Brekz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Brekz.nl.

Brekz.nl stelt zich voor

Alles voor uw huisdier thuisbezorgd tegen lage prijzen.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.1

• Slecht

Erik 02-12-2018 Via de website gekocht

Jaha.daar staat'ie ja.

Ik woon exact 100 meter bij de vestiging van Brekz vandaan. Omdat de levering van mijn veiligheidsscherm niet degene was die ik had besteld dacht ik hen van dienst te zijn door het even om te ruilen.
Het antwoord van de medewerkster laak erg op de titel van "jaja.....daar staat'ie".
Nu kan ik me nog een beetje voorstellen dat de logistiek is ingedeeld en je je daaraan moet houden.
Maar het mij (verkeerde) toegezonden pakket was al een keer opengemaakt en er gewoon ingepropt verzonden.
Twee redenen om deze winkel beslist niet aan te bevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

S. 30-08-2018 Via de website gekocht

Eens en nooit weer

De website is duidelijk, maar als je de verkeerde bestelling krijgt dan zit je ermee... De zogeheten 'klantenservice' is per telefoon simpelweg niet bereikbaar. Ze zijn continue in gesprek en er is geen telefonische wachtrij! Hopeloos en zeer slecht, dat is geen service te noemen. Ik heb een totaal verkeerde bestelling ontvangen. Ik heb gemaild en vrees dat er geen antwoord gaat komen vanuit hun kant. Ongeacht of er antwoord komt of niet: ik bestel hier nooit meer.

knyntsje 26-08-2018 Via de website gekocht

prima

Al jaren bestel ik al het dierenvoer (kip,hond, kat waarvan 1 dieetvoer nodig heeft)en toebehoren hier
Alles altijd keurig op tijd geleverd

Therese 04-04-2018 Via de website gekocht

Hoezo service? Hier niet!!

Ik kreeg een zending foutieve blikken van Hills prescription.
Na drie foutieve blikken heb ik een mail gestuurd met foto’s.
De service is ongehoord. Een lange mail met de titel “alle blikken echt waar?” volgt op mijn mail.
Extra kosten om het pakket terug te sturen zijn voor u
Een hele vragenlijst niet alleen over het product maar veel ook over mijn hond....naam, ras, gewicht. Etc etc.
En dan.....duurt het een tijdje en zullen ze het in behandeling nemen?

Hoezo service??????

Ik bestel hier nooit meer wat! Ik heb al extra kosten gemaakt bij de dokter om andere blikken te kopen.

Nooit meer......al doende leert men.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice