Medisana BS 475 - Reviews

4,3

• Slecht

Ladyhawkje 10-07-2014 Product paar dagen in bezit

6,5
Als ik alles juist heb ingesteld en ik weeg me krijg ik de melding FATH en houd ie op, als ik dezelfde instellingen als man gebruik (ben een vrouw) dan meet ie wel gewoon alles na de helpdesk daarover gebeld te hebben (mevr kon niet goed uitleggen wat die melding betekent zei dat ik boven het gemiddelde zat, en dat ie dan niet rekent?!? Weet zelf ook wel dat ik te zwaar ben en daarmee boven het gemiddelde zit) ben ik verder gaan experimenteren. Wat cm erbij, een jaartje erbij (zodat ik boven 42 uit komt, heb ik van een tabel in handleiding) en dan zit vetpercentage op 49,7. Zodra hij dus boven de 50% meet, heb je er niets extra's meer aan, meet ie alleen je gewicht.
Handig om te weten voor je hem koopt. Ik heb tot ik wat afgevallen ben, mezelf 4cm extra gegeven in de instellingen en nu werkt ie goed. Al zal het dus allemaal net wat onnauwkeuriger zijn omdat mijn lengte niet helemaal klopt.
En hij verspringt vrij snel naar een ander 'persoon' als je er wat onhandig op gaat staan. Verder mooi ding! Vooral handig als ik een paar kilo kwijt ben. (Ben 1.68, 42jaar en weeg 97 kilo)

Renee 16-12-2016 Product paar weken in bezit

Niet te meten

Ik heb deze weegschaal sinds een paar weken, op zich werkt hij goed, je kan je persoonlijke instellingen gebruiken en zo. Maar wat mij betreft is hij volkomen nutteloos want de meting is ZO precies dat hoe stil ik ook probeer te staan, het display blijft veranderen met een verschil van diverse kilo's. Ook al hou ik m'n adem in en beweeg niet, dan nog gaat hij na een tijdje gewoon uit! Wat mij betreft een waardeloze weegschaal.

Anoniem 21-02-2016 Product paar dagen in bezit

5,2
Paar maanden in huis krijg alleen maar errors en andere onzin elke batterij low nieuwe ingezet hielp niets nu maar een andere gekocht

Anneke 24-11-2016

Ik heb precies hetzelfde probleem. Een half jaar geleden nieuwe baterterijen gekocht van 7,50 per stuk en nu alweer low. Als ik nu weer nieuwe batterijen koop, heb ik meer betaald voor de batterijen dan de weegschaal. Ga ik dus niet doen...

AvdHF64 07-11-2015 Product paar weken in bezit

Nooit geweten dat een personenweegschaal zo slecht kon zijn.
Ik weeg 105 tot 107kg op 5 andere weegschalen volgens deze medisana weeg ik tussen de 61 en 66 kg!?
Raar dat hierop kieskeurig.nl er dan toch een 8,5 uit komt als je alles naar waarheid waardeerd!?
Dus waardering aangepast om een juist eindcijfer te krijgen.
Hieronder de juiste waardering van de diverse onderdelen:
Gebruikersgemak: 9
Vormgeving/design: 8
Mogelijkheden: 9
Degelijkheid: nvt

jansmitje 16-01-2015 Product half jaar in bezit

Weegschaal is net in duizenden stukjes uiteen gebarsten.
Per ongeluk tik ik met mijn voet de weegschaal tegen de muur (niet zo hard) en hij is in duizenden stukjes uit elkaar.
Batterij snel moeten vervangen.
Jammer dat je altijd "vochtige" voeten moet hebben voordat hij metingen uitvoerde.