Inventum PW720BG - Reviews

Gewichtsaanduiding per
100 gram
Model
vierkant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Dalkman 13-07-2015

Of je nu op je op je midvoet gaat staan, meer op je tenen of op je hakken rust; deze weegschaal laat zich niet foppen en geeft stabiele resultaten (minieme afwijkingen vergeleken bij andere personenweegschalen), zodat je niet verschillende keren hoeft te wegen. Hij zou volgens de Consumentenbond ook het best overeenstemmen met geijkte weegschaal. Heel handig dat de meetresultaten na weging driemaal weergegeven worden, zodat je tijd hebt om ze te noteren. Enige puntje ter verbetering is dat de donkerblauwe led-display niet altijd goed leesbaar is in fel verlichte ruimtes (maar voldoet prima bij gewone verlichting).

Thierry05 01-05-2015

Tot voor kort gebruikten we steeds een klassieke mechanische weegschaal. Ik had enig voorbehoud ten opzichte van personenweegschalen met uitgebreide functies.
De BG720PW heeft me echter van het tegendeel overtuigd. Het is een erg handig toestel dat zo is ingesteld voor (4)gezinsleden.
De metingen zijn accuraat en consistent en de grote blauwe led cijfers laten zich gemakkelijk aflezen. Kortom een degelijk toestel voor een betaalbare prijs.
Minpunten? Eentje, het weergeven van een BMI cijfer had het plaatje helemaal compleet gemaakt.

Sandra Stoetman 16-02-2015
  • Product maand in bezit

Wat een ontzettend fijne weegschaal is dit. Naast zijn moderne en mooie uitstraling is hij makkelijk in gebruik en weegt naast alleen je gewicht ook je vet-, spier- en vochtpercentage en je botmassa. Daarnaast kun je gegevens van meerdere personen instellen, al moet ik zeggen dat de weegschaal niet altijd de juiste persoon herkent die op de weegschaal staat, echter vraagt hij wel (bij twijfel en als de gewichten van meerdere personen dicht bij elkaar liggen) om de juiste persoon (bijv. persoon 1 of 2). Al met al doet de weegschaal waar hij voor staat en ben ik erg blij met deze aankoop!

henk 13-03-2016
  • Product half jaar in bezit

mooie weegschaal

eigenlijk maar twee bemerkingen:
BMI wordt niet uitgerekend en bij ons waren de batterijen na een half jaar aan vervanging toe.

komma 28-03-2015
  • Product maand in bezit

Een prachtig uitziend apparaat dat op alle punten voldoet aan mijn verwachtingen. Goed zichtbaar display, veel mogelijkheden.
Prijs kwaliteit verhouding is prima. zeker een aanrader.

brikysa 24-02-2015
  • Product maand in bezit

Mooie strakke weegschaal, maar een groot nadeel bij deze is dat mijn man en ik te dicht op elkaar zitten qua gewicht waardoor de weegschaal bij elke weging vraagt welke persoon het is. Dit is bij frequent gebruik erg vervelend, omdat je steeds opnieuw moet instellen. Maar indien er meer kilo's tussen de gebruikers zitten is hij denk ik wel handig.

Michaela 29-08-2017

Goede weegschaal, gewoon perfect.

Ik heb thuis al een inventum oven en die werkt uitstekend. Dus weer voor inventum gekozen en daar ik ben ook blij mee! Werkt snel, geeft altijd het juiste en hetzelfde gewicht aan. Alleen vind ik het jammer dat het met kleine gewicht niet werkt (bijvoorbeeld als ik mijn kat wil wegen moeten we samen erop gaan staan anders schakelt ie niet in).

Pluspunten

• snel
  • accuraat
  • altijd hetzelfde resultaat
  • mooie design

Minpunten

• minimum gewicht voor het inschakelen

Riet Marijnissen 19-09-2016

'n prima aankoop

Prijs oke, voldoet aan al mijn verwachtingen. Heel veel mogelijkheden: o.a. geheugen voor 8 personen, uitgebreide lichaamsanalyse, gemakkelijk in gebruik Uiterlijk modern en fraai.

asje 05-01-2018

Prima weegschaal

Deze weegschaal heb ik nu een jaar of 4 en hij doet het nog steeds perfect.
Ik twijfel echter wel eens over de weergave van vocht/vetpercentage etc, gezien dit zo sterk kan wisselen, maar dit hoeft niet perse aan de weegschaal zelf te liggen.. Ik betwijfel deze functie bij alle weegschalen eigenlijk.
In elk geval kan ik deze weegschaal zeker aanraden.

Pluspunten

• mooie , lichte weegschaal
  • lange levensduur
  • is zeer accuraat

Minpunten

• twijfels over vet/vochtpercentage

Janssens 15-12-2017

Mooie weegschaal met duidelijke display

Mooie weegschaal met display met eigen persoonlijke gegevens invoeren en volgende ochtend gewogen en kreeg mooie resultaat. Super goed.

Alesia 18-04-2017

Mooi en nauwkeurig

Een hele goede weegschaal voor dat geld. Mooi design, je kunt voor meerdere mensen instellen, je kunt alles meten en je wordt erop verliefd. Goed spul!

Pluspunten

• Nauwkeurigheid
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Geen verbinding met de app