Drogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,7

Peet 22-09-2022

Op 21 september om 18:40u besteld en vandaag al netjes thuisbezorgd. Heel tevreden.

Piet Albers 07-09-2022

Webshop komt beloftes niet na. Klantenservice is onbereikbaar en verzenden duurt gewoon netjes 5 dagen i.p.v. de volgende dag in huis. Dit terwijl alle producten 'op voorraad' waren. Ver wegblijven bij dit bedrijf.

Levino 22-08-2022

Adverteren onder valse voorwendselen
Voor 23.30 besteld, morgen in huis
Niks van waar
Reageren ook niet per klanten services
Donderdag besteld, nog niks in huis op maandag
Aanpakken die malafide drogist

Floor 13-07-2022

Vrijdag bestelling geplaatst zou de volgende dag huis in huis zijn nog steeds niet binnen slecht service

John 22-06-2022

Op maandagochtend een bestelling geplaatst. Het zou dus volgens de site de volgende werkdag worden bezorgd. Niet dus. Die dag maar even gemaild.
Op woensdag en geen bestelling en geen antwoord op mijn mailtje. Dus maar even bellen. Tot twee keer toe na 10 min de verbinding verbroken.
Misschien moet je er voor de prijzen zijn maar zeker niet voor afspraak is afspraak of voor enige klantenservice. Dat zijn woorden die daar niet voorkomen.

Rick 10-06-2022

Retourzending op eigen kosten.
Ik heb iets besteld maar dat bleek niet in een combinatie met een ander middel dat ik gebruik te mogen.
Direct een mail, binnen een half uur er achteraan om de bestelling te annuleren.
Daar antwoorden ze dagen later op.
Terugsturen kan maar op eigen rekening.

Irene 08-06-2022

Mijn bestelling was door drogist.nl netjes op mijn besteldatum verstuurd, maar bij DHL verkeerd gesorteerd. Ik kreeg van DHL de melding dat de levering 1 à 2 dagen vertraging zou oplopen. Geen probleem, want ik had de spullen niet direct nodig. Na 9 dagen nog niets ontvangen te hebben, heb ik gisteren contact opgenomen met drogist.nl. Daar werd ik heel correct en vriendelijk te woord gestaan door een dame, die uit zichzelf aanbood om de artikelen (die gelukkig bij drogist.nl op voorraad bleken) opnieuw te versturen. Hierdoor heb ik de spullen nog net op tijd in huis voor wij op vakantie vertrekken. Heel blij mee! En verder is drogist.nl natuurlijk supergoedkoop :)

Kai 16-01-2022

Dramatische levertijd. 5 dagen. Hierdoor extra kosten gemaakt door mijn bestelling dubbel te moeten kopen bij een andere winkel.

Dieuwertje koster 20-12-2021

Ik had haarverf besteld "vandaag besteld morgen in huis" maar dat zonder het erbij de zeggen niks vanwege black Fryday. Ik heb het toen maar in de winkel gekocht (duurder). Alsnog 3 dagen later de haarverf gekregen maar niet meer nodig. Na e-mail contact kon ik het gratis retourneren. Na 17 dagen nog geen bericht dat het pakketje was aan gekomen, even contact opgenomen, het pakketje ligt waarschijnlijk nog in het magazijn en is door de drukte nog niet verwerkt. Er is direct actie ondernomen en is mij een mail gestuurd dat het geld wordt overgemaakt. Toppie

Marcel 28-11-2021

Spullen besteld en na 5 dagen nog niet in huis. Volgens DHL is het bezorgd maar helaas niks ontvangen. Bij drogist.nl reageren ze niet, echt heel slecht dit.

marijke wuestenberg 21-06-2021

Ik ontving een verkeerd product. Email, retour verzonden, belofte het juiste product op te sturen, weer hetzelfde verkeerd product, ontvangen, email, vraag van hun om de nr vh product door te geven, doe ik, krijg ik na 1 week een mail waar ze dan een foto van dat verkeerd geleverd product willen omdat ze het niet begrijpen... Wat een wantrouwen, wat een werk voor mij door een fout van hun, die ze blijkbaar niet willen of kunnen rechtzetten. Ondertussen heb ik dus nog steeds niet het juiste , bestelde én betaalde product ontvangen. slechte service.

Saskia 22-04-2021

Uitstekende service. Ik had de mail niet gezien dat mijn pakje op het afleverpunt was aangekomen. Het werd retour gestuurd. Ik heb toen een mail gestuurd naar drogist.nl en diezelfde dag antwoord gekregen. Drie dagen later had ik het pakketje, zonder verzendkosten, binnen.

Orno 14-04-2021

Uitstekende service en verzending. Dagcreme besteld en volgende dag al in huis. Waar elders ook velen malen duurder was. Ook verzendenkosten vind ik zeer prettig dat ze boven 20 euro gratis verzenden. Kom je niet vaak tegen namelijk. Toppertje!

Gunter 19-02-2021

Gisteren om 20u besteld, nu al (11u) in huis! Goed verpakt, verzending met PostNL top!
Topservice.

A.H 30-10-2020

Totale onbeschoftheid bij het verrekenen van retourgestuurde goederen. Reken gerust op 3 weken.

VGMS 29-10-2020

It seems like a fraud site. Ordered and received a track and trace link that didn't work. don't reply to emails. I finally called and asked to get money back. received an email right away that money will be returned to my account within 10 business days. It is now beyond that period and still nothing. No email or anything. It's weird that there are some who has good reviews for this site.

