All4running.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over All4running.nl.

Deze score is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alexander 03-09-2022

Zeer slechte webshop. Na schoenen besteld en betaald te worden zijn deze niet geleverd. Meermalig contact met de klantenservice heeft niets opgeleverd, zelfs niet na drie weken. Dit is pure diefstal!

Van Daal 05-01-2022

Ik beveel iedereen dit winkel aan, ze komen hun afspraken na.
Had een factuur bewijs nodig, ik kreeg het binnen een paar seconden door gemaild.
Wendy van de klantenservice is een heel vriendelijk personeel, ja ze is een top meid, begrijp je snel, en help ook snel ,ik ben echt tevreden met deze winkel.
Andere als ik iets nodig heb, bestel ik weer hier.

Sanne 31-12-2021

Allemaal A-merken. Niet de goedkoopste, maar dat maken ze meer dan goed met de klantenservice. Altijd bereid je te helpen!

René 25-12-2021

Komen hun afspraak na. Bestelde item kwam 1 dag later dan gepland, maar dit had meer te maken met vertraging bij de post dan met de winkel.

Aischa 25-08-2021

Ik heb een zeer slechte ervaring bij All4running.be
Kreeg verkeerde schoenen binnen klantenservice onvriendelijk en ze maken een hele discusie als je producten weer terugstuurd.
Bestel hier nooit meer.
Aischa
All4running 26-08-2021

Beste Aischa,

Bedankt voor uw review.

Via deze weg nogmaals onze excuses voor het ontvangen van een verkeerd paar schoenen. Dat had niet mogen gebeuren en dit hebben wij ook voor u opgelost.

U bent boos over de kleine schadevergoeding die wij hebben gerekend voor de schoenendozen die u als verzendverpakking heeft gebruikt. We snappen dat u hier niet blij mee bent, maar wij zien dit wel als fair, gezien wij op onze website én op het retourformulier aangeven dat een artikel in een verzendzak of -doos verpakt moet worden.

We vinden het jammer dat u ons uitscheldt voor jankerds en zegt dat wíj onvriendelijk zijn. We hadden het ook liever op een vriendelijkere noot afgerond.

All4running

Hans 26-02-2021

Complete webshop waar je alles wel kunt vinden op het gebied van running. Maar... ik had een rugzak nodig van Nathan. Ik vond wat ik nodig had en de levertijd stond me ook aan: 3-5 dagen. Maar wat bleek? De rugzak was helemaal niet op voorraad. Hierover gemaild en er kwam direct antwoord. Sportief dus. Wat bleek: Levertijd is bijna 2 weken en geen 3 dagen. Ik baal daar van want ik zou een duurloop gaan doen aanstaande zondag. Ik koop er niet meer.

Kristofvm 11-08-2015 Via de website gekocht

Telefonisch advies gevraagd en top geholpen

Extra toelichting
Combinatie winkels en webshop is erg sterk. Hebben veel kennis en groot assortiment voor hardlopers.