Conrad.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Conrad.nl.

Conrad.nl stelt zich voor

Wij zijn Conrad. Wij zijn er voor iedereen met een voorliefde voor elektronica en techniek. Met een assortiment van vele honderdduizenden artikelen kunnen we je alles leveren om je leven wat aangenamer te maken. Van de nieuwste 3D-printers tot de meest geavanceerde quadrocopters. Van een batterij tot het kabeltje dat je nergens anders kunt vinden. Ook voor een nieuwe stijltang kun je bij ons terecht. En ons assortiment breidt zich nog altijd uit. Een groei die we te danken hebben aan onze passie voor elektronica. Wat jij zoekt hebben wij al gevonden.

Deze score is berekend op basis van 410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.3

M. Kiers 21-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en communicatie via whats app is TOP!!!

Ondanks dat ik wist dat een van de artikelen wat ik besteld heb niet voorradig was. Is toch toch sneller geleverd dan gedacht. Ook de whats app service is TOP!!!! Berichtjes worden snel en duidelijk beantwoord door vriendelijk en deskundig personeel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Schmitjes. 21-11-2017 Via de website gekocht

Nette correcte afhandeling en bezorging , superservice.

Zeer betrouwbaar en nette afhandeling , snelheid van de bezorging duurt iets of wat langer omdat de producten vanuit zuid Duitsland geleverd worden maar is geen probleem , heb een garantiegeval gehad en is zeer netjes opgelost , kortom zeer aan te bevelen .

Roger 21-11-2017 Via de website gekocht

Veel produkten en snelle levering

Groot produkten programma met goede produkt -en gebruiksbeschrijving, goede prijs en snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

A.J. van Londen 21-11-2017 Via de website gekocht

Conrad bevalt mij elke keer weer

Bij elke bestelling de laatste jaren, was ik aangenaam verrast. Alles vlot en goed verpakt uitgeleverd. Niet eenmaal wat te zeuren. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Rrrrobert 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer matige service

Op zich had ik de acculader snel in huis. Ik had hem gekocht voor mijn personenauto omdat ik enige tijd weg zou gaan met de camper. Ik ging met een gerust hart weg toen ik zag dat de lader in orde was, Bij terugkomst na 7 weken bleek de lader kapot te zijn. De wegenwachter kon niet anders meer doen dan een nieuwe accu monteren twv € € 120,-
Ik heb het apparaat teruggestuurd naar Conrad met het verzoek het aankoopbedrag terug te storten omdat ik al een andere lader had gekocht. Conrad weigerde omdat de zichttermijn was overschreden. Ze stuurden wel een nieuwe lader, waar ik dus niets aan heb. Uiteraard hebben ze strikt genomen gelijk maar ik zou een klant voor zo'n belachelijk bedrag nooit schofferen. Conrad heeft daar geen enkel probleem mee.

Ad 19-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Al een paar keer spullen besteld en wordt altijd netjes en binnen de gestelde tijd geleverd. Laatste keer een soldeerstation besteld welke niet aan mijn verwachtingen voldeed (werd niet warm genoeg) Nadat ik dit had gemeld is dit zeer snel en netjes afgehandeld en kreeg ik zonder problemen mijn geld terug.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Joop 19-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb al vele jaren bestellingen geplaatst en nog nooit teleurgesteld geweest. De leveringen duren nooit lang.

gelen007 19-11-2017 Via de website gekocht

betaalbare Nostalgie, prima levering

Ik vind Conrad leuk en interessant om de audio/video en elektronica toestellen en/of onderdelen. En zo nu en dan een leuke aanbieding kan ik wel waarderen, alles is al duur genoeg.

Lauwrens 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede winkel

Groot assortiment zowel in artikelen als in artikelgroepen. Kwaliteit van product en levering staat voorop. Doe er met plezier mijn inkopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• Verzendkosten

M.Ahmedin 18-11-2017 Via de website gekocht

Quality of service

In de omgang met deze shop heb ik concurrerende prijzen gevonden van productkwaliteit, snelle levering en eerlijkheid in het algemeen handelen, waardoor ik me zeer tevreden voelde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eli 18-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb een beetje domme pech gehad met het aanschaffen van een nieuwe telefoon, de derde was pas goed en daar ben ik heel tevreden mee. de weg via de eerste twee naar het juiste toestel voor mij is uitstekend verlopen, niets dan lof voor de super service. Ik was al een tijdje klant en zal het zeker blijven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sean 17-11-2017 Via de website gekocht

Nix op aan te merken!

Ik vind het een prima winkel, ik zocht via het internet een druppellader en heb de boel is zitten vergelijken en ik kwam toch uit bij Conrad en dit is voor mij een goede keuze geweest!

Kuipers 17-11-2017 Via de website gekocht

heel goede service

Goede website. Gemakkelijk zoeken en als je iets niet kunt vinden staat er een telf.nr waar je om hulp kunt vragen en zeer vriendelijk wordt geholpen.
Vlotte levering binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.

Vincent Pothuizen (docent elektronica). 17-11-2017 Via de website gekocht

I LOVE CONRAD!!!

De website van Conrad biedt een ruim assortiment. De filters binnen dit assortiment, werken prima en erg gebruiksvriendelijk. De foto's bij de producten zijn van een voldoende resolutie, waardoor je een fatsoenlijk beeld krijgt van de producten. De prijzen zijn prima. Verder ben ik uitermate tevreden over het proces van de levering. Je krijgt netjes via email trace-informatie, waarmee je vrij precies een indicatie van levering hebt. Het is bij mij tot op heden, met meerdere (ware/grote) bestellingen fantastisch verlopen. Tevens complimenten aan de harde werkers van PostNL!!
U begrijpt, ik ben een uiterst tevreden (terugkomende!) klant.
Vincent Pothuizen.
Docent Elektronica & onderwijskundige.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Conrad 20-11-2017

Beste Vincent, bedankt voor deze mooie review :)

Heartburn 17-11-2017 Via de website gekocht

Incomplete levering

Tot nu toe altijd tevreden geweest. Nu niet. Ik bestelde verschillende batterijen op 29 oktober. Levering zou binnen 24 uur zijn. Een deel werd inderdaad snel geleverd maar nu , 17 november is de rest van de bestelling nog steeds niet afgeleverd. Hierover geen goede communicatie vooraf en ook niet later. Geen uitleg over de reden van de vertraging. Valt tegen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Conrad 20-11-2017

Beste Heartburn, zo te lezen gaat er hier iets verkeerd. Onze excuses voor het wachten. Graag ontvangen we uw klantgegevens op webcare@conrad.nl zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is en we dit op kunnen lossen. Alvast bedankt!

Christiaan 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima levertijd en prijs, waardeloze levering en verpakking.

Producten zijn prima, levertijd en prijs ook maar de verpakking is echt absurd: Eén model-scheepsschroefje (diameter 2 centimeter) in een doos van 5 x 25 x 35 cm! geheel gevuld met piepschuim. Wel honderd keer zo veel verpakkingsmateriaal als het product zelf en ook nog eens volstrekt onnodig, want zo breekbaar is een kunststof schroefje van 2 cm nou ook weer niet... Gewoon een simpele kartonnen enveloppe is voor Conrad blijkbaar te lastig?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Officiele reactie van Conrad 20-11-2017

Beste Christiaan, enveloppen passen niet in ons geautomatiseerde magazijn. We hebben dozen in allerlei soorten in maten maar bij hele kleine producten lijkt onze kleinste doos nog bizar groot. Het voordeel is wel dat pakketpost traceerbaar is. Bedankt voor uw feedback.

Vriendelijke groeten,

Andrea
Conrad Webcare

M.Halilovic 17-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Gebruik vriendelijk website en bestelling levert naar de wenst.
Elke twede bestelling krijg je wat als cadeau of korting.....

jp59 17-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en met een goede service

Conrad doet wat het belooft. Mocht er iets niet goed zijn of moet het product retour dan weet je dat Conrad dat goed en betrouwbaar oplost. Internetfraude wordt almaar erger, dus een betrouwbaar label is voor een klant goud waard!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk wenning 15-11-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf goederen die je besteld op tijd

In het begin de site wel lastig maar als je even belt wordt je prima geholpen maar als je bestelling heb gedaan is het goed

Elektronicus 15-11-2017 Via de website gekocht

Goed spul

Zoals gewoonlijk snel en accuraat bediend en bezorgd. Ook de betaling is gemakkelijk uit te3 voeren zonder moeilijke tussenkomsten van derden, alleen je eigen bank doet mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Fred 15-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Veel artiekel komen uit Duitsland, daarom is het niet: voor 23:00 besteld is morgen in huis. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de afleverng. Kortom: gewoon goed!!

Johanna 15-11-2017 Via de website gekocht

goede betrouwbare winkel

Ik ben al een tijd klant van Conrad en heb nog nooit problemen gehad.
Ze zijn altijd bereikbaar, hebben goede kwaliteit spullen, garantie, en een groot assortiment.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

c 15-11-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze.

De omschrijving van het artikel is niet altijd duidelijk. Ik moet het hebben van de reviews, anders weet je niet wat je koopt.

janth 15-11-2017 Via de website gekocht

groot assortiment, snelle levering

Enorme keuze tussen goedkopere en kwalitatief betere producten. Levering gaat snel en producten zijn goed verpakt. Niet altijd de goedkoopste (+10%) wel een zeer betrouwbare webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jessi 14-11-2017 Via de website gekocht

Winkel voor goede kwaliteit

Conrad is een fijne winkel waar je verzekerd bent van kwaliteit.
Het enige nadeel is als er staat dat iets op voorraad is,dan is dat in Duitsland en duurt de verzending dus meer dan 1 dag

Harry Zehenpfenning 14-11-2017 Via de website gekocht

Levering bijna perfect, service is beduidend minder

Ik heb 2 USB sticks 128GB besteld, maar bij de 1ste levering miste ik 1 stick. Die werd nabesteld. Helaas nadat ik beide sticks met een aantal filmpjes heb ge upload via mijn computer, kon ik ze niet afspelen op mijn tv. Ik heb dit via de mail gemeld. Daarna heb ik niets meer van Conrad gehoord. Levering prima, service een dikke onvoldoende

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Conrad 16-11-2017

Beste Harry, het is altijd vervelend als een product niet naar behoren werkt. Graag ontvangen wij uw klantgegevens op webcare@conrad.nl zodat we het op kunnen lossen.

JanR 14-11-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig beste assortiment

Heb nog zelden meegemaakt dat ik iets niet kon vinden bij Conrad. Versturing vanuit Duitsland gaat snel maar er gaat wel iets meer tijd over.

Herman 14-11-2017 Via de website gekocht

Degelijke spullen goede service

Conrad levert degelijke artikelen in een heel ruim asortiment
En ook over retourneren doen ze niet moeilijk

Rob Zwart 12-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service

Ik heb voor de shop gekozen door een aanbiedingen van LED-lampen en een set van 25 HSS-boortjes in de elektronische nieuwsbrief van Conrad. Op de website was de keuze voor de set boortjes makkelijk te maken. Het kiezen van het juiste type LED-lamp was lastiger omdat na een eerste schifting de diverse gewenste eigenschappen zoal lichtkleur, lichtstroom, levensduur, afmetingen afzonderlijk per lamp moeten worden bekeken.
De direct leverbare producten werden correct en snel geleverd met de mededeling dat de niet direct leverbare producten na ca. een week zouden worden nageleverd. Ook dat is correct en snel gebeurd.
Over de geleverde producten kan ik nog geen mening geven: ik ben nog niet aan gebruik toegekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter 12-11-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Verschillende zaken gekocht, waaronder een dimmer. Die is overigens moeilijk te krijgen bij de doe het zelf zaken en is daar vaak duurder. Verder één artikel later gekregen, maar dat was goed aangegeven en zonder verzendkosten.

ErikJonker1944 11-11-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Koop al ongeveer 30 jaar bij Conrad en heb nooit problemen ondervonden.
(Zowel ANALOOG in de Rotterdamse winkel , als DIGITAAL via de Website)
Bedankt daarvoor!

Peter 10-11-2017 Via de website gekocht

Heel betrouwbaar en correcte afhandeling.

Alles heeft zijn prijs. Conrad levert eerlijk en oprecht wat ze beloven. Een uitstekende organisatie en bovenal betrouwbaar en dat is heel wat waard!

Edith - Resie 10-11-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Conrad is een fijne zaak die veel meer heeft dan je verwacht en alles is altijd goed bezorgd. Ik weet dus niet hoe het is als je iets wilt ruilen. De website vind ik wat minder, ik moet elke keer weer zoeken waar ik een bepaald artikel kan vinden.

cellie 08-11-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Genoeg keuze in batterijladers. Snelle en accurate levering.
Goede uitleg over technische specificaties op de website.

Gerard 08-11-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Het werkt tegenwoordig allemaal goed en de service is ook prima. De zoekfunctie zou nog beter kunnen, kijk eens bij Farnell, dat werkt toch makkelijker en sneller als je meerdere criteria wilt gebruiken bij het selecteren van iets.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

W de Brouwer. 08-11-2017 Via de website gekocht

Acurate service!

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Conrad.
Meteen na de bestelling een duidelijke communicatie d.m.v. E-mail.
En heel snel de bestelling binnen, op een perfecte manier geleverd!!
Product voldoet ook meer dan genoeg aan de verwachting!!

wrd 08-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig om bij Conrad.nl te kopen.

Groot assortiment, een hele snelle levering en mocht er wat zijn wordt dit perfect en snel verholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anne 07-11-2017 Via de website gekocht

Uitermate kantvriendelijk

Een lampje dat ik zo'n 10 maanden gekeden kocht, werkte niet goed meer. De bon had ik niet meer Na maar één mailtje werd me gratis een nieuw toegestuurd. Deze reactie vind ik heel klantvriendelijk!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Een gelukkige, vaste klant 07-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke, uitgebreide Website zonder valse beloftes

Groot assortiment, snelle verzending, vele betaal -en bezorgmogelijkheden en goed verpakt! Kortom - zeker aan te bevelen.

Harrie 07-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goedkoopste met het product wat ik zocht verschil van € 30,00. Alles vlot en zonder poespas geregeld. Levering ook goed en snel zonder dat het een zoekplaatje is geworden waar het is bezorgd.

tonnie 07-11-2017 Via de website gekocht

Conrad prima web winkel

bij conrad ben je altijd op het goede adres ze zijn op diverse markten thuis je kut er van klein tot groot elektronica materiaal kopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 07-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering. Aantrekkelijke aanbiedingen. 10% korting op 1e aankoop en 15% korting op 2e aankoop! Geen verzendkosten boven 25€. Goed op de hoogte over status bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

adaptor/verloop 04-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

kleine artikelen verloop HDMI/DVI besteld en geleverd
echter dit kleine artikel geleverd in een grote doos 400x300X30 verpakking nogal groot voor
dit artikel had makkelijk in een envelop verzonden kunnen worden
aan verzendkosten betaald €5.95 kan dit niet anders ?

Jack 04-11-2017 Via de website gekocht

Al vele jaren klant. En altijd dik tevreden

Vroeger kwam ik wel in de "echte" winkel. Maar woon nu 120km verderop. En dus bestel ik nu via de webshop. Altijd goed en snel. En in al die jaren is er 1 keer iets fout gegaan. Dat werd zeer snel hersteld en kreeg ook nog een kadootje vanwege het ongemak. Geweldig zoals Conrad met z,n klienteele omgaat.

JPO 03-11-2017 Via de website gekocht

Correct werkende site en idem organisatie

Prettige site met goede vindbaarheid van spullen en snelle toezending na een correcte informatie van Conrad.
Steeds weer feest als ik wat nodig heb.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter smit 03-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Op 23 oktober heb ik een G-Homa Smart stekkerdoos besteld. De levertijd zou 6 a 7 dagen zijn. Na 10 dagen nog geen levering. Via mijn Account ingelogd en mijn bestelling bekeken. De verwachte levertijd was 14 november. Ik had van Conrad een berichtje verwacht over de uitgestelde levering. Ik weet niet of nog een bestelling doe na deze negatieve ervaring.

Officiele reactie van Conrad 06-11-2017

Beste Peter, onze excuses dat de communicatie rondom de uitgestelde levering van uw bestelling ontbrak. Vermoedelijk is de levertijd van onze leverancier uitgesteld, hierover ontvangt u (normaal gesproken) eenmalig een e-mail die mogelijk in uw spam-folder beland is. We willen u aanraden om de website in de gaten te houden voor de actuele levertijd. Wij nemen uw feedback mee om onze processen te verbeteren.

Joe Weyden 03-11-2017 Via de website gekocht

goede service

levering klopt altijd, en de klantenservice, die ik een tijd geleden nodig had, heeft me prima geholpen.

Ger 03-11-2017 Via de website gekocht

Zeer uitgebreid producten assortium

Zeer veel producten van hoge kwaliteit. Betrouwbare levering en prima service.
Jammer dat het magazijn in Duitsland een extra transportdag nodig heeft.

Sandra 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Was op zoek naar een accu voor de boormachine,vond hem via internet bij Conrad.nl.
Voordelig en snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jaap 01-11-2017 Via de website gekocht

Duurt lang voor je bestelling er is

Product moet uit zuid Duitsland komen , ik denk dat het per fiets komt want ik vind het nog al lang duren 3 dagen en nog niet in het sorteercentrum Nederland

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Conrad 02-11-2017

Beste Jaap, normaal gesproken is onze levertijd 1-2 werkdagen en komen de bestellingen met een vrachtwagen naar Nederland. Doordat er dinsdag en woensdag een feestdag was in Duitsland, was vrachtverkeer deze dagen niet toegestaan. Onze excuses dat de levering van uw bestelling iets langer duurt dan u van ons gewend bent.