Philips Daily Collection HD9351 rvs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD9351 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Waterkoker@#2314 24-11-2022

Zeer slechte kwaliteit filter!

Filter van de waterkoker zeer kwetsbaar, gaat heel snel kapot en kan nergens nabesteld worden. Niet kopen dus!! Slecht voorbeeld van Philips van duurzaamheid: je moet een goed werkend apparaat weggooien omdat kalkfilter kapot is!

Trijntje1960 07-11-2022

Mooie waterkoker, maakt veel lawaai

Prima waterkoker maar maakt helaas erg veel lawaai. Veel meer dan de oude Philips waterkoker. Onhandige plek waar je kunt zien hoeveel water erin zit. Deksel open maken is wel erg handig.

Isaur322 11-10-2022

Excellente bouilloire

Grande capacité 1L700 , facile à utiliser et à entretenir, entièrement en inox sauf base et couvercle, ce qui garantit une longévité accrue, le témoin bleu est très visible de loin, le cordon qui s’enroule autour de la base est une bonne idée

MPti 06-05-2022

Waterkoker werkt prima maar de letters van de inhoud zijn langzaam verwijderd. Ik kan niet meer zien hoe veel water derin moet of kan dat is heel erg jammer.

Dykie 30-05-2021

3de waterkoker al en slaan alle 3 niet altijd auto

3de waterkoker al en ze slaan alle 3 niet altijd automatisch af! Ik ben al 2 x teruggeweest en een nieuwe meegekregen. In de hoop dat diegene gewoon een pechgeval was. Maar ze hebben het alle 3 . Ze slaan soms niet automatisch af. Alles onder de stoom en brandalarm gaat telkens af. Nooit eerder zo’n slechte waterkoker gehad. Ik baal hier enorm van. Terwijl de knoppen, uiterlijk en design super is. Maar als hij niet automatisch afslaat, wat heb je er dan aan? Jammer Philips!!

Zorent 11-01-2021

Bon produit mais bruyant

Le produit correspond à mes attentes mais son niveau sonore est assez élevé par rapport à mon ancienne bouilloire

kikkitje 14-07-2020

Bon produit

bon produit. L'eau reste chaude longtemps dedans. le seul inconvénient c'est que il fait beaucoup de bruit quand l'eau chauffe.

Oostrom 08-06-2020

Niet wat ik verwacht had..

De buitenkant wordt echt loei heet! Gelukkig dat ik mijzelf zeer deed en niet mijn dochter..ik lees er weinig over terug maar vind dit eigenlijk niet kunnen bij een degelijke waterkoker.
Ook veel kalk wat toch door filter heen komt..ik had deze gekocht omdat de oude veel lawaai maakt..is bij deze helaas niet anders.

Al bij al een tegenvaller.

Car. 12-05-2020

Mooie kleur, maar zwaar! Had het als set gekocht!

Het ziet er erg mooi uit. Mooie kleur. De kan is wel aan de zware kant. Ik heb deze als set besteld. Helaas voldeed het koffiezetapparaat totaal niet aan de eisen. Gelukkig mocht ik het hele set retour sturen.

jaopaolo 17-02-2020

De beste waterkoker die ik ooit had

Ik zocht een waterkoker zonder plastic, en deze voldoet zo goed, het heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. De deksel wordt niet heet, het geluid is niet luider dan de vorige, snel en ziet er ook nog goed uit

DRoetenx 12-09-2019

Een perfecte waterkoker

De Philips HD9351/90 waterkoker is een degelijke waterkoker en doet wat hij moet doen. Het water kookt snel en maakt in vergelijking met andere waterkokers relatief weinig geluid. Het aan/uit klepje is makkelijk en simpel te bedienen. Het apparaat is groot en makkelijk schoon te houden en te maken. Ook is het fijn dat hij makkelijk en fijn uitschenkt. De waterkoker heeft een mooi en strak uiterlijk en past haast in elke keuken. Het enige nadeel is wel, dat de waterkoker snel heet wordt aan de buitenkant. Dus, pas daarmee op! Maar naast dat het een hele fijne waterkoker is, raadt ik hem zeker aan!

sterre 04-09-2019

Supersnelle waterkoker van Philips

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een superfijne waterkoker, die snel water kookt en er ook nog eens mooi uitziet! Hij is makkelijk schoon te houden.

Anshari 01-09-2019

Goede waterkoker, mooi design!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor een betaalbare prijs een goede waterkoker. Mooi design. Zorg er wel voor dat je na het koken niet de buitkant aanraakt, want de buitenkant wordt heet.

susanne3 29-08-2019

Fijne en handige waterkoker

Een erg fijne waterkoker en makkelijk in gebruik. Het is makkelijk om de waterkoker schoon te maken, zowel de binnen als buitenkant. Door de grote schenk opening is het erg fijn om de water in kopjes te schenken, zonder dat het druppelt. Enige nadeel is dat de buitenkant heet wordt.

Eefje 29-08-2019

Makkelijk en snel in gebruik

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De waterkoker werkt gemakkelijk en snel. De knop om het klepje mee te openen is fijn. De waterkoker is lekker groot en kookt het water snel, hij maakt wel redelijk wat geluid. Met de RVS-look staat ie ook nog eens mooi op je aanrecht. Het enige nadeel daaraan is dan weer dat het apparaat wel erg heet wordt. Dit is vooral lastig als je hem twee keer achter elkaar wilt gebruiken, hij is echt te heet om aan te raken, incl het klepje dat je handmatig dicht moet doen. Je kunt wel goed zien hoeveel water erin zit en hij schenkt fijn uit.

Eefje 29-08-2019

Makkelijk en snel!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze waterkoker werkt heel fijn. Binnen 5 minuten na het openmaken van de doos had ik een kopje thee klaar. Alles spreekt voor zich en het apparaat werkt snel en fijn. De klep opent makkelijk met het knopje en hij heeft een fijne uitschenktuit. De waterkoker ziet er ook mooi uit. Het enige nadeel is dat het hele apparaat wel erg heet wordt, dus als je hem 2x achter elkaar wilt gebruiken is dat lastig, want ook het klepje dat je handmatig dicht moet doen, wordt heet.

1Anouk 28-08-2019

HD9351/90 Waterkoker

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne waterkoker in een mooi design, groot formaat van 1.7L en een fijn groot handvat. De waterkoker geeft de vulrand aan in kopjes en daarnaast 1.0/1.7L. Het is een hele fijne waterkoker waar je veel plezier aan gaat beleven. Ook de mogelijkheid om overtollig snoer weg te werken in de voet is fijn en de waterkoker is makkelijk schoon te maken. Doordat het een metalen waterkoker is, is deze na het gebruik wel warmer dan een plastic waterkoker, maar hiervoor is dan ook het grote en stevige handvat aanwezig.

Lieke 28-08-2019

Precies wat je verwacht van een waterkoker

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zocht een nieuwe waterkoker. Simpel, mooi design met een groot volume. Ik dacht dat deze Philips waterkoker voldeed aan al deze eisen, vandaar mijn aankoop. Dit bleek uiteindelijk allemaal waar te zijn. Past mooi bij het interieur van de keuken, makkelijk in gebruik, en makkelijk schoon te maken door het kalkfilter.

Mbeek 27-08-2019

Mooi design wel met wat aandachtspunten

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer mooie waterkoker. Door het RvS design een mooie aanvulling op het aanrecht. Werkt snel en makkelijk schoon te houden.
Twee minpunten:
1 de koker wordt erg warm tijdens het koken van water. Dus extra aandacht als er kleine kinderen in huis zijn.
2 het kijkvenster zit achter het handvat. Daardoor kan je tijdens het vullen niet zien hoe vol ie zit.
Al met al zou ik de waterkoker zeker nog een keer aanschaffen wanneer nodig

Hzzeeland 27-08-2019

Erg mooi design

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een erg mooie waterkoker met een grote inhoud. Ben er erg tevreden mee, maar wordt wel erg warm aan de buitenkant.