Emma-sleep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Emma-sleep.nl.

Deze score is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,4

Dennis P. 29-04-2024

Wat een enorme misser. Wat een slechte service. Ik raad niemand aan hier iets te bestellen als je niet absoluut zeker van je zaak bent. De situatie is alsvolgt: wij hebben een topper besteld, echter kwam de topper 3 dagen later in de korting. Zodoende hebben we dezelfde topper nog een keer besteld (met korting). Hierdoor kregen we dus 2 dezelfde toppers, maar de klantenservice gaf aan: prima, dan retourneert u de eerste toch gewoon. Zo gezegd, zo gedaan. LIJKT het! Inmiddels al 7 keer telefonisch contact gehad, over meer dan een maand verspreid, Emma weigert gewoon de overbodige topper, die hier SPLINTERNIEUW, in de folie, nooit uitgepakt en ongebruikt in een doos staat, op te halen. Ik wil mijn geld terug maar krijg mijn geld niet terug tot ze de topper hebben ontvangen, die ze zelf niet op komen halen! Ik heb al 10 keer gevraagd om een nieuw ophaalverzoek. Ik overweeg juridische stappen tegen Emma Sleep als de topper niet binnen 2 weken wordt opgehaald en het geld aan mij geretourneerd wordt. Lieve mensen: bespaar u zelf een hoop ellende, koop hier niet!

Willem 10-04-2024

Ik heb een matrasbeschermer van Emma Sleep gekocht. Een duur product en ik had dan ook verschillende reviews hierover gelezen. Door omstandigheden heb ik de matrasbeschermer niet meteen in gebruik kunnen nemen. Toen ik dat eenmaal wel deed, ging al snel mijn hoeslaken vreselijk plooien. Heel irritant, want dit voel je duidelijk terwijl je in bed ligt. Eerst nog een nieuw hoeslaken gekocht omdat ik dacht dat het daarmee te maken had. Weer hetzelfde. Te laat heb ik contact gezocht met Emma Sleep. Heel voorkomend en ogenschijnlijk behulpzaam, maar retourneren is er niet meer bij (over de 30 dagen heen).
Ik ben helaas dan ook heel ontevreden. Dus niet over het product zelf, maar over het effect op het hoeslaken. Daar is dit product echt te duur voor! En ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. Ja, ik heb te lang gewacht met actie ondernemen, maar dan nog.

0003-AZXEKG bestelnummer dat zullen ze intussen kunnen dromen 09-04-2024

hele slechte service over het halen en brengen en terugbetalen. Wij hebben hier weken achter elkaar moeten bellen en mailen. vervolgens betalen ze maar de helft terug van de de 2 matrassen die we hebben besteld. Wanneer je belt naar de service dan is het vrijwel bij de meeste telefonisten een 1 richtingsverkeer. Heel vervelend. Zelfs op de afdeling die zegt dat ze verstand hebben van de matrassen krijg je te horen dat je iets NIET of WEL moet doen. Dit is geen aanrader.

Anna Maria Van Gucht 07-04-2024

Heel slecht service . Heb verschillende keren moeten bellen, stukken dat mankeerde en tot slot bed geleverd aan de voordeur en heb nog lift mogen bestellen 120€ voor 20minuten en hij was alleen. Daarna heb ik alles alleen mogen uitpakken en tegoed zetten. Alles bij alles nog problemen maar 6pootjes in de plaats van 12. Daarna alles goed nagezien mankeert ik ook om het bed bijeen te voegen (vijzen). Heb gemaild maar nu willen ze dat ik overal foto’s van neem anders krijg ik de ontbrekende stukken niet. Ik was om te ontploffen en dan ook heb zenuwpijnen in beide benen. Nu foto’s genomen en zien wat ze nu gaan vinden om het nog een eindje te trekken.

