Apollo.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Apollo.nl.

Apollo.nl stelt zich voor

Apollo.nl, NIEUW op Kieskeurig, maar al meer dan 35 jaar een vertrouwd adres in Almere Stad. Apollo bied een uitstekende service en zorgt voor scherpe prijzen. Apollo Almere kiest voor kwaliteit, dat merkt u; de beste merken, betere producten en snelle levering. We helpen u graag bij vragen/advies, dat kan in onze winkel, telefonisch of per mail. 036-5339099 of support@apollo.nl En als u toch contact met ons heeft vergeet u dan niet een Persoonlijke Deal aan te vragen, daar waar mogelijk helpen wij u met de scherpste prijs, op onze website treft u de merken die wij in ons pakket hebben, u zult er blij van worden! Snel naar Apollo.nl

Deze score is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Jeroen Oosterhof 07-04-2024

De service die men hier biedt is geweldig. Deskundig advies, vriendelijk personeel en absoluut de beste prijs voor je product. Niets dan lof voor deze zaak!

Rover1972 23-03-2024

Voor het eerst bij Apollo iets besteld, namelijk een tv van Samsung, model S95C 77 inch.
En ik moet zeggen.
Ik ben er zeer te vreden over, hoe alles verlopen is.
Ten eerste het enorme prijsverschil, tegenover, in mijn wereldje de bekendere marketketens.
Daar bovenop nog een extra korting op aanvraag.
Dan na bestelling, de volgende dag netjes afgeleverd.
Als je nog twijfeld of de prijzen wel kloppen.
En of dit überhaupt wel en eerlijke site is.
Twijfel niet verder, je bespaard hier een mooie cent, en de positieve reviews zijn echt.
Ik weet nu in ieder geval, waar ik de volgende keer moet zijn.

Rein 22-03-2024

En ik moet zeggen.
Ik ben er zeer tevreden over, hoe alles verlopen is.
Daar bovenop nog een extra korting op aanvraag.
Dan na bestelling, de volgende dag netjes afgeleverd.
Als je nog twijfelt of de prijzen wel kloppen.
En of dit überhaupt wel en eerlijke site is.
Ik weet nu in ieder geval, waar ik de volgende keer moet zijn.

Roland 03-02-2024

Apollo heeft erg goede klantenservice en een prima prijs-kwaliteit verhouding! Ik had oorspronkelijk een draadloos muzieksysteem bij ze uitgekozen wat niet goed samenwerkte met mijn wifi configuratie. We zijn er niet achter gekomen wat nu precies het probleem was. Maar ik mocht het ruilen voor een ander systeem en dat gaat waarschijnlijk goed werken. Ik ga het binnenkort installeren. Een extra bedankje voor Sander en Brian!

Louis 12-12-2023

We gingen kijken in Almere voor een droger en wasmachine en kwamen uit bij Apollo in Almere we werden geholpen door ....... een van de verkopers en hiermee kwamen we uit op een Bosch warmt pomp droger en een Bosch wasmachine.
We hebben dit besluit genomen omdat de verkoper ons wees op het energieverbruik en dat vinden we erg belangrijk.
De maschines zijn vandaag thuis gebracht ook nog eens een perfecte levering alles keurig op tijd.
Al met al staat Apollo garant voor kwaliteit en waar tref je dit tegenwoordig nog.

Rob 31-08-2023

Vriendelijk personeel, prima prijzen (altijd wel een deal te maken) en top bezorging.