Brekz.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Brekz.nl.

Brekz.nl stelt zich voor

Alles voor uw huisdier thuisbezorgd tegen lage prijzen.

Deze score is berekend op basis van 178 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Spoty 12-08-2020

Ik bestel regelmatig droog kattenvoer. De kwaliteit/prijsverhouding is. Levertijd 1-3 werkdagen is meestal 3 dagen. Tevreden klant!

Michael 12-08-2020

Een waardeloos bedrijf wat op de orderbevestiging staat sturen ze niet op en wensen dit na de nodige communicatie ook niet te herstellen. Hun slogan tot 40% goedkoper werd in dit geval 25% duurder. Ze laten totaal niets van zich horen en je kan gewoon barsten van ze

r van de broek 11-08-2020

deze shop was voor mijn de goedkoopste en de levering is super snel.het was voor mijn de eerste keer dat ik een bestelling deed ,maar beslist niet de laatste keer

Choca 11-08-2020

Ik ben erg tevreden over Brekz, het voer wat mijn hond kreeg werd voor haar te hard. Na gezocht te hebben naar hondenvoer speciaal voor de ouder wordende labrador op internet kwam ik , ook gezien de prijs, op Brekz uit
Mijn hond vind het heerlijk en wilde geen hap meer van zijn oude voer, dus omschakkelen geen probleem😁 Levering was snel en verzorgd.

Cosja Opmeer 11-08-2020

Shoppen al jaren bij Brekz.nl voor onze Berners. Snel, betrouwbaar, uitstekende service en een prima kwantiteit/kwaliteit/prijsverhouding. Een echte aanrader. TOP !!!

Daphne 09-08-2020

Ik heb nu 2x bij Brekz besteld. Mijn eerste bestelling is zeker niet vlekkeloos verlopen. Bestelling stond na 4 dagen nog steeds op dat hij gepakt moest worden. Waarna ik gebeld hebt met de klantenservice, deze vertelde dat sommige bestellingen in het systeem verdwijnen en ze zou zorgen dat hij die dag nog verstuurd werd. Dit is ook gebeurd, helaas ook nog een vertraging door het weekend, dus een 6 dagen later had ik mijn bestelling. Ik vind persoonlijk dat er vanuit Brekz wel iets van een kleine korting bij de volgende aankoop vanaf had gekund als excuses.

aggie 09-08-2020

altijd je bestelling op tijd binnen vanaf het moment dat je bestelling is geplaatst

Herman 08-08-2020

Duidelijke website met veel keus.
Ik had echter een fout product besteld (MIJN FOUT) en moest een van de verpakkingen retourneren.
Kosten 7,25 euro en dit vind ik belachelijk veel.
Volgende keer kom ik het zelf afgeven in Breukelen. Dit scheelt tijd en geld.

Marianne 07-08-2020

Voor de producten die ik gekocht heb, kwam brekz als voordeligste uit de bus. Ik heb mijn bestelling geplaatst en binnen een paar dagen had ik het binnen. Ik had o.a kattengras bakjes ,die waren extra " ingetaped" zodat het zaad niet uit het bakje zou vallen. ( Want dat had zeker gebeurt).

Matthieu Derksen 07-08-2020

overzichtelijke website, uitnodigend, goede artikelen, snelle afhandeling van het bestelde produkt

Simon 05-08-2020

Prettige webwinkel, makkelijk bestellen, snelle (gratis) levering, heel veel keus voor heel veel soorten huisdieren, goede aanbiedingen en keurige communicatie mbt verzending. Ikzelf heb de klantenservice nog niet nodig gehad, dus die kan ik niet beoordelen.

Charlotte 03-08-2020

Prima prijs/kwaliteit. De laatste keer was de bestelling incompleet. Contact opgenomen en binnen een paar dagen het bestelde alsnog ontvangen. Zonder kosten en gedoe.

Annette 03-08-2020

Helaas ontving ik niet wat ik besteld had.... en als ik daarover om 15.00 uur wil bellen, zijn ze gesloten.

Karin 03-08-2020

Wanneer er voer of iets dergelijks nodig is, is het simpel om te bestellen,
en snel geleverd aan huis.

Anjo Ketelars 02-08-2020

De royal canin kattenbrokken zijn goed voor mijn kat. Goede service en stukken goedkoper dan andere aanbieders. Bovendien snel geleverd.

Hondenbaasje 02-08-2020

Bestelling en levering zonder problemen verlopen. Tevreden met de fietskar. Groot genoeg voor hond van 8 kg. Installatie wees zich vanzelf. Prima ervaring.

Marianne 31-07-2020

Groot aanbod, fijne prijs en snelle levering. Ik ben zeer tevreden over het bestelde buiten vogelvoer en de vogeltjes zijn er blij mee.

iris haan 30-07-2020

ruim assortiment,duidelijke info bij de artikrken.
goede prijzen,snelle levering.

klein aandachtspunten:
wellicht mogelijk om de grote van de hondenbrokken erbij te vermelden en eventueel een foto.
mijn chihuahua van 2,8 kg kan niet alles kauwen.
de brok die ik eerst bestelde,blijkt van grootte veranderd en nu knip ik ze dan maar in stukjes.
was een iets mindere verassing toen ik de bestelling ontving en de zak opende.
hij vind ze namelijk wel heeeel erg lekker en dus heb ik het ervoor over.

Sandra Vos 29-07-2020

Ik vind dit een fijne webshop, al aardig wat jaren ben ik klant bij Brekz, al in de periode toen ze nog broekhuizens heette. Ook de service is prima, je wordt gebeld als er iets niet helemaal geleverd kan worden,ik heb het gehad met een speeltje, het was er in een andere kleur, daar bellen ze dan voor. Of een actie artikel is eruit, dan storten ze terug. Dus ik ben een oude trouwe klant bij Brekz. En ik blijf ook bij ze. Ik vindt Brekz een fijne webshop.

Francien Hermans 29-07-2020

Ze hebben een ruime keuze voor een zeer schappelijke prijs. Ook een snelle levering. Super!

vierdag 28-07-2020

heb reeds vele bestellingen gedaan en alles word netjes goed en snel bezorgd
echt een aanrader

M. 28-07-2020

Levering was niet geheel compleet, waarschijnlijk ook nog niet door jullie schuld.nIn de doos van Farmfood zaten 2 pakjes te weinig gestoomd vlees, terwijl het doosje gewoon nog dicht was. Super opgepakt na mijn melding hiervan via de mail. Het geld van de 2 ontbrekende pakjes direct terug gekregen op mijn rekening. Heel tevreden hierover.

Esther 25-07-2020

Het product was hier het voordeligst en snel en netjes bezorgd. De site is duidelijk en heb hier verder geen aanmerkingen over.

Patatje oorlog 24-07-2020

Ik vond hier een mooie aanbieding voor mijn bench alles was keurig geleverd en op tijd.

Miranda 24-07-2020

Ik heb 2 weken moeten wachten op mijn bestelling. Eerst kreeg ik te horen, nadat er maar niks geleverd werd en ik ben gaan mailen, dat er een storing in het systeem was waardoor mijn bestelling niet is doorgekomen. Vervolgens krijg ik 3 dagen later bericht dat het product niet leverbaar is.
Dit was mijn 1e en tevens laatste bestelling, ik vind dit bedrijf absoluut niet geloofwaardig en ik vind het zeer frustrerend dat ik nu nog moet wachten op terugstorting van mijn geld wat binnen maar liefst 14 dagen moet plaatsvinden. Wat een klantonvriendelijk bedrijf.

Ryanne 23-07-2020

Ze vergeten een deel van de bestelling erbij te doen, maar sturen niet na. Geld wordt teruggestort en nu moet ik op eigen verzendkosten nieuw bestellen. Slechte service! Wordt dus niet meer hier besteld.

Marjan 23-07-2020

Recent Eukanuba hondenvoer gekocht. Website is duidelijk. Aantrekkelijk geprijsd artikel en de bezorging was snel.

Kitty 22-07-2020

De verschillende artikelen zijn razendsnel geleverd én beduidend goedkoper dan in de winkel.

Fred 21-07-2020

Prettige prijzen en leuke site. Hierdoor is het gemakkelijk en interessant om geneesmiddelen via jullie site te kopen

Tiny 21-07-2020

Prima Shop ruime sortering,de artikelen worden netjes op tijd geleverd,keurig verpakt.

Georges 20-07-2020

de levering is perfect verlopen,
en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk
een aanrader om geen problemen te ondervinden.

Valckje 18-07-2020

Mooie overzichtelijke site.
Goede prijzen en snelle levering.

Oo advies van Fokker naar dit bedrijf gegaan. Super gevoel bij.

Line 18-07-2020

I pick brekz because of the prices as they are very competitive. Your delivery time is medium - not the fastest but not the slowest. One time I ordered from you I had to order from a competitor with 24 h delivery to avoid the dog starving (I think you took a week). The other times you were within decent timeframes. Your website is easy to search in and the order process is smooth. Personally I think your email design and website look like it's from the 90s, but it does what it's supposed to do.

I would also mention that you should be more clear on the surveys you are sending to buyers as some are regarding the product and some are on the experience/website (such as this one). I have seen several product reviews on your website that are related to delivery times and customer service, which tells me your customers are confused when they are rating you. They should be rating the product (like the dog food) and not DPD as these are separate things. Overall I would recommend you and I still use you for 80% of the dog food purchases.

Ray 17-07-2020

Meer dan 9 dagen op mijn bestelling moeten wachten. Uiteindelijk na zelf contact gemaakt via de mail kreeg ik 3 dagen later de bestelling binnen. Dus uiteindelijk heb ik dubbele kosten moeten maken om de 12 dagen op te vangen.

Winfried van Wijk 17-07-2020

We hadden per abuis iets verkeerd bestelt en dat wordt zonder problemen omgeruild. Koop al jaren bij Brekz en ben daar super tevreden over.

Ineke Russchen 17-07-2020

Een hoog cijfer, omdat de service goed is, goed verpakt en heel duidelijk wordt alles aangegeven. Ook werden we goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Heel erg bedankt, als we weer iets nodig hebben komen we zeker terug. En ook de prijs is super. Mvg xxxxx

Wendy Koot 17-07-2020

Oke ik ben om. Bestelde altijd bij Zooplus, maar daar duurt het steeds langer. Brekz levert snel. prijzen zijn goed en word goed verzonden. Mijn diertjes zijn blij mee. want uiteraard heeft een (voor mij) nieuwe dierenzaak ook nieuwe dingen:-)

Eugenie maes 17-07-2020

Goede duidelijke site, goedkopere producten, veel keuze en snelle levering.

Michelle 14-07-2020

Hele fijne webshop met veel keus in assortiment.
Bestel hier volgende keer zeker weer mede door de supersnelle verzending (volgende werkdag) en de niet al te hoge prijzen.

Rose 13-07-2020

Goed, snel en duidelijk. En niet te vergeten goede prijzen.
Je weet precies waar je aan toe bent. Ik ben tevreden en zou zo/ga weer bestellen.

koos 11-07-2020

Snel geleverd en goed wat er niet meer te koop id werd direct een alternatief voorgesteld zodat ik toch niet zonder zat mijn dank daarvoor.

Gina 11-07-2020

Is een firma om aan te bevelen.
Goed verpakt en snelle levering.
Prima site.

Karin 09-07-2020

Ik bestel vaker bij Brekz en normaal gesproken verloopt de bestelling voorspoedig. Deze keer niet. Uiteindelijk heb ik 3x moeten mailen om te vragen waar de bestelling bleef. Er bleek "iets" mis te zijn gegaan en hij zou handmatig doorgezet worden, waarna het toch nog een paar dagen duurde. Uiteindelijk heb ik de bestelling na 2 weken geleverd gekregen.

MvdP 09-07-2020

In het begin ging alles super goed! De laatste maanden kun je niet van Brekz op aan. De ene keer staat erop de site dat het 7 werkdagen kan duren ivm Corona en verhuizing, uiteindelijk heb ik ruim 2,5 week moeten wachten toen er geleverd en bezorgd werd. De keer erna leverde brekz goed uit maar leverde DPD het op het verkeerde adres, gelukkig begrepen de bewoners van de andere straat dat deze voor ons waren. De laatste keer heb ik op vrijdag besteld en dan heb je normaal het op dinsdag binnen. Op vrijdag nog niks, gebeld en met een spoed is hij de zaterdag geleverd. Ik ga eens goed nadenken of ik nog bij brekz wil blijven bestellen.

Carine 08-07-2020

Is belange niet duur en spoedige levering. En niet te vergeten : gratis verzending

Marjo 08-07-2020

Voer was super goedkoop. Snelle levering. Goede service. Heb eerst proefpakket gehad, hond vindt deze super lekker. Goede ontlasting.

nj vellinga 07-07-2020

betrouwbaar en snel correcte afhandelingen.
prima kwaliteit voer en andere artikelen .

F.Dumas 07-07-2020

Nou het ging alleen voor de prijs bij Brez.nl was het stuk voordeliger dan bij de dierenwinkel.

Beekman 07-07-2020

snelle en goedkope site, krijg alles netjes binnen. Echt een aanrader. Wat ik normaal bij een dierenarts bestelde is hier stukken goedkoper.

Rien van Ittersum 07-07-2020

levering was snel , product goede kwaliteit en voldoet geheel aan de verwachtingen. Gebruiks- vriendelijke site met een goede product omschrijving / afbeelding. Gekozen voor dit product op foto ( kende het alleen van horen zeggen ) en de prijs. Heel gemakkelijk bestellen en betalen. Zeer te vreden.