Brekz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Brekz.nl.

Brekz.nl stelt zich voor

Alles voor uw huisdier thuisbezorgd tegen lage prijzen.

Deze score is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,5

Danielle 21-09-2022

Had keer op een ander ander adres laten bezorgen ,kreeg met heel veel moeite adres goed gezet.
Nu heb ik twee dagen geleden voer besteld krijg nu van dpd een melding dat het 1of 2werkdagen gaat duren verder geen enkele duidelijkheid echt waardeloos.
Al eerder aangegeven werk met meerdere koeriers laat klanten zelf kiezen ik wil best verzendkosten betalen als ik daarmee mijn bestelling betijds heb en kan zien wanneer het precies komt.

Jeemig 13-09-2022

Administratie van Brekz.nl is dramatisch slecht. Adreswijziging wordt eerst niet (6 pogingen) en later slecht verwerkt (product wordt naar verkeerde adres gestuurd).
Op email komt geen reactie; telefoon wordt niet opgenomen ("te druk") en aan het einde van de automatische beantwoording komt de mededeling dat je zo spoedig mogelijk naar aanleiding van het telefoongesprek wordt geholpen.
Gelukkig via DPD tijdens het leveringsproces het afleveradres kunnen aanpassen.
Brekz.nl is een doorgeefluik van producten; ze maken zelf niets; dus je verwacht dat het enige dat ze moeten doen (administratie en voorbereiding expeditie) goed geregeld is. Niet dus. Het totaal gebrek aan contact is nog wel het ergste.

Brekz foutje klant de SJAAK 24-08-2022

July j.l. hondenbrokken besteld bij Brekz . Foutje bij Brekz kattenbrokken ontvangen. Helaas nu ik ze ga gebruiken pas geconstateerd. Reclame bij Brekz wordt afgewezen. Ik had binnen 14 dagen moeten reageren. Mijn hondje moet nu
noodgedwongen kattenbrokken eten. Service bij Brekz is geen issue. Dus bedenk voor u besteld bij Brekz.
Zij maken een fout maar u bent de SJAAK

n

Geld kwijt 17-08-2022

Ik was een vaste klant, maar dat maakt niets uit blijkt nu. Voer besteld wat door DPD gewoon weer retour gestuurd is naar Brekz (terwijl de deur open stond) en nu ben ik mijn geld kwijt. Er wordt nergens meer op gereageerd. Dacht ik goedkoper uit te zijn door bij Brekz te bestellen, blijkt dat ze het op deze manier compenseren , zeker nu ik hier ook de andere ervaringen lees. Echt heel fout dit!

Ann 12-08-2022

Als alles goed en vlot gaat bij je bestelling, des te beter. Maar owee als er iets misloopt bij Brekz of DPD. Beide klantendiensten niet bereikbaar. Brekz niet telefonisch, toevallig nog 7 wachtenen voor u. Op mail negeren ze u. DPD liegt tegen de sterren op, toen ik vermeldde dat ik een videobel had en ik dus bewijs had dat ze logen, werd het effe stil. Ga nu via paypal mijn centen proberen terug te krijgen. Dus mensen, qua klantvriendelijkheid moet je hier niet bestellen. Ze laten je gewoon in de kou staan bij problemen.

Bob Wijtsma 21-06-2022

Op 02-06 heb ik voor onze kat 48 blikjes Hill’s Thyriod care gekocht. Volgens de website zouden we het binnen 1-3 werkdagen thuis hebben. Vandaag 21-06-22 hebben we nog steeds niet ontvangen. Iedere dag gebeld (tussen 09.00 en 13.00!) en krijg steevast een bandje dat het te druk is en dat ze de telefoon je niet te woord kunnen staan. Via het online contactformulier een bericht gestuurd, daar werd gereageerd middels een computer gegenereerd antwoord. Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag. Dit is echt pure oplichting! Ik ga nu aangifte doen en we schakelen onze rechtsbijstand verzekering in.

michiel jansen 13-06-2022

Bestelling betaald, bericht gekregen dat betaling geaccepteerd is. Bestelling nooit ontvangen. Telefoon wordt niet beantwoord, op mail wordt niet gereageerd. Kortom. Opgelicht.

M.Omar 12-06-2022

Ik heb 30-05 een zak royal Canin besteld en nu ik dit typ leven wij in 12-6. Het duurde naar mijn gevoel te lang en bleef maar geen track and trace tonen. Na contact blijkt er iets mis gegaan te zijn met mijn bestelling bij hun. Geen compensatie geen tegemoetkoming nee accepteer het maar. Wacht maar tot het er wel aankomt. Boeit ze niet wat je situatie is, boeit ze niet dat je door hun toe doen extra geld aan het verspillen bent in de wacht op de zak. Geld terug doen ze niet en leveren ook niet. Nu It ik dus te wachten op gebakken lucht. Eerst was er iets mis met de bestelling bij hun, bij weder contact is het plots DPD dat de pakket waarschijnlijk kwijt is. Sinds dien ook niks meer vernomen ...? Nu ben ik geld kwijt aan hun, extra geld kwijt aan zakjes voer in de hoop dat het er nog aan zou komen. Heb dit ook gecommuniceerd en of ze wat willen compenseren of betekenen als ze mij nog als klant willen, compleet genegeerd Slechte webshop 2022 hebben ze nu al verdiend

JHN 02-06-2022

Op het contactformulier wordt helaas niet gereageerd. Vorige week formulier ingevuld met vraag, maar geen enkele reactie.

Meijer 28-05-2022

Producten die geleverd worden hebben een korte houdbaarheid. Ongeveer een maand nog. Valt ontzettend tegen.

Tineke 25-05-2022

Overzichtelijke website waar je makkelijk kan bestellen en snelle afhandeling.

Wim 23-05-2022

overzichtelijk opgezet, veel keuze uit diverse artikelen. Van voer tot speelgoed, ook in het voer een zeer uitgebreid assortiment.

soula 21-05-2022

Prijzen zijn interessant en de service is goed.
Snel en correct
Bestel al jaren.

Coby Philippo 15-05-2022

Leuke webshop, redelijke prijzen. Vorige bestelling was van mijn kant fout gegaan. Pakje retour gestuurd en met een week mijn geld weer teruggestort. Per mail op de hoogte gehouden door Brekz.nl dat het geld teruggestort werd. Keurig geregeld, nieuwe bestelling volgende dag geleverd.

Partouns 09-05-2022

Was op zoek naar zalmolie voor de hond.

Gevonden tegen een nette prijs, dus besteld.
Levering was redelijk snel.
Verpakt in een kartonnen doos, 3 flacons, samengebundeld met plastic.. maar door te grote doos, mogelijkheid tot heen weer schuiven/botsen. Een van de flessen was hierdoor gaan lekken.
Gemaild, met foto’s; helaas geen reactie.

Natas 08-05-2022

Snelle levering en ruim 15% goedkoper dan door dierenarts geadviseerde website!

Liesbeth 07-05-2022

Deel van de bestelling was vergeten. Werd ook niet nagezonden omdat het hun portokosten zou kosten. Ik moest maar opnieuw bestellen zodat portokosten voor mijn rekening zouden komen…
Dat noem ik geen service :-(

Marquerite 05-05-2022

Mooi assortiment, goede prijs.
Vlotte bezorging, mede namens bezorgers, waarvoor ook m'n complimenten.

Sagitarius1966 25-04-2022

Brekz biedt een ruime keuze in honden- en kattenbenodigdheden van goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Zelf geen gesjouw maar fijn thuisbezorgd.

Deborah 25-04-2022

De brokken zaten op zich netjes in een doos verpakt, alleen jammer dat de doos enkelgolf was. Geen goede kwaliteit voor zo’n 20kg brokken, doos was flink beschadigd. De zakken brokken dit keer gelukkig niet.

eefke 21-04-2022

prima product. of het werkt zal de tijd leren. het is tenslotte een supplement en geen medicijn.

