Princess 01.236032.01.001 Zwarte stalen waterkoker - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.236032.01.001 Zwarte stalen waterkoker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Benjamin 18-03-2020

Mooi design, vervelende schakelaar

De waterkoker ziet er mooi uit maar hij werkt minder goed. De aan/uit schakelaar schiet telkens terug wanneer je het apparaat aan zet. Geeft een hoop frustratie.

Pluspunten

Minpunten

• Aan/uit schakelaar werkt niet goed

Dekker 30-08-2019

Mooie waterkoker voor een prima prijs.

De vorige waterkoker is na ongeveer 6 jaar trouwe dienst dan toch echt aan vervanging toe. We waren op zoek naar een waterkoker voor een relatief lage prijs met voldoende vermogen om een beetje snel water te koken die dan ook nog eens een uniek uiterlijk had.
Dit was de enige waterkoker die wij konden vinden met een mat zwarte look, die binnen onze keuken erg goed past.
Het water kookt relatief snel, niet zo snel als bij een waterkoker voor het dubbele geld, maar dat moet je ook niet verwachten voor deze prijs.
De maximale inhoud van 1.7 liter is voor ons, ik denk een gemiddelde theedrinker, meer dan voldoende.

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • Prima prijs kwaliteitsverhouding

Miguel91 25-08-2019

Strakke mooie waterkoker

Was op zoek naar een duurzame waterkoker die ook mooi in het huishouden staat. Deze waterkoker valt zeker niet tegen. Doet wat het moet doen: Schenkt goed, knoeit niet en rustiger qua geluid dan wat ik van andere waterkokers gewend was. De uitstraling van de koker is simpel en daardoor ook mooi (o.a. het black steel is zeer stijlvol). Een klein nadeel hiervan is wel dat de buitenkant van de koker vrij warm kan worden. Hier heb je bij het schenken geen last van door extra plastic bescherming van de schenkhendel. Wel goed om te weten, als je net als ik de tik heb om aan de buitenkant te moeten voelen of het water al warm is ;)

• Kwalitatief goed
  • Schenkt goed
  • Voldoende inhoud

Minpunten

• Buitenkant wordt warm

Quintydevries 22-08-2019

Princess waterkoker

Dit is een goede waterkoker en ziet er ook nog mooi strak uit. Het water is snel warm, maakt wel wat herrie. Het water in de kan blijft ook nog best lang warm. Verder ziet de waterkoker er mooi uit, voelt stevig aan en er past veel in. Ik zou het aanraden.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • eenvoudig in gebruik
  • strak design