Brekz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Brekz.nl.

Brekz.nl stelt zich voor

Alles voor uw huisdier thuisbezorgd tegen lage prijzen.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,5

An 20-05-2019

Helaas geen goede ervaring. Brekz verzendt met DPD. Dus let hier op voordat je iets bestelt bij Brekz.nl.

In mijn geval heeft DPD 25 kilogram hondenbrokken niet bij mij afgeleverd (ik was gewoon thuis en de voordeur stond open om DPD te ontvangen) maar bij 'buren' die 24 huisnummers verderop wonen op een afstand van 190 meter van mijn eigen huis.

De klantenservice van Brekz.nl geeft aan dat DPD het bij de buren af mag leveren, en dat ik de 25 kilogram brokken zelf maar moet ophalen bij mijn buren 190 meter verderop. Dat wordt lastig zonder auto..

Helaas kan de klantenservice van Brekz.nl verder niks voor mij doen, want het is "mijn woord tegen het woord van de bezorger".

Ik vind dit geen service en zal dus ook niet meer bij Brekz.nl bestellen.

Marjolijn 18-04-2019

Brekz is zeer slecht bereikbaar.

Gisteren de gehele ochtend onbereikbaar, uiteindelijk gelukt om in de middag contact telefonisch contact te krijgen. Tijdens gesprek wilde ik een vraag stellen en aangeven dat ze slecht bereikbaar zijn, maar ik werd direct aanvallend te woord gestaan dat ze het druk hadden en daardoor telefonisch slechter bereikbaar waren. Daarnaast werd mij verteld dat emails binnen 24 uur beantwoord worden (ik had nl de dag ervoor gemaild, maar nog geen reactie ontvangen).

Vandaag gelukkig wel mijn bestelling ontvangen (eergisteren begin middag besteld, dus geen levering volgende dag), maar helaas, door niet goed inpakken waren alle verpakkingen van de bestelde producten kapot (niet beschadigd, maar echt kapot).

Hierover contact gehad met klantenservice (email), maar ze doen hier niks mee om het netjes op te lossen.

Als alles goed gaat met je bestelling is het een waarschijnlijk een goede webshop. Gaat er iets mis, dan wordt het lastig om snel contact op te nemen en wordt het niet netjes opgelost.

Claudia 07-03-2019

Dinsdag hondenbrokken besteld en kreeg van DPD melding dat er de volgende dag tussen een bep. tijd geleverd zou worden. Ik heb Brekz nog een dag extra gegeven en toen gebeld. Niemand kon ik bereiken, ik had niet eens de mogelijkheid om te wachten. Daarna maar een mail gestuurd. Eerst kreeg ik de melding dat door een storing in hun systeem, de bestelling niet de deur uit is gegaan(??). Ok, kan gebeuren. Dat was op donderdag. Toen mail dat DPD het bij parcel heeft geleverd en dat dat niet de bedoeling was. Als ik maandag nog niks had gehoord, dan moest ik weer met Brekz contact opnemen. Dat heb ik gedaan. Medewerker zei dat ik het dinsdag echt zou ontvangen (een week later!!!). Verder geen bevestiging, geen track en trace, niks. Weer gebeld. Niemand te bereiken. Weer gemaild en nog een keer gemaild dat ik het jammer vind dat ze gewoonweg NIET reageren. Daarna nóg een keer gebeld (dit allemaal dus dinsdag een week later). Toen eindelijk iemand aan de telefoon. Pakket lag al vanaf donderdag weer ervoor dus, bij een winkel. Uiteindelijk 12 kilo(!!) zelf moeten dragen naar huis. Heb geen auto. Hier bestel ik dus ook nooit meer. En ze zijn van ma-vr van 9.00-15.30 uur open. Na die tijd heb je gewoon pech!

ben schurink 10-12-2018 Via de website gekocht

geen levering

Betaald geen levering. Bij reclamatie zou gelden worden terugbetaald sindsdien geen antwoord meer. Denk dat deze toko bankroet is of zeer binnenkort gaat

Erik 02-12-2018 Via de website gekocht

Jaha.daar staat'ie ja.

Ik woon exact 100 meter bij de vestiging van Brekz vandaan. Omdat de levering van mijn veiligheidsscherm niet degene was die ik had besteld dacht ik hen van dienst te zijn door het even om te ruilen.
Het antwoord van de medewerkster laak erg op de titel van "jaja.....daar staat'ie".
Nu kan ik me nog een beetje voorstellen dat de logistiek is ingedeeld en je je daaraan moet houden.
Maar het mij (verkeerde) toegezonden pakket was al een keer opengemaakt en er gewoon ingepropt verzonden.
Twee redenen om deze winkel beslist niet aan te bevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

S. 30-08-2018 Via de website gekocht

Eens en nooit weer

De website is duidelijk, maar als je de verkeerde bestelling krijgt dan zit je ermee... De zogeheten 'klantenservice' is per telefoon simpelweg niet bereikbaar. Ze zijn continue in gesprek en er is geen telefonische wachtrij! Hopeloos en zeer slecht, dat is geen service te noemen. Ik heb een totaal verkeerde bestelling ontvangen. Ik heb gemaild en vrees dat er geen antwoord gaat komen vanuit hun kant. Ongeacht of er antwoord komt of niet: ik bestel hier nooit meer.

knyntsje 26-08-2018 Via de website gekocht

prima

Al jaren bestel ik al het dierenvoer (kip,hond, kat waarvan 1 dieetvoer nodig heeft)en toebehoren hier
Alles altijd keurig op tijd geleverd

Therese 04-04-2018 Via de website gekocht

Hoezo service? Hier niet!!

Ik kreeg een zending foutieve blikken van Hills prescription.
Na drie foutieve blikken heb ik een mail gestuurd met foto’s.
De service is ongehoord. Een lange mail met de titel “alle blikken echt waar?” volgt op mijn mail.
Extra kosten om het pakket terug te sturen zijn voor u
Een hele vragenlijst niet alleen over het product maar veel ook over mijn hond....naam, ras, gewicht. Etc etc.
En dan.....duurt het een tijdje en zullen ze het in behandeling nemen?

Hoezo service??????

Ik bestel hier nooit meer wat! Ik heb al extra kosten gemaakt bij de dokter om andere blikken te kopen.

Nooit meer......al doende leert men.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice