Bosch TWK3A011

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch TWK3A011 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Reviewmagnaat 09-02-2015
Geschreven voor: Bosch TWK3A011

Dit is een leuke budget waterkoker. Hij is met zijn 1,7 liter lekker ruim. Het gegeven dat je hem kan ronddraaien terwijl de kabel op zijn plaats blijft is erg handig bij plaatsing. De deksel is een klein minpunt. Dat is geen klep die je kan openzetten maar die moet je eraf nemen. Het verwarmingselement is deels achter een ijzeren bodem weggewerkt, maar deels ook niet. Verticaal loopt er nog een verwarmingselement. Dat is gemakkelijker schoonmaken dan een slangvorm op de bodem maar minder gemakkelijk dan wanneer het element volledig is weggewerkt onder een bodemplaat. Het design vind ik mooi. De ledlamp in de schakelaar die gaat branden wanneer je hem aanzet is echter erg dominant aanwezig. Voor zijn prijs een prima keuze. Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.