Alecto WS-2300

temperatuur, windrichting, windsnelheid
TFA Draadloos weerstation Meteotime Fiesta

jaapm 11-04-2016 Product paar weken in bezit

Strak weerstation

Na jaren stopte oude weerstation ermee. Deze Alerto heeft alle functies die we zochten. Buiten-meter heeft geen draadje naar buiten, maar je monteert buitenmeter als draadloos kastje op buitenmuur. Heeft ook eigen display met temperatuur en luchtvochtigheid. Op weerstation temperatuur en luchtvochtigheid van binnen en buiten netjes naast elkaar. Barometerplaatje (wolken etc) groot daarboven. Alleen de tijd die bovenaan staat had wel wat kleiner gemogen. Als je direct bovenaan op de achterkant drukt gaat licht aan. Staand model.

P Huijsmans 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk instaleren

Na diverse andere stations via reviews op kieskeurig deze gekocht en doet inderdaad wat hij belooft. Batterijen erin en de zaak is klaar. Andere merken is er iedere keer gehannes als er batterijen moeten worden vervangen.

Pluspunten

• Goed afleesbaar
  • Temperatuur geheugen

Ed Smit 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk afleesbaar, makkelijke installatie

Ik had een weerstation en deze was aan vervanging toe. Na zoeken kwam ik bij Alecto, met goede reviews.
Het apparaat voldoet compleet aan mijn verwachtingen, en het makkelijke is dat als je buiten bent ook de temperatuur en luchtvochtigheid kan aflezen. Het apparaat heeft een mooi design en is duidelijk afleesbaar.
Ik kan hem van harte aanbevelen

Pluspunten

• temperatuur op zender af te lezen
  • duidelijk groot scherm

Leo 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een goed product voor een schappelijke prijs.

Binnen vijf minuten had ik het weerstation gereed ,batterijen geplaatst,buitenunit geplaatst in de tuin,je moet alleen even wachten tot ie de juiste temperatuur doorgeeft.Ik heb hem al een aantal dagen in gebruik en ben erg tevreden.

Yomina 10-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima product

Aan de hand van Kieskeurig en de goede reviews plus het feit dat dit weerstation best revierde was in december 2015 was de keuze al snel op dit weerstation gevallen.
De installatie gaat vanzelf, dus geen gedoe met lastige instellingen. Het weerstation ziet er mooi uit. Bovendien kun je alle waarden heel goed aflezen (lukt mij zelfs zonder leesbril).
Al met al een goede koop, erg blij mee.

Ronald 08-04-2016 Product paar dagen in bezit

Review overzicht

handleiding heb je eigenlijk niet nodig zo makkelijk is het te installeren. Na een paar minuten werkt alles naar behoren en de klok stelt zich automatisch incl. de buitensensor.

bart01 17-03-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apperaat

Net een paar dagen in mijn bezit.
Mooi apperaat met een groot display.
Nadeel vind ik als het schemerig is en je verlichting wilt aanzetten, die knop zit op de achterkant.. onhandig
Verder was het instaleren simpel. batterij erin en klaar. en met nederlands talige handleiding!

Eddy 29-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een goed product als er alleen behoefte is aan de temperatuur en de luchtvochtigheid binnen en buiten.
Zeer makkelijk te installeren, duidelijk display, goede draadloze verbinding van de buitensensor.

Piet 29-02-2016 Product paar weken in bezit

Het product is degelijk uitgevoerd en wordt keurig afgeleverd incl. de 4 benodigde batterijen. Het heeft een erg duidelijk display waardoor alle gegevens goed leesbaar zijn, zelfs op 5 meter afstand. Na input van de batterijen stelt de klok zich automatisch in en worden binnen 5 minuten de gewenste gegevens zichtbaar. De handleiding is duidelijk dus na ruim 1 week ben ik zeer tevreden.

stefan 24-02-2016 Product kwartaal in bezit

goede weerstadion zeer goede draadloze verbinding ik heb de buitensensor buiten hangen beneden en de stadion staat op zolder en nog sterke verbinding makkelijke in gebruik super ding

snelle 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een super aankoop. Geen gedoe met installatie. Batterijen er in, klaar. Bovendien zeer makkelijk af te lezen, ook van een afstandje.

RvG 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Leuk en goed weerstation.
Soms is het "buitensignaal"weg maar dit wordt weer door het systeem zelf opgepakt.

H. van Gils 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Goed afleesbaar weerstation

Dit weerstation is goed afleesbaar.
Ook op afstand is dit het geval.
De aangegeven waarden zijn zeer betrouwbaar.
De batterijen gaan lang mee.
De buitensensor heeft een lcd scherm, zodat je buiten ook direct de temperatuur af kunt lezen.

Pluspunten

• Duidelijk afleesbaar
  • Nauwkeurig

geen idee 14-12-2016 Product paar weken in bezit

zichtbaarheid info prima. alleen jammer geen datum.

Je hebt een verwachtings patroon van een product en volgens was dat ook zo wat ik verwachtte. Qua prijzen t.o.v. andere merken en kwaliteit is voor mij onbekend. Je moet ondervinden waar je mee werkt. Voor mij is het een product wat bij mijn hobby past, maar daar past een datum wel bij.
Zou het in ieder geval aanbevelen aan anderen.

Ed 13-12-2016 Product paar weken in bezit

DUIDELIJK!

duidelijk leesbaar scherm, grote cijfers. Weerstation was gemakkelijk instelbaar (gaat helemaal automatisch) Het is heerlijk om in ieder geval 1 klok in huis te hebben die absoluut altijd de juiste tijd aangeeft!

Pluspunten

• duidelijk leesbaar
  • altijd de goede tijd

Nico 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goed produkt.

Deze week het Alecto WS-2300 weerstation aangeschaft, hoefde alleen de batterijen er in te doen en alles ging verder volautomatisch in werking. De buiten-unit opgehangen aan de schutting in de achtertuin, de binnen-unit naast de computer geplaatst, zodat ik het zicht er op heb, en alles werkt direct voor 100 %, het signaal van de buiten-unit wordt door driedubbel glas en muren niet gehinderd. De binnen-unit werkt ook prima op de bovenverdieping, waardoor je het als wekker op je slaapkamer kunt gebruiken. Ben er enorm content mee!

Pluspunten

• Overzichtelijk Display
  • Volautomatisch
  • Radiogestuurde (DCF) Klok
  • Zeer duidelijk afleesbaar, ook zonder leesbril

Annet 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

alecto

Handig simpel te bedienen ideaal in gebruik duidelijk en overzichtelijk scherm.
Geen onnodige gegevens en daardoor makkelijk te bedienen

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • grote letteres op afstand te zien

Jonker 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Duidelijk scherm, goed afleesbaar.

Duidelijk leesbaar binnen en buiten temperatuur en vochtigheid in 1 opslag. Batterijen erin en buiten station wordt onmiddellijk herkend.

goed 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

beeldvorm

Goed product jammer dat er geen datum vermeld wordt. Makkelijk te bekijken, zeer mooie grote letters en beeld.

William Gude 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie uitvoering. Alles

Hierbij mijn reactie. Het weerstation is goed uitgevoerd. Prettig om naar te kijken.
Heel goed afgewerkt. Ook de verpakking in de doos van Alecta ziet er fijn uit. Alleen maar lof !