Besled.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Besled.nl.

Besled.nl stelt zich voor

BES LED is een webwinkel gespecialiseerd in hoogwaardige LED verlichting voor zowel bedrijven als particulieren. Omdat wij een nieuw en innoverend bedrijf zijn zorgen wij ervoor dat u als klant een ruime keuze heeft uit onze brede assortiment zodat u altijd de juiste LED verlichting zult vinden waar u naar op zoek bent. Bij ons zult u altijd de juiste verlichting vinden die perfect bij uw interieur en persoonlijke smaak aan zal sluiten.

chamoun 27-10-2023

Niet aanraden bedrijf !!!!!!
ik heb 3 dagen een bestelling geplaatst ik krijg niet gelijk een bevestigen gekregen allen na 3 dagen krijg ik een email van dit bedrijf krijg mijn spullen niet kompleet geleverd , dus ik bellen ik krijg wat heeft u niet binnen gekregen ik geef aan alleen 5 dozen binnen volgens mij was de personeel doof en niet aardig en een asociaal personeel en hij zegt ik ben hier de baas ik vroeg aan hem ik wil je naam en hij gaf het niet en heeft hij 2 keer opgehangen wat een slechte bedrijf zo ga je niet met klanten bahhhhhh niet aanradeerrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!