Fitshop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitshop.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

M.L. 15-02-2019

Voordat ik online bestelde even contact gehad via de chat om zeker te weten dat ik het juiste fitnessapparaat zou aanschaffen. Snel vriendelijk geholpen en ik had het gevoel dat deze mensen weten waar ze over praten. Fijn! Binnen een paar dagen kwamen de bezorgers langs op de afgesproken dag om m'n crosstrainer te bezorgen. Ze hebben hem boven neergezet en ik ben er snel mee aan de slag gegaan. Ben helemaal blij met de crosstrainer. Nu hopen dat ik mezelf kan motiveren om 3 x in de week ermee aan de slag te gaan. Maar de programma's zullen daar vasts wel bij helpen om de training leuk te houden. ;-)

Anoniem 04-01-2019

Onlangs een hometrainer gekocht, zeer snel geleverd. Monteurs hebben de hometrainer netjes in elkaar gezet.
Al met al top bedrijf!

Klant 11-12-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Onlangs een roeitrainer aangeschaft voor 1000,-.
Deze is op een andere dag dan afgesproken op mijn stoep voor de deur neergezet. Zelf was ik daardoor niet aanwezig. Door de bezorger is geen hulp geboden om het apparaat veilig binnen te zetten...
De daarop volgende service vanuit Fitshop was beneden alle peil. Ik kan iedereen aanraden om bij een ander betrouwbaarder bedrijf te bestellen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site