Emma-sleep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Emma-sleep.nl.

Deze score is gebaseerd op 86 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,3

Henriëtte 06-12-2023

6 oktober 2023 is de topper aangemeld voor retour zending...
Het is nu 6 dec 2023 en hij staat nog steeds in mijn huis, na diversen keren te hebben gebeld voor het ophalen.......
Elke keer kreeg ik een ...........smoes ,dat het een automatisch proces is
Daar heb ik als klant totaal niets mee te maken.
Daarbij komt ook nog eens dat ik mijn geld nog niet terug heb ontvangen......
Wat een slechte service

A Marinescu 27-11-2023

No update on delivery for almost one month, after advertising 3-6 days delivery time!

After our bedroom had water damage, we ordered a new mattress from Emma sleep because they advertised 3-6 days delivery time.
The order was placed on nov 10th and over 3 weeks now we have no status update. More so, I have written to Emma customer support on Nov 21st and 6 days later, I have no response from them
I have contacted support over the phone to request an update and they said they do not have a status update for me, I can cancel or wait.
It is the first purchase from them and there will be no second one.

Joey Vd wallen 24-11-2023

Waardeloze bedrijf

Bestel hier niks!!! Leveren niet en steeds het zelfde smoesje dat wegens drukte niet geleverd kan worden.

Ik heb in juli een matras besteld en tot op heden nog niets ontvangen.

Gr Joey

Sylvia 22-11-2023

Op 14-11-23 kussenslopen en dekbedovertrek besteld. Stond bij levering binnen 3-5 dagen. Geld direct overgemaakt.
Kreeg nu alleen de 2 kussenslopen en net gebeld met Emma Sleep. Volgens de klantenservice komt het dekbedovertrek pas binnen tussen 12 en 26 december. Ik heb gevraagd of ik de bestelling kon annuleren. Dit kon niet.
Erg slechte service. Komen afspraken niet na. Koop er nooit meer.

Ps 22-11-2023

Na 3 weken nog steeds niet geleverd.custumor service niet te verstaan en weten niet waar je spullen blijven, standaard antwoord 3 tot 5 dagen, na weken order geannuleerd en nu maar hopen dat ik het geld binnen 14 dagen terug.krijg.
Zeer slechte service.
niet te vertrouwen

Cindy 15-11-2023

Nav slechte levering heeft een klantenservice medewerker opnieuw ingevoerd. Wat ze er echter niet bij vertelde is dat ze, ondanks dat ik bij het bestellen alles al betaald had, nu nognaals een betaalverplichting bij Klarna voor me had aangemaakt. Ik ga zeker niet 2x betalen voor producten die ik maar 1x heb ontvangen (verspreid over meerdere weken). Oo verschillende e-mails wordt inhoudelijk amper gereageerd. Wel over de levering die nog steeds op tijd is volgens hen, maar niets over die 460 euro die bij Klarna openstaat en waar nu aanmaningen voor komen, terwijl ik al betaald had (en niets extra of dubbel heb ontvangen). Echt heel slecht!

De dekbedden en verzwaringsdekens zijn heerlijk, maar toch slaap ik nu minder lekker door deze slechte afhandeling...

Anoniem 09-11-2023

Ordered a frame and a pillow. The pillow was so bad i could not even test it and returned it straight away. I was so disappointed in the quality that i also canceled my frame. They did not respond at all to my request and still send the frame. Also i did not near anything about my two returned products. I had to email a few times to even get any update. So far they paid back the pillow. They claim they paid back the frame to but still after more than a week or two no money yet back on my account. It is one of the worst customer experiences i have had yet.

Karen Achterberg 08-11-2023

Ik ben enorm teleurgesteld in Emma Sleep. 3 augustus 2023 twee bedden besteld en nog steeds niet geleverd. Het is nu 7 november 2023. Op mijn twee laatste mails (19 oktober) wordt niet gereageerd. Inmiddels kan ik ook de bestelstatus niet meer inzien. Wat een slechte services. Ik zou iedereen willen waarschuwen, Ik koop hier niets meer!!!

Raymon 27-10-2023

27 Augustus dit jaar een diamond topper besteld voor mij en mijn vrouw vanwege medische redenen. Deze zou uiterlijk 5 oktober geleverd worden. Tot op heden nog altijd niks ontvangen, geen topper en geen status update dat wijst op iets van een aanstaande levering.

Het meest verschrikkelijke vind ik nog wel dat de klant (ik) aan het lijntje gehouden word. 3 weken geleden gebeld en toen was de topper bij de bezorg partner. 1 week later stond deze weer in het magazijn. 1 week later waren er plotseling logistieke problemen, welke deze week opgelost zouden moeten zijn en waarna de levering plaats zou moeten vinden.

Vandaag wederom contact gehad en wéér geen levering deze week, ondanks de belofte dat dit wel zo zou zijn.

Het ergste van alles vind ik nog wel dat de topper een kado is van de zus van mijn vrouw, en dat mijn vrouw binnen nu en enkele weken komt te overlijden en er dus niet van mag kunnen genieten door al deze uitgestelde leveringsmomenten.

De waardeloze (strategische) behandeling van de klant door Emma komt daar dan nog eens bovenop.

Vandaar alvast een slechte review bij deze, en als de levering er volgende week nog niet is annuleer ik de order.

S. 26-10-2023

Mijn ervaring met Emma Sleep was een ware nachtmerrie. In april bestelde ik vol verwachting een bed met matras, maar bij aankomst bleek het houten bed ver onde onze verwachting te zijn. Dit markeerde het begin van een zeven maanden durende worsteling om het bed te retourneren en mijn geld terug te krijgen.

Het grootste pijnpunt was de klantenservice, of eigenlijk het gebrek daaraan. Het voelde als een eindeloze reeks van frustrerende telefoontjes en e-mails. Als ik eindelijk iemand te pakken kreeg, leek niemand op de hoogte van mijn zaak, of waren er fouten gemaakt in mijn retouraanvraag- wat resulteerde in herhaalde uitleg van mijn situatie. Het hoogtepunt van deze frustratie bleek toen ik na 6(!) maanden pas te horen kreeg dat ik, omdat ik een bundel had gekocht, niet alleen het bed terug kon sturen en dat óók het matras geretourneerd moest worden. Ik ben al deze tijd zeer duidelijk geweest in mijn communicatie wat betreft mijn wens alléén het bed te retourneren, om na een half jaar te horen te krijgen dat dit niet mogelijk is.

Maar wat deze hele ervaring echt ondraaglijk maakte, waren de valse beloftes. Keer op keer werd mij verteld dat mijn zaak met spoed zou worden afgehandeld en dat de retouraanvraag snel gecommuniceerd zou worden met VOS Logistics, maar die beloftes werden nooit waargemaakt. Uiteindelijk heb ik zelf, na zelf contact gezocht te hebben met VOS, deze afspraak in kunnen plannen.

Al met al heeft deze kwestie meer dan een half jaar van mijn vrije tijd opgeslokt- het voelde eerder als drie jaar dan zes maanden. Ik ben diep teleurgesteld in Emma Sleep vanwege hun gebrek aan klantgerichtheid en eerlijkheid. Deze hele ervaring was niet alleen frustrerend maar ook een complete verspilling van mijn tijd en geld. Ik zou ten zeerste afraden om ooit zaken te doen met dit bedrijf. Het is een teleurstellende en schandalige ervaring die ik niemand toewens.

De enige tips die ik kan geven voor mensen die in hetzelfde schuitje zitten:
* Bel met (020) 808 98 55 en vraag om assistentie bij je retourzending. Dit is normaal gezien het telefoonnummer om een ‘slaap expert’ te kunnen spreken maar ze hebben naar aanleiding van klachten via BOOS een speciale klantenservice opengesteld in Nederland. Jammer dat ze dit niet zelf communiceren, maar via dit nummer heb je sneller en ietwat concretere antwoorden.
* Vraag bij het bellen wie je precies gesproken hebt. Na het noemen van namen was er in mijn geval ineens heel wat meer mogelijk wat betreft het opzoeken van informatie.
* Geen idee of dit voor anderen ook werkt, maar het enige mailadres dat snel terugmailde was service@emma-matras.be.

Chani 25-10-2023

I had a really bad experience with Emma's customer service. They were very inconsistent with their response times, sometimes taking a day and other times a whole week. To make things worse, my initial order was delayed by a whole month, leaving me without a bed and having to sleep on the floor. The communication during this time was extremely poor. Despite my multiple calls to confirm the delivery date, I was always told it would arrive as planned, but it never did. When it finally arrived, I noticed the mattress was a bit softer than I expected, although I understand that's nobody's fault. Now, I want to exchange it, but the entire process has been incredibly frustrating. I really regret choosing to buy from Emma. I later found out that they have a bunch of terrible reviews, and that's shocking to me. I wish I had known this before placing my order.

Fenna 13-10-2023

Ai, ik word niet vrolijk van de reviews. Ik heb namelijk 14 augustus een matras besteld en betaald en ook ik heb nog niets ontvangen. Wel keurige mails teruggekregen en uiteindelijk zou het matras deze week worden bezorgd. Maar nog niks ontvangen... Dus ik vrees dat ik ook de sigaar ben.

Ek 12-10-2023

Niet leveren, liegen, nieuwe leverdatum weer niet leveren, weer liegen. Sorry, maar na zoveel toezeggifnen dat het bezorgd zou worden ben ik het na bijna 2 maanden wachten wel zat. Onbetrouwbaar bedrijf. Hoop dat ik m’n geld terugkrijg. Dat is nog afwachten. Gelikte website, maar geen gelikte service helaas.

