Foto Filippo - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Filippo.

Foto Filippo stelt zich voor

Fysieke winkel in Leiderdorp; 35jaar vakervaring; Workshops en trainingen; Met zorg samengesteld assortiment; Gratis verzending vanaf 100 euro; 14 dagen niet goed geld terug. Veilig kopen.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

wout 11-05-2018 In de winkel gekocht
Philippo Leiderdorp

Uitstekende service

Prima winkel waar ze nog echt de tijd nemen voor je met prima concurrerende prijzen en een snelle levering indien niet voorradig. Genoeg personeel je hoeft nooit te wachten. Kortom een uitstekende winkel met prima service.

Hans 25-11-2017 In de winkel gekocht
Leiderdorp

geweldige service en denken goed met je mee

Een prima winkel met zeer deskundig personeel. Over de prijs t.o.v. de internetprijzen valt te praten. Je koopt dus voordelig, met uitstekende garantie en veel deskundigheid indien nodig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jean-Paul Voets 04-09-2017 In de winkel gekocht

Persoonlijke Professionele Service Door het verkoopteam.

2x maal een camera gekocht en 2x een lens gekocht. Advies is op maat en gericht op waar je naar op zoek bent. Ook na de aankoop ben je welkom voor advies en uitleg. Deze winkel is een oase in de woestijnwereld van de online winkels. Je gaat de winkel uit met een camera / lens waar je jaren plezier aan hebt. Vriendelijkheid van het gehele verkoopteam is zeer bijzonder.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Straver 24-05-2017 In de winkel gekocht
Leiderdorp

Geweldige service

Een ontzettende fijne winkel met deskundig personeel. Zij vragen goed door en smeren je niet het duurste aan maar dat wat je nodig hebt. De prijzen zijn afgestemd op wat er via de webwinkels verkrijgbaar is en qua prijs zit je nauwelijks tot niet hoger, maar wel met de vertrouwdheid van de winkel en de mensen die er werken.

markleiden 26-03-2016 In de winkel gekocht
Winkelhof

Hands on, duidelijk en behulpzaam.

nog nooit een probleem gehad met de winkel alleen maar goede hulp.

Assortiment
Ook al is niet alles op voorraad, ze hebben me tot nu toe altijd kunnen leveren.

Aanbeveling
Een winkel zoals een winkel moet zijn en concurrerend met de dozenschuivers zonder service.

Extra toelichting
gewoon een keer langsgaan!

J. 31-01-2016 In de winkel gekocht
Filippo Leiderdorp

Aanbeveling
Zeer prettig geholpen, enthousiaste eigenaren en personeel. Denken mee en geven goed advies naar jouw smaak & wensen. Nemen ruim de tijd, zelfs ruim na sluitingstijd...

Extra toelichting
Tijd geleden dat ik een winkel vond die deze plezierige persoonlijke benadering gaf, petje af. Koop vrij vaak online, maar weet nu weer wat je dan mist, en dat voor misschien € 50,00 meer dan online...meer dan waard.

Jeroen455 21-03-2015 Via de website gekocht

Aardige personeel. Een paar dagen na de levering werd ik gebeld of alles naar wens was, en of de camera de juiste keuze was.

Aanbeveling
Deskundig en vriendelijke mensen. Ze bellen je om nog wat advies te geven, en om te vragen of alles naar wens is. Dit was voor mij een nieuwe ervaring.

Extra toelichting
Aardig en deskundig personeel. De camera was zoals beloofd de volgende dag al in huis. Leuk telefoongesprek gehad.