Bobplaza.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bobplaza.com.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,6

P 19-12-2023

Leverden mij een machine die niet voldoet aan de wensen (blijkt een bekende klacht), binnen de bedenktijd op eigen kosten terug gestuurd en komt er bovenop een waarde vermindering van 10% omdat hij gebruikt is (hoe kan ik anders constateren dat hij niet voldoet aan de wensen).

Ik raad het niet aan om om hier iets te bestellen, service en voorwaarden zijn niet vergelijkbaar met een betrouwbare partij als bol of coolblue.

Wim vA 24-11-2023

De communicatie doet Bobplaza uitstekend. De levering van het espressomachine liep vertraging op maar ik werd goed op ee hoogte gehouden. Levering is goed gegaan, dik tevreden.

Emma 12-05-2021

Vorige week op donderdagmiddag besteld, vrijdagochtend in huis. Netjes verpakt en super snelle service! Ik beveel Bobplaza aan en zou hier opnieuw bestellen.

Henk 25-03-2021

Ik heb vandaag mijn koffiemachine gekocht daar een delegatie 650.75.ms ben er heel netjes geholpen dit is zeker een aanrader voor die gene die ook een koffiemachine wil kopen wil

Sherol 20-11-2020

Ik wist dat de koffie van Bob goed was. Maar twee maal andere koffie gehaald om te proberen..... erg lang met die koffie gedaan. Dat zegt genoeg. Eindelijk was het op en weer koffie bij Bob gehaald en ....... eindelijk weer genieten van een lekker bakje koffie. Gewoon de Haarlemse koffie van van Geels bij Bob. Echt top.

Fred 02-07-2020

Komen afspraken na doen wat ze moeten doen op tijd geleverd ga hier meer kopen

Erik 05-03-2020

Ik heb een ecm koffiemachine en bonen maler gekocht. Vriendelijke service e en uitleg gehad

Hans 31-10-2018

Klantvriendelijk en kennis

Vandaag hier in de winkel een solis espresso machine gekocht. Goede uitleg gekregen en de medewerker had er duidelijk verstand van. Kan ze zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Donald 08-05-2018

Uitstekende all-round service

Ik bestel al jaren mijn favoriete koffie bij Bobplaza en heb op een enkele fabrieksfout na, nog nooit problemen gehad bij een bestelling. Afgelopen week zag ik voor het eerst de nieuwe Ritzenhoff espressoglaasjes en heb er meteen twee aan mezelf cadeau gedaan ;)

Verder is de site erg overzichtelijk en hebben ze soms leuke acties. Bobplaza is een echte aanrader voor echte koffieliefhebbers als ik!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 07-05-2018

Goede ervaring

In het verleden hier een koffiemachine aangeschaft en klant gebleven voor de koffie. 3 jaar later is mijn koffiemachine helaas (buiten de garantie) overleden, maar toch werkt ik uitstekend geholpen en werd mijn koffiemachine kosteloos gerepareerd. Uitstekende service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Bam 10-04-2018

Mooie showroom met alle producten direct uit voorraad!

In de showroom kun je alle machines zien en proberen. Ook kun je de verschillende koffie’s proeven. Echt een aanrader. En je kunt er nog gratis parkeren ook!