Caroline 12-10-2023

Koop hier aub nooit maar dan ook nooit iets als je niet zeker weet dat je het gaat houden! De klantenservice is wel zo slecht! Nog nooit zoiets meegemaakt. Ben nu aantal keer per week aan het bellen voor een periode van 6 weken lang. Ze hebben nu al 7 keer toegeven aan mij dat er iets mis is gegaan met het ophalen van het matras. Elke gesprek wat ik voer met hun is exact hetzelfde, “ iets mis gegaan en wij hebben het nu correct aangemaakt” wij mailen u nog met de gegevens! 8x hetzelfde gesprek, 1x is er gemaild. Is het nu opgelost na 6 weken? Nee hoor, matras staat nog hier en geen mails ontvangen.

Ruth 02-10-2023

Na 4 maanden nog steeds geen bestelling ontvangen. Geen reactie meer te verkrijgen bij de klantendienst…

Annegien 30-09-2023

SLEEP WELL, MOVE TO THE COMPETITOR!!
OMG!!! Wat vind ik dit een WAAR-DE-LOOS bedrijf zeg!! Nog nooit heb ik een review geschreven, maar oh dear, wat maak ik graag een uitzondering voor Emma. Diep teleurgesteld ben ik in dit bedrijf, ik ben maanden van mn tijd kwijt door zinloos contact te zoeken met de klantenservice nadat ik een matras besteld had. Huh, zei ik service? Maar ben in elk geval nu wel een hoge bloeddruk rijker. Er wordt geadverteerd met 100 dagen proefslapen, maar in mijn opinie kunnen ze daar beter phantoomslapen van maken, want het matras hebben we uiteindelijk nooit gekregen.
Zooooo..... mijn ervaring met Emma is inmiddels dat ik de komende tijd 80 mails ga schrijven om mijn geld terug te krijgen en dat gezegd hebbende ga ik nu gelijk even een goed matras uitzoeken bij jullie concurrent. Toedeloe Emma!!!!!

K 28-09-2023

In augustus 2023 hadden we het Emma metalen bed besteld. We kregen daarbij de melding dat het geleverd zou worden tussen datum x en y. Nadat die periode was verstreken en we nog niks van hun hadden vernomen hebben we zelf contact met hen opgenomen. Dit contact verliep stroperig en het was erg onduidelijk wanneer het bed geleverd zou worden. En toen ineens stond PostNL voor de deur met het bed, zonder dat we daar van op de hoogte waren gebracht. Toen we het bed al zo goed als in elkaar hadden gezet, zagen we dat één van de dopjes met vilt die je in de pootjes klikt, ontbrak. We hebben per mail contact opgenomen en gevraagd of ze het ontbrekende onderdeel apart kunnen toesturen. Dat blijkt niet mogelijk. We krijgen als tegenvoorstel, of €5,00 vergoeding ter compensatie of we kunnen het bed kosteloos op laten halen en dan krijgen we een nieuw bed. Het bed staat al helemaal in elkaar. En op de website staat al weken dat het bed niet beschikbaar is. Dus dan is het nog maar afwachten of en wanneer je een nieuw bed krijgt. En we vragen ons ook af wat er met het 'oude' bed gebeurt. Wordt die afgeschreven en vernietigd? Dat is natuurlijk ook absoluut niet duurzaam. Telefonisch contact schiet echt niet op, je moet heel lang wachten en dan is het nog maar de vraag of je de juiste afdeling aan de lijn hebt. En of je iemand aan de lijn krijgt die Nederlands spreekt. Mailcontact verloopt overigens ook slecht. Er wordt ons wel steeds een fantastische dag gewenst en een rustig weekend.
Op hun website staan alleen reviews met 4 en 5 sterren. Ik heb zojuist een review met 1 ster geschreven, maar ik vraag me af of ze zo eerlijk zijn om die ook openbaar te maken.

Peter 067 26-09-2023

Emma matras besteld en betaald op 21 augustus 2023 met levering binnen de 5 tot 10 werkdagen. Zijn inmiddels een maand later en hebben nog steeds niets ontvangen (en wij zijn blijkbaar de enigen niet). Emma zelf is praktisch niet bereikbaar en reageert op niets. Hebben al verschillende malen onze (bestel)gegevens doorgestuurd maar krijgen verder geen enkele reactie (krijgen zelf geen melding dat men onze mails opent). Zelfde verhaal met onze bestellingen van een week later die ook al lang geleverd hadden dienen te worden. Doordat men helemaal niet reageert en de verschillende slachtoffers die reageren op facebookadvertenties van Emma vrezen we dat we gewoon zijn opgelicht.

