123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maria 06-07-2020

De prijs was de voornaamste reden om voor deze webwinkel te kiezen. Normaal gesproken ga ik liever naar een echte winkel, maar de manier waarop ik te woord werd gestaan verschilde weinig van een verkoper die ik in een winkel zou spreken. En gezien de beperkingen ivm Corona is dit een heel goed alternatief.

Bart 03-07-2020

Prima site met zeer uitgebreide keuze.
duidelijke stappen en goede keuze in bezorg-datums !

tevreden met kleine aanbeveling 03-07-2020

Al sinds de opstart van 123apparatuur al klant, keuken, keukenblad en apparatuur al jaren hier gekocht en laten inbouwen, en vele mensen aanbevolen die hier met tevredenheid zijn geweest en ook weer terugkeren. De eigenaar van destijds een zeer klantvriendelijk persoon. Al merk ik wel met de jaren dat hoe groter ze worden hoe minder klantvriendelijk en de prijzen niet meer zijn wat ze zijn geweest i.e. goedkoper dan alle anderen.

René van der Borden 02-07-2020

Vriendelijk te woord gestaan en goed advies bij ander tye dan eigenlijk de bedoeling was.

Tietia 02-07-2020

Goede uitleg, snelle levering en goede korting. Alles werd heel vlot geregeld.

Wilko Schrik 02-07-2020

Door Bertho werd ik allervriendelijkst geholpen zowel in het zoeken naar het juiste produkt alsook de verdere afhandeling. De bezorging van de inbouwkoelkast gaat morgen plaatsvinden....vandaag besteld, morgen in huis. Top

Cindy Wijfje 02-07-2020

Erg tevreden over het snelle handelen.
Goed advies van een medewerker, anders hadden er nog meer kosten bij gekomen voor het instaleren.
Klantvriendelijk personeel.
Top!

Paul 30-06-2020

Keurig en netjes geholpen door de medewerkster.
Ook werd de prijs aangepast. Welzijn tot dusver super tevreden.

D. 30-06-2020

Duidelijke site, Makkelijk dat te vinden wat je zoekt. Was al geruime tijd op zoek naar inbouw ventilatie unit, hier direct gevonden en ook nog de juiste maat.
bestelling vlot afgerond en afgeleverd.

Peggy 30-06-2020

Zeer professioneel en adequaat geadviseerd en gehlopen door ....... Ze dacht met mij mee en reageerde altijd snel!

J Adriolo 30-06-2020

Bij het zoeken naar een mobiele airco via kieskeurig ,komen we uit bij 123apparatuur. Daarna gaat het zeer snel.Om nog wat gegevens van de airco en de bezorging op te vragen ,nemen we telefonisch contact op.Direct aan de lijn ,niet lang wachten !!
Ik word zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan .De bestelling werd snel en correct geregeld. Om 17 uur besteld de andere morgen om 8 uur in huis .Nette en vriendelijke bezorger van 123apparatuur.

Hugo 30-06-2020

Ik ga nooit meer met 123apparatuur in zee! Achteraf blijkt de bezorging, wanneer je in een bovenwoning/maisonnette woont, tot op de stoep. Dit was mij totaal niet duidelijk bij het gehele bestelproces. Ook de belofte dat de oude apparatuur meegenomen zou worden, kon hierdoor helaas niet waargemaakt worden. Wanneer de levering alleen op de begane grond zou zijn dan vind ik dat bij de bestelling gevraagd had moeten worden wat voor woning het betreft of aangeven dat het een stoep levering is.
Ik koop dus vanaf nu altijd bij een andere partij want die komen hun woorden van bezorging wel na.
Klantenservice van 123apparatuur.nl 03-07-2020

Beste Hugo,

Jammer dat u onze service als ontevreden heeft ervaren. Onze service voorwaarden zijn de afgelopen maanden aangepast naar de richtlijnen van het RIVM. Dit heeft inderdaad als consequentie dat de bezorging tijdelijk tot over de eerste drempel is indien mogelijk.

Ook wij zien er naar uit om weer zo snel mogelijk onze service op te pakken zoals u van ons gewend bent van voor de Coronatijd.

Vriendelijke groet,
Het 123 Team

Mirella 30-06-2020

Goed advies en snelle reactie en natuurlijk de goedkoopste internet aanbieder.

Koos 30-06-2020

Goede prijzen en snelle reactie. Ook goed advies m.b.t. passen van de apparatuur in mijn keuken.

ard 30-06-2020

duidelijk, overzichtelijk, geen phissing/reclame/etc. goede productomschrijving en veel artikelen on-site

O. Koster 29-06-2020

Ruim assortiment, heldere website en concurrerende prijzen. Zeer voordelige koelkast gekocht.

Gerrie 29-06-2020

Snelle reactie op offerte aanvraag. Hierna telefonisch besteld. Vriendelijk en duidelijk aan de telefoon.
Levering duidelijk uitgelegd en deze moet nog plaatsvinden. Tot zover👍

mattie 27-06-2020

het is goede prijs kwaliteitsverhouding en de makkelijke en ruime leverkeuze maakt het makkelijk. dit was de derde keer dat ik hier iets bestel en tot op heden geleverd zonder problemen.

Kros 27-06-2020

Snelle service en duidelijk website.
Bestellen hier zeker nog een keer.
Aarader

V Dijk 26-06-2020

vaker spullen gekocht , makkelijk, goede prijs , bij vragen staat men je netjes te woord en helpen goed, op tijd geleverd.

Pelle 26-06-2020

Goede prijs. Mooi geleverd op afgesproken dag.
Perfect. Veel keuze in apparatuur patuur

P.van Veen 26-06-2020

gemakkelijk en overzichtelijk en snelle bezorging. Duidelijke omschrijvingen.

GHJ Kema 26-06-2020

Heel heldere website, supersnelle service, ook goed persoonlijk contact en aantrekkelijke korting. No-nonsense all over. Uitstekend!

Chantal 26-06-2020

Bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen. Daar kan ik niets over zeggen. Veel info over product en meerdere opties voor bezorging of ophalen is fijn!

JosS 26-06-2020

Duidelijke informatie, duidelijke prijsstelling en duidellijk wat en hoe geleverd wordt