Fitshop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitshop.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

George 12-08-2020

Halters besteld. Krijg eerst een bericht of ik met mijn eigen creditkaart heb betaald ?? Daarna nooit iets geleverd. Pas na herhaaldelijke e-mails (krijg vervelende e-mails terug) zijn ze na weken bereidt de order te annuleren . Nu nog afwachten of ik mijn geld terug krijg.....

George

Sharona 29-04-2020

Ik heb binnen dit bedrijf een squadstang en squadrek besteld. Als eerst was er vertraging bij de levering, dit begreep ik vanwege de drukte. Toen een week later gebeld om meer informatie te krijgen over de levering. Hier werd mij verteld dat het ongeveer 5 tot 10 werkdagen nog kon duren i.v.m. nog extra vertraging. Na 10 dagen heb ik weer gebeld en zou er een nieuwe levering die maandag erop binnen komen, en dan meteen verstuurd worden. Die week erna op woensdag heb ik gebeld omdat ik niks ontvangen had en op maandag (2 dagen ervoor) zou de nieuwe levering binnen gekomen zijn. De man ging kijken in het systeem en werd in de wacht gezet. Hij gaf aan dat ik eerst de betaling moest doen via een betaallink voordat de bestelling verzonden kon worden omdat ze de betaling bij levering niet meer accepteren op dit moment. Dit had mij 1,5 week geleden al verteld kunnen worden zodat de levering al verzonden kon worden.. maar helaas. De betaling toen gelijk gedaan en de bestelling zou verstuurd worden. De levering zou nu verstuurd worden. Een aantal dagen later kwam er een pakket binnen van Fitshop met het squadrek maar zonder stang. Toen weer contact opgenomen met het bedrijf hoe dit nu weer mogelijk was. Er werd in het systeem gekeken en mij verteld dat de stang die ik bestel had, niet meer op voorraad was en ook niet binnen gekomen was.. Terwijl mij dit wel verteld was. De jongen gaf aan dat ze wel een andere stang hadden die ze dan op konden sturen, hier toen maar mee akkoord gegaan zodat ik de stang zou ontvangen. Gelukkig naar een aantal dagen deze stang ontvangen. Nu zou ik het verschil van de stangen terug krijgen omdat deze stang goedkoper was maar helaas deze nog niet ontvangen. Vandaag weer gebeld en aangegeven dat ik het bedrag nog niet ontvangen heb en mevrouw gaf aan dat het goed was dat ik belde omdat dit vergeten zou worden. Nu hopen dat ik het bedrag terug krijg. Nu in de tussentijd al meer dan een maand bezig met de juiste producten krijgen en de betaling.. Jammer van de service en de nauwkeurigheid.

M.L. 15-02-2019

Voordat ik online bestelde even contact gehad via de chat om zeker te weten dat ik het juiste fitnessapparaat zou aanschaffen. Snel vriendelijk geholpen en ik had het gevoel dat deze mensen weten waar ze over praten. Fijn! Binnen een paar dagen kwamen de bezorgers langs op de afgesproken dag om m'n crosstrainer te bezorgen. Ze hebben hem boven neergezet en ik ben er snel mee aan de slag gegaan. Ben helemaal blij met de crosstrainer. Nu hopen dat ik mezelf kan motiveren om 3 x in de week ermee aan de slag te gaan. Maar de programma's zullen daar vasts wel bij helpen om de training leuk te houden. ;-)

Anoniem 04-01-2019

Onlangs een hometrainer gekocht, zeer snel geleverd. Monteurs hebben de hometrainer netjes in elkaar gezet.
Al met al top bedrijf!

Klant 11-12-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Onlangs een roeitrainer aangeschaft voor 1000,-.
Deze is op een andere dag dan afgesproken op mijn stoep voor de deur neergezet. Zelf was ik daardoor niet aanwezig. Door de bezorger is geen hulp geboden om het apparaat veilig binnen te zetten...
De daarop volgende service vanuit Fitshop was beneden alle peil. Ik kan iedereen aanraden om bij een ander betrouwbaarder bedrijf te bestellen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site