Dirk 22-09-2023

Ben zoals verschillende mensen hier al menige weken aan het wachten op de bestelling en word telkens afgewimpeld als ik al enig contact kan maken,betalen dienen we allen direct te voldoen maar levering of een degelijke uitleg komt er niet,dat deze mensen zoveel reclame op tv en allerhande media verkopen en dan de klanten zo behandelen is er dik over.Ik zal Emma nooit of te nimmer aanraden !!Integendeel.

Rutger 15-09-2023

Ik had me voorgenomen om alleen recensies te schrijven als ik echt tevreden was. Voor Emma maak ik graag een uitzondering. Wat een bagger bedrijf is dat zeg!

Mijn advies: Koop hier NOOIT een matras.

Tijdens het bestellen zou de levertijd 5-10 werkdagen bedragen. Uiteindelijk is de levertijd meerdere keren uitgesteld. Ik ben zelfs nog een dag thuis gebleven omdat de matras zou worden bezorgd. Een belletje naar de ‘help’desk leerde mij dat de bestelling nog zeker een maand zou duren.

Een uiteindelijke levertijd van meer dan drie (!) maanden dus.

De helpdeskmedewerker gaf aan dat we op een compensatie konden rekenen. Maar let hierbij op: Emma bepaald zelf z’n bezorgtermijn. De compensatie wordt berekend na de levering. Toen ik om een indicatie vroeg, gaf de medewerker aan dat het niet te berekenen was omdat de levertijd nog niet was overschreden. (was al ruim anderhalve maand aan het wachten).

We hebben de order nu gecanceld. Ik ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we ons geld terug hebben.

Tip: Als je de helpdesk belt, toets dan keuze 1 (slaapexpert). Je krijgt dan namelijk direct iemand aan de lijn! Toen ik het verhaal had uitgelegd zei de slaapexpert zelfs dat ik m’n order maar moest cancelen omdat het zo’n zooitje is bij Emma. Van je medewerkers moet je het dus blijkbaar hebben!

Carlijn 13-09-2023

Geen communicatie over verlengde levertijd, als je de klantenservice belt doen ze je allemaal beloftes die nooit worden nagekomen. Als je boos word, word je doorverbonden met een afdeling die je helemaal niet verder kan helpen om maar van je af te zijn. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg, want daar heb ik ook geen vertrouwen meer in. Geef asjeblieft ergens anders je geld uit!

hugo 08-09-2023

begin van het jaar een duurste emma boxspring gekocht, zonder topper. sliep niet slecht maar ook niet goed. tot we erachter kwamen we op de camping beter sliepen. direct een topper besteld. zou al enige tijd geleden geleverd worden. maar helaas na vele mails etc verder en beloftes , nog geen topper. div malen dat het nu echt prio had het te gaan leveren.zelfs een trace code van PTT post , echter nooi aangeboden bij PTT post.
dus idd nooit meer , nu maar afwachten.

Peter-Paul 01-09-2023

Ik heb een complete bedset besteld. Nadat de levertijd verstreken was heb ik 2x contact gehad met de klantenservice. De eerste keer werd de bestel status veranderd naar in behandeling om vervolgens de volgende dag weer terug gezet te worden naar betaling ontvangen. Vervolgens weer contact gehad met klantenservice, nog eens twee weken wachten. Vandaag voor de 3e keer gebeld met klantenservice er werd mij financiele compensatie geboden... Wat dat precies betekend werd niet op in gegaan.

Als je langer dan verwacht op je bestelling wilt wachten en de klantenservice niet in staat is om concrete stappen voor je te ondernemen, is dit het bedrijf waar je moet bestellen!

Sander 28-08-2023

Nooit meer. Bed zal best lekker slapen maar na 30 telefoontjes, 20 e-mails, 5 extra maanden op mijn oude bed en 5 maanden naar een kapot Emma bed te hebben gekeken de moed opgegeven. Bed is retour gegaan.

Deborah 28-08-2023

Helaas ben ik zeer ontevreden over mijn Emma25 matras. Deze ging binnen een half jaar al "pulveren" kleine en grote bolletjes op het matras, waardoor het beschadigd en helemaal niet meer lekker ligt. Over het gehele matras. Is het dan echt een nieuw matras? Productiefout? Voor een matras van €615 vind ik het zeer teleurstellend. Ik ben al 3 maanden bezig met de winkel waar het matras is gekocht en word niet geholpen. Emma sleep diverse keren proberen te bellen, telefonisch onbereikbaar. Formulieren invullen op de site geven "error""fault". Emma is onbereikbaar en ik slaap zeer slecht op een duur nieuw matras.
Zeer slechte reclame zowel vanuit de winkel als vanuit jullie zelf.

Hopende dat Emma nu uit zichzelf contact opnemen en de klanten helpt.

Groet,
Een zeer zeer zeer teleurgestelde slecht slapende klant.