123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans de Gier 13-07-2020

Uitstekende service! Onze koelkast moest worden vervangen binnen de garantie periode van de fabrikant maar de fabrikant kon niet uit voorraad leveren, levertijd was onbekend. 123apparatuur gebeld (heeft al onze keuken apparatuur naar tervredenheid geleverd) en ze hebben direct een nieuwe koelkast gestuurd en de financiën met de fabrikant afgehandeld.

Brenda 13-07-2020

De site is overzichtelijk en het feit dat je apparaten kunt aanklikken die je vervolgens met elkaar wilt vergelijken, maakt de keuze een stuk gemakkelijker. Ik heb telefonisch contact gezocht omdat ik een aanvullende vraag had en ik ben snel, correct en duidelijk te woord gestaan. Kortom, geen poespas, doen gewoon wat ze beloven.

Frans 13-07-2020

Zo juist bij 123 apparatuur via kieskeurig een koelkast gekocht bij dit bedrijf.
de website was duidelijk en een snelle levering.

Celik 12-07-2020

Ik heb heel lang gezocht naar de beste service en goedkoopste zaak in de modernste laatste modellen. Ik heb veel offertes gevraagd voor de apparaturen die ik heb genomen en kwam bij 123apparaturen het goedkoopste uit. Ik raad iedereen aan om niet eens meer verder te zoeken, maar direct bij 123apparaturen alle apparaturen aan te schaffen. Ben blij met mijn aankopen!

VdB 12-07-2020

Wij zijn echt onder de indruk van het professionalisme van 123apparatuur
De manier waarop zij ons geholpen hebben om de juiste toestellen te bestellen en de verdere afhandeling van de bestelling inclusief levering ( in België ) heb ik nog maar zelden meegemaakt. Geen vraag of aanpassing was te veel. En op een antwoord hebben wij nooit lang moeten wachten. Indien wij of onze familie/vrienden in de toekomst nog toestellen nodig hebben is er voor ons maar één adres. TOP firma !

Esther 12-07-2020

Bestellen ging makkelijk en snel. Prijs was lager dan bij concurrente. Ze komen het nieuwe product thuis afleveren en nemen het oude product mee terug. Hoe makkelijk wil je het hebben? Top hoor!

Rob 12-07-2020

Ik heb dit product vergeleken met andere leveranciers. 123apparatuur.nl levert hetzelfde product het goedkoopste

Hans 12-07-2020

snelle duidelijke site. Product goed gespecificeerd. Duidelijke informatie over product, corrona en vervolgens betaal mogelijkheden.

Bas 11-07-2020

de site is goed en overzichtelijk et veel keuze. Telefonisch zijn wij goed geholpen en de prijzen zijn ook prima.

Wendel 10-07-2020

Bijzonder vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Apparatuur kunnen kopen voor een SUPER-prijs.

Wander Derksen 10-07-2020

Ik werd te woord gestaan door een vriendelijke medewerker van 123apparatuur. Wij hadden een inbouwkoelkast die er mee ophield. Dat serienummer was niet meer voorradig maar er werd direct gezocht naar het nieuwe type. Hij kon de volgende dag al bezorgd worden maar dit kwam ons niet goed uit. Daarom een dag later op ons verzoek, en hij werd vroeg in de ochtend bezorgt door een vriendelijke chauffeur. De plaatsing door een monteur zou 1 tot 4 dagen na levering zijn. Er werd direct contact gezocht door een installateur. Deze gaf dat, bij uitzondering, dezelfde dag van levering ook de plaatsing zou plaatsvinden. Echter in de ochtend bleek dit niet mogelijk te zijn door uitval van personeel. Direct werd dit besproken en is gekozen om dit een dag later te doen....in het weekend, helemaal top.

Marvk 10-07-2020

De prijs is goed, en de service en levering keurig in orde. Vriendelijke bezorger ook. Werd goed op de hoogte gehouden. Kortom niets op aan te merken!

Gerrie Ploeg 10-07-2020

Zeer vriendelijk en professioneel behandeld. Hele goede service en afhandeling. Je wordt gebeld voor de levering en dat is zeer klantvriendelijk. Zeker aan te bevelen. Ook zeer goede producten.

M. van Gestel 09-07-2020

Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Goede communicatie, leveren op afgesproken tijd. Super vriendelijke bezorger. Kortom een echte aanrader!

R.A.K. Sjerp 09-07-2020

Commercieel medewerkster L..a is een topper. Natuurlijk gedrag zonder enig opdringen. Luistert goed en heeft aandacht voor details.
Afwerken van het bestelproces : glad verlopend en opdrachtbon/bevestiging voorzien van de juiste kenmerken/naam/adressen.
Aflevering: uitstekend geregeld ondanks moeilijke locatie. Chauffeur: voorkomend en bereid een probleem ter plaatse op te lossen.

Sjoerd 09-07-2020

Erg fijn dat je bij deze shop ook de mogelijkheid hebt om een offerte op te vragen bij het bestellen van meerdere artikelen.

Kees 09-07-2020

goede duidelijke website en juiste product informatie. duidelijkheid in product reviews die ook nog eens beantwoord worden.

Bouke de Jager 09-07-2020

Vlotte levering van de afzuigkap BOSCH DHL785C. Keurig op tijd geleverd en kwartiertje voor afleveren gebeld door de chauffeur. De oude afzuigkap werd door de chauffeur meegenomen.

Piet 09-07-2020

Goede prijs!! snelle levering!! , oo de dag zelf krijg je een mail hoe laat het pakketje word bezorgd, een half uur voor het pakket er is een telefoontje, dus je gaat er niet op zitten wachten!! Had nog een vraag over de eigenschappen van het apparaat en dat werd snel beantwoord! Dit geeft vertrouwen in de organisatie.

Sterre 08-07-2020

Beste kwaliteit/prijsgarantie, een woord, een woord, een daad, een daad. Klasse, betrouwbaar, snel en accuraat

Henkdo 08-07-2020

Scherpste prijs. Prettig telefonisch contact met goed advies. Snelle bezorging. Thuiswinkel waarborg.

Peter Mooren 08-07-2020

de wijze van selectie en bestellen doet de naam van 1,2,3 eer aan, dat was voor jaren terug al het geval en is nog steeds van toepassing, op zich een prestatie gezien de veranderingen van de afgelopen jaren in de wereld van e-commerce..

T.s Arias Mena 07-07-2020

Dit is mijn derde apparatuur hier besteld hebt ben echt tevreden over de service echt een aanraden voor andere mensen de service is kei snel ook en deze Corona tijd had niet verwacht dat het zo snel zo zijn toppie.

Franka 06-07-2020

Fijne en duidelijke uitleg en hulp, telefonisch en ook per email ook naar het zoeken van producten

LL 06-07-2020

Goede prijs voor de gewenste artikelen. Snelle reactie op de offertevraag. Mogelijkheid om op een later tijdstip te leveren. Mogelijkheid voor extra garantie bijkopen en wel of geen montage