Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Fred 21-03-2020

Ik was wat terughoudend om mijn nieuwe Samsung televisie bij Arts & Crafts te bestellen. Daar is echt geen reden voor. Zij hanteren de scherpste prijs en leveren zoals beloofd binnen één werkdag als het product op voorraad is. Je krijgt gewoon een Benelux product (XXN-code bij het modelnummer op de doos). Ik kom hier weer terug als ik elektronica nodig heb!

Roy. 11-03-2020

Ze sturen een defect product in een beschadigde doos van de fabrikant in een nieuwe verzend doos. En dan moet je binnen 48 reageren, anders heb je pech. Tevens zijn ze blijkbaar niet meer aangesloten bij Tuiswinkel.org maar voeren nog wel het logo. Mijn advies is om hier NIET te kopen, tenzij je van russische roulette houd bij aankopen. Voor mij nooit meer een aankoop bij een belgische webshop.

Do 10-03-2020

Art & Craft heeft een erg prettige web shop met mooie elektronica producten. De website is overzichtelijk en gebruiks vriendelijk, met ook een goede klantenservice. Daarnaast hebben ze bij Art & Craft vaak goede aanbiedingen op hun producten wat het erg aantrekkelijk maakt ten opzichte van andere leveranciers. Wij kwamen hier zelf terecht via internet om een televisie te kopen en gaan er nu nog meer spullen kopen. Wij raden het dan ook zeker aan.

Race 03-03-2020

Een jura koffiemachine besteld bij deze winkel, snel geleverd, maar de jura lekte water op het aanrecht, de jura zelf verwees mij terug naar art en craft omdat deze winkel geen officiële dealer is bemoeit jura zich niet met de klacht.
De machine na 2 dagen terug gestuurd, uiteraard helemaal schoongemaakt en in de bijbehorende doos, tot onze grote verbazing krijgen we na 3 weken!!! bericht dat de machine aan de behuizing beschadigd is, er zit een kras !!!! , ze sturen ook een foto mee, ja duhhhh, de machine die wij terug gestuurd was NIET beschadigd, we krijgen 80% terug gestort, ik vindt het schandalig, een dikke domper van 170 euro, we hebben geen poot om op te staan, zo teleurgesteld in deze winkel en de mensen die er werken, ik had een excuus verwacht dat ze een defecte machine sturen, niet dat het me ook nog eens zoveel geld kost.

I. Jacobs 20-02-2020

Product is niet afgeleverd. Geld werd maar niet terug gestort. Zijn telefonisch niet bereikbaar. Reageerden niet op het digitale contact formulier. Bij tweede keer het digi formulier te hebben ingevuld, werd gemeld dat ik binnenkort het veld zou ontvangen. Dit was inmiddels al een maand later. Toen ik het nog steeds niet had ontvangen, meldden ze dat het overgemaakt was. Ook dat was niet het geval. Uiteindelijk zeiden ze dat er iets fout gegaan was en heb ik inmiddels mijn geld terug. Na heel veel moeite. Doe dus geen zaken met deze site in mijn advies!!

Amanda 26-01-2020

Duidelijke over wanneer er wordt geleverd.
Helaas niet duidelijk over wat er precies waar wordt geleverd. Wij hadden een wasmachine gekocht en aangegeven dat de oude mee terug genomen moest worden, alleen in het hele proces werd niet duidelijk dat je extra moest betalen als je wilde dat de wasmachine ook op zolder geplaatst zou worden en de oude dus ook van zolder mee naar beneden werd genomen.
Ze hebben de wasmachine voorbij de drempel gezet en de oude niet meegenomen omdat deze nog op zolder stond.
Hierin kan toch zeker beter en duidelijker gecommuniceerd worden. Dit was niet nodig geweest.

Koen 23-01-2020

Zeer tevreden met Art en Craft. Nadat er een probleem was ontstaan bij de leverancier contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd het probleem opgelost, waarna ik een dag later mijn bestelling binnen had!
Keurig opgelost!

Aleksandrs Berjoza 20-01-2020

Geweldige winkel Art & Kraft! Alles is op het hoogste niveau, ik heb de LG OLED55C9PLA TV gekocht. De prijs in deze winkel is de laagste.De verkoper heeft bovendien een seeding van 60 e gedaan. 'S Avonds om 19 uur heeft hij de aankoop betaald, de volgende dag om 13.30 uur heeft hij zijn bestelling ontvangen. De bezorgservice werkt perfect, het pakket werd gevolgd vanaf het allereerste begin tot de ontvangst. Ik wil de medewerkers van deze winkel heel erg bedanken! Je werkt geweldig. Ik zal deze winkel aan al mijn vrienden aanbevelen.

Las 15-01-2020

Heb hier de LG 24MP59G-P 24" monitor besteld. Product werd snel geleverd en was netjes & stevig ingepakt. Monitor is qua prijs/ kwaliteit dik in orde! Mooi net scherm met 75hz frequentie en FullHD resolutie. Ik zou artencraft zeker aanraden!

JesseM 14-01-2020

Erg tevreden. Product netjes de volgende dag in huis. Omdat het product mij niet beviel heb ik gebruik gemaakt van de retourservice. De retourkosten zijn laag (€15 voor een product dat thuis wordt opgehaald) en ik had het aankoopbedrag vlot terug.

Frank 12-01-2020

Ik ben heel tevreden over zowel de afspraak met correcte leveringsdatum, als het toestel zelf, dit voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.
Wat ook een pluspunt is dat betreft de naservice en vlugge communicatie, ik had het toestel gekocht net voor de soldenperiode en kreeg ,na mail-contact, toch het verschil bijgepast op mijn rekening...zoiets heb ik nog nergens verkregen...chapeau!

Andre 10-01-2020

Net voor oudjaar 2019 Samsung televisie besteld en direct betaald.
Uiteraard had ik begrip dat bezorgen iets meer tijd in beslag zou nemen.
Toestel is op 3 januari 2020 door dynalogic bezorgd.
Ook deze bezorg dienst was zeer correct en 30 minuten van te voren werd er nog even een mail verstuurd dat ze er aan kwamen.
Uit nieuwsgierigheid nog even op de site van art en craft gekeken en toen bleek dat tv inmiddels 34 euro goedkoper was geprijsd.
Contact opgenomen en per ommegaande werd de 34 euro teruggeboekt.
Ben dan ook uitermate tevreden over deze webshop

Strootje 10-01-2020

Bosch keukenmachine besteld en prima op tijd geleverd.
Echter nergens werd vermeld dat de bestelling vanuit België wordt geleverd.
Maakt verder niet uit ,ik houd wel van Belgen. Echter lukt het mij niet om de gegevens voor de cashback actie in te vullen op zowel de Nederlandse als Belgische website van Bosch. (gegevens worden niet geaccepteerd ).
Heb het na twee uur proberen maar opgegeven. Zonde van de tijd ,het geld en een hoop ergernis.
Volgende keer via Nederland bestellen wan t ik voorzie zelfde problemen in geval van garantie afhandeling door Bosch.
Prima Foodprocessor overigens.

eric vandekerckhove 10-01-2020

ik vond de bestelling prima en is net en proper afgeleverd geweest . was beetje over tijd maar is nu niet om er over te klagen kortom bedankt het was zeker in orde

Ludo 08-01-2020

Een overzichtelijke en duidelijke webshop met producten aan een degelijke prijs. De rede waarom ik de winkel aanbeveel Is vanwege de fenomenale helpdesk. Je belt, het kan even duren tot je verbonden wordt, en dan wordt je supervriendelijk en gericht geholpen met je klachten en problemen. Er kan altijd een probleem zijn maar met deze service met een glimlach komt het altijd goed.

Frans 07-01-2020

De site is duidelijk, je vindt makkelijk wat je zoekt. Levering snel en goed. Een klein tijdsblok waar in geleverd wordt, dus onnodig thuis is niet nodig.

Hubert 06-01-2020

Eerste maal hier iets besteld en zeer tevreden over de vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling. Mijn eerste keuze was niet meer voorradig bij de leverancier. Dan een iets goedkoper alternatief gekozen en het verschil binnen de paar dagen na de levering op mijn rekening ...

Marylène Boukens-Laan 06-01-2020

Makkelijke webshop en snel geleverd. Duidelijke en precieze leverings instructie over tijd en dag.

Marjolein P. 06-01-2020

Snelle levering, alleen jammer dat je bij huishoudelijke apparaten zoals een droger of wasmachine niet kunt kiezen voor installatie. Bij ons stond de droger op zolder maar ze bezorgden maar tot aan de voordeur. Gelukkig had ik handige en sterke mannen thuis, anders had hij nu nog beneden gestaan.

jan 06-01-2020

Art en Craft heeft onze bestelling van een irobot stofzuiger op een zeer snelle en correcte wijze uitgevoerd. We konden via de meegezonden track en trace link volgen op welk tijdstip de bezorger de bestelling zou leveren en als extra service kregen we een half uur van te voren een SMS met precies tijdstip van levering. Top!!!!

Johan Haverhoek 06-01-2020

voor 17.00 uur besteld volgende dag in huis prima service. Ook de bezorging was perfect kreeg een sms-je van de te bezorgen tijd.

Gunther 17-12-2019

!5 December een Karcher hogedrukreiniger gekocht 17 December geleverd. Zeer snelle en goede service !! Bedankt

Anoniem 03-12-2019

Prijzen zijn perfect en dat heb ik er voor over. Merk wel dat er voor de prijs die je betaald geen nette klantenservice is. Je mailt en krijgt geen reactie maar op hun site staat “binnen 48 uur reactie” telefonisch sta je zolang in de wacht dat zelfs de batterij van de huistelefoon op is zonder dat je iemand spreekt. En de service op de meeste producten waar staat “voor 22:00 besteld morgen in huis werkt niet” met black friday actie gekocht en ze geven zelf dat het product met maximaal 1 dag vertraagt kan worden. Sta nu potverdikkie 3 dagen te wachten en nog steeds niets.

Eddy 30-11-2019

Tv gekocht waarbij ik ben opzichte van andere winkels 100eu goedkoper uit ben.
Tv keurig geleverd op de gevraagde dag.
Lees veel negatieve reacties maar in mijn geval is alles perfect gelopen.

armijn reynaert 13-11-2019

Levering was perfect op tijd .alles was in orde
de website is zeer gebruiksvriendelijk