Ron Jeurink 15-10-2020

Voortreffelijke webshop. Bestel er geregeld en alles altijd de volgende dag in huis. Is zeker een aanrader.

bianca 01-09-2020

voor deze site gekozen omdat er stond:voor 22:00 besteld, morgen in huis... niks gehad en nog steeds niks gehad, helaas ga ik morgen op vakantie zonder bestelde producten...die ga ik dan maar in de kruidvat winkel halen.

Marcel 21-08-2020

Afgelopen maanden 3x besteld en alles was netjes verpakt binnen een dag of 2 in huis.
Het is alleen jammer dat ze voor DHL als vervoerder gekozen hebben en niet voor een betrouwbare vervoerder.

Charlotte 14-04-2020

Wat een ellende, deel van de bestelling binnen, na 3 weken, niemand bereikbaar!!! Het gehele bedrag staat nog open, maar deze wordt tot op heden niet aangepast. Zeer slecht site.

Smeets 13-04-2020

Ik had een bestelling geplaatst bij Drogist.nl en zou deze met Afterpay gaan betalen. Ik kreeg maar de helft van mijn bestelling thuis gestuurd en het bedrag zou aangepast worden bij Afterpay.
Helaas ben ik nu een maand verder en het bedrag is nog steeds niet aangepast. Het gedeelte voor de ontvangen producten heb ik betaald, maar het bedrag van de producten die ik niet ontvangen heb, blijft gewoon open staan.
Drogist.nl is niet bereikbaar, net per mail, niet per telefoon. Ik zou niemand aanraden om hier te bestellen...

Ineke 10-04-2020

Vreselijk bedrijf, telefonisch niet bereikbaar, op Mail wordt niet gereageerd, kunnen Een gedeelte van mijn bestelling niet leveren dit wordt duidelijk na 3,5 week, geprobeerd Gehele bestelling te annuleren, 6x per mail, geen reactie, nu mail dat de gedeeltelijke bestelling onderweg is, ze doen gewoon of ze gek zijn

Gert 06-04-2020

Zelfde verhaal als anderen. Ik vraag mij af of de onbetrouwbaarheid niet zo groot is, dat het een fraudesite is. Ongelofelijk. Niet eerder zo'n onbetrouwbare site meegemaakt. 17 maart besteld en alleen maar excuses, maar geen levering. Schandalig en geen begrip....

V.Sousamas 01-04-2020

9 working days and still no info for when they will deliver my order .
I have send e-mail no reaction i have try to call no service is close the tel service .
I know is busy for the corona ...but when i place the order the item was on stock ,,,why is delay so much .
i start thing that is a scammers . i hope not

B. Chan 31-03-2020

Ik heb een bestelling gemaakt op 19 maart 2020 maar vandaag (31 maart 2020) is er nog geen indicatie waneer de bestelling wordt gestuurd. Ik heb een email gestuurd en het antwoord is alleen "door de drukte is the levering vertraagd", en inmiddels is de klantenservice zelfs gesloten, en niet meer bereikbaar. Door de coronavirus is het natuurlijk begrijplijk dat alles langzamer dan normaal is, maar een vertraging van 12 dagen (alleen tot vandaag) is niet acceptabel. Wat ik heb besteld zijn medicijnen; als je medicijnen bestelt, betekent dat je ziek bent en de medicijnen dringend nodig heeft. Ik ben heel teruggesteld. Ik vraag om een annulering, maar tevergeefs. Ik heb de medicijnen niet meer nodig. Als ik de bestelling op een dag ontvang, zal ik meteen retourneren (omdat ik die niet meer nodig heb). Is dat niet een verspilling van alle inspanning? Waarom laten ze ons niet annuleren als ze aan de drukte van de bestelling niet kunnen? Annulering kan toch hun drukte verminderen. Heel slecht, ik zal niet meer van deze webwinkel bestellen.

wacht op bestelling.meer dan de afgesproken levertijd. heb al een paar mails gestuurd voor annulering. ook chatten en telefoon wordt niet op gereageerd.

j 27-03-2020

Ber 26-03-2020

hele slechte zaak Ik wacht al 9 dagen op een spullen ze zijn Onbereikbaar per telefoon en mail.
Ik wil mijn geld per direct terug. Echt walgelijk hoe ze wel geld voor je vragen maar niet je spullen bezorgen. Ik krijg een voicemail als je ze belt en je krijgt een mailtje waarin ze je niet gaan beantwoorden!!!!!!

RB 26-03-2020

Wachten al 2 weken op mijn "op voorraad" bestelling. zou volgende dag geleverd moeten worden.
Krijg geen enkele reactie van hun. Wil graag mijn bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen.
Maar ook daar reageren ze niet op. Wat nu???

Stolk 21-05-2019

Zeer klant ontvriendelijk, onbeleeft, komen je niet te gemoet, erg star en stug, zijn erg slecht te bereiken etc. Etc.

Karin 24-11-2018 Via de website gekocht

Mooie praatjes maar te laat geleverd

Mijn reden om daar te bestellen was de levertijd. Voor 19 uur besteld, morgen in huis. Om 10.30 uur besteld, volgende dag niks in huis. Het was mijn eerste en laatste bestelling. Volgende keer weer terug naar de oude vertrouwde online drogist.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Bleijtje 24-11-2018

ook de volgende dag, geen pakketje. Onbetrouwbaar is het enige woord wat ik ervoor kan bedenken.

Bleijtje 26-11-2018

En ook vandaag, geen pakketje. Contact via chat gehad, wij hebben het verstuurd. De website van DHL zegt al dagen dat het is aangemeld.

Johan Smits 22-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging

Ik vind het lastig als post bij de buren wordt afgegeven. Ik kon een afhaalpunt aangeven. Zeer snelle bezorging. Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -