Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bas 07-10-2020

Zoals altijd meer dan tevreden over de service van Cameraland. Normaal kom ik altijd in de winkel, maar deze keer heb ik de 2e hands extender online gekocht. Bij cameraland weet je dat ze geen troep verkopen, als er bij een product staat dat het in orde is, dan is het in orde. Het pakket werd snel geleverd, alles prima voor elkaar.

Arno 07-10-2020

Ik had een voor een hele nette prijs een occasion WIFI adapter voor onze Nikon Camera besteld. Bleek deze in een speciaal vakje bij de camera te zitten. Adapter dus niet nodig. Cameraland gebeld, zeer vriendelijke en vrolijke dame aan de lijn die op basis van mijn achternaam, die ze na 1 keer onthouden had, de order cancelde.
Alles super netjes opgelost dus!!!

ruud 07-10-2020

Alles wordt keurig op tijd geleverd. Zijn goed produkten en degelijk verpakt. Prima!

DannyR 06-10-2020

Ik heb hier een camera besteld. Dat ging niet zonder horten of stoten, wat overigens totaal niet aan Cameraland lag, maar aan een storing bij een betalingspartner van ze.

De helpdesk van Cameraland heeft mij uitstekend geholpen, met meerdere snelle reacties op mails. Ik heb hier een zeer fijn gevoel aan over gehouden. En de camera werkt top en zag er zeer netjes uit zoals bij de omschrijving (tweedehands product).

Ik kan deze winkel absoluut aanraden.

Paul 06-10-2020

Na een ongeluk de lens beschadigd. Lens aangeboden ter reparatie en voor de duur van de reparatie een vervangende lens in bruikleen gekregen.
Super service.

Marius 06-10-2020

Omdat er een workshop gegeven werd door Ferry Knijn, ben ik daar heen gereden, anders zou ik niet zo snel doen, omdat het voor mij bijna 1 1/2 uur rijden is. Meestal bestel ik dan online.
Nu zie je in het echt hoe de winkel is.
Maar ik werd erg gastvrij ontvangen met koffie en een verkoper ging met mij een gesprek aan over wat ik deed en doe met fotografie, hij nam daar de tijd voor.
Omdat ik nog wat accessoires nodig had, heb ik in overleg deze gelijk maar gekocht, dit scheelt weer verzendkosten.
Wat zo fijn was dat de verkoper niet gelijk met het duurste en beste aan komt maar ook aangeeft wat je nodig hebt.
De workshop was erg informatief en de reis waard en hopelijk komen er meerdere.
Het is een fijne winkel om te kopen en ook de service is prima, als ze dit zo blijven doen kunnen ze tegen de grote winkelketens goed weerstaand bieden.

Jan de Haan 06-10-2020

Ondanks dat je soms even moet wachten is er voldoende tijd en rust om de vraag te beantwoorden.

wim 06-10-2020

Primair heb ik een product besteld vanwege de prijs. Ik had een vraag die direct en zeer professioneel werd beantwoord. De beloofde e-mail met uitleg kwam direct.

Autobedrijf Dirk van der Steen 06-10-2020

Zeer klantvriendelijk. Remco van Cameraland is bij ons bedrijf komen kijken wat wij nodig
hadden voor ons fotohoek. Hij heeft goed advies gegeven.
De apparatuur is hij persoonlijk komen brengen. Heel fijn bedrijf.

Jan van den Bos 05-10-2020

Her bestellen van een Nikon D80 body verliep prima. De site is snel en het product was gemakkelijk te vinden. De body + diverse andere onderdelen waren prima verpakt en zijn goed aangekomen.
Het is jammer dat ik had aangegeven dat wij met vakantie waren en dat de levering dus later zou moeten plaatsvinden. Er werd twee keer bevestigd dat dit geen probleem zou zijn maar toch werd de body al de volgende dag, toen er dus niemand thuis was, geleverd. Gelukkig heeft een buurvrouw het pakket aangenomen.

Ger van de Laar 05-10-2020

Sinds Cameraland nog foto KIEKIE heette ben ik al klant bij Cameraland en waar ik na al die jaren nog steeds erg graag kom vanwege het feit dat zij service hoog in het vaandel hebben staan. Er wordt alle tijd voor je genomen, wat in deze branche ook heel belangrijk is. Vriendelijke en deskundige mensen. Wel heel jammer dat xxx er niet meer is, een zeer bevlogen man waar ik lekker mee kon brainstormen.

Kick 05-10-2020

Vriendelijke, bekwame medewerkers. Altijd volledige aandacht, ook wanneer je alleen voor een screenprotector komt. De beste apparatuur met de beste dienstverlening tegen de juiste prijs. Top.
En de koffie smaakt ook goed.

F.W.J.F. Schilham 05-10-2020

Een mooie winkel. De geboden inruilprijzen worden bij navraag helaas matig onderbouwd. Anders was de beoordeling een stuk hoger uitgevallen.

Hein van Veluwen 05-10-2020

Prompte, correcte en zorgvuldige levering. Ruim voldoende aanbod tegen concurrerende prijzen

Frank 05-10-2020

Zeer tevreden over de levering van een tweedehands camera. Was omschreven als in nieuwstaat met weinig clicks. Dat bleek bij ontvangst, niets van gelogen. Camera was schoongemaakt, voorzien van de nieuwste firmware. Een verbindingskabel zat niet bij het pakket, maar is de volgende dag nageleverd. En de camera was vergeleken bij andere winkels een stuk goedkoper.

Marc 03-10-2020

Objectief voor mijn camera besteld. De volgende dag verzonden en goed aangekomen. Keurig verpakt. Een vraag gesteld aan klantenservice omtrent garantie. Binnen een uur antwoord gehad. Ben hier tot nu toe zeer tevreden over. Geef een 8 als cijfer omdat ik verder geen ervaring heb met deze winkel. Maar tot nu toe zeer positief.

Sumit Vij 03-10-2020

X helped me during the process of trading my lens. Also, he explained well about the sony products, I wanted to know.

Cameraland 02-10-2020

Vriendelijk en deskundig personeelslid dat de tijd voor mij nam en een goed advies gaf. De prijs van het tweedehands product was alleszins redelijk. En de garantie van een jaar geeft daarbij rust dat je geen kat in de zak koopt. De reis van Leiden naar Alkmaar was de moeite waard!

M. Heerkens 02-10-2020

Ik had in aug. 2020 canon powershot SX70 H aangeschafd bij hen. Toch ivm beginneling leuk begon te vinden deze fotografie bezigheden. Zag ik in sept. 2020 mooie deal Canon EOS RF full frame met 24-240mm lens. €1729,=

In goede overleg mooie inruil deal gesloten. Mijn vorige camera powershot SX70 was nog in goede staat, zuinig met me spullen was omgegaan met de originele doos mee teruggebracht.

Gewoon professionele vak mensen en niet te beroerd zijn om je te helpen met vastlopende vragen, die je hebt hoe iets werkt met het toestel via email altijd netjes antwoord gekregen.

Filip 02-10-2020

Net een tweedehands objectief gekocht. Hierbij altijd wat achterdocht natuurlijk, maar is perfect in orde. En ook snel en keurig afgeleverd.

Arthur van Dieten 02-10-2020

Site was heel gebruiks vriendelijk .
Bestellen ging ook heel vlot.
Snel geleverd en keurig netjes verpakt.
Zal hier vaker terug komen.

Gareth Rees 30-09-2020

Deskundige, geduldige en, vooral, vriendelijke service. Ik ben zo dankbar dat Cameraland bij mij in de buurt is.

Briggit 30-09-2020

2e hands L lens gekocht, helaas na 4x gebruikt over een periode, error bij nemen foto. Gebracht naar Cameraland, deze is opgestuurd en gemaakt (diafragma werkte niet meer) bleek onder garantie te vallen. Netjes opgelost van Cameraland, mijn complimenten. Ben blij dat mijn lens weer naar behoren werkt.

Arie 30-09-2020

De winkel in Alkmaar straalt zoveel klasse uit, dat elk bezoek voelt als "thuiskomen". Bovendien is de voorlichting en de hulp bij het nemen van de juiste beslissing door het ervaren en vakkundige personeel verademend. Geen mooie praatjes, maar luisteren naar de klant! De inruil van een tegenvallend objectief en de aanschaf van een betere lens werd hierdoor enorm vergemakkelijkt.

Peter de Haan 30-09-2020

Ik was op zoek naar een zonnekap voor mijn fotocamera en vond deze bij Cameraland.nl Daar heb ik hem besteld, betaald en de volgende dag had ik hem (netjes verpakt) in huis. Dus ik ben zeer tevreden over deze webwinkel en geef ze daarom een 10. Bedankt Cameraland.