sophie 05-04-2024

Frame besteld begin maart. Meerdere keren heb ik gemaild want bestelling nog steeds niet binnen en termijn dat ik zou ontvangen ruimschoots voorbij. Vervolgens wordt verteld dat er met prioriteit naar de zaak wordt gekeken (?) Als je telefonisch contact opneemt word je vriendelijk te woord gestaan, echter als ze de case gaan checken en je wordt in de wacht gezet verbreekt de verbinding. Vaag. Na 2 weken kreeg ik eindelijk medewerker aan de lijn. Ik zei meteen dat mocht de verbinding verbreken (helaas gebeurt dit vaker zei de medewerker(?)) ik teruggebeld wilde worden. Afijn; deze keer ging dit wel goed. Wat er minder goed ging is echter dat ze mij niks kunnen vertellen. "Bedframe ligt al weken klaar om verzonden te worden, maar verder kunnen zij ook niets inzien.' Wat óntzettend raar. Nu moet ik volgende week weer terugbellen want elke dinsdag krijgt de klantenservice een update. Waar slaat dit eigenlijk op? Als je niet kunt leveren of een lange levertijd hebt zet dit er dan gewoon bij voor de klant zodat diegene zelf de keuze maakt hierop te kunnen/willen wachten. Ik heb dit bed gekocht om maar een jaar te gebruiken waarvan er straks alweer 2 maanden af zijn. Als het niet nog langer duurt, want een (verwachtings)termijn is er niet. Dit zou niet moeten kunnen toch?

Boyan 29-03-2024

Wat een verschrikkelijk bedrijf! Eerst een bedframe en matras gekocht, deze waren keihard en sliepen helemaal niet lekker. Daarom een retourproces aangevraagd bij Emma. Na 3 maanden strijden en meer dan 40 mails en belletjes verder zijn we nog steeds niet geholpen. Het matras is al opgehaald maar de rest konden ze niet meenemen. Daarna zegt emma dat alleen een topper is opgehaald en willen ze het geld niet teruggeven voor het matras. Meerdere pogingen gedaan om de rest ook op te laten halen, hiervoor meerdere dagen thuis gebleven. Elke keer weer stond alles verkeerd in het systeem vanuit Emma en namen ze de spullen niet mee... Na 3 maanden zitten wij nog steeds met de troep en hebben wij nog steeds geen geld terug. Altijd heel slecht geholpen aan de telefoon en over de mail. En dan zijn de producten ook nog eens van slechte kwaliteit... Wat een vermoeiende ervaring...

wolf 25-03-2024

2 hybrid V2 plus emma matrassen besteld op 03/03/2024, men zou deze leveren tussen 6-12/03/2024.
Al 3x gebeld naar het callcentrum en helaas op 25/03/2024 nog steeds geen info, niks, het spijt ons, we hebben geen info.
De keuze voor deze matrassen is ons oiv ons abonnement en de goede reviews op test-aankoop ingegeven.
Ze kunnen ook geen nieuwe datum aangeven en er is geen ander systeem om mijn klacht te behandelen. Het geld hebben ze wel ontvangen en de status is "bestelling verwerkt". Ik kan maar niet geloven dat een firma zo omgaat met haar klanten en ervoor kiest om niets te communiceren.

Michelle 25-03-2024

Verschrikkelijke service!
Vandaag zijn we 119 dagen verder en ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Uiteraard hebben ze wel mijn geld al.
Na talloze e-mails en telefoongesprekken kunnen ze mij nog steeds niet zeggen wanneer de bestelling verzonden zal worden. Dit terwijl de producten gewoon voorradig zijn op de website.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

S de Vries 23-03-2024

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Inmiddels zijn we 25 (!) emails en talloze telefoontjes verder. Op 24 november hebben wij een boxspring met topper besteld. Op 2 december is de topper geleverd, maar de rest niet. Na emailen en bellen bleek dat de rest tussen 22 december en 5 januari zou komen. Dat is niet gebeurd. Opnieuw gebeld en gemaild. Bestelling bleek vertraagd, €100 compensatie (netjes dacht ik toen nog) en zou komen tussen 25 januari en 1 februari. Kwam niet. Compensatie ook niet (1-2 werkdagen hadden ze gezegd). Gebeld. Gemaild. Gebeld. Gemaild. Etc. Op 27 februari ontvang ik eindelijk 4 grote dozen, maar niet het complete bed. Opnieuw bellen, mailen, bellen, mailen. Op 14 februari ontvangen wij het laatste onderdeel. Met defect!!!! Gebeld, tig keer doorverbonden. Ik moest maar mailen, zeiden ze. 3 emails verder. GEEN REACTIE! Het is nu 22 februari. Mijn geduld is op. Wat een slechte organisatie... ik weet niet meer wat ik moet doen om een compleet bed te ontvangen. Dit is echt SCHANDALIG! Ik voel me echt belazerd.

Rsg 20-03-2024

Slecht slecht. Klantenservice doet niks voor de klant. Al dik 40x contact gehad

Erik 19-03-2024

Voor de 2e keer een matras/topper besteld bij Emma. Nu voor de 2e keer problemen met de levering. Net zoals vorige keer maakt Emma hun probleem mijn probleem. Ik wil gewoon weten waar mijn bestelling blijft en wanneer we een afspraak maken, Emma zich hier aan houdt. Bij de eerste levering was ik niet aanwezig, dit heb ik netjes laten weten aan Emma. Emma heeft mij toen per mail laten weten dat ik zelf contact op moest nemen met de transporteur... Geen idee wie dat is. Gisteren gebeld en zelf wisten ze het ook niet. Ik zou aan het einde van de dag per mail een update krijgen, die heb ik niet gehad. Na, vanmorgen, 8 telefoontjes verder, meerdere werden verbroken of doorgeschakeld en weer verbroken, onduidelijkheid over mijn levering en allerlei verhalen, kreeg ik eindelijk iemand te pakken die mij wel iets kon vertellen. Mijn levering is uitgesteld naar volgende week de 25e... Hopen dat het dan wel goed gaat... In het systeem mist nog mijn huisnummer, dit heb ik nu voor de zoveelste keer doorgegeven. Dit miste bij elk gesprek weer...Vraag mij trouwens af of de opgenomen gesprekken t.b.v. kwaliteitsdoeleinden ook echt terug geluisterd worden en er wat mee gedaan wordt...

Mags 12-03-2024

Ik snap serieus al deze slechte reviews niet. Wellicht heb ik geluk? Wij bestelde 2 losse matrassen (Hybrid Lite) bij Emma. Binnen 2 dagen bezorgd en de matrassen liggen hemels. Fijne prijs, gewoon goed. Natuurlijk geen ervaring met de klantenservice gehad, daar waar volgens mij de meeste frustratie van klanten zit. Wb het matras: hier hoef je geen twijfel over te hebben!

Roel Grubben 07-03-2024

De Diamond Topper beviel niet. Telefonisch een retourmelding gedaan. Na enkele weken pas gebeld voor een retourafspraak. Bedrijf is de topper tot op heden niet komen ophalen. Ik mail om de enkele dagen en hang nu bijna dagelijks aan de telefoon. Er lijkt helemaal niets te gebeuren en de retour wordt niet fatsoenlijk doorgezet. De service is helaas teleurstellend. Ondertussen hebben wij een andere topper van Emma gekocht (ook voor betaald!) en deze bevalt wél, maar eigenlijk verdienen ze me niet als klant.

Rogier 16-02-2024

Zelfde verhaal, zoals als door zovelen al beschreven. op 17 januari een Emma-sleep Diamond Topper en 2 kussens besteld. aangegeven levertijd 3-5 werkdagen. De kussens netjes verzonden en ontvangen. Echter zonder bericht de Topper niet geleverd.
na 14 dagen maar is gebeld en werd er aangegeven dat uiterste levertijd 14februari was. Zou op de factuur staan, welke ik nooit heb ontvangen. wel factuur van de kussens. ook als je gaat zoeken na levering is de topper nergens terug te vinden. Volgens mij grote bende daar. Rustig afgewacht en niks ontvangen en 15 februari maar weer is bellen. Kreeg weer een slecht verstaanbare dame aan de telefoon die aangaf dat er vertraging was in de levering en ze pas volgende week kan zien of hij geleverd gaat worden. en dat was dan niet eens zeker.
Het feit dat ze klanten niet informeren over vertraging en feit dat mevrouw van de helpdesk geen enkele moeite doet om probleem op te lossen heeft me doen besluiten om bestelling te annuleren.
Geld kan u terug verwachten binnen 7-14 dagen.... wat is dit voor service...

