Conrad.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Conrad.nl.

Conrad.nl stelt zich voor

Wij zijn Conrad. Wij zijn er voor iedereen met een voorliefde voor elektronica en techniek. Met een assortiment van vele honderdduizenden artikelen kunnen we je alles leveren om je leven wat aangenamer te maken. Van de nieuwste 3D-printers tot de meest geavanceerde quadrocopters. Van een batterij tot het kabeltje dat je nergens anders kunt vinden. Ook voor een nieuwe stijltang kun je bij ons terecht. En ons assortiment breidt zich nog altijd uit. Een groei die we te danken hebben aan onze passie voor elektronica. Wat jij zoekt hebben wij al gevonden.

Deze score is berekend op basis van 233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.9

Fokkoh 22-09-2017 Via de website gekocht

gewoon erg goed

Levering en service perfect. Meestal geen bezorg kosten. Groot assortiment. Redelijke prijzen. Soms wat lastig zoeken. Ik kijk altijd als eerste bij Conrad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dirk 22-09-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Levering precies volgens afspraak!
Goede communicatie voor wat betreft aflevering.
En verrassing twee voor de prijs van een.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Yentl 22-09-2017 Via de website gekocht

Alle lof voor Conrad

Punctueel, voordelig en supersnel. Ben heel erg tevreden. Dit heb ik nog nergens meegemaakt.
Alle lof voor Conrad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima online winkel

Conrad is al jaren mijn favoriete online winkel. Duidelijke site, gemakkelijk bestelproces en zeer goede service. De artikelen zijn vaak voordelig in prijs. Conrad heeft vaak een artikel, wat nergens anders te verkrijgen is

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Toine 22-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfect

Ik zou niet weten wat verbeterd zou moeten worden, meer dan honderd procent tevreden, snelheid, goede verpakking en niet te vergeten: goede prijs!

Ruud Verhoeven 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede winkel met een groot assortiment

Ik bestel al jaren bij Conrad. Ze leveren nooit de volgende dag. Het duurt meestal 2 - 4 dagen. De spullen komen altijd vanuit zuid duitsland en je wordt goed op de hoogte gehouden met een tracking nummer. Ik heb slechts 1 maal meegemaakt dat een artikel niet werkte. Na 1 telefoontje werd er meteen een nieuw exemplaar geleverd. (zelfs zonder het oude te hoeven retourneren) Top service!! Ik heb daarna nog vaak besteld. Nooit problemen en altijd snel geleverd.

Rob 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede garantie afhandeling.

Bijna 2 jaar na aanschaf van een draadloze achteruitrij camara, gaf deze de geest. Nadat Ik dit heb gemeld bij Conrad, en binnen 3 weken na aanmelden was er een vervangend exemplaar geretourneerd.

Ron 19-09-2017 Via de website gekocht

Top assortiment met een geweldige service en goede prijs!

Ik ben niet zo'n internetshopper maar Conrad heeft artikelen die nergens snel te krijgen zijn. Het belangrijkste is dat het vaak snel wordt bezorgd. Goede prijs, snelle levering en goede service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jacqueline 19-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijke site..snelle levering

De eerste x dat ik hier wat heb gekocht en zeker niet de laatste x.
In prijs vergelijk de goedkoopste. Geen bezorgkosten. En de levering qua tijd was zoals beloofd. En het artikel voldoet aan de omschrijving.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 17-09-2017 Via de website gekocht

prima webshop

Er is een goede keuze in producten die goed staan beschreven op de website. Daardoor kun je snel tot de juiste beslissing komen. bestelling werd vlot geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

piet 17-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

uitvoerige shop , veel keuze met lage prijzen
heel overzichtelijk met duidelijke omschrijvingen en de produkten en reviews

Adriaan van der Hooft 16-09-2017 Via de website gekocht

Moet nog blijken

Helaas mijn afstandsbediening met bij behorende stekker werkt totaal niet. Alles volgens de handleiding gedaan maar het licht gaat niet aan. .Het in de handleiding knipperen van het rode lampje gaat na enige seconden weer constant rood branden. De stekker reageert niet op de afstandsbediening. Reuze frustrerend. Dit is de 2e afstandsbediening, de eerste gaf helemaal geen rood licht. Deze terug gestuurd en de nieuwe werkt wel maar de stekker niet.

