De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cuisinart CPK17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

JosMalle 09-04-2014
Geschreven voor: Cuisinart CPK17E

Onze vorige koker gaf heel veel problemen en hield er na twee jaar mee op. Deze cuisinart is bijna geheel van RVS en lijkt me zeer degelijk gebouwd. De fabrikant geeft er drie jaar omruil garantie op, zegt ook wel wat. De koker is razendsnel en gemakkelijk te bedienen, de klep gaat gemakkelijk geheel open. Ik heb een erg goed gevoel bij dit apparaat.

Bezoeker79 19-05-2011
Geschreven voor: Cuisinart CPK17E

Deze waterkoker is NIET dubbelwandig en wordt dus wel erg warm aan de buitenkant!
Jammer, want ik had hem juist gekocht in de hoop dat deze zijn warmte goed vasthield, zodat je na een 1/2 uur nog heet water kan pakken, maar dan moet je weer verwarmen, komt het milieu niet ten goede. Verlichting blijft ook continue branden wanneer deze in de houder staat.

alias 03-03-2011
Geschreven voor: Cuisinart CPK17E

Dit is onze vierde waterkoker. De vorige koker (philips) is gaan lekken, de siemens en de tefal zijn er na een jaar of wat mee gestopt. Deze koker is niet de goedkoopste maar heeft wel 3 jaar garantie. Hij oogt degelijk en is razend snel. Deze koker op aanbeveling gekocht.

Piet 02-09-2017

Heel mooie waterkoker
Na drie jaar en drie maanden ging het deksel kapot, geen probleem kreeg zomaar een heel nieuwe waterkoker.
Alleen deze ging na drie maanden kapot.
Kan gebeuren, maar dan heb je geen garantie meer, en is toch een nieuwe koker.
Nu staan mijn handen niet verkeerd, dus ik vraag stuur mij dan maar een printje (want dat was stuk)
Nou mooi dat ze dan niet thuis geven, dus nu heb ik dus nog niks.
Heb een goedkoop ding gekocht bij Blokker en die doet het al weer een paar jaar, en dat voor nog geen € 30,00 dus goedkoop hoeft zeker geen duurkoop te zijn.
Ik voel me dus belazerd door Cuisinart, wil het printje wel betalen, maar daar doen ze niet aan, ze gooien liever weg.

Peter Raeijmaeckers 09-12-2010
Geschreven voor: Cuisinart CPK17E

Prachtig design! Hiervoor een Philips rvs waterkoker, deze ging echter flink lekken. Zojuist voor de eerste keer water gekookt, temperatuur is instelbaar van 85 graden tot 100 graden, instelbaar per 5 graden. Voor thee en oploskoffie is 85 graden prima. Blauwe verlichting waterniveau en blauw display blijven aan als hij in de lader staat, temperatuur water is altijd af te lezen, als hij uitstaat loopt de temperatuur in het display terug. Het geeft deze waterkoker een chique uitstraling. Oplaadplaat is ook van rvs. Zeer tevreden, kan echter nog niets zeggen over duurzaamheid, 1 dag in bezit.