Drogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,5

Jelle De Vries 15-11-2023

Via Bol.com 6pack deodorant sticks besteld

Levering van NL.Drogist op tijd binnen, echter:

Van de 6 waren 2 duidelijk geopend, 1 hiervan zelfs de labels los, en overduidelijk gebruikt.

In geval van deodorant sticks is dit begrijpelijker wijs totaal onacceptabel.

VF 19-10-2023

Zeer onaangename voorwaarden voor de klant als die een product wil retourneren. Wel in in voordeel van het bedrijf.

Marc 04-10-2023

Via Bol een 6 pack besteld. Mail van Drogist.nl (via Bol): prijs klopt is, is voor 1, dus we verzenden er 1, of je moet annuleren.
Dit is een vreemde gang van zaken is bij een prijsfout: volgens mij moet je gewoon leveren, want zooo goedkoop was het nou ook weer niet. Maar goed, geannuleerd. Maar was al bij Bol in proces. Pakje de volgende dag geweigerd bij een verbaasde bezorger.
Pakje blijft daarop dagen op dezelfde status bij DHL, dus mogelijk is het zoek. Ik vraag geld terug bij Drogist.nl. Die reageren doodleuk: als het pakketje er is. Een pakketje dat ik dus nooit in bezit gehad heb en nog steeds onder hun (verzend) verantwoordelijkheid valt. Het is geen retour waar ik een baksteen terug kan sturen! Ik heb het nooit gehad.
Waardeloze opstelling. Maar sowieso Murphy: fout prijzen, vragen om annuleren, toch verzenden en dan als een retour afhandelen.

Takács Milla 31-07-2023

Tökéletes vásárlás!
Kedves ügyfélszolgálat, pontos szállítási értesítések, nagyon jó ár!

Köszönöm!

Linda 12-06-2023

Wat een slechte klantenservice. De actiecode was zeer misleidend en heb hierover contact opgenomen. De dame van de klantenservice vond mijn opmerking niet terecht en reageerde zeer onvriendelijk. Zal dan ook niets meer bestellen bij deze drogist.

Marjolein 15-02-2023

Wat een onvriendelijke klantenservice! Ik hoop dat bestelling nog komt, maar zal er niet snel bestellen. Echt GEEN service!

Serenity 19-11-2022

De slogan vandaag bsteld voor 21.30 morgen in huis klopt totaal niet.
Nu twee dagen later de producten nog steeds niet verzonden.

trody 14-11-2022

Medewerkers klantenservice benaderen mij op een agressieve manier, daar hou ik niet zo van. Bestelling uiteindelijk wel gekregen. Eens maar nooit weer!

Kim 24-10-2022

Bouillonpasta gekocht van 1 kg. Is nog maar 4 maanden houdbaar. Nog nooit meegemaakt.

Peet 22-09-2022

Op 21 september om 18:40u besteld en vandaag al netjes thuisbezorgd. Heel tevreden.

Piet Albers 07-09-2022

Webshop komt beloftes niet na. Klantenservice is onbereikbaar en verzenden duurt gewoon netjes 5 dagen i.p.v. de volgende dag in huis. Dit terwijl alle producten 'op voorraad' waren. Ver wegblijven bij dit bedrijf.

Levino 22-08-2022

Adverteren onder valse voorwendselen
Voor 23.30 besteld, morgen in huis
Niks van waar
Reageren ook niet per klanten services
Donderdag besteld, nog niks in huis op maandag
Aanpakken die malafide drogist

Floor 13-07-2022

Vrijdag bestelling geplaatst zou de volgende dag huis in huis zijn nog steeds niet binnen slecht service

John 22-06-2022

Op maandagochtend een bestelling geplaatst. Het zou dus volgens de site de volgende werkdag worden bezorgd. Niet dus. Die dag maar even gemaild.
Op woensdag en geen bestelling en geen antwoord op mijn mailtje. Dus maar even bellen. Tot twee keer toe na 10 min de verbinding verbroken.
Misschien moet je er voor de prijzen zijn maar zeker niet voor afspraak is afspraak of voor enige klantenservice. Dat zijn woorden die daar niet voorkomen.

Rick 10-06-2022

Retourzending op eigen kosten.
Ik heb iets besteld maar dat bleek niet in een combinatie met een ander middel dat ik gebruik te mogen.
Direct een mail, binnen een half uur er achteraan om de bestelling te annuleren.
Daar antwoorden ze dagen later op.
Terugsturen kan maar op eigen rekening.

Irene 08-06-2022

Mijn bestelling was door drogist.nl netjes op mijn besteldatum verstuurd, maar bij DHL verkeerd gesorteerd. Ik kreeg van DHL de melding dat de levering 1 à 2 dagen vertraging zou oplopen. Geen probleem, want ik had de spullen niet direct nodig. Na 9 dagen nog niets ontvangen te hebben, heb ik gisteren contact opgenomen met drogist.nl. Daar werd ik heel correct en vriendelijk te woord gestaan door een dame, die uit zichzelf aanbood om de artikelen (die gelukkig bij drogist.nl op voorraad bleken) opnieuw te versturen. Hierdoor heb ik de spullen nog net op tijd in huis voor wij op vakantie vertrekken. Heel blij mee! En verder is drogist.nl natuurlijk supergoedkoop :)

Kai 16-01-2022

Dramatische levertijd. 5 dagen. Hierdoor extra kosten gemaakt door mijn bestelling dubbel te moeten kopen bij een andere winkel.

Dieuwertje koster 20-12-2021

Ik had haarverf besteld "vandaag besteld morgen in huis" maar dat zonder het erbij de zeggen niks vanwege black Fryday. Ik heb het toen maar in de winkel gekocht (duurder). Alsnog 3 dagen later de haarverf gekregen maar niet meer nodig. Na e-mail contact kon ik het gratis retourneren. Na 17 dagen nog geen bericht dat het pakketje was aan gekomen, even contact opgenomen, het pakketje ligt waarschijnlijk nog in het magazijn en is door de drukte nog niet verwerkt. Er is direct actie ondernomen en is mij een mail gestuurd dat het geld wordt overgemaakt. Toppie

Marcel 28-11-2021

Spullen besteld en na 5 dagen nog niet in huis. Volgens DHL is het bezorgd maar helaas niks ontvangen. Bij drogist.nl reageren ze niet, echt heel slecht dit.

marijke wuestenberg 21-06-2021

Ik ontving een verkeerd product. Email, retour verzonden, belofte het juiste product op te sturen, weer hetzelfde verkeerd product, ontvangen, email, vraag van hun om de nr vh product door te geven, doe ik, krijg ik na 1 week een mail waar ze dan een foto van dat verkeerd geleverd product willen omdat ze het niet begrijpen... Wat een wantrouwen, wat een werk voor mij door een fout van hun, die ze blijkbaar niet willen of kunnen rechtzetten. Ondertussen heb ik dus nog steeds niet het juiste , bestelde én betaalde product ontvangen. slechte service.

Saskia 22-04-2021

Uitstekende service. Ik had de mail niet gezien dat mijn pakje op het afleverpunt was aangekomen. Het werd retour gestuurd. Ik heb toen een mail gestuurd naar drogist.nl en diezelfde dag antwoord gekregen. Drie dagen later had ik het pakketje, zonder verzendkosten, binnen.

Orno 14-04-2021

Uitstekende service en verzending. Dagcreme besteld en volgende dag al in huis. Waar elders ook velen malen duurder was. Ook verzendenkosten vind ik zeer prettig dat ze boven 20 euro gratis verzenden. Kom je niet vaak tegen namelijk. Toppertje!

Gunter 19-02-2021

Gisteren om 20u besteld, nu al (11u) in huis! Goed verpakt, verzending met PostNL top!
Topservice.

A.H 30-10-2020

Totale onbeschoftheid bij het verrekenen van retourgestuurde goederen. Reken gerust op 3 weken.

VGMS 29-10-2020

It seems like a fraud site. Ordered and received a track and trace link that didn't work. don't reply to emails. I finally called and asked to get money back. received an email right away that money will be returned to my account within 10 business days. It is now beyond that period and still nothing. No email or anything. It's weird that there are some who has good reviews for this site.