Foto Filippo - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Filippo.

Foto Filippo stelt zich voor

Fysieke winkel in Leiderdorp; 35jaar vakervaring; Workshops en trainingen; Met zorg samengesteld assortiment; Gratis verzending vanaf 100 euro; 14 dagen niet goed geld terug. Veilig kopen.

Schrijf een review voor deze winkel

Butter Productions 21-02-2022

Echt fantastische service door foto Filippo. Heeft mij geweldig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling na mij al goed te woord te hebben gestaan. Je merkt gewoon aan alles dat de klant op 1 komt bij deze zaak. Ik hoef niet meer na te denken waar ik mijn volgende objectief, accu of wat dan ook ga bestellen.

Robert 29-04-2021

Wij waren op zoek naar een nieuwe televisie, en zijn bij Filippo meer dan uitstekend geslaagd. Allereerst door het goede advies in de winkel om tot de juiste keuze te komen en daarna door de levering en plaatsing aan huis waarbij alles naar wens geplaatst, aangesloten en uitgelegd is. Kende de winkel al omdat m'n camera er ook vandaan komt. Niets dan lof!

Roos 07-12-2020

Hele fijne winkel. Deskundig personeel die de alle tijd voor je nemen. Erg goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Sony camera met lens. Ik beveel deze winkel zeer zeker aan.

Yvon 14-09-2020

Pasfoto’s. Daar word bij foto Filippo foute informatie over gegeven op een respectloze manier

65 jaar draag ik al een bril , nu moest de bril af want dat mocht niet meer op een rijbewijs
Ik heb een nieuw rijbewijs met bril .
kingrichy 30-09-2020

Ik neem het graag even op voor deze uitermate sympathieke winkelier in Leiderdorp. Ik weet uit ervaring dat een bril inderdaad formeel niet verboden is, maar desondanks worden foto's met bril toch vaak afgekeurd. Het kan voorkomen, dat een foto toch wordt goedgekeurd, maar pasfotografen willen graag vermijden, dat je onverhoopt wordt weggestuurd. Dat levert nog meer ergernis op. Een bril maakt niet deel uit van het gezicht en als van montuur wordt gewisseld, klopt het ook weer niet. Fijn voor u, dat u er doorheen bent geglipt. Het advies blijft, dat een pasfoto zonder bril veel vaker wordt geaccepteerd bij de gemeente en dat het tot minder oponthoud leidt bij gezichtscontrole op Schiphol bijvoorbeeld.

wout 11-05-2018

Uitstekende service

Prima winkel waar ze nog echt de tijd nemen voor je met prima concurrerende prijzen en een snelle levering indien niet voorradig. Genoeg personeel je hoeft nooit te wachten. Kortom een uitstekende winkel met prima service.

Hans 25-11-2017

geweldige service en denken goed met je mee

Een prima winkel met zeer deskundig personeel. Over de prijs t.o.v. de internetprijzen valt te praten. Je koopt dus voordelig, met uitstekende garantie en veel deskundigheid indien nodig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jean-Paul Voets 04-09-2017

Persoonlijke Professionele Service Door het verkoopteam.

2x maal een camera gekocht en 2x een lens gekocht. Advies is op maat en gericht op waar je naar op zoek bent. Ook na de aankoop ben je welkom voor advies en uitleg. Deze winkel is een oase in de woestijnwereld van de online winkels. Je gaat de winkel uit met een camera / lens waar je jaren plezier aan hebt. Vriendelijkheid van het gehele verkoopteam is zeer bijzonder.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Straver 24-05-2017

Geweldige service

Een ontzettende fijne winkel met deskundig personeel. Zij vragen goed door en smeren je niet het duurste aan maar dat wat je nodig hebt. De prijzen zijn afgestemd op wat er via de webwinkels verkrijgbaar is en qua prijs zit je nauwelijks tot niet hoger, maar wel met de vertrouwdheid van de winkel en de mensen die er werken.