voor mij nooit meer een product van Emma-sleep

Paul 13-02-2024

Na vele emails en proberen met Emma Sleep in contact te komen is mijn bed meer dan een maand te laat geleverd. Slechte klantenservice welke niet bereikbaar is om dagen en in sommige gevallen weken later reageren.

arnie 13-02-2024

29 december 2023 kochten wij voor ruim 2.400,- een nieuw bed op Emma Sleep. Vandaag, 13 februari 2024, hebben wij nog steeds geen bed. Wilt Emma niet terugbetalen doordat wij niet kunnen bewijzen het bed te hebben teruggezonden. Dat gaat ook niet doordat wij nooit een bed hebben ontvangen. Op haar beurt kan en wilt Emma Sleep niet aantonen dat zij hebben geleverd. Resume, geld kwijt, veel gezei** en beroerde nachtrust

Renske 13-02-2024

Na een bestelling die niet voldeed aan de verwachting wilden we 1 onderdeel terugsturen. Dat kon niet, alles moest terug. Oké, dan alles terug. Bestelling is in oktober 2023 gedaan. Inmiddels is het februari 2024.
Na 6 telefoongesprekken, toezeggingen en gestuurde e-mails is het geld nog steeds niet terug. Inmiddels zijn ze 2 x langs geweest, ze nemen steeds maar n deel van de bestelling mee, hebben we 64 !! Emails ontvangen met uw bestelling is voltooid. Het is een belachelijke tiestand. Wat n puinhoop deze organisatie,, onbereikbaar.
Ik bestel hier niets meer.

Barryshocks 05-02-2024

26 november een frame, hoofdbord, matras, kussens en een dekbed besteld. Ze hadden een verwacht levertijd van 5 tot 8 dagen. Tot op heden heb ik het frame en hoofdbord niet ontvangen.
Meermaals contact gehad, maar nooit enige indicatie gekregen hoe lang het gaat duren tot op heden niet.
In het contact werd gesproken over een compensatie op basis van de vertraging. Ik zou hier contact over moeten opnemen als het binnen is.
Daarna krijg ik opeens een bericht dat Emma 109 euro heeft overgeboekt als 'compensatie' terwijl ik nog steeds het frame en hoofdbord niet heb ontvangen. Daarnaast heb ik nooit akkoord op deze 'compensatie' gegeven.
Deze compensatie is dus totaal niet op basis van de vertraging wat eerder is beloofd en daarna is de levering weer vertraagd en ik heb nog steeds geen indicatie van hoe lang het gaat duren.

Ik slaap nu al ruim 2 maanden op een matras op de grond dankzij Emma die haar beloftes van een verwachte levertijd niet kan nakomen. Hierdoor heb ik last van mijn rug gekregen

Daarnaast vind ik de communicatie bar en bar slecht, want er worden beloftes gedaan en niet nagekomen. En er wordt zonder akkoord een compensatie overgeboekt, wat ik uiterst raar vind.

DJvS 05-02-2024

Scam - ordinaire fraude. Wordt niet geleverd. Geen reactie. Klantenservice is niet bereikbaar, afdeling verkoop heb ik inmiddels drie mensen gesproken maar die kunnen je niet helpen. Ze gooien gewoon de telefoon erop

MB 30-01-2024

Ik heb in september een matras besteld maar nooit ontvangen. Ze kunnen niet zeggen hoe lang het gaat duren. Ik heb de order geannuleerd maar nog steeds wacht ik op de terugbetaling! de klantenservice is zeer slecht bereikbaar en als je iemand te pakken krijgt per mail of telefoon, weten ze de klacht niet op te lossen. Elke medewerker zegt weer wat anders (De ene zegt is uit assortiment, de ander zegt productieproblemen maar komt nog wel). Terugbetaling zeggen ze steeds dat het via Klarna is, maar ik heb via bankoverschrijving betaald! Ik hoop dat ik ooit nog mijn geld terugkrijg....

Bianca 26-01-2024

HELE LANGE LEVERTIJD!
Heb meer dan 2 maanden geleden een matras besteld. De levertijd zou 4 tot 6 weken zijn, 2,5 maand verder nog geen matras ontvangen. Op de bestelstatus staat ook geen nieuwe datum wanneer het matras dan wel binnen zal komen. Hier heb ik voor gebeld en met heel veel moeite iemand aan de lijn gekregen. Er is ook verschillende keren iets mis gegaan met het doorverbinden waardoor er werd opgehangen. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg sprak heel gebrekkig Nederlands en kon ik bijna niet verstaan. Die kon mij ook niet verder helpen en kon mij ook geen nieuwe leverdatum geven. Wel werd er een compensatie aangeboden door de lange wachttijd, hier heb ik ook niks meer van gehoord of gezien. Hele slechte service!!

Yvon 23-01-2024

Zeer slechte service en communicatie. Twee kussens besteld, eerste kussen keurig op tijd geleverd, tweede kussen nooit ontvangen. Meerdere berichten gestuurd, twee keer meer dan een half uur in de wacht gestaan bij de klantenservice om vervolgens afgescheept te worden met een kul-smoes over protocollen. Het is ondertussen anderhalve maand na besteldatum en we hebben maar een annulering aangevraagd en een klacht ingediend. De grap is dat de kussens volgens de website op voorraad zijn en binnen 3-7 werkdagen verstuurd wordt. Wat een stelletje leugenaars zijn ze bij Emma Sleep. Ik ga hier nooit meer wat bestellen, want ipv een goede nachtrust levert het je alleen maar stress en ellende op

Pascale Rijnders 18-01-2024

ik heb op 19 november een matras besteld die tussen 10 en 17 december geleverd zou worden. Deze is nog niet geleverd. Contact opnemen met de klanten service is voor mij bijna onmogelijk geweest omdat alles via robots gaat. Als ik al reactie of contact kreeg was het via een gekopieerd en geplakte mail waar ik niks concreets uit kan halen. Ik ben al 1.5 maand aan het mailen en ik heb nog steeds geen nieuwe leverdatum. Op de website staat nog steeds dat het matras binnen 4 tot 6 weken geleverd wordt, helaas is dit naar mijn ervaring niet waar.

LKT 16-01-2024

Wat een dramatisch slechte customer service. Lig al 2 maanden op een ingedeukt matras, maar krijg geen normaal contact met Emma-sleep. Pas nadat je publiekelijk negatief scoort, komen ze met een reactie dat het ze spijt. Maar inhoudelijk gebeurt er verder niets met je klacht, behalve dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

WAARDELOOS, en nog heel veel meer..........

Cas 16-01-2024

Dramatische service, geen enkele communicatie, als klant word je volledig in de steek gelaten. Emma Sleep is een onbetrouwbare leverancier. De communicatie is verschrikkelijk, de klantenservice is niet te bereiken, op mails wordt gewoon niet gereageerd. Wij hebben een boxspring besteld welke zonder vooraankondiging in verschillende delen wordt geleverd. De bezorgers van Dynalogic gaven al aan dat heel veel mensen problemen hebben met Emma en soms maanden niks horen. Overigens missen we nog steeds onderdelen en er is geen informatie over wanneer de vertraagde levering wordt verwacht. Als je een nieuw bed wit kopen dan zijn de telefonische slaapadviseurs wel bereikbaar. Zij kunnen je als klant helaas niet helpen en geven zelf aan dat het hele fout gaat bij Emma. Ook reageren managers van Emma via LinkedIn niet op hulp vragen. Dit bedrijf laat mensen volledig in de kou staan. Schandalig!