Foto Looman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Looman.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert0180 29-07-2022

Hier foto rugzak besteld.
Binnen een uur track en trace via de email.
En volgende geleverd.
Rugzak zat keurig verpakt in een stevige doos!
In één woord top!

Eric Boer 29-07-2022

Goede service en hele scherpe prijzen! Ik ben heel tevreden! Een paar keer gebeld voor advies en uiteindelijk de FZ1000 II gekocht. Eerste indruk van de camera is heel goed. Precies wat ik voor ogen had.

Hugo 07-07-2022

Biij Looman een D7500 besteld, die zou de volgende dag geleverd worden. Geen verzendbevestiging, en geen pakje. Wordt in de loop van de dag zonder enige onderbouwing het geld terugbetaald, en de body staat inmiddels op tijdelijk niet leverbaar. Telefonisch zijn ze niet beriekbaar. De order maar annuleren zonder enige communicatie is gewoon lomp. Dat was de eerste en gelijk de laatste keer dat ik daar wat bestel.

PBA 24-06-2022

Foto Looman had een scherpe prijs voor een ThinkTank tas en deze was dezelfde dag nog verstuurd. Ook telefonisch goed te woord gestaan!

Matthijs 02-06-2022

Uitstekende service en de beste prijzen! Een aanrader voor allerlei foto-apparatuur. Prettige en snelle communicatie, snelle levering en zeer goed verpakt. Bovendien biedt deze winkel een laagste prijs garantie voor het geval een artikel vlak na aankoop elders in de aanbieding gaat. Dus altijd zekerheid van een scherpe prijs. Tweemaal een zeer goede ervaring gehad bij aankoop van een Pentax DSLR camera en Laowa macrolens. Een aanrader.

Vincent 19-04-2022

Niet via de webshop maar in de winkel in Purmerend een camera aangeschaft.
Een winkel waar service vanzelfsprekend is.
Op een storingen met je camera zit je niet te wachten maar als het toch gebeurd ben je verzekerd van een snel en vakkundig herstel.
Mede door deze goede ervaring wederom nieuwe camera bij Looman aangeschaft.
Hele fijne winkel waar de eigenaar alle tijd voor je neemt en een goed advies geeft.
Kortom, een winkel waar je graag terug komt.

Jaap 28-08-2021

Deze lens besteld voor nikon d 5100. Na levering bleek dat deze niet paste. Gebeld met Foto Looman. Keurig te woord gestaan en als alternatief adviseerde hij een sigma 17- 200 lens. 2 dagen later in huis. Doet het prima. Geweldige afhandeling

D. Bijl 07-05-2021

Uitstekende service bij aanschaf en gebruik.
Meedenken met de klant
Niet duurder dan nodig.
Mooie mix van fysieke winkel en een prima website.

Margo G. 05-04-2021

Woon in het buitenland met weinig opties voor wat betreft aanschaf cameraspullen, en ben afhankelijk van korte periode in Nederland om dingen op dit gebied te regelen. Edwin Looman heeft me tijdens lockdown per whatsapp perfect bijgestaan en geadviseerd, zodat ik ruim op tijd over precies die lens en toebehoren beschikte die passen bij mijn behoefte. Lens is bij andere aanbieders nog steeds niet leverbaar, het is via Looman (en zijn contact met leverancier) wel gelukt een exemplaar te bemachtigen.

Gerrit 12-09-2020

In de winkel Tamron 18-400 met Hoya UX UV filter gekocht voor mijn Nikon D7100 tegen een scherpe prijs! Vooraf vlotte communicatie via mail en uitgebreid geadiviseerd. Snel geleverd en afgehaald volgens afspraak! Klant is hier nog koning!

Hanszels 01-05-2020

Al twintig jaar koop ik al mijn camera's en lenzen bij Foto Looman.
Overal is een oplossing voor en de prijzen zijn altijd meer dan redelijk.
Garantie en support neemt E heel serieus.
Ik ben heel blij met een nog een echte winkel in de buurt.

Willem 17-04-2019

Prima spullen, snel besteld en bezorgd, kortom prima webshop !! De prijzen zijn nog beter als bij de andere shops.

johan 23-12-2017 Via de website gekocht

bijzonder snelle levering

Gisteravond besteld, vanochtend kreeg ik een telefoontje dat ze het product wel even langs konden brengen; 12 uur in huis.