Joke Smeets 04-04-2022

Brekz heeft veel keuze en het juiste voer voor mijn hond. de levering gaat altijd goed. 1x heb i het verkeerde voer gekregen (bestemd voor n andere klant) Dit is snel en juist gecorrigeerd!

J.baks 28-03-2022

Het is een makkelijke site, heel veel producten om uit te kiezen, hele goede prijzen en snel en goed bezorgd.

Roos 12-03-2022

Zak kattenbrokken kwam ongeseald en dus geopend aan. Contact opgenomen met de klantenservice, maar zij bleven erbij dat de zak dichtzat toen zij het opstuurden. Slechte service

Hannie Rosheuvel 04-03-2022

Ik bestel al heel lang hills digestive id voor de kat. Mijn bestelling is ineens 5 euro duurder. Belachelijk veel. Het chat programma onder contact werkt niet ! Ik bestel het nu ergens anders. Oh , en slechte revieuws worden die ook geplaatst ?

Sharon 03-03-2022

Om de prijs voor brekz.nl gekozen maar jeetje wat een lange bezorgtijd. Als iets wilt hebben minimaal twee weken voordat je het nodig hebt bestellen.

Eleonore 03-03-2022

Wij zijn al een paar jaar klant bij Brekz en nog steeds heel tevreden, Top!

Linda S 01-03-2022

Superslechte ervaring. Heb de verkeerde brokken opgestuurd gekregen. En krijg vervolgens geen andere opgestuurd en geen geld terug. Schandalig. Nemen geen verantwoordelijkheid als bedrijf. Vervolgens zijn ze onbereikbaar (geen mailadres op de website - telefoonnummer is overbelast).

Wendy 28-02-2022

Goede prijzen / acties maar hele lange levertijd en slechte klantenservice ( erg late reactie )

Peer. 22-02-2022

Producten goed, levertijd redelijk.
Alleen de pakket dienst moet veranderen. Huidige huisvervoerder van Brekz mailen wel ontvangst pakket, dan soms wel niet aflevertijd, of zoals vandaag wel aflevertijd maar niks aan de deur. Maar wel mail dat ze maar ff bij pick-up adres neerzetten terwijl we thuis waren.
BREKZ, Dit kan beter. Werk hieraan.

wim 16-02-2022

Sorry , ik bestel er niet meer 10 dagen gewacht bestelling geweigerd aan de deur had inmiddels al voer in de winkel elders gekocht en nog goedkoper ook. nu wacht ik nog steeds op mijn retour betaling ze zeggen met 14 dagen (niet van deze tijd )
maar heb nog niets terug ontvangen . en maar wachten . nee voor mij klaar ermee.

J.Huisman 15-02-2022

Moet te lang op mijn bestelling wachten, komt nog bij dat mijn bestelling €4,00 duurder is dan bij mijn lokale dierenwinkel is.

A. van der Meer 14-02-2022

Artikelen makkelijk te vinden.
Service is prima!
Duidelijke omschrijving over het bezorgen van het artikel.

TD 08-02-2022

Goede prijs. Levering duurde enkele dagen langer dan verwacht. Daar zal ik bij een volgende bestelling rekening mee houden.

Jan 07-02-2022

Duurt 3week voor je de brokken hebt, terwijl op de site staat dat het toch sneller zou zijn. Bel je er achter aan en binnen 5 minuten is het verzonden zonder dat ze op namen

Tonny de Haan 05-02-2022

Duidelijke overzichtelijke site, en prima prijs kwaliteit verhouding. Levering had iets sneller gemogen maar dat zal niet aan Bekz gelegen hebben. Aanrader...

Johan 03-02-2022

1 week gewacht! Terwijl ik op hetzelfde moment bij een andere firma iets bestelde (ook via dpd) en dat was er de andere dag!
De doosjes van de medicijnen waren helaas ietwat geplet door het voer. Maatja, die bezorgers gaan er niet lief mee om. Ze gooien je pakket het lieft zo voor de deur, net als in amerika.

Bernard 01-02-2022

Goede en snelle levering. Prijs/kwaliteitsverhouding prima. Onze kat doet het er goed op.

Patty de Jong 31-01-2022

Helaas ben ik niet zo tevreden en ik zal mijn volgende bestelling dan ook niet snel meer bij Brekz plaatsen. Ik vind de levering veel te lang duren. Dit is niet van deze tijd. Op de website staat wel dat de levering wat langer kan duren i.v.m. drukte, maar een levertijd van 8 dagen vind ik erg lang. Of het aan Brekz of DPD ligt is mij niet duidelijk. Maar ik baalde heel erg omdat ik in de tussentijd dus zonder voer zat voor mijn huisdieren en alsnog ergens anders voer moest kopen.

Bernard 30-01-2022

De Vries 30-01-2022

De shop is oké, maar er klopt niets van de vermeldde verzending. Het pakket kwam driendagen later aan, dan toegezegd. Niet heel betrouwbaar. Overigens lag dat niet aan de koerier, maar het pakket is veel te laat aangeboden voor verzending. Jammer, zeker als je daar niet gewoon even over wordt bericht.

Bennie 29-01-2022

Drama! Nooit meer brekz. Dit is de zoveelste keer dat onze dieren zonder eten zitten omdat deze firma 1 week na de bestelling het voer niet eens verzonden heeft! Bah bah. En dan de excuses. Ze sturen je gewoon standaard dezelfde excuus mail. Zag het in m’n mailbox waar de mails tot 2 jaar terug nog in stonden. SLECHT SLECHT SLECHT. Stop met liegen dat jullie er aan werken.

Attie Vossenberg 27-01-2022

2 van de pakketten nog steeds niet geleverd, telefonisch niet te bereiken en geen antwoord op de email

Does (de Schapendoes) 26-01-2022

Al meer dan 20 jaar vaste klant (de winkel in Harmelen) en super tevreden met de service en het aanbod. Laatst nog een van onze hondenburen deze winkel aanbevolen voor vers (diepvries) voer, dat niet overal te krijgen is.
Meest ideal is toch dat een zak van 12 kg voor de deur wordt afgeleverd!

joke roubos 25-01-2022

ik vind het al jaren een prima winkel alleen valt me wel op dat de levering steeds langer op zich laat wachten vroeger was het bestellen volgende dag of hooguit een dag later in huis maar nu duurt het zeker 4 a 5 werkdagen vind ik wel jammer

Anja 27-12-2021

Ik heb een bestelling gedaan en netjes via Ideal betaald. Blijkt nu dat het niet verstuurd is en heb nu mijn bestelling geannuleerd. Nu wil ik mijn geld direct terug, maar dat kan wel 14 dagen gaan duren. Ik moet toch ook gelijk EN vooruit betalen? Heb gemaild dat ik direct mijn geld teruggestort wil hebben ben tenslotte geen bank. Bellen: Zijn niet aanwezig in de middag en op mijn mails geen reactie. Wat een BUD SERVICE! 1e keer wat besteld nooit meer en raad andere mensen dat ook niet te doen. Bij dit review wordt ik verplicht aan te geven dat ik deze winkel aanbeveelt. NIET DUS!!

Bart J 21-12-2021

Erg laag geprijsd en gemakkelijke site
Bestelling komt op aangegeven tijdstip binnen.
Super!!!

MJ 19-12-2021

Alles in orde. Het juiste voer tegen de juiste prijs, grootverpakking met grote korting. Het zijn toch al dure gasten, mijn Turkse Van's.
Bedankt en tot de volgende X

Vera 17-12-2021

Ik bestel hier vaker mijn hondenbrokken en aanverwante artikelen. Ook vergelijk ik regelmatig met andere aanbieders, maar Brekz is dan toch aan de eindstreep altijd voordeliger. Bezorging is ook prima en lekker snel geleverd.

Martina 11-12-2021

Een vlotte levering en een goede kwaliteit. Ik heb geen problemen gehad. Complimenten……