Bloeddrukmeter.shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bloeddrukmeter.shop.

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans L. 18-08-2019

Zeer goed geholpen in de keuze voor een bloeddrukmeter. Persoonlijk advies gekregen welke voor mij geschikt was.

J. Boer 29-06-2019

Uitstekend geholpen door dit bedrijf. Was op zoek naar een goede bloeddrukmeter op verzoek van huisarts. Telefonisch hebben zij mij deskundig van advies voorzien. Bestelling was 1 dag later binnen door vertraging bij PostNL. Dat hadden zij mij telefonisch al verteld.

Philip 26-06-2019

De webshop heeft een prima product geleverd binnen 1 dag. Het Thuiswinkel waarborg gaf extra zekerheid gezien het toch wel forse bedrag.

Tess 10-06-2019

Prima webwinkel. De informatie was duidelijk en helder. Hierdoor heb ik een goede keuze kunnen maken. Levering was wel 1 dag later dan gepland. Levering had vertraging bij PostNL. Doordat ik niet thuis was nog een dag later pas binnen.

Jennifer 22-01-2019

Goede shop. Bestellen ging eenvoudig en product was de volgende dag geleverd.

Gerrit 27-09-2018 Via de website gekocht

Omron M6 gekocht - goed en snel geleverd

Goede bloeddrukmeter tegen een prima, goedkope, prijs. Besteld op maandag en volgende dag in huis. Uitstekend verpakt.

Officiële reactie van Bloeddrukmeter.shop 11-10-2018

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten als klant.

Marjo Spruit 20-09-2018 Via de website gekocht

Prima bloeddrukmeter

Laagste prijs voor de bloeddrukmeter. Bevalt prima. Levering was de volgende dag door Postnl. Goed en stevig verpakt.

Officiële reactie van Bloeddrukmeter.shop 11-10-2018

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Hopelijk bevalt de bloeddrukmeter u goed. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten.

A. Rost 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede bloeddrukmeter en snel geleverd.

Was qua prijs het voordeligst. Daarnaast was de beschikbare informatie op de website zeer duidelijk. Was toen eenvoudig een goede keuze te maken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiële reactie van Bloeddrukmeter.shop 11-10-2018

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw begroeten.