All4running.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over All4running.nl.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,3

Marjorie64 19-02-2024

Super slecht! 3 maanden geleden (november 2023) een paar dure ASICS hardloopschoenen gekocht, na 2 maanden begonnen de zool te verpulveren, en nu gaten in de zool en zijkanten. Ik loop er gewoon mee, niks bijzonders en schuur niet met mijn schoenen tegen elkaar! Werd beschuldigd dat het aan mijzelf lag en dat de schoenen niet bedoelt waren voor lopen…
Ik heb jarenlang ervaring in de sportwereld en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Deze firma verkoopt oude voorraad voor veel geld die niet verkocht dienen te worden. Materiaal is poreus en had vernietigd moeten worden! Erg gefrustreerd en hoop geld kwijt in korte tijd. NIET KOPEN BIJ DEZE FIRMA

marcel_free 13-03-2023

Al jaren ben ik klant bij all4running, een prima webshop zolang alles goed gaat tenminste.
Onlangs gemerkt dat de service te wensen over laat of begrip.
Iets meer dan een jaar geleden een Craft lange tights gekocht, maar kwam er pas achter dat er behoorlijke gaten in het kruis waren ontstaan. Op mijn mail naar de klantenservice werd gewoon gezegd dat het product uit de garantie was (slechts 2 weken) en dat ik het gewoon op eigen kosten moest laten repareren of een nieuwe broek kon aanschaffen. Omdat ik aangaf dit niet normaal te vinden voor een dergelijke broek kreeg ik via het management een bericht dat ze wel een korting op de volgende aanschaf van 10% konden doen, wat natuurlijk belachelijk laag is (dit krijg je altijd wel in de sales ergens). Op mijn vraag of het normaal is dat een dergelijke broek van Craft al na een jaar kapot is werd niet ingegaan. Heel weinig empathie van dit bedrijf. Ze reageren wel snel , zeggen het vervelend te vinden, maar wimpelen je net zo snel weer af en sturen je met een kluitje in het riet.

Alexander 03-09-2022

Zeer slechte webshop. Na schoenen besteld en betaald te worden zijn deze niet geleverd. Meermalig contact met de klantenservice heeft niets opgeleverd, zelfs niet na drie weken. Dit is pure diefstal!

Van Daal 05-01-2022

Ik beveel iedereen dit winkel aan, ze komen hun afspraken na.
Had een factuur bewijs nodig, ik kreeg het binnen een paar seconden door gemaild.
Wendy van de klantenservice is een heel vriendelijk personeel, ja ze is een top meid, begrijp je snel, en help ook snel ,ik ben echt tevreden met deze winkel.
Andere als ik iets nodig heb, bestel ik weer hier.

Sanne 31-12-2021

Allemaal A-merken. Niet de goedkoopste, maar dat maken ze meer dan goed met de klantenservice. Altijd bereid je te helpen!

René 25-12-2021

Komen hun afspraak na. Bestelde item kwam 1 dag later dan gepland, maar dit had meer te maken met vertraging bij de post dan met de winkel.

Aischa 25-08-2021

Ik heb een zeer slechte ervaring bij All4running.be
Kreeg verkeerde schoenen binnen klantenservice onvriendelijk en ze maken een hele discusie als je producten weer terugstuurd.
Bestel hier nooit meer.
Aischa
All4running 26-08-2021

Beste Aischa,

Bedankt voor uw review.

Via deze weg nogmaals onze excuses voor het ontvangen van een verkeerd paar schoenen. Dat had niet mogen gebeuren en dit hebben wij ook voor u opgelost.

U bent boos over de kleine schadevergoeding die wij hebben gerekend voor de schoenendozen die u als verzendverpakking heeft gebruikt. We snappen dat u hier niet blij mee bent, maar wij zien dit wel als fair, gezien wij op onze website én op het retourformulier aangeven dat een artikel in een verzendzak of -doos verpakt moet worden.

We vinden het jammer dat u ons uitscheldt voor jankerds en zegt dat wíj onvriendelijk zijn. We hadden het ook liever op een vriendelijkere noot afgerond.

All4running

Hans 26-02-2021

Complete webshop waar je alles wel kunt vinden op het gebied van running. Maar... ik had een rugzak nodig van Nathan. Ik vond wat ik nodig had en de levertijd stond me ook aan: 3-5 dagen. Maar wat bleek? De rugzak was helemaal niet op voorraad. Hierover gemaild en er kwam direct antwoord. Sportief dus. Wat bleek: Levertijd is bijna 2 weken en geen 3 dagen. Ik baal daar van want ik zou een duurloop gaan doen aanstaande zondag. Ik koop er niet meer.