jan 16-09-2017 Via de website gekocht

prima service vlotte afhandeling

prima shop overzichtelijke site bestelling plaatsen zeer gemakkelijk levering zeer vlot komen de afspraak over de levering na prima toppie

Andre 16-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Voor mij is het ruime aanbod van tehnische componenten belangrijk.
Prijstechnisch meestal goed, soms zelfs serieus goedkoper.
Producten die ik kocht zijn kwalitatief altijd goed, geen problemen gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hendrikus Klootwijk 16-09-2017 Via de website gekocht

Een geweldig goed bedrijf waar je van op aan kan.

Ik vind de shop Heel erg overzichtelijk En duidelijk naar wat je zoekt. Als je belt wordt je fantastische en netjes te woord gestaan en een goede uitleg krijgt.

H.Vankan 16-09-2017 Via de website gekocht

artikel op voorraad

Artikel was op voorraad en dus volgt er gelukkig een snelle levering. Het artikel was ook goed verpakt en geen verzendkosten, super.

Joost Henze 16-09-2017 Via de website gekocht

Super.

Bij Conrad vind ik altijd wat ik zoek en het wordt snel en keurig afgeleverd. Mocht het toch niet bevallen dan is het retourneren ook eenvoudig en probleemloos. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Bol 16-09-2017 Via de website gekocht

Enorm assortiment en razendsnelle leveringen

Heerlijk om tijdens het bankhangen door het assortiment te scrollen. Ook altijd leuk om nieuwe electronica handigheidjes te ontdekken en om je te laten verleiden deze te bestellen. Geen verzendkosten aanrekenen vanaf bestellingen boven 20 euries helpt. Ben nu ook zover dat ik de papieren catalogus niet meer mis. Conrad blijf zo doorgaan !! Jan Bol (50+)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

harrry 15-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Het product wat ik zocht heeft Conrad terwijl in de reguliere winkel zoal Karwei etc niet heeft althans niet meer verkrijgbaar. Dat betekent Conrad webwinkel heeft de toevoegde waarde dan de reguliere winkel.
Conrad doet wat hij belooft!

Gemma 15-09-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Vele artikelen. Mooie website , gemakkelijk zoeken. Goede beschrijving erbij , snelle levering ! Super geregeld .

Hans 15-09-2017 Via de website gekocht

Prima

Product keurig binnen de aangegeven levertijd geleverd.
Conrad heeft iets meer levertijd. Maar is wel goedkoper dan andere webwinkels.
Dus aanrader.

Ardi 15-09-2017 Via de website gekocht

snel en problemloos

De keuze is enorm. Er wordt altijd prompt verzonden. Eventuele terugzending is erg eenvoudig doordat de daarvoor benodigde documenten bij de zending worden gevoegd.

Keith 15-09-2017 Via de website gekocht

Degelijk en betrouwbaar

Ooit heb ik iets moeten retourneren om dat het mij niet beveel. Conrad bood een “geen gezeur" retour dat was snel en efficiënt geregeld

Ruud 13-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon super bedrijf

Ik had een weerstation besteld van een ander merk als dat ik had gehad. Dit was voor mij echter geen succes gebeld met Conrad en geen probleem hoor mocht het gewoon terug sturen. Gelijk bij hun de Alecto WS-4100 besteld keurig geleverd en nu heel blij mee. Kom zeker weer terug bij Conrad. Ruud Smits Westervoort

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wessi 13-09-2017 Via de website gekocht

Belabberde service

Bij een als verjaardagscadeau voor onze kleindochter gekochte videocamera was het verkeerde snoertje meegeleverd. Dus kon de camera niet worden opgeladen. Op een normale werkdag bleek Conrad tot 11 uur telf. onbereikbaar, een bandje; wij zijn nu gesloten, op werkdagen zijn wij vanaf 8 uur bereikbaar, niet dus. Eindelijk doorverbonden bleek het onmogelijk het goede snoertje op te sturen, nee de hele camera moest eerst terug!. Wachttijd 14 dagen! Leuk als je kleindochter enthousiast met haar camera aan de gang wil. Uiteindelijk bij een lokale winkel maar een snoertje gekocht voor 10,25 euro. Bedankt Conrad, maar mij niet meer gezien!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Urbanus 13-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Een melkschuimer van Caso(59,99) was binnen twee weken stuk.
Na een telefoontje direct een nieuwe opgestuurd, er hoefde pas betaald te worden nadat Conrad eerst geld had terug gestort van de eerste aankoop, echt super!!

Dirk 13-09-2017 Via de website gekocht

Punctueel en snelle levering

Niet de meest sexy website (emotioneel), maar erg functioneel (rationeel). De site bevat alle informatie die je nodig hebt om het product te beoordelen voor dat je het aanschaft. Je kunt zelfs de gebruikershandleiding downloaden en op je gemak bekijken hoe een apparaat werkt en aangesloten kan worden. Via een account kan je het product bestellen, betaling en geleverd krijgen binnen 3 werkdagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Larry 13-09-2017 Via de website gekocht

goede service

De klantenservice is een 10 waard, mijn probleem werd heel goed opgelost. Het is misschien wel gemakkelijk als bij een retourzending, de klant een mail ontvangt dat het aangekomen is.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

jaap sr 12-09-2017 Via de website gekocht

Conrad heeft altijd alles wat je zoekt

De website/shop is een ware schatkamer.
Je treft er onvermoede oplossingen voor vragen die je dan pas onderkend. Er zijn alle courante alternatieven te vinden.De documentatie en specificaties zijn royaal. De gebruikers reviews zijn eerlijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

John 12-09-2017 Via de website gekocht

Goede internetwinkel met een zeer breed assortiment

Goede webshop met een heel breed assortiment. Zeker een aanrader als je iets zoekt op het gebied van elektronica, elektro, computer, (LED)verlichting etc. Geen verzendkosten vanaf 25 euro en betaling middels Ideal. Levering vaak vanuit hun magazijn in Duitsland, daardoor kan de levertijd soms wat langer zijn als je het vergelijkt met webshops die de volgende dag al leveren. Gemiddelde levertijd 2 dagen. Levering door GLS met Track en trace. Bestel er al meer dan 10 jaar en altijd correct geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Philips led warm white dimbaar (spotjes) 11-09-2017 Via de website gekocht

Indrukwekkend goedkoop

Zijn hier terechtgekomen omdat de prijs onze aandacht trok, twijfelde in de winkel om dit type led-spotjes aan te schaffen aangezien ze daar meer dan het dubbele kosten. Levering was heel snel. Ontzettend tevreden !!!

mvanrooijen@kliksafe.nl 11-09-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Conrad heeft een enorm breed assortiment, waardoor je meestal succesvol bent in het zoeken van een bepaald artikel.

Troos 09-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Vind het heel goed en zeker aan te bevelen aan anderen. Zou het zeker ook weer gebruiken als we weer wat nodig hebben

Iemand uit Purmerend 09-09-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Diverse items gekocht en eigenlijk nooit teleurgesteld!!

En dat ervaar ik bij anderen wel eens anders....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Chris B 09-09-2017 Via de website gekocht

Prima.

Goede duidelijke website, groot assortiment met duidelijke omschrijvingen bij de artikelen. Prijs/kwaliteitsverhouding is scherp, al is het soms wel nodig om op te letten of dat wat aangeboden kwalitatief wel ok is en niet een of ander flutding. Gelukkig zijn er bij de meeste artikelen reviews. Afhandeling bestelling gaat soepel en meestal is de order snel in huis.

Jeo 09-09-2017 Via de website gekocht

Goed product, fijne service!

Fijne gebruiksvriendelijke website met snelle levering in milieuvriendelijke verpakking! Ik vond wat ik zocht en het werd op tijd geleverd!

peter 09-09-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Zoek mogelijkheid is uitstekend te vinden, gebruiksvriendelijk, de levering geheel zoals gemeld op de website. de shop gekozen omdat het betrouwbaar is. Tot nog toe uitsluitend een positieve ervaring met Conrad. Prijs en kwaliteit is uitstekend en zeer zeker aan te bevelen.

Van Es 08-09-2017 Via de website gekocht

Geheel conform afspraak

Uitstekende zoekmogelijkheden op de website met behoorlijk complete specificaties (zelfs eigen volledige gebruiksaanwijzing). Levering geheel zoals vermeld op de website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Flip 08-09-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit producten

Tot nog toe uitsluitend positieve ervaringen met Conrad.nl. De schappelijk geprijsde producten, waar zij soms de enige leverancier van zijn, worden iedere keer, met track en trace mogelijkheid, in een mum van tijd, beschermd verpakt, geleverd,

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ROBERT 08-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Product was exact zoals beschreven en bevalt goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend en zal het zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric van der Graaff 08-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering!

Ik had veel rails en wissels nodig voor mijn (nieuwe) treinbaan. Conrad had alles op voorraad, iets wat je bij modelbouw winkels (die paar die nog bestaan) niet meer zo vaak zal tegenkomen. De site is duidelijk, het bestellen eenvoudig en overzichtelijk. De communicatie was grotendeels duidelijk en levering snel. Mooi was de 10% korting na aanmelden voor de nieuwsbrief en nu weer 10% korting na de eerste (grote) bestelling. Maar het belangrijkste blijft toch betrouwbaarheid bij online bestellen, daar zit je bij Conrad goed. Ik ken Conrad trouwens nog van Oostenrijk.
Enig verbeter puntje is de levering in delen. In de eerste email werd niet vermeld dat dit een deel levering was, dat bleek pas nu het doorlopen van alle vermelde items en het ontvangen van de tweede email voor de levering van pakket 2. Vandaar goed voor service en niet uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.P.J.M. 08-09-2017 Via de website gekocht

Een perfecte service, beter kan bijna niet...!

De webshop van Conrad.nl is overzichtelijk en de gewenste goederen zijn eenvoudig te vinden.
Daarnaast zijn de producten van een degelijke kwaliteit en over de prijs valt zeker niet te klagen.
De levertijd is bijzonder snel, mede in acht genomen dat de goederen uit Zuid-Duitsland moeten komen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

hoesin 08-09-2017 Via de website gekocht

GOEDE EN SNELLE SERVICE

ook al is het iets kleins en niet veel meer gevraagd, geen probleem, als het nog leverbaar is wordt het binnen de kortste keren geleverd.

Henk 07-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Conrad is al jaren een erg goede winkel met een vlotte levering en goede service en deskundig advies.

Arjaan 07-09-2017 Via de website gekocht

Prima winkel goede service nette prijzen

ik wilde graag een extra headset. led lampen voor mn afzuigkap, aangezien gloeidraad lampjes erg snel kapot trillen. en een xtremevision motorlamp dan zie ik wat beter in het donker. alles was beschikbaar en snel geleverd.

Rob 07-09-2017 Via de website gekocht

(mogelijk te) uitgebreid assortiment

zocht een vervangend neutraal en olie lampje voor mijn Harley uit 1979 omdat de originele niet meer worden gemaakt en de resterende voor idiote prijzen op e-bay staan.
Na minimaal 80 verschillende led lampjes te hebben vergeleken mijn keuze gemaakt en besteld. Zien eruit alsof ze origineel op de motor horen....en met een behoorlijk verchroomde bezel erom ipv plastic!!! Harleys love chrome !!!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ton 07-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Zeer overzichtelijke webshop, zoeken gaat gemakkelijk, en wat erg prettig is, dat er bijna altijd een beschrijving of datasheet bij zit.
Wat ik wel een beetje overdreven vind, is de verpakking, voor 2 batterijen een hele doos waar wel 100 batterijen in kunnen.
Maar dat zal wel een reden hebben denk ik.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

herman 06-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering en veel keus

hier vind men veel zaken die niet of nauwelijks meer te verkrijgen zijn in de speelgoedwinkels of andere hobbyzaken of elektronica zaken.
Die zijn er namelijk niet meer in de (grote) binnen steden

Edward 06-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Goede overzichtelijke web site. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en uitstekende communicatie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rieksie 05-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, heldere service

Conrad heeft een verrassend productenaanbod met mooie aanbiedingen. Ik denk zelden aan deze winkel, maar als ik een google-zoekopdracht op een bepaald artikel (in de aanbieding) plaats, kom ik vaak op Conrad terecht. Levering is snel (en gratis va 20 euro), de berichtgeving over de procedure helder.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -