer, zijn zeer uitgebreid vertegenwoordigd tegen internetprijzen. Kernwaarden zijn vakkennis en servicegerichtheid. Men beschikt over een uitgebreid fotolaboratorium, waar vrijwel elke vraag op printgebied ingevuld kan worden. De Pasfotoservice kent een extreem hoog goedkeuringspercentage door de autoriteiten. Men kan er terecht voor pasfoto’s voor alle landen en documenten.

Deze score is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 21-06-2022

Bestelling netjes verpakt en snel geleverd, met -bijzonder in deze steeds onpersoonlijkere tijd- persoonlijke aandacht en attentie. Vraag voorafgaand aan aankoop keurig beantwoord. En prijs concurrerend met derden. Foto Kino Linders blijkt zich bewust van het feit dat een aankoop een kwestie is van de verkoper gunnen. Dat is gelukt, naar volle tevredenheid.

Angele Janssen 14-06-2022

Basiscursus fotografie gevolgd. Erg leuk en leerzaam. Duidelijke uitleg en leuke opdrachten. Echt een aanrader. Nu weet ik tenminste wat ik met mijn camera kan.

Renate Goessens 09-06-2022

Wauw wat een snelle service en hoe fijn dat alles opgepakt is! Op de site stond de verkeerde zonnekap maar de juiste was meegeleverd.
Wat een cadeautje om mijn canon EFS 55-250 mm lens te mogen uitpakken.
En wat attent een chocolade cadeautje van Rousseau erbij....dus kopje koffie en kennismaken met mijn nieuwe lens onder genot van chocolade.
Wat wens je nog meer!

Lucas 05-06-2022

Deze basiscursus fotografie heb als zeer inspirerend ervaren. Eenvoudige en begrijpbare stap voor stap uitleg over de basisprincipes van fotografie. XXX weet op een uitdagende wijze de theorie naar de praktijk te brengen. Hij daagt je uit om op zoek te gaan de mogelijkheden van je camera. Op deze wijze leer je spelenderwijs de csmera kennen en ga je als vanzelfsprekend de mogelijkheden verkennen. Dat roept dan weer vragen op, die maken dat je nog meer kennis van de camera opdoet. Dat alles maakt dat je uitgedaagd wordt om mooie dingen te fotograferen en je grenzen te verleggen.

Kortom een aanrader. Jammer dat er geen vervolgcursus is bij XXX , het zou ongetwijfeld tot nog meer kennis en inspratie leiden.

Dank je

Angela Stevens 03-06-2022

Bij Foto Kino Linders weten ze je bij het uitpakken van het pakketje totaal te verrassen ondanks dat je zelf de bestelling hebt geplaatst.
Bovendien is mijn bestelde camera binnen 24 uur bezorgd.
Iets wat bijna onmogelijk leek door schaarste op de markt ivm corona crisis.
Nogmaals hartelijk dank hiervoor.

jose kedde 07-04-2022

wow! ik had nog nooit bij kino linders iets besteld, kende heel het bedrijf. je weet het maar nooit dan. ik had ze gegoogeld en veel goede reviews. Nu komt er 1tje bij, niet alleen houden ze je goed op de hoogte via mail. ook was mijn fotocamera er erg snel en was deze goed verpakt, er zat een leuke kaart bij handgeschreven veel plezier met je aankoop en ook nog een zakje paaseieren.
dat noem ik nou echt service, vind je tegenwoordig nergens meer. ik heb 5 jaar garantie en hoewel zij in venlo zitten en ik in soest zou ik zo weer bestellen!! ECHT PERFECT. mijn camera is prachtig en doet het super goed. dank en tot volgende keer. zeker aan te bevelen!

jose kedde 04-04-2022

wow! ik had nog nooit bij kino linders iets besteld, kende heel het bedrijf niet. je weet het maar nooit dan. ik had ze gegoogeld en veel goede reviews. Nu komt er 1tje bij, niet alleen houden ze je goed op de hoogte via mail. ook was mijn fotocamera er erg snel en was deze goed verpakt, er zat een leuke kaart bij handgeschreven veel plezier met je aankoop en ook nog een zakje paaseieren. waar een klant echt nog klant is.

klaas haitsma 23-02-2022

Wie geeft er nou een 10 ? Welnu, deze amateurfotograaf omdat ik een zeer goede flitser bij foto kino Linders heb aangeschaft. Een 10 voor prijs / kwaliteit, de communicatie en het vertrouwen dat in mij werd uitgesproken. Zelfs bij de snelle aflevering een persoonlijk kaartje toegevoegd zag. Klasse

johnjunior 02-02-2022

Via kieskeurig een powerbank besteld en volgende dag in huis en zeker niet duur en een mooie overzichtelijke site van FotoKinoLinders.

André 19-12-2021

Ik heb een cameralens gekocht. Goede communicatie via e-mail over tracking van het pakket.
Dat werd stipt op tijd geleverd en was heel zorgvuldig verpakt. Netjes een afgedrukte factuur er bij en kleine attentie. Ook de aanmelding voor de extra garantie van 5 jaar was al voor me gedaan met alle papieren er bij.
Kortom: een ouderwets goede service van een vakzaak.

Oskar Lenders 19-04-2021

Uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel. Echte aanrader als je besluit een fotocamera te kopen.

PS prijs was ook nog goedkoper dan andere aanbieders

Charles 13-04-2021

Ik ben al decennia vaste klant bij Foto Kino Linders.
Altijd deskundig advies en zeer vriendelijk personeel. Zij weten heel goed waar ze over praten.
Ik denk dat Linders een van de betere, zo niet de beste foto-speciaalzaak van Nederland is!
De service is ook jaren na aankoop top, m.i. zijn in vergelijking met deze zaak bijna alle grote concerns en zeker de webshops maar gewone dozenschuivers.
Een fysieke winkel is voor een serieuze (amateur)fotograaf een must.
Onlangs problemen met het upgraden van de firmware van flitsapparatuur, de fabrikant gaf geen thuis. Foto Kino Linders heeft dit serieus en vasthoudend aangepakt en voor mij tot grote tevredenheid opgelost. Chapeau!
Ik verwijs niet zonder reden kennissen naar hun zaak voor een aankoop of advies.
Van mij een elf.

M. Dolmans 12-04-2021

Ik kom niet heel vaak bij Linders, maar heb wel regelmatig de vreemdste vragen en of verzoeken. Die worden altijd zeer correct en tot volle tevredenheid opgepakt en opgelost. Geen verzoek is te vreemd of het team van Linders zoekt een passende oplossing.

Charelle 10-04-2021

Ik heb hier een tijd geleden een foto cursus gevold, voor de beginnende fotograaf. Deze is mij zeer goed bevallen en ben naderhand terug gegaan om een statief te kopen. Ik had zelf niet veel verstand van waar ik op moest letten en wat voor mijn wensen het beste statief zou zijn. Ik heb hierin een erg goed advies gekregen. Er werd goed rekening gehouden met mijn budget en wensen. Zeer tevreden!

Ronald 10-04-2021

Een zeer gemotiveerd team wat je in de winkel te woord staat. Ga je met een bepaalde doelstelling naar binnen dan kom je goed beslagen de winkel uit. Ze luisteren heel goed welke lens of functies de fotocamera moet hebben. Problemen worden altijd tot tevredenheid opgelost. Prijsstelling is altijd bespreekbaar. Zeker aanbevelingswaardig.

CvT 10-04-2021

Vriendelijk ontvangen en kundig geholpen bij aanschaf bridge camera Sony RX10M4. Men nam echt de tijd. De mogelijkheid ook spullen in te ruilen is erg fijn. Ik kreeg een eerlijke prijs en duidelijke uitleg over wat wel en niet in te ruilen was. Mijn technische vragen werden goed en duidelijk beantwoord met de uitnodiging om nog eens terug te komen mochten er nog meer vragen zijn. Heel tevreden met het nieuwe toestel.

Erick van Rijswick www.epic-photos.nl 09-04-2021

Ik kwam lang geleden als amateur bij deze winkel terecht, en werd er altijd goed geholpen door vakkundige mensen.
Inmiddels ben ik, als professional nog steeds vaste klant.
Ze doen echt moeite voor hun klanten en helpen klanten aan de best mogelijke camera of lens die binnen het budget valt.