AEG LR8594BN4 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

CharmaineD 02-01-2023

Fijne wasmachine & een mooi design

Geschreven voor: AEG LR8594BN4

Wij zijn erg blij met onze nieuwe wasmachine. Het eerste wat ons opviel aan de wasmachine, was het design. Hij heeft een mooie zwarte rand langs de trommel en dat geeft echt iets chique.

Nadat het wassen van de de eerste wasjes, waren we al snel blij met het resultaat. Prima schone en fris ruikende kleding. De pods die wij gebruiken zijn goed verwerkt en geen achtergebleven restjes. De wasmachine is makkelijk en duidelijk in gebruik. Je hebt veel opties, maar niet teveel, waardoor het wel nog overzichtelijk is.

Wij gebruiken voornamelijk de katoen stand, waarbij je kan kiezen tussen de 20, 30 40, 60 of zelfs een hoger aantal graden. Nadat je de kleding in de trommel hebt gedaan, weegt de wasmachine dit en past hier de tijd op aan. We vinden wel dat dit soms wat lang kan zijn (2-2,5 uur). Als je dus een snelle was verwacht (van bijvoorbeeld 1,5 uur), dan lukt dat hier niet mee. Je zou dan echt het snelle programma daarvoor moeten kiezen. Wel fijn dat er veel was in kan (9 kg)

Al met al erg blij met deze wasmachine!

Pluspunten

• Grote trommel
  • mooi design
  • stoom functie

Minpunten

• Kan een lange wastijd hebben

s*********@g******** 02-01-2023

prima wasmachine

Geschreven voor: AEG LR8594BN4

Mooie wasmachine om te zien. Het design met de zwarte deur spreekt me erg aan. Het installeren was prima zelf te doen dus die kosten kun je je besparen als je een beetje handig bent. Het wassen gaat prima en geeft een schoon resultaat. Het eco programma duurt weel lang (3,5 uur) maar dan gebruikt ie ook echt weinig water en stroom. Alles voor het milieu en voor de portemonnee. Zelf vind ik het klepje voor waspoeder of vloeibaar wasmiddel niet meer van deze tijd. Dat zouden prima 2 aparte bakjes kunnen zijn tegenwoordig. Voldoende voorkeuzeprogramma's en op 1400 toeren is de was droog genoeg. Lekker veel was met 9 kg trommel. Alleen jammer dat je dan met het 1 uur programma maar 5 kg maximaal kunt gebruiken. Al met al tevreden

Pluspunten

• design
  • eco stroomverbruik
  • schoon
  • mooie trommel van binnen

Minpunten

• zelfde bakje voor poeder/vloeibaar

MLGH 26-12-2022

Fijne wasmachine met veel functies!

Geschreven voor: AEG LR8594BN4

Deze AEG wasmachine is een heel fijn apparaat met veel functies en wasprogramma’s. Het heeft een zelfreinigingsprogramma en wast altijd heel nauwkeurig, zelfs op lage temperaturen. Ook is de grote wastrommel heel fijn en is de wasmachine erg zuinig. Daarnaast is het design van de wasmachine ook nog eens erg strak. Ik zou deze wasmachine dus zeker aanraden.

Pluspunten

• Veel wasprogramma’s
  • Grote wastrommel
  • Zelfreinigingsfunctie

Minpunten

• Prijzig