Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kenwood ZJX650WH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wing 28-05-2021

Kenwood: een goed merk, maar niet voor waterkokers

Geschreven voor: Kenwood kMix

Gekocht vanwege mooie kleur en betrouwbaar merk in de hoop iets voor de lange termijn te kopen. Al na een jaar barstte het ruitje en liet wat lak los langs de bovenrand. Na 2 jaar liet de kunststof rand rondom watermeter-ruitje los. Helaas nooit meer Kenwood.

Pluspunten

• kleur
  • mooi model

Minpunten

• buitenkant slijt al binnen 1-2 jaar
  • ruitje voor waterniveau zit achter handvat

Koos 28-04-2019

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood ZJX650WH

Paar jaar geleden gekocht. Ontgrendelingsknopje van deksel al na korte tijd los. Vrij makkelijk weer vast te klikken maar blijft los gaan en nu definitief kapot.

Pluspunten

• Mooi
  • Kookt snel

Minpunten

• Duurzaamheid

Zie bovenste review

Floris 16-03-2020

Ik wil hier graag bij aantekenen dat dit review het vorige model van deze waterkoker betreft en niet dit model!!!

Bregtje 26-03-2018

Flitsend

Geschreven voor: Kenwood kMix

Dit is een flitsende waterkoker in de letterlijke zin! Ik kocht een mooie rode waterkoker, een sieraad op mijn aanrecht en binnen 3 maanden..pats kortsluiting, terug voor reparatie en binnen de kortst mogelijke tijd weer flits... kortsluiting, ik kreeg mijn geld terug en moet helaas besluiten nooit meer een Kenwood waterkoker te kopen ondanks het mooie ontwerp!!!!

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Onbetrouwbaar

Floris 16-03-2020

Ik heb dit review geschreven bij het vorige model, niet bij deze!!!!!!!