Medisana BS 445 Connect - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana BS 445 Connect op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Roberto 05-11-2017

Onverwacht slecht product en slechte service van Medisana

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Ik ben een sporter met een relatief laag vetpercentage. Daar gaat het dus mis bij deze weegschaal. Ik heb de weegschaal ingesteld in de sport/atleten-modus en toch geeft de weegschaal aan dat ik (man) een vetpercentage heb van 21%, terwijl ik in werkelijkheid 12% lichaamsvet heb. Daarnaast klopt het gewicht niet exact (1kilo teveel). Ik heb dit weer getest met de weegschaal op de sportschool en mijn oude weegschaal. Kortom: zou leuk zijn geweest dat alles naar behoren zou werken. Contact gezocht met Medisana en die komen met het bericht dat de sportstand moet worden gebruikt (doe ik al) en dat het vetpercentage enigszins kan afwijken (dit is dus bij 10% teveel!). Slechte klantenservice, helaas.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Bluetooth

Minpunten

• Vetpercentage is veel te veel bij sporters
  • Gewicht wijkt af

RCarrera 08-06-2018

Ik heb exact hetzelfde ervaren. Slecht product van Medisana en ik gebruik de weegschaal dus geheel niet meer.

Giovanni 09-05-2017

Very good product

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

The scale give a lot of information not only weight and is very usefull to use the app to log all the measures

Rutger van Beusekom 28-04-2017

Toch een gewone weegschaal

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Ik kocht deze weegschaal omdat ik via de bluetoothfunctie met bijbehorende app het verloop van m'n gewicht in de gaten wilden houden. Het vervelende is echter dat de data alleen naar de app gestuurd worden als de weegschaal er in slaagt behalve je gewicht ook de andere metingen (BMI en nog een paar andere dingen) te doen. Bij mij lukt het vaak pas na een keer of 10 proberen om die andere metingen te krijgen. Bij alle andere pogingen geeft ie alleen het gewicht. Leuk om te weten natuurlijk, maar daarvoor volstaat een meer eenvoudige weegschaal ook.

Minpunten

• data naar app verzenden mislukt meestal

Denise 26-04-2017

Zeer tevreden

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Ik vind het een hele fijne weegschaal!!! Ook al is de weegschaal mijn grootste vijand, in mijn reis tot een slanker zelf erg praktisch. Kan mijn voortgang meten in de app zonder erbij na te denken😁

Pluspunten

• Voortgang in de app

patrick 24-04-2017

mooi en snel

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

mooi en handig zeker als je de app gebruikt
super simpel en werkt snel
makkelijk te gebruiken met meerdere personen
erg blij mee

Pluspunten

• snel
  • app

Minpunten

• dat ik moet afvallen :)

Carlijn 23-04-2017

Simpel te bedienen met duidelijk afleesbare cijfers

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Prijs / kwaliteit goed in verhouding. De weegschaal is makkelijk te dienen en ook zonder dat je iemand in het geheugen hebt gezet kun je nog wegen. Ik wilde voor mezelf weten hoe het zou zijn om thuis een weegschaal te hebben met al deze informatie over mijn lichaam, achteraf had het niet van mij gehoeven, omdat ik dit niet ze heel regelmatig hoef te weten of mijn spieren of vocht verandert. Wat ik wel jammer vind is dat de symbolen aan de kleine kant zijn, deze hadden wel een slag groter mogen zijn zodat ik staande kan zien waar de meting van is. Daarin tegen is het fijn dat ik mijn gegevens ook op de app kan lezen en dit staat er ook gelijk op.

Pluspunten

• Meet goed
  • Makkelijk in gebruik
  • Prijs/kwaliteit prima
  • Verbinding met app leuke bijkomistigheid

Minpunten

• Symbolen zijn een slag te klein
  • Staat wat wankel als je met 1 voet er op staat

sugarcube88 22-04-2017

Veel functies en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Geweldig aantal functies: vet, spieren, vocht en uiteraard gewicht. Je kan dit linken met je gemoedstoestand etc....Mooie grafiekjes op de app en motivatiepunten als je gewicht verliest. Het enige jammere is de synchronisatie met de app. Misschien ligt dit aan mijn internet in de badkamer. Maar, soms moet ik 3 keer herbeginnen voor de synchronisatie lukt. De weegschaal valt al uit voor de syncronisatie al rond is. Dus moet ik herbeginnen tot het snel genoeg gaat. Een softwareupdate kan dit mss oplossen.

Pluspunten

• uitgebreide hoeveelheid data
  • verschillende profielen toe te voegen
  • vetpercentage, vocht etc...

Minpunten

• syncronisatieproblemen

Klaas&Wietske 20-04-2017

Duidelijk afleesbaar makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

ik heb voor deze weegschaal gekozen hij heeft een duidelijk afleesscherm en je kan er zo op gaan staan en hij geeft het gewicht aan. Andere weegschalen moet je eerst aan zetten

Pluspunten

• duidelijk
  • makelijk in gebruik

Marja 19-04-2017

Mooie functionele weegschaal

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Een prima weegschaal die ook gegevens van verschillende personen kan onthouden. Zo kun je gemakkelijk je gewicht in de gaten houden. Batterijen zijn gewone AA batterijen en niet zoals onze vorige die knoopcellen gebruikte.

Pluspunten

• Functioneel
  • gewone batterijen
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• Snel stoffig door glazen plaat
  • moet wel op een stabiele ondergrond staan

Maurits 19-04-2017

Makkelijk gebruik

Goede prijs kwaliteit verhouding
Makkelijk om via App dagelijkse metingen bij te houden
Makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Betaalbaar

Petra Kraaijenbrink 17-04-2017

Mooie voormgeving

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Nooit meer smokkelen met het noteren van je gewicht ! App op mobiel openen en op de weegschaal gaan staan. De techniek doet de rest . Het werkt perfect
Als je met meerdere personen de weegschaal gebruikt , moet je opletten dat er maar 1 app geopend is. Je krijgt anders het gewicht van de ander ook op jouw profiel !

Pluspunten

• accuraat
  • mooi ontwerp
  • duidelijke app
  • nooit meer smokkelen

Minpunten

• mixen van gewicht bij openen van 2 apps

noknok 15-04-2017

Medisana BS 445

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Geeft niet echt de nauwkeurig de gewicht aan. Springt heen en weer, als je op weegschaal staat. Maar dat heb je nou een maal met digitaal. Geen aanrader om te kopen

Pluspunten

• geen

Minpunten

• veel

Bart 12-04-2017

Goeie app

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Goed werkend apparaat voor niet al te veel geld. Makkelijk in gebruik en snel gelinkt aan je telefoon

Pluspunten

• Prijs
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• App in engels

Arvidstiekema 11-04-2017

Uitgebreid systeem!

Geschreven voor: Medisana BS 445 Connect

Ik heb deze weegschaal aangeschaft omdat dit me erbij zou helpen om gewicht kwijt te raken.

Ik ben heel erg blij met mijn aanschaffing van deze weegschaal!

Wat ik de pluspunten vindt:
- De weegschaal onthoudt meerdere personen.
- Je telefoon is gekoppeld aan de weegschaal, zo kan je makkelijk via een app de cijfers aflezen.
- Er word niet alleen je gewicht gemeten, maar ook je spiermassa, bot gewicht, vet massa en je vochtgehalte.
- Je kan via de app een target voor jezelf neerzetten, met de app kan je zien hoever je bent en hoelang je nog hebt.

Om het kort samen te vatten, dit is een zeer uitgebreide weegschaal!

Ik en mijn vriendin zijn hier erg tevreden over!

Pluspunten

• Handige app
  • Makkelijk in te stellen
  • Uitgebreid
  • Nauwkeurig
  • Onthoud meerdere personen

Minpunten

• Je kan tot 100 kilo wegen ( ik zit op het randje )