De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LR63864 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***************@g******** 22-12-2022

Top machine

Geschreven voor: AEG LR63864

Een heerlijke wasmachine, mooie uitstraling. Ziet er goed uit.
Een zuinige wasmachine ook, heel blij mee.
De bediening is eenvoudig, je hebt geen handleiding nodig.
Maar die toch maar erbij gepakt (af en toe) want stel je voor dat er een functie opzit die ik anders zou missen!
De inhoud van de trommel is mooi groot. Ik was voor mijn gezin, dat bestaat uit 4 personen.
Er zijn heel veel programma’s, ook een bijv. een wolprogramma, zo fijn, hier maak ik zeker vaak gebruik van om veilig mijn tere kleding te wassen.
De machine is heel stil, wat een verschil met mijn vorige wasmachine! Super pluspunt!
En dan het automatisch instellen door het wegen van de was zodat hij nooit te lang draait!
Een goede, moderne wasmachine die hoop ik, ons nog heel veel plezier en gemak gaat geven.

Pluspunten

• Stil
  • Grote trommel
  • Veel programma's
  • Goedwerkend kort programma

julia123 15-12-2022

Top Wasmachine!

Geschreven voor: AEG LR63864

Ik ben heel tevreden met de nieuwe wasmachine van AEG. Mijn vorige wasmachine deed het niet meer goed (vieze geuren, was kwam er niet schoon meer uit) waardoor mijn vriend en ik besloten om een nieuwe wasmachine aan te schaffen. Deze machine is groot (past veel in) en heeft daarnaast verschillende standen (oa. stand voor wol-dit gebruik ik veel). We zijn (na ongeveer 10x te hebben gebruikt) erg tevreden. Onze vorige wasmachine was oud en trilde heel erg en maakte enorm veel lawaai. Deze nieuwe machine is ontzettend stil en dit scheelt een hoop.

Pluspunten

• stil
  • verschillende standen
  • korte en lange wasjes
  • grote trommel

d******@o********** 11-12-2022

Goede degelijke wasmachine

Geschreven voor: AEG LR63864

Nadat mijn vorige wasmachine kapot ging moest ik op zoek naar een nieuwe. Ik heb een hoop merken vergeleken en ben bij deze AEG uitgekomen. Wat voor mij erg belangrijk is, is de automatische weging. Hierbij wordt de tijd en water aangepast aan de hoeveelheid was. Hierdoor hoef je dus niet meer te wachten tot je genoeg was hebt om een was te draaien. In de praktijk werkt dit perfect! De wasmachine heeft ook een snelle stand. Dit is wel minder zuinig, maar wel perfect voor als je even snel wat wilt wassen.
De was wordt super schoon en ruikt fris. De capaciteit van 8kg is voldoende voor een gemiddeld gezin. De machine staat mooi stevig en is gemiddeld in geluid.
Al met een al een prima wasmachine die er ook nog mooi uit ziet. De bediening is erg eenvoudig door de verschillende standaard programma’s. Ik vind het een echte aanrader!

Pluspunten

• Automatische belading herkenning
  • 8kg vulgewicht
  • eenvoudige bediening

Palmpje 09-12-2022

De AEG LR63864 Ziet er stijlvol uit en is energiezuinig!

Geschreven voor: AEG LR63864

Ik mocht afgelopen weken de AEG LR63864 testen voor Reviewclub. De AEG LR63864 is een moderne en stijlvol wasmachine met een aantal geweldige functies. Het is een energiezuinige wasmachine met energie-efficiëntieklasse A (EU 2017/1369), wat betekent dat het een van de meest energiezuinige wasmachines op de markt is. Het heeft een capaciteit van 8 kg, wat betekent dat het geschikt is voor grote gezinnen.
De AEG LR63864 heeft een aantal geweldige functies, waaronder automatische wasprogramma’s, waarmee je de wasmachine kunt instellen om de juiste temperatuur en wascyclus te gebruiken voor elk type stof. Het heeft ook een speciale optie voor het wassen van delicaat textiel, waardoor je kwetsbare stoffen kunt wassen zonder dat ze beschadigd raken.
Het uiterlijk van de AEG LR63864 is modern en stijlvol. Het heeft een glanzend wit design met een glazen deur, waardoor je de wasmachine gemakkelijk kunt bekijken. Het heeft ook een LCD-scherm waarmee je de wasprogramma’s kunt instellen en de status van de wasmachine kunt controleren.
Al met al is de AEG LR63864 een geweldige wasmachine met een modern en stijlvol uiterlijk. Het heeft een aantal geweldige functies, waaronder automatische wasprogramma’s en een speciale optie voor het wassen van delicaat textiel. Het heeft echter geen automatische wasdosering, wat een nadeel kan zijn voor mensen die geen tijd hebben om de wasmiddelen toe te voegen.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Energiezuinig

Minpunten

• Geen automatische wasdosering

djcel 08-12-2022

Natuurlijk weer een AEG

Geschreven voor: AEG LR63864

Mijn oude AEG wasmachine had na 16 jaar een versleten schokdempertje, dus hij tikte wat driftig tijdens het centrifugeren, maar wat 'ie moest doen deed 'ie eigenlijk nog prima. Natuurlijk is het euvel simpel te herstellen, maar een leuke deal met een nieuwe wasmachine en droger tegelijk heeft me doen besluiten toch maar afscheid te nemen. Maar wel weer twee nieuwe AEG machines natuurlijk! Ook de nieuwe machine voelt weer net zo degelijk en robuust aan als de oude. Fijne en duidelijke menustructuur en heldere uitleg in het instructieboekje. De machine is zeer stil en de programma's zijn ook nog eens te personaliseren qua maximale toerental, aantal graden, extra spoelen, programma inkorten en dergelijke. Ik ben zeer tevreden met de aankoop en hoop er net zo lang plezier van te hebben als de vorige AEG!

Pluspunten

• Stil
  • Gebruiksgemak
  • Duidelijk scherm

Jan 05-12-2022

Terug op AEG... oude Liefde

Geschreven voor: AEG LR63864

We hebben sinds kort de AEG LR63864 6000 ProSense wasmachine in gebruik. Hiervoor hadden we een Samsung die niet echt betrouwbaar meer was, maar na 13 jaar is dat ook wel normaal. via via kwamen we dit apparaat tegen. Heel leuk, want we kennen de AEG wasmachines nog van vroeger bij onze ouders. Dat waren de bekende bovenladers met een centrifuge erbij. Hoe simpel was het toen.... Nu dus weer terug op AEG. De reden is dat onze eerste AEG prima heeft voldaan en daarom zijn we ook weer met AEG in zee gegaan. we hopen dan ook met deze ook minimaal 10 jaar te kunnen doen.
Het gebruiks gemak is erg hoog. De programma's zijn duidelijk aangegeven en de kortere programma's voor ons een aanwinst. Kortom we zijn zeer tevreden

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • spaarprogramma's

Minpunten

• (nog